Partyflock

Forumonderwerp · 924995
2005x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
wat een triest volk zeg

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045615.html#comments

( de reacties op de overleden partyflockers )

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Je zou bijna denken dat ze geen stijl hebben.

Maarja lekker boeiend al die anonieme helden met hun commentaar :)

Waarschuw beheerder
Je hebt helemaal gelijk, maar dat is ook al besproken in andere topics ;)
Waarschuw beheerder
donateur
geen stijl !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op zondag 14 januari 2007 om 17:34:
geen stijl !

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 14 januari 2007 om 17:30:
wat een triest volk zeg

:loser:

Wat ben je een dwaas zeg :lol:

waar maak jij je opeens druk over ?

Zolang ze niet uit 020 komen is het erg ? o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op zondag 14 januari 2007 om 17:33:
anonieme helden

Haat dat soort gasten! Laffe lui, zeg dan wie je bent en zet iets goeds neer en om een goeie discussie te kunnen voeren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 januari 2007 om 17:35:
Zolang ze niet uit 020 komen is het erg

gelderland is wat anders dan 020 ja:yes:

Waarschuw beheerder
kansloos commentaar op geenstijl het lijkt tegenwoordig wel een zwaardere vorm van discriminatie tegen de 'lonsdale jeugd' dan tegen de buitenlander... het is beide niet goed te keuren maar er staan een hoop te lompe zieke opmerkingen tussen terwijl je het wel over 4 doden hebt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 14 januari 2007 om 17:35:
Zolang ze niet uit 020 komen is het erg ?

wat heeft dat er nou mee te maken :\
daar heeft hij het toch helemaal niet over :gaap:

maar kanloze opmerkingen bij geenstijl (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 17:44:
maar kanloze opmerkingen bij geenstijl

Idd dat is pas geenstijl...
Waarschuw beheerder
spam dit forum ff..
ken ik het zo anoniem op Geenstijl.nl zette....
B)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
wat heeft partyflock te maken het ongeluk :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iGwenda op zondag 14 januari 2007 om 17:47:
wat heeft partyflock te maken het ongeluk

Ruzies en verkeer gaan slecht samen. Elkaar achtervolgen met snelheden waarvoor Koos Spee geheel terecht je rijbewijs zal invorderen trouwens ook niet. De waarschuwing komt te laat voor de partyflockers Klaas-Jan Mensink, zijn broer Arend-Willem, Hendrik-Jan Draaier en Jose Berghorst. Het viertal uit de gemeente Heerde wordt komende week begraven.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is triest maar als je weet dat je niet te hard mag rijden? waarom doe je dat dan? :/
Als er om ruzie's is gegaan, dan vecht je het niet uit door hard te gaan rijden en al helemaal niet als er meer intzittende erbij zijn. Je riskeert wel levens van een ander zoals wat er nu gebeurd is...

Mensen die oordeel klaar hebben staan over Partyflockleden, weten niet beter. Ze denken dat we ''medeflockers'' alleen maar drugs/drank gebruiken wat helemaal niet zo is:S

iig sterkte voor de nabestaande en leef met ze mee:):flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het nogal kansloos dat ze mensen die op PF zitten combineren met een dergelijk zwaar ongeluk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 14 januari 2007 om 17:30:
wat een triest volk zeg

vind eigenlijk van niet, als je meer reacties leest zit er wel een kern van waarheid in. ik zeg maar zo, Nederland is tenminste geen intelectuelen kwijt..
Waarschuw beheerder
donateur
Toch schuilt er een kleine kern van waarheid in de hoop van de reacties, met alle respect, maar eigen schuld dikke bult.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op zondag 14 januari 2007 om 17:53:
. ik zeg maar zo, Nederland is tenminste geen intelectuelen kwijt..

:o

Waarschuw beheerder
Stel jullie niet zo aan.
Het is toch algemeen bekend van GS?
En als je een beetje kan relativeren en logisch nadenken weet je best dat het maar een hoop gebakken lucht is.
Als het een van hun naasten zou zijn zouden zij ook niet zo reageren (dus hoeft het nu ook niet hoor ik je denken) en dat klopt.
Maar internet is lekker makkelijk en besef maar gewoon dat deze mensen niet het lef hebben om het in je porum te doen.

