Partyflock

Forumonderwerp · 925674
17308x bekeken
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 14 april 2007 om 21:30

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=225 cacheid=0012b79f0009763625b1e6261a01bc74be]http://q-dance.nl/uppedfiles/images/q-scene/images/header/450-inqontrol2007.jpg[/img]

Elk jaar kan je wel weer iets anders verwachten bij In Qontrol. Vernieuwing zit diep verankerd in de waarden die Q-dance al sinds jaar en dag uitdraagt in zijn evenementen.
In Qontrol was een belangrijk medium voor Q-dance om met name muzikale vernieuwing te brengen in de afgelopen jaren en al helemaal in 2006. Naar aanleiding van de afgelopen in Qontrol is toch weer gesleuteld aan het concept om het nog meer op de wensen van het feestgaand publiek af te stemmen.

Wat is er dan anders? Als eerste is er voor gekozen om nog een extra muziekstijl te programmeren, wat het het totaal aantal zalen op zes brengt. Natuurlijk mag je zoals elk jaar Hardstyle (International), Hardcore (Dutch Heroes) en Techno (Hard) verwachten, maar daarnaast komt er dit jaar een speciale area ingericht voor Jump (Three labels, Nine artists), eentje voor Oldstyle (Back 2 Back) en omdat je het zo weinig hoort een kleinere area voor Hardstyle uit de jaren 2001 en 2002. Jullie bepalen overigens zelf wie er in deze Hardstyle zaal staan, hou daarvoor Q-dance.nl in de gaten. Dit jaar zal er voor het eerst een serieuze VIP area zijn die de hele avond door Dana gehost zal worden. Qua zalen opzet zal het dus iets anders zijn dan de jaren ervoor. Het is bekend dat niets zo irritant is als eenrichtingsverkeer in de RAI, dus dat zal er ook niet zijn. Wel zal de Parkhal, de grootste zaal, in tweeën worden opgedeeld om zo een extra zaal in te kunnen richten met als bijkomend voordeel dat er nog meer dB’s geproduceerd mogen worden..

De afgelopen jaren stond In Qontrol altijd in het teken van een High Tech thema. Omdat het nu drie keer is gedaan was het ook op dat vlak tijd voor iets nieuws. Zoals je van Q-dance gewend bent, wordt dat pas bekend gemaakt in de eerste webtrailer tegelijkertijd met de line-up release. Let op, vanaf na 14-04-07 zal de RAI bij insiders alleen nog maar bekend staan als Raw Audio Intstitute. Meer informatie hierover kan je verwachten op 8 februari als de line-up gereleased wordt.

De voorverkoop start op zaterdag 27 januari en een kaartje kost 40 euro (ex. fee). Een VIP kaart kost 55 euro (ex. fee).

Kaarten zijn wereldwijd verkrijgbaar bij TicketOnline.nl. Verder kun je natuurlijk terecht bij de meer dan 1000 verkooppunten van TicketBox. Hieronder vallen alle filialen van de Free Record Shop, Primera en Zigger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley:bye: op vrijdag 9 februari 2007 om 11:58:
mis trouwens duro/showtek

Idd, Duro vond ik vorig jaar een vd hoogtepunten samen met Donkey Rollers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rupen op vrijdag 9 februari 2007 om 12:15:
Idd, Duro vond ik vorig jaar een vd hoogtepunten samen met Donkey Rollers

jah dat was een lekkere set op het einde met dirk - pak een punt heb me kapot gelachen en natuurlijk gebeuqt
Waarschuw beheerder
donateur
waaaaaa :kwijl:
Frank Kvitta
Marco Remus
Mario Ranieri
Miss Djax
Peaky Pounder
Rude Awakening

Q gaat goed met de hard techno :D :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley:bye: op vrijdag 9 februari 2007 om 11:35:
allemaal even op activator stemmen

wehe voor early hardstyle moet je niet bij activator zijn... stem scott!

blackmail :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van zipkwd op vrijdag 9 februari 2007 om 14:14:
wehe voor early hardstyle moet je niet bij activator zijn... stem scott!

Idd, er wordt alleen maar op namen gestemd die weinig met early hardstyle hebben. Er is helemaal niks mis met die artiesten maar t zijn niet echt early hardstyle dj's. Stem dan op Derb, Warmduscher, Scott Project, The Abyss of Gary D! :)
Waarschuw beheerder
wehe voor early hardstyle moet je niet bij activator zijn

Geloof mij maar dat Activator mensen gaat verbazen mocht hij uitgekozen worden,

deze italiaanse held kan een aardig early-hardstyle setje neerzetten :yes:

-WE ARE THE BASS-
Waarschuw beheerder
wehe voor early hardstyle moet je niet bij activator zijn...

cker dat het wel beuken word met activator hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van #81 -[D.K]- op vrijdag 9 februari 2007 om 14:27:
WE ARE THE BASS

:respect: Maar geen early hardstyle :p
Acti kan idd wel een potje lekker early hardstyle draaien maar ik zie toch liever artiesten die door hun producties destijds ook gewoon als early hardstyle dj bestempeld mogen worden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wesley:bye: op vrijdag 9 februari 2007 om 14:50:
cker dat het wel beuken word met activator hoor :jaja:

zeker dat het met activator beukt, maar voor mij geen early van acti

Waarschuw beheerder
activator kan zeker lekker ouwe hardstyle draaien....

Waveform!!!!!!!!

aleen de rest van de dj's die hoog scoren....
slaat echt helemaal nergens op
:nocheer:

Waarschuw beheerder
Had er geen fuck van verwacht, maar wat schetst mijn verbazing :o :o

Kvitta :lief:
Remus :cheer:
Peaky Pounder :honger:

Stanton b)

Gvd!! had wel beetje gehad met 'grote' feesten, maar denk wel dat ik erbij moet zijn van mezelf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit gaat toch wel zo geniaal worden heh :lief:

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim op vrijdag 9 februari 2007 om 14:59:
Acti kan idd wel een potje lekker early hardstyle draaien maar ik zie toch liever artiesten die door hun producties destijds ook gewoon als early hardstyle dj bestempeld mogen worden

maar dat is bij het early hardstyle ''concept'' altijd het geval al..... lijkt me juist positief om eens de artiesten waarvan je het niet verwacht hun visie en platenkeus bij dit concept ten gehore te laten brengen...:)

ben tot nu toe alleen naar de eerste in qontrol geweest, vond t niet super maar deze keer wil ik hem wel weer meepakken....:D

Waarschuw beheerder
idd heerlijke line-up!! word moeilijk kiezen in welke zaal ik ga staan:) word zowiezo wel een topavond:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neptunes_23 op vrijdag 9 februari 2007 om 12:46:
dirk - pak een punt

sorry maar ik vind dat wel zo'n triest nummertje :( echt weer een diepte punt van de hardstyle productie's :no:

maar ja das mijn mening 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinu5!! op vrijdag 9 februari 2007 om 23:51:
maar ja das mijn mening 8)

jij hebt geen mening, en gaat zeuren over dj dirk - punt terwijl jezelf het album van paul elstak adoreerd O:)

:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 23:43:
zolang lobo en greg c van babaorum records maar aanwezig zijn

Joop ik ben er :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinu5!! op vrijdag 9 februari 2007 om 23:51:
dirk - pak een punt

aahw je moet er de humor van inzien, ik had niet verw8 op in qontrol en nummer is wel lachuh! dat stukje wat duro draaide gelukkig niet dat hardcore gedeelte maar gewoon waar je nog normaal op kan beuqen maar goed ieder voor zich :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim op vrijdag 9 februari 2007 om 14:59:
Acti kan idd wel een potje lekker early hardstyle draaien maar ik zie toch liever artiesten die door hun producties destijds ook gewoon als early hardstyle dj bestempeld mogen worden

ehm? Acti heeft zeker wel een flink aantal early tracks geproduceerd
vooral onder zijn aka Manuel Es
hopen dattie die plaatjes nog onder het stof vandaan weet te halen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinu5!! op woensdag 17 januari 2007 om 22:55:
Wat is er dan anders?

Beetje jammer dat het nog steeds in de RAI is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 09:52:
Beetje jammer dat het nog steeds in de RAI is

ik vind het nog steeds een mooie locatie..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neptunes_23 op zaterdag 10 februari 2007 om 00:52:
ahw je moet er de humor van inzien, ik had niet verw8 op in qontrol en nummer is wel lachuh!

uuuuuuuh ja dat wel cker cker. toen ik hem voor het eerst op XQ hollande VS. italiaanen hoorden lag ik bijna op de grond van het lachen 8) maar om hem nouw vaker op een feest te moeten horen nee B)

Uitspraak van Mind.Illusion op vrijdag 9 februari 2007 om 23:58:
jij hebt geen mening, en gaat zeuren over dj dirk - punt terwijl jezelf het album van paul elstak adoreerd

offensive jongeee JWT :loser:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 februari 2007 om 09:52:
Beetje jammer dat het nog steeds in de RAI is.

rai vink nog steeds een helevette locatie :yes: ik heb nooit last gehad van dat 1richtings verkeer. op inqontrol valt het ook reuze mee als je innercity gewent was 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yeah
kaartjes in the pocket.

InQontrol altijd een goed feesie,steeds weer weet q-dance een super line-up voor dit feest te zorgen :respect:.

Uitspraak van Tinu5!! op zaterdag 10 februari 2007 om 12:32:
rai vink nog steeds een helevette locatie

Echt wel helemaal mee eens, super geluid.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neptunes_23 op zaterdag 10 februari 2007 om 12:04:
ik vind het nog steeds een mooie locatie..

heb er ook geen problemen mee.. :)

Waarschuw beheerder
Vorig jaar DonkeyRollers was ongekend hard... pfff :P Als ik eraan terugdenk doen mn oren gewoon weer pijn.
Stonden werkelijk vooraan een heel stel mensen met hun handen op hun oren zo laag en hard was die bass :P

En tjaaa op In Qontrol heb ik me altijd wel vermaakt en de line up liegt er niet om :) Op naar de 4e keer! :bounce:
Waarschuw beheerder
jah voor mij op naar de 3de x.. donkeyrollers waren egt bruut toen met die release van silver bullit
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begin er steeds meer zin erin te krijgen haha.

Zag trouwens ook net op de site dat het In qontrol loge gelukkig niet is gesneuveld maar gewoon nog wordt gebruikt :cheer: He tis toch emotie :lief:

Heb nu al zin om de RAI onveilig te maken die nacht. Laat de bass maar komen :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 16:32:
Hardstyle

:bounce:
Hiphop = jowjowjowvolk :/

En gelukkig heeft in Qontrol ook nog Techno, Hardcore, Early rave, Jump, vleugje oldschool enz enz :d

En geen jowjowvolk :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
HipHop is orgineler, heeft meer inhoud en veelzijdiger dan hardstyle. Daarnaast is hardstyle gewoon een goedkope rip off van hardcore.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 16:44:
HipHop is orgineler

Ja zo orgineel dat het allemaal hetzelfde klinkt :s
heeft meer inhoud

een verhaaltje vertellen met slome een beat eronder :cheer:

Daarnaast is hardstyle gewoon een goedkope rip off van hardcore

Ken de stamboom van de dance, Hardstyle is van Techno afkomstig met idd wel wat hardcore invloeden maar ook trance en club invloeden.

Daarbij is de sfeer bij HS zowiezo 100000 keer beters als op een gemiddelde hiphopavond waar men elkaar alleen maar dood staat te kijken voor "die meizje"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 12 februari 2007 om 16:47:
Ja zo orgineel dat het allemaal hetzelfde klinkt

een verhaaltje vertellen met slome een beat eronder

Daarbij is de sfeer bij HS zowiezo 100000 keer beters als op een gemiddelde hiphopavond waar men elkaar alleen maar dood staat te kijken voor "die meizje"

Hieruit kan ik concluderen dat jij HipHop kent van TMF en MTV en niet verder kijkt. Als je bij een optreden van Non Phixion , Jedi Mind Tricks , Immortal Technique staat is de sfeer beter dan op een hardstylefeest vol met anabolen billy's. Dat kan je van mij aannemen.

Ken de stamboom van de dance, Hardstyle is van Techno afkomstig met idd wel wat hardcore invloeden maar ook trance en club invloeden.

Goh dus ze jatten van alle muziekstijlen wat mee. (n)
Waarschuw beheerder
Jezus waar gaat dit over,

dit was toch een topic over InQontrol,

maar goed vooroordelen genoeg,

dan zal ik er ook even mee gaan smijten:

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 17:10:
is de sfeer beter dan op een hardstylefeest

De sfeer op een URBAN feest (om iedereen maar meteen in een hokkie te stoppen) is een stuk slechter dan op een house-feest,

De mensen daar staan bijna allemaal stil, meer vechtpartijen, dronken debielen en mensen die zichzelf boven anderen zetten,

anabolen billy's.

Die zitten ertussen maar het zit er niet vol mee :no:
(beter anabolen billy's dan dronken opgefokte (negers, marokanen, turken, zuid-amerikanen, nederlanders enzenz, oftwel mensen die urban-party bezoeken) die al boos worden als je ze aankijkt (of hun Tjikkie)

Goh dus ze jatten van alle muziekstijlen wat mee.

In elke muziekstyl zit wel iets gejat want niets is meer orgineel,

moet eerlijk bekennen dat ik wat meer variatie in de house-scene hoor dan de URBAN-scene, (maar dat ben ik)

Hieruit kan ik concluderen dat jij HipHop kent van TMF en MTV en niet verder kijkt. Als je bij een optreden van Non Phixion , Jedi Mind Tricks , Immortal Technique

NEE de meeste mensen op PF kennen deze denk ik niet aangezien er maar weinig mensen zijn die van deze muziekstyl houden (op partyflock dan natuurlijk voordat ik meteen weer allemaal gelul aan me broek heb hangen),

en dan nog hebben we het hier over een hardstyle-feest!

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 16:32:
Hardstyle (n)

Kerel, ga een leven zoeken en reageer dan lekker niet in een topic dat gaat over een muziekstyl waar je toch niks mee heb :gaap:

FF ontopic voor de mensen die niet meer weten waar het hier over gaat

INQONTROL word weer fucking meesterlijk (en gelukkig word hier geen urban gedraaid)

PS wat iemand luisterd/naar toe gaat moet hij/zij lekker zelf weten,
ik zal niemand afkraken op wat hij/zij luisterd,

MAAR GA NIET IN DIT TOPIC LOPEN KLAGEN
dat HIPHOP beter is dan HARDSTYLE

Dan ga je maar een nieuw topic openen :loser:

ZO DAS ERUIT :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van #81 -[D.K]- op maandag 12 februari 2007 om 17:50:
De sfeer op een URBAN feest (om iedereen maar meteen in een hokkie te stoppen) is een stuk slechter dan op een house-feest,

Die breezerige urban feesten waar jij op doelt hebben geen fuck met echte HipHop te maken. En aangezien het hardstyle schaapje mij aanviel op mijn muziekkeuze zeg ik hem ff hoe of wat. En wat bemoei jij je er mee?

en dan nog hebben we het hier over een hardstyle-feest!

Boeiend. Hij begon over HipHop terwijl die er niks van af weet.

ZO DAS ERUIT

Hou je je traantjes nu binnen?
Waarschuw beheerder
:bounce:

zin inn!! :D (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 19:02:
Boeiend. Hij begon over HipHop terwijl die er niks van af weet

De pot verwijt de ketel, heel deze discussie had je niet gehad als je niet achterlijknegatief en respectloos over HS komt doen in een topic zoals dit dan kan je de wind van voren verwachten.

Weet je zelfs trouwens wel wat van HS of Jump? Volgens mij helemaal niets.

Hieruit kan ik concluderen dat jij HipHop kent van TMF en MTV en niet verder kijkt. Als je bij een optreden van Non Phixion , Jedi Mind Tricks , Immortal Technique staat is de sfeer beter dan op een hardstylefeest vol met anabolen billy's. Dat kan je van mij aannemen

Lijkt me niet aangezien ik al meer dan genoeg hiphop mee heb gemaakt. Het komt in de verste verte niet in de buurt van wat je op een goed HS feest mee maakt, vooral samenhorigheid is ver te zoeken bij hiphop. Materialisme :loser: ik ben een man van gezelligheid en dat heb ik nooit gevonden bij hiphop.

anabolen billy's.

Die zitten ertussen maar het zit er niet vol mee
(beter anabolen billy's dan dronken opgefokte (negers, marokanen, turken, zuid-amerikanen, nederlanders enzenz, oftwel mensen die urban-party bezoeken) die al boos worden als je ze aankijkt (of hun Tjikkie)

Daarbij zijn die enkele anabolen billy's wel gezelliger dan het gemiddelde hiphop publiek.

INQONTROL word weer fucking meesterlijk (en gelukkig word hier geen urban gedraaid)

:respect:
Zal ook niet snel gebeuren ook. Q en urban haha.

Q is de beste wat betreft HS en allereli andere (harde) dance-stijlen :lief:
PS wat iemand luisterd/naar toe gaat moet hij/zij lekker zelf weten,
ik zal niemand afkraken op wat hij/zij luisterd,

MAAR GA NIET IN DIT TOPIC LOPEN KLAGEN
dat HIPHOP beter is dan HARDSTYLE

Dan ga je maar een nieuw topic openen

Inderdaad. Ik heb ook respect voordiegene die naar hiphop of urban willen luisteren en ik ga hun topics ook niet verzieken met respectloze reacties.
De reactie van meneertje hiphop hier zal wel te maken hebben met de mate van respect die je ook op hun feesten ziet.... niet erg veel dus. Moeten ze zelf weten maar blijf dan waar je blijft en kom pas hier een keer praten als je wat meer "open-minded" bent.
Die breezerige urban feesten waar jij op doelt hebben geen fuck met echte HipHop te maken. En aangezien het hardstyle schaapje mij aanviel op mijn muziekkeuze zeg ik hem ff hoe of wat. En wat bemoei jij je er mee?

Waar hij zich mee bemoeit? Dat heet samenhorigheid en opkomen voor onze muziekstijl als ons respectloos behandelt. Iedereen is welkom bij HS, samenhorigheid en de muziek / vet uit je dak gaan zijn de sleutelwoorden. Er zijn weinig andere muziekstijlen onder (jonge)mensen die dit soort van verbroedering met zich mee brengt. Daar heb je maar gewoon respect voor op te brengen aangezien je blijkbaar nog een beetje respect voor anderen mist. Als je er meer open voor staat zal je zien dat het echt niet zo "slecht" is als dat je zelf wil geloven. en daarbij is In Qontrol veel meer dan alleen Hardstyle. Er is ook Techno Hardcore oldschool early rave en beetje oldschool. het is gewoon een compleet overdekt festival waar 35.0000 mensen gewoon compleet los gaan zonder dat er noemingswaardige incidenten gebeuren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 12 februari 2007 om 20:54:
Lijkt me niet aangezien ik al meer dan genoeg hiphop mee heb gemaakt. Het komt in de verste verte niet in de buurt van wat je op een goed HS feest mee maakt, vooral samenhorigheid is ver te zoeken bij hiphop. Materialisme ik ben een man van gezelligheid en dat heb ik nooit gevonden bij hiphop.

Dan ben je kennelijk nooit op een van de bovengenoemde optredens geweest. :looser:

Q is de beste wat betreft HS en allereli andere (harde) dance-stijlen

Q is te breezer. Vermaak je er maar mee. :gaap:

En Thijs lul niet over dingen waar je geen moer van weet. Siert je niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 20:56:
Dan ben je kennelijk nooit op een van de bovengenoemde optredens geweest

Dan ben je kennelijk nooit op een van de bovengenoemde optredens geweest.

Ik kan wel weten hoe het klinkt, en ik weet dat het niets is voor me. Zo what, ik ga toch ook niet de hiphopforums vol zitten kalken met respectloze spam :loser:

Q is te breezer. Vermaak je er maar mee.

Q = Beuqen :bounce:

hiphop en urban = Breezer :bier:

En dit had was ook nog voor jou:

Waar hij zich mee bemoeit? Dat heet samenhorigheid en opkomen voor onze muziekstijl als ons respectloos behandelt. Iedereen is welkom bij HS, samenhorigheid en de muziek / vet uit je dak gaan zijn de sleutelwoorden. Er zijn weinig andere muziekstijlen onder (jonge)mensen die dit soort van verbroedering met zich mee brengt. Daar heb je maar gewoon respect voor op te brengen aangezien je blijkbaar nog een beetje respect voor anderen mist. Als je er meer open voor staat zal je zien dat het echt niet zo "slecht" is als dat je zelf wil geloven. en daarbij is In Qontrol veel meer dan alleen Hardstyle. Er is ook Techno Hardcore oldschool early rave en beetje oldschool. het is gewoon een compleet overdekt festival waar 35.0000 mensen gewoon compleet los gaan zonder dat er noemingswaardige incidenten gebeuren

De ballen :jaja:

ik ga niet meer op je reageren wat betreft dit. Voorpret voor In Qontrol is veel leuker :jaja:
Waarschuw beheerder
Let's dance, not fighting

jongens on topic he..

In Qontrol is gewoon lijp punt!

Waarschuw beheerder
donateur
:lol: Lateng w3 l3kk3r h4rdstyl3nggg.. :x
Waarschuw beheerder
Dan ben je kennelijk nooit op een van de bovengenoemde optredens geweest.

NEE, maar het zal best gezellig zijn geweest :Z

Maar zolang we het niet over InQontrol hebben,

zit je nog steeds niet in het goede topic,

voor het geval het nog niet helemaal duidelijk is zou ik hier even kijken
https://partyflock.nl/topic/599935

Voor de rest boeid het me niet waar je allemaal naar toe gaat maar zolang we het niet over de wat hardere muziek hebben :bye:

Zoals ik al zei, wat iemand zijn voorkeur is maakt me niks uit

Uitspraak van Neptunes_23 op maandag 12 februari 2007 om 21:43:
Let's dance, not fighting

jongens on topic he..

In Qontrol is gewoon lijp punt!

Jah tog (Y) Met de mensen die teminste wel gaan

Hou je je traantjes nu binnen?

:yes: Komt helemaal goed (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 12 februari 2007 om 16:37:
Hiphop = jowjowjowvolk

sorry hoor dancefeesten zijn gruwelijk, maar ben ook een paar keer op feesten van opgezwolle, typhoon & jawat geweest nooit problemen gehad en de sfeer was echt gruwelijk dope goed.

en dat mis ik soms op hardstyle feesten wel. maar laten we nouw nie de muziek soorten de grond in trappen omdat je het toevallig nie goed vind :( en lkr elkaars mening accepter oke.

O.T.)
Laten we nouw ff gewoon op de goeie early hardstyle DJ gaan stemmen want een alpha twins of luna hoef ik nie in die zaal. zie liever warmducher, brain ovulation, activator enz. 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ligt er volgens mij aan wat voor hiphop feesten je bezoekt, denk dat Opgezwolle een ander publiek aantrekt dan DJ Chuckie ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 februari 2007 om 22:12:
Ligt er volgens mij aan wat voor hiphop feesten je bezoekt, denk dat Opgezwolle een ander publiek aantrekt dan DJ Chuckie ofzo.

klopt ook helemaal