Partyflock

Forumonderwerp · 924999
Waarschuw beheerder
Ik heb de laatste tijd steeds zin om iemand zomaar een stomp te geven, of als ik met iemand praat een kopstoot te geven, of iemand die langzaam loopt, of links van de roltrap staat, te duwen.
Ik heb het nooit gedaan, en ga het ook nooit doen, maar ik vraag mij af wie dat nog meer heeft.
Of als ik autorij, ik iemand van de weg af wil drukken.

Waarschuw beheerder
sjaa.ken het...maar het heeft bij mij meestal wel een aanleiding. Als iemand bijv onrechtvaardig is of veel liegt..dan ben ik de hele dag geirriteerd en wil ik het allerliefst die frustraties effe uiten op mensen die langzaam lopen enzo, effe flink te duwen..of als iemand iets te hard lacht een snauw te geve..haha..doe het ni;) maarr.....
Waarschuw beheerder
Waar het in dit topic om gaat is het zonder enig aanleiding iets of iemand iets aandoen.
Ongeacht de leeftijd geslacht of huidskleur van de persoon in kwestie.
Er moeten toch psychologen zijn die dit kunnen verklaren?!
Ik ben toch niet Gek

Waarschuw beheerder
Ja ik ken dat O:)

Soms denk ik gewoon die kneus moet ik knockie slaan,
Of als die zo mooi iets opraapt een schop onder de kaak geven

etc... etc..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 14 januari 2007 om 17:43:
Ik heb de laatste tijd steeds zin om iemand zomaar een stomp te geven, of als ik met iemand praat een kopstoot te geven, of iemand die langzaam loopt, of links van de roltrap staat, te duwen.
Ik heb het nooit gedaan, en ga het ook nooit doen, maar ik vraag mij af wie dat nog meer heeft.

ik... een mens heeft oncontroleerbare emoties, je bepaalt zelf niet of deze in je op komen... maar je besluit zelf wel om dr naar te handelen of niet.

Ik zou nooit iemand, zelfs niet iemand die ik haat, fysiek iets aan doen of het moet al heel ver gaan (vriendin verkrachten ofzo, of uit noodweer)
Waarschuw beheerder
maar ik vraag mij af wie dat nog meer heeft.

Als je de berichten hoor/lees over al het geweld in de wereld zou ik zeggen zo'n beetje de helft van wat hier op aarde rond loopt.
Waarschuw beheerder
Ik heb gemerkt dat ik bij bepaalde bevolkingsgroepen meer drang heb om ze wat aan te doen, dan andere.
Soms kijk ik naar ze en verzin ik de meest erge dingen om ze aan te doen, en dan het liefst op een plek waar iedereen het ziet, ik merk ook dat mijn blik veranderd, ik kijk nors, bijt op mijn lip/wang en bn dan even afwezig. Die fase is best wel vreemd!

Waarschuw beheerder
Als je ooit ruzie hebt he, begin je dan ook te trillen?

Waarschuw beheerder
Ik ken dat!

Zo heb ik altijd zin om aan de handrem te trekken als ik bij iemand in de auto zit 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 19:50:
Als je ooit ruzie hebt he, begin je dan ook te trillen?

:lol: Trillen? hahaha, welnee, mijn probleem is juist (vroeger kwam dat voor) Dat ik helemaal gen uiterlijke kenmerken heb van woede, ik kan gewoon vechten. Is ook wel erg hoor, ik kan het aardig scheiden, vechten en woede :)

Waarschuw beheerder
Ik heb dat wanneer ik ruzie heb, en ik ga trillen dat ik me helemaal afsluit. Niks meer hoor en maar een doel heb die kerel af te maken O:)

Bij mij kun je moeilijk zien dat ik boos ben :lol:, dan lijkt het allemaal leuk en aardig

Vechten en woede, Vechten is niet iets wat ik zou doen. Ik laat hun altijd eerste klap geven vanwege aanklacht en die zooi.

Woede kan je wel controleren, het is een emotie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 21:07:
heb dat wanneer ik ruzie heb, en ik ga trillen dat ik me helemaal afsluit. Niks meer hoor en maar een doel heb die kerel af te maken

Ik blijf altijd scherp en alert voor de rest van de groep.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 21:07:
Ik laat hun altijd eerste klap geven vanwege aanklacht en die zooi.

Dat aanklacht gedoe is echt van deze tijd, ik sloeg vroeger iemand in elkaar als hij vroeg of ik soms ruzie zocht, ik vond dat altijd al een goede rede om te vechten. En dat zonde dat ik ruzie zocht of had.
Waarschuw beheerder
In het verkeer heb ik dat gevoel erg vaak, dat is zeker.

Randdebielen af en toe op de weg... :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 28 april 2007 om 21:13:
Dat aanklacht gedoe is echt van deze tijd, ik sloeg vroeger iemand in elkaar als hij vroeg of ik soms ruzie zocht, ik vond dat altijd al een goede rede om te vechten. En dat zonde dat ik ruzie zocht of had.

Je hebt heel veel gezeik altijd daarmee :s

Maar aanklacht boeid me weinig, het is gewoon wil niet beginnen met vechten. Weet toch wel wie het laatst lacht..

Uitspraak van Dalgliesh op zaterdag 28 april 2007 om 21:13:
Ik blijf altijd scherp en alert voor de rest van de groep.

Beters..
Waarschuw beheerder

zoek hulp (y)
Waarschuw beheerder
Ik ken het gevoel, en heb het nog maar al te vaak...

Eerder beukte en sloeg ik er op los, nu weet ik me vaak aardig in te houden gelukkig

Waarschuw beheerder
Het is niks ernstigs hoor. Pas op de dag dat het daadwerkelijk gebeurd kun je beter hulp zoeken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 29 april 2007 om 05:12:
Waarom?

vind dat niet echt normaal :no:

als je zomaar uit het niets zin hebt om klappen te verkopen dan zit er echt ergens een steekje los :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ragdoll op maandag 30 april 2007 om 23:54:
vind dat niet echt normaal

als je zomaar uit het niets zin hebt om klappen te verkopen dan zit er echt ergens een steekje los

En wat is de norm? Als je dit topic door leest zie je dat meer mensen hier "last" van hebben. Hulp moet je gaan zoeken als je daadwerkelijk mensen iets aan gaat doen!
Mits je bent afgestudeerd in de Psyche van de mens, vind ik jou oordeel erg opprvlakkig en kortzichtig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 1 mei 2007 om 02:32:
En wat is de norm? Als je dit topic door leest zie je dat meer mensen hier "last" van hebben. Hulp moet je gaan zoeken als je daadwerkelijk mensen iets aan gaat doen!
Mits je bent afgestudeerd in de Psyche van de mens, vind ik jou oordeel erg opprvlakkig en kortzichtig.

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 april 2007 om 12:21:
Het is niks ernstigs hoor. Pas op de dag dat het daadwerkelijk gebeurd kun je beter hulp zoeken.

Snap je de link?

Dat je eerst ff moet nadenken voordat je wat zegt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 1 mei 2007 om 02:32:
Hulp moet je gaan zoeken als je daadwerkelijk mensen iets aan gaat doen!

dan is het al te laat, slimmerd :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Heb je ook last van dwanggedachten??
Of zijn het dwanggedachten??

Waarschuw beheerder
Het is te wijtten aan je levensstijl en je moet gedragstherapie volgen bij: http://www.emergis.nl/
Je bent een bokser en daaraan is het volgens mij te wijtten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het ligt ook niet aan jou, je bent gewoon ziek... het is net zoiets als suikerziekte... je kan er in een vroeg stadium nog vanaf komen... dus zou maar opschieten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 00:53:
Het ligt ook niet aan jou, je bent gewoon ziek... het is net zoiets als suikerziekte... je kan er in een vroeg stadium nog vanaf komen... dus zou maar opschieten..

:roflol:

Waarschuw beheerder
ik was serieus..:p
Waarschuw beheerder
ik vond het persoonlijk wel grappig :p

Waarschuw beheerder
hoezo, heb je ook ergens last van?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 01:01:
hoezo, heb je ook ergens last van?

ikke niet :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 14 januari 2007 om 18:06:
maar heb ook wel eens tijdens saaie vergaderingen dat ik weleens denk, Wat nou als ik heel hard ..... (zo ranzig mogelijk woord) ga roepen

niet dat ik het doe maar toch

Ik ben raar ja

Zeer herkenbaar dit! 8)

Ik ben ook gestoord als wat vaak en deze gedachten zijn mij zeker niet vreemd.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Benighted op woensdag 2 mei 2007 om 02:30:
Opgekropte woede?

Daar dacht ik ook eerst aan...

Waarschuw beheerder

hormoontjes?

Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk komt het omdat je vriendin te dik is (of is dit al genoemd). Zet haar op water en brood en het is zo over. Succes (y)
Waarschuw beheerder
Jullie hebben het allemaal in meer of mindere mate.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:11:
Waarschijnlijk komt het omdat je vriendin te dik is (of is dit al genoemd).

Ja is al genoemd, beetje afgezaagd weer.

Waarschuw beheerder
Ik fantaseer er ook weleens over;

wat zou er gebeuren als ik die vriendelijke Mac Medewerker gewoon, zomaar uit het niets, keihard op zijn bek stomp?

Offeuh, als ik nou gewoon eens een stok tussen de spaken van die fietsende kleuter steek?

Wat zou er gebeuren? Hoe ver kan ik gaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:50:
Wat zou er gebeuren? Hoe ver kan ik gaan?

Ik denk dat je eigen leven niet spannend genoeg is.
Waarschuw beheerder
soms heb ik daar ook weleens zin in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:52:
Ik denk dat je eigen leven niet spannend genoeg is

Ik denk dat jij denkt dat je leven spannend genoeg is. Ik neem dan ook aan dat je geen boeken leest. Laat jij je fantasie eens gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 11:50:
wat zou er gebeuren als ik die vriendelijke Mac Medewerker gewoon, zomaar uit het niets, keihard op zijn bek stomp?

Offeuh, als ik nou gewoon eens een stok tussen de spaken van die fietsende kleuter steek?

:|

:jaja: :jaja:
Uitspraak van Dalgliesh op woensdag 2 mei 2007 om 12:46:
Ik neem dan ook aan dat je geen boeken leest

lees jij wel boeken dan? en wat heeft het lezen van boeken te maken met onverklaarbare agressie ;)

Waarschuw beheerder
Ik neem dan ook aan dat je geen boeken leest.

Niet meer nee. Boeken lezen is ook vluchten omdat je eigen leven niet spannend genoeg is. :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat jij denkt dat je leven spannend genoeg is

Dan is er niets aan de hand, als ik het maar denk. ;)

Waarschuw beheerder

Waaruit concludeer jij dat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:27:
Waaruit concludeer jij dat?

Uit wat je geschreven hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:29:
Uit wat je geschreven hebt.

Lekker zwart-wit.
Waarschuw beheerder
Soms wel...
Maar in de meeste gevallen is er toch wel een aanleiding voor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 13:59:
Lekker zwart-wit.

Moet jij zeggen. :D

Waarschuw beheerder
ik ken het gevoel :[