Het is een harde manier van nieuws brengen maar die harde manier maakt het voor sommigen wat luchtiger (klinkt tegenstrijdig)

kort:

trek het je niet aan (f)

Waarschuw beheerder
vooral aandacht geven aan zon site dan is het ze juist om te doen (Y)

Waarschuw beheerder
R.I.P

Waarschuw beheerder
donateur
wat boeit da nou weer da ze te hard gereden hebben of wa dan ook.
er zijn 3 mensen dood das egt kei erg :(, en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.
het moest eens een bekende van jullie zijn, dan praatte jullie wel anders!!

toon es een beetje respect A.U.B!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:07:
er zijn 3 mensen dood das egt kei erg , en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.

toon es een beetje respect A.U.B!!

nou dat boeit heel veel, als ze normaal hadden gereden zonder hoge sneheid, dan was er niets aan de handje geweest maar ga nou niet zo stoer achter de stuur zitten en vervolgens rechts inhalen want dan ben je helemaaal dom in je hoofd. KLAAR uit...Het is gewoon de waarheid.

Waarschuw beheerder
Internet he....
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn 3 mensen dood das egt kei erg , en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.

Natuurlijk is het erg, maar een beetje cowboy gaan spelen op een bosweggetje is ook niet echt slim natuurlijk.

Waarschuw beheerder
R.I.P voor die mensen
sterkte voor hun naaste

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 14 januari 2007 om 18:15:
Natuurlijk is het erg, maar een beetje cowboy gaan spelen op een bosweggetje is ook niet echt slim natuurlijk.

Ik zeg ook echter niet dat het NIET erg is maar zoals wat jij beschrijft, is idd waar:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:14:
nou dat boeit heel veel, als ze normaal hadden gereden zonder hoge sneheid, dan was er niets aan de handje geweest maar ga nou niet zo stoer achter de stuur zitten en vervolgens rechts inhalen want dan ben je helemaaal dom in je hoofd. KLAAR uit...Het is gewoon de waarheid.

amen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:14:
nou dat boeit heel veel, als ze normaal hadden gereden zonder hoge sneheid, dan was er niets aan de handje geweest maar ga nou niet zo stoer achter de stuur zitten en vervolgens rechts inhalen want dan ben je helemaaal dom in je hoofd. KLAAR uit...Het is gewoon de waarheid

ja tuurlijk is da niet slim.
Mja je weet nooit precies wat er gebeurd is...dus ik vind da iedereen niet met van die oordelen moet komen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 14 januari 2007 om 18:15:
en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.

Als het een bekende van je is vraag jij je niet meer af waar ze met hun hoofd zaten op het moment dat ze besloten om mensen in een auto te achtervolgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:18:
Mja je weet nooit precies wat er gebeurd is...dus ik vind da iedereen niet met van die oordelen moet komen..

Nee ok, oordelen achteraf is lekker makkelijk. Maar daarom moet je ook geen waarde aan van die simpele opmerkingen hechten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reemzter op zondag 14 januari 2007 om 17:53:
intelectuelen

Wordt dat tegenwoordig maar met twee l-en geschreven?

wat boeit da nou weer da ze te hard gereden hebben of wa dan ook.er zijn 3 mensen dood das egt kei erg :(, en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.

Het spijt me zeer, maar als je je verantwoordelijkheden niet kent achter het stuur (helemaal als je mensen bij je in hebt), te hard rijdt en een ruzie op de weg uit gaat lokken/vechten, dan roep je het toch wel over jezelf af.

Daar zit al een verschil, ik ga niet met mensen om die hun verantwoordelijkheden niet kennen achter het stuur, dus ik zal nooit in zo een situatie belanden. Als het om een bekende gaat, zal het een verre bekende zijn en dan zal ik ook zeggen dat het onder de huidige omstandigheden zijn eigen schuld zou zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dan moet het niet op een forum gezet worden....

Waarschuw beheerder
donateur

Nee okej...maar feiten is er nu helaas:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 14 januari 2007 om 18:19:
Als het een bekende van je is vraag jij je niet meer af waar ze met hun hoofd zaten op het moment dat ze besloten om mensen in een auto te achtervolgen?

het zijn helemaal geen bekende van me :no:ik vind het gewoon dom dat sommige mensen zo reageren maar das mijn mening (Y)

Waarschuw beheerder
je weet nooit precies wat er gebeurd is...dus ik vind da iedereen niet met van die oordelen moet komen..

:respect:

Idd, alle dingen die je leest, zijn allemaal het gevolg...
De exacte oorzaak is meestal niet bekend en anders onduidelijk (meerdere verhalen :vaag: )

Waarschuw beheerder
Ik vind het triest dat die bestuurder niet eerder in zn eentje tegen een boom was gereden.
Waarschuw beheerder
Overigens KOTS ik dus op de reacties van die lui daar. Vanachter hun computertje een grote bek open trekken om maar te willen shockeren. En GS die het zelf toch ook weer effe in het bericht moet vermelden dat het om PFers gaat.

dat er hier inmiddels 500.000 aanmeldingen zijn zien ze maar even over het hoofd. Want iedereen die hier sterft heeft teveel pillen gegeten ofzo.

Ik heb vorige keer echt zitten janken toen ik die reacties las, heb toen het advies gegeven niet meer op die site te kijken en ik ga dus nu de reacties ook niet lezen. Zou willen dat er wat tegen te doen was maar dit is blijkbaar de huidige Internet cultuur en de manier waarop mensen met elkaar omgaan. zegt genoeg over hun eigen levens. Ik ben dankbaar dat ik zelf heel anders in elkaar steek en ook op het www mn normen en waarden niet dusdanig uit het oog verlies dat ik er anderen gigantisch mee kwets.

Misselijkmakend is het.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:29:
Ik vind het triest dat die bestuurder niet eerder in zn eentje tegen een boom was gereden.

Oh, jij wilt dat kansloze niveau op GS ook maar even naar deze community toehalen? Wat ben je voor mens als je anderen de dood inwenst? Had eens de guts gehad dat tegen die bestuurder te zeggen toen 'ie nog leefde. Maar nee, het is wel lekker makkelijk om hier de grote stoere jongen uit te hangen en dit soort praat uit te slaan. Ik vraag me toch altijd af wat gasten zoals jij met dit soort gedrag moeten compenseren. Die lui op GS ook. Jezelf maar opstellen als een zo groot mogelijke lul omdat je in de realiteit namelijk helemaal geen ballen hebt.

Maar goed, ik ben pleite hier want zit me nu alweer op te vreten, ben blij dat ik in mn eigen omgeving mensen heb die wel rekening kunnen houden met de gevoelens van een ander.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:29:

Waarom rij jij niet ALLEEN tegen een boom :loser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
je bent stom bezig idd om zo te doen,het is heel triest voor de nabestaanden.je zal maar zo'n bericht thuis krijgen.

Waarschuw beheerder
ben het volledig eens met wackiejacky
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 14 januari 2007 om 18:39:
Maar goed, ik ben pleite hier want zit me nu alweer op te vreten, ben blij dat ik in mn eigen omgeving mensen heb die wel rekening kunnen houden met de gevoelens van een ander.

ok :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:40:
Waarom rij jij niet ALLEEN tegen een boom

Omdat ik niet het leven 3 (of meer) anderen op zon manier in gevaar breng.

Had eens de guts gehad dat tegen die bestuurder te zeggen toen 'ie nog leefde.

Oh, iemand met zon rijstijl is hetzelfde als iemand die met een pistool in het rond zwaait. En als ik iemand zo zou zien rijden zou ik maar al te graag de mogelijkheid willen hebben om hem dat te zeggen.

Wat ik ermee bedoel is dat wanneer iemand zulke stunts uithaald uiteindelijk een grote kans heeft om een onschuldig iemand dood te rijden.

Wat ben je voor mens als je anderen de dood inwenst?

Nee ik wens 3 mensen het leven in.

En ja, die reacties zijn triest, maar jouw reactie op mijn reactie is dat ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:47:
Wat ik ermee bedoel is dat wanneer iemand zulke stunts uithaald uiteindelijk een grote kans heeft om een onschuldig iemand dood te rijden. Dan maar liever in zn eentje...

:yes: zon goochemert had step moeten blijven "rijden"
Waarschuw beheerder
donateur
Natuurlijk is het verschrikkelijk dat er zoiets gebeurt, ik bedoel kijk naar dat autowrak, dat wens je je ergste vijand (figure of speech) nog niet toe.
Maar dat neemt niet weg dat het beestje bij de naam genoemd mag worden. Dom gedrag.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 17:44:
wat heeft dat er nou mee te maken
daar heeft hij het toch helemaal niet over

waar bemoei jij je mee ?

Als hij maar weet waar over het gaat.
Waarschuw beheerder
Geen Stijl is in het algemeen een misselijke site die alleen in popi jopi taal cheap kan scoren over andermans rug (telegraaf heeft het niet voor niks gekocht), en proberen zoveel mogelijk te schokkeren. Ik zit er zelf ook wel eens smart ass opmerkingen te maken, maar de meeste reacties van de mensen zijn net zo vol van inhoud als een tennis bal. Ik begin steeds meer een afkeer van GS en Nieuw Nieuws te krijgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Swaffelstaaf op zondag 14 januari 2007 om 18:51:
aar dat neemt niet weg dat het beestje bij de naam genoemd mag worden. Dom gedrag.

Er is een verschil tussen iets dom gedrag vinden en uitspraken doen als "hier wordt de genenpoel alleen maar beter van".

Empathisch vermogen heet zoiets. Iedereen kent mensen in zn omgeving die wel eens onverantwoordelijk gedrag vertonen. Zeker als het jongeren zijn, nog niet volwassen, nog niet heel veel levenswijsheid. Je leert van je fouten en dat hadden deze jongens ook nog kunnen leren.

Verplaats je even in zo'n ouder. Of in de positie van hun beste vrienden. Stel dat je eigen beste vriend ineens dood is. Zit je er dan op te wachten dat soort reacties te lezen? of ben je dan in pijn en rouw en heb je liever medeleven? Alles op zn tijd, en er zijn ook andere manieren om dingen te zeggen in plaats van zo keihard.

Maar goed, als je dat niet wilt snappen zit ik idd mn tijd te verdoen. hoop dat je zelf nooit in deze situatie komt, al denk ik dat je dan pas begrijpt waarom sommigen zo over de rooie gaan van de manier waarop die kutviolen daar hun reacties neerpennen.

Lonsdalers, speedverslaafden, zelf fout geweest, het zal allemaal wel. Op dit moment denk ik niet dat die ouders daar wat mee opschieten. daarom zeg ik idd R.I.P. en laat dit op termijn een wijze les zijn voor anderen. Dan is het iig niet voor niets gebeurd.

Dat wilde ik nog even toevoegen en nu ben ik echt nok hier.
Waarschuw beheerder
Vind het een beetje jammer dat er bij geenstijl een verkeerd beeld word geschetst van de pf gebruiker...
En het commentaar op berichten zoals die gasten die zijn overleden vind ik ook smakeloos...Je zal het maar lezen als ouder zijnde..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op zondag 14 januari 2007 om 19:00:
Ik zit er zelf ook wel eens smart ass opmerkingen te maken

Jah? wat is je nick dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 14 januari 2007 om 17:49:
De waarschuwing komt te laat voor de partyflockers

Zo actief op PF vond ik ze anders niet.

Zulke opmerkingen kunnen idd ook niet, maar ik geloof niet dat je kunt ontkennen dat ze niks a/h ongeluk hebben kunnen doen.. :)

R.i.p (F)

Waarschuw beheerder
Wat had je anders verwacht
Pubertjes + Internet = zucht
Geenstyle als voorbeeld
Partyflock is ook één en al puber gedrag.

anyway sterkte

Waarschuw beheerder
omg :O dat doe je tog nie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:04:
vooral aandacht geven aan zon site dan is het ze juist om te doen

inderdaad...
die lui lachen zich dood dat er op pf een topic over ze gestart is..:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 19:14:
Partyflock is ook één en al puber gedrag

doe je hier dan nog :x

Waarschuw beheerder
donateur
Doordat GS die profieltjes op hun site zetten krijgen de mensen een gezicht en daarbij staat er op 1 van die jongens z'n pf een artikel over een reeds eerder gebeurt voorval, waarbij speed een grote rol scheen te spelen.
Zo is het voor de reaguurders van GS alleen nog mah een kwestie van inkoppen. Al vind ik de stijlloze manier van artikelen schijven erg vermakelijk over t algemeen..

Wil niet zeggen dat het hun eigen schuld is, mah gebrek aan verantwoordelijkheid was er zeker wel...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zit zowel hier als op GS en je moet het niet te serieus nemen allemaal. Gewoon zwarte humor en dat moet kunnen.

Hokjesdenken is nu eenmaal typisch nederlands, dus met een zak zout nemen allemaal en niet druk maken.
Waarschuw beheerder
volgens mij krijg je op geenstijl strafpunten als je je fatsoenlijk gedraagt en/of niet scheld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:15:
R.I.P voor die mensen
sterkte voor hun naaste

:jaja:

Waarschuw beheerder
tja ze kenne het niej verdiene de aandacht op een stel dooie heren en dame die zichzelf niet eens kunnen verdedigen WAAR ben je dan mee bezig?

Waarschuw beheerder
donateur
Vooral aandacht geven aan GS. :s Stelletje :looser:

En ookal is t allemaal ''eigen schuld, dikke bult'', zoiets wens je niemand toe. :nee:
Stel je die ouders van die broers eens voor, die krijgen te horen dat allebei hun zoons dood zijn. :/ Mijn God!

Uitspraak van :bier:rosiviseren:bier: op zondag 14 januari 2007 om 19:58:
R.I.P voor die mensen
sterkte voor hun naaste

(f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 januari 2007 om 19:46:
Gewoon zwarte humor en dat moet kunnen.

Dus jij vindt het normaal dat op het moment dat je iemand lief hebt, deze kwijt bent geraakt dat er mensen op zo'n belachelijke manier over diegene schrijft?

hahaha ik lach me rot :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 20:18:
Dus jij vindt het normaal dat op het moment dat je iemand lief hebt, deze kwijt bent geraakt dat er mensen op zo'n belachelijke manier over diegene schrijft?

Ja, dat vind ik inderdaad. Want zo erg is het nou ook weer niet, het enige waar jullie over vallen is dat de slachtoffer Partyflockers worden genoemd. Lees het zelf nog maar eens:

Ruzies en verkeer gaan slecht samen. Elkaar achtervolgen met snelheden waarvoor Koos Spee geheel terecht je rijbewijs zal invorderen trouwens ook niet. De waarschuwing komt te laat voor de partyflockers Klaas-Jan Mensink, zijn broer Arend-Willem, Hendrik-Jan Draaier en Jose Berghorst. Het viertal uit de gemeente Heerde wordt komende week begraven. Zij achtervolgden een andere auto met daarin ene Carlo en ene Peter na een ruzie, die overigens al enige tijd gaande was. Tijdens het inhalen van het tweetal ging het mis. De vier klapten op een boom en hun auto vloog in brand. De drie jongens waren op slag dood, het meisje overleed vandaag in het ziekenhuis. De politie heeft de twee jongens die werden achtervolgd, aangehouden. Onderzocht wordt nog of zij hun belagers tijdens de fatale inhaalmanoeuvre hebben gehinderd. Rouwen kan vanavond in jeugdhonk Odyssee. Voor een ieder die vanavond nog plannen heeft op stap te gaan: rij voorzichtig...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meneer de Vriesss op zondag 14 januari 2007 om 20:22:
Ja, dat vind ik inderdaad. Want zo erg is het nou ook weer niet, het enige waar jullie over vallen is dat de slachtoffer Partyflockers worden genoemd. Lees het zelf nog maar eens:

er zou niet zo gereageerd worde als het geen Pf'ers waren...
Waarschuw beheerder
En ookal is t allemaal ''eigen schuld, dikke bult'', zoiets wens je niemand toe.
Stel je die ouders van die broers eens voor, die krijgen te horen dat allebei hun zoons dood zijn. Mijn God!

idd.

sommige opmerkingen zijn echt diep triest:/

sterkte voor de familie en naasten iig :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Meneer de Vriesss op zondag 14 januari 2007 om 20:22:
Ja, dat vind ik inderdaad. Want zo erg is het nou ook weer niet, het enige waar jullie over vallen is dat de slachtoffer Partyflockers worden genoemd.

nee helemaal niet!

Ookal werk ik vrijwillig voor flock heeft dit er absoluut niks mee te maken, maar alsnog zijn mijn normen en waarden zo aan mij meegegeven dat sarcastisch iemand in een negatieve daglicht te stellen door zo'n situatie dat dit absoluut NOT DONE is ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Indd.. er is niets mis met sarcasme.
Maar als er 3 (jonge) mensen zijn gestorven kan je ook te ver gaan. Iets meer respect misstaat niemand hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
ach die mensen bij geenstijl.nl zijn gewoon achterbakse kneuzen!
Ze durven niet eens onderen hun eigen naam te posten:X
Nou stoer ben je dan hoor dat je wat doms durft te zeggen over andere:nee:

Waarschuw beheerder
Rotkopjes op geenstijl...Pannekoeken daar!
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt altijd kotsmisselijk van die GS dweebs :/

Enige wat je daar tegenkomt zijn een zooi trieste figuren met nog veel triestere opmerkingen...

Ben al heel lang geleden gestopt met kijken op GS..Besteed mijn tijd liever aan intressante dingen stel :loser: daar :/ bahbah

Waarschuw beheerder
donateur
Zit net GS te lezen maar idd, wat een zielige lui! :/
Waarschuw beheerder
Overigens KOTS ik dus op de reacties van die lui daar. Vanachter hun computertje een grote bek open trekken om maar te willen shockeren.

net alsof t commentaar hier op pf altijd zo geweldig is, in t ene topic is iedereen meelevend, in t volgende is t precies geenstijl, beetje hypocriet hoor... zomaar ff n topic: https://partyflock.nl/topic/924992 ook n dode, maar daar is t wel weer grappig, hou toch op...

overigens heb ik het commentaar bij GS ff doorgelezen en er zit idd een kern van waarheid in.. tragisch voor de nabestaanden enzo, maar het lijkt er wel op dat t hun eigen schuld was... trouwens, dat persbericht op het profiel van 1 van die jongens getuigt ook niet echt van veel intelligentie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 20:43:
Ookal werk ik vrijwillig voor flock heeft dit er absoluut niks mee te maken, maar alsnog zijn mijn normen en waarden zo aan mij meegegeven dat sarcastisch iemand in een negatieve daglicht te stellen door zo'n situatie dat dit absoluut NOT DONE is

Dit bericht is allerminst sarcastisch, maar gewoon de realiteit. Het vertelt gewoon wat er gebeurd is, en maakt het niet rooskleuriger dan het is.

Ook mij zijn normen en waarden meegegeven, en met dit bericht is in mijn ogen toch echt helemaam niks mis.

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 20:56:
ach die mensen bij geenstijl.nl zijn gewoon achterbakse kneuzen!
Ze durven niet eens onderen hun eigen naam te posten
Nou stoer ben je dan hoor dat je wat doms durft te zeggen over andere

Effe googlen, en je hebt binnen een minuut de naam en toenaam van de voltallige redactie op je scherm staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RikkieB op zondag 14 januari 2007 om 21:38:
zomaar ff n topic

Ik vind niet dat je die 2 met elkaar kunt vergelijken.
Die topic, waarvan je die link geeft, is gewoon te debiel voor woorden. Hij vermoord zn eigen vrouw omdat ie niet goed genoeg te vreten krijgt...

Het andere verhaal gaat over 3 jonge mensen, die door een of ander (dom) voorval zichzelf doodrijden. En dat was waarschijnlijk niet met voorbedachten gebeurd. (zoals die gozer wel zn vrouw vermoord) :nee:
Het was waarschijnlijk gewoon een ongeluk, t had namelijk ook anders af kunnen lopen.

Ik vind dat een verschil!
Met daarbij dat ik vind dat die reacties op GS iets botter zijn dan die hier op PF worden gegeven. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Meneer de Vriesss op zondag 14 januari 2007 om 21:52:
Effe googlen, en je hebt binnen een minuut de naam en toenaam van de voltallige redactie op je scherm staan.

Het gaat toch niet over de redactie van GS. Maar over die gasten die daar iets neer zetten, op t forum.
Waarschuw beheerder
Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten dat er 4 mensen dood zijn. Vooral door de omstandigheden. Dat trieste tree-hugger gedoe over hoe erg men het wel niet vindt om vervolgens een gezellige zondagavondfilm te gaan kijken :z
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zondag 14 januari 2007 om 22:40:
tree-hugger

gevleugelde uitspraak in deze, maar ik denk dat je een waarschuwing tegoemoed kan zien. Zulke dingen zeg je immers niet
Waarschuw beheerder
Pff. Onrespectvol:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op zondag 14 januari 2007 om 22:43:
maar ik denk dat je een waarschuwing tegoemoed kan zien

ernstig zeg :/

Uitspraak van Denon op zondag 14 januari 2007 om 22:43:
Zulke dingen zeg je immers niet

eigen mening mag je niet meer verkondigen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zondag 14 januari 2007 om 23:05:
ernstig zeg :/

:D

Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zondag 14 januari 2007 om 23:05:
eigen mening mag je niet meer verkondigen?

net als in je dagelijkse leven maak je ook hier deel uit van een community. En omdat je d'r hier toevallig niet met naam en toenaam en bijbehorend foto'tje opstaat wil nog niet zeggen dat je alles ineens zo 'bruut' mogelijk kan zeggen. Dat maakt je niet stoer ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op zondag 14 januari 2007 om 23:10:
En omdat je d'r hier toevallig niet met naam en toenaam en bijbehorend foto'tje opstaat wil nog niet zeggen dat je alles ineens zo 'bruut' mogelijk kan zeggen. Dat maakt je niet stoer ofzo.

dat is ook niet mijn bedoeling, ik zeg gewoon wat ik erover denk. Dat zij overleden zijn zal mij geen minuut minder slaap kosten. Het blijft zeer ernstig voor de nabestaanden maar altijd dat gedoe van mensen alsof ze het zo ernstig vinden.............daar word ik nou niet goed van.
Waarschuw beheerder
donateur
whatever
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.fotobommel.nl/112fotografie/wapenv-ong-12-01-07.htm

De foto's van het wrak liegen er niet om...:/
R.I.P. voor de slachtoffers...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GeenStijl :loser:

R.I.P

Waarschuw beheerder
Het niveau van g.s en dat van p.f ligt in elk geval niet ver uit elkaar.
Ik kan de mens niet meer begrijpen hoor.
Al die opmerkingen die gemaakt worden zijn gewoon ziekelijk.
Er zijn een paar jonge mensen dood en het schijnt niemand
iets te doen.
Verhalen en roddels verspreiden zich in no time over het
internet en iedereen heeft wel iets, (lees NIKS) te melden.

Iedereen heeft zijn of haar oordeel klaar.
Soort van kuddegedrag noemen ze dat.
Gaat heel snel met internet, tis net een ziekte.

ZE (de verongelukte jongens) die verdienden dit.
Ze waren fout binnen 24 uur tijd.
Want...........
Drank!!!
Drugs!!!
Foute muziek!!!
Foute kleren!!!
Foute idealen?

Jullie maken met zijn allen uit dat die jongens niks voorstelden.
Loop voor de gein nu eens langs een spiegel en kijk wat je ziet.
Mooi stel idioten bij elkaar.
Ik maak me niet druk over wat zich daar heeft afgespeelt, maak me druk over wat er in jullie koppies afspeelt.

Het leven is een leerproces en niks meer.
Denk daar eerst eens aan voor jullie al die onzin plaatsen.

Groetjes.
Waarschuw beheerder
Dubbel (f)

ot: RIP :( zeer triest weer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 01:06:
Er zijn een paar jonge mensen dood en het schijnt niemand
iets te doen.

ZE (de verongelukte jongens) die verdienden dit.
Ze waren fout binnen 24 uur tijd.
Want...........
Drank!!!
Drugs!!!
Foute muziek!!!
Foute kleren!!!
Foute idealen?

Idd, ik vind het ook heel erg laag en erg jammer dat er mensen rondlopen die er niks om geven als er mede PF's verongelukt zijn...

We kunnen allemaal heel stoer onze mening vertellen..

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 14 januari 2007 om 19:46:
Ik zit zowel hier als op GS en je moet het niet te serieus nemen allemaal. Gewoon zwarte humor en dat moet kunnen

tragisch voor de nabestaanden enzo, maar het lijkt er wel op dat t hun eigen schuld was... trouwens, dat persbericht op het profiel van 1 van die jongens getuigt ook niet echt van veel intelligentie

Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zondag 14 januari 2007 om 22:40:
Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten dat er 4 mensen dood zijn. Vooral door de omstandigheden.

Dan denk ik.. f*ckers als het familie van jou is ben jij dat persoontje die opeens zielig is...
Denk na hoe vrienden/familie zich moet voelen met jullie opmerkingen..
En.. de dood wens je niemand toe...
Dus kom ook niet aan met eigen schuld ..

echt zo zwaar triest zijn sommige mensen !

R.I.P. voor die boys...
Sterkte voor de nabestaanden !

Waarschuw beheerder
donateur
geen stijl (n)

Waarschuw beheerder
zooo'n zin om die kut site van geenstijl te hacken...

RIP voor die boys & girl...
sterkte voor de nabestaanden :flower:
Waarschuw beheerder
Ik vind het gewoon ronduit walgelijk hoe mensen al conclusies trekken over hoe het wel niet gegaan zou zijn en dat het wel met pillen en alcohol gegaan zou zijn. Dat ze er om gevraagd zouden hebben.

Mocht het meisje goed bij komen en alles nog weten zal alles d.m.v. verhoor etc. wel boven water komen. Tot die tijd kan iedereen maar beter zijn of haar conclusies voor zich houden.

Het is gewoon ronduit ziek hoe sommige mensen reageren met: ze hadden het verdiend. Joh, jullie zijn geen haar beter!
Waarschuw beheerder
donateur
zooo'n zin om die kut site van geenstijl te hacken...

L.O.L
Waarschuw beheerder
tja... daar staat GS om bekend.
lekkere site GS:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze staan er inderdaad om bekend en daarom kijk ik niet meer, maar dat doe ik met elke site waarvan ik de inhoud niet kan waarderen....
na de misselijkmakende verhalen over oa Melanie was bij mij de maat vol (n)
Waarschuw beheerder
net alsof t commentaar hier op pf altijd zo geweldig is, in t ene topic is iedereen meelevend, in t volgende is t precies geenstijl, beetje hypocriet hoor... zomaar ff n topic: https://partyflock.nl/topic/924992 ook n dode, maar daar is t wel weer grappig, hou toch op...

overigens heb ik het commentaar bij GS ff doorgelezen en er zit idd een kern van waarheid in.. tragisch voor de nabestaanden enzo, maar het lijkt er wel op dat t hun eigen schuld was... trouwens, dat persbericht op het profiel van 1 van die jongens getuigt ook niet echt van veel intelligentie

Aangezien je mij quote reageer ik daar nog even op. Maar als jij ooit mn topics en opmerkingen onder foto's op PF gelezen had had je geweten dat ik er ook een pleurishekel aan heb dat mensen dat hier doen. Ik reageer er ALTIJD op. Toch zit er een behoorlijk verschil in, mede om,dat PF veel strenger optreedt. Geef mij hier eens de opmerkingen "net goed dat diegene dood is" of nog veel erger. Daar krijg je hier gelijk een ban voor. Op GS blijft het gewoon staan. En zo'n bericht dat al zo geschreven is lokt natuurlijk ook zulke reacties uit.

Ik verklaar PF dus niet heilig, integendeel zelfs. Ik zeg alleen maar dat het daar nog erger is. Dus voor je met 'hypocriet' aan komt, zou ik liever zien dat je je eerst even in me verdiept. Je slaat de plank namelijk ontzettend mis. ;) Dank je.

Het leven is een leerproces en niks meer.
Denk daar eerst eens aan voor jullie al die onzin plaatsen.

:respect: :respect: :respect:

Deze zin zegt ALLES! eder mens maakt fouten, doet domme dingen en uiteindelijk kun je daar van leren. Dit geldt voor iedereen en DAT vind ik dan hypocriet, het gedrag van anderen veroordelen terwijl je zelf ongetwijfeld ook genoeg fouten hebt gemaakt. zeker als je jong bent. de dood is altijd een te zware straf om je fouten mee te moeten bekopen omdat je dan de kans niet meer krijgt van je 'fouten' te leren.

Lees die post van Coccinelle nog maar eens door zou ik zeggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond dat filmpje met piet paulisma wel grappig:D

:roflol:

(is nu al wel weer even oud..)

Waarschuw beheerder
Sommige commentaren zijn inderdaad keihard,maar dat gebeurd hier op veel topics net zo goed.

Het is verschrikkelijk dat die knapen op die leeftijd nog zo wezenloos bezig zijn.

Ook zoals je kon lezen op een eigen inbreng nogal stoer over een drugsdeal.

Sorry,maar wie zo leeft en zich zo denkt te moeten bewijzen of afreageren had eens hulp moeten zoeken.

Jammer dat ze zichzelf en anderen de dood in hebben gewerkt.

Verschrikkelijk echter voor ouders en naaste familie...die zien hun kinderen toch liever anders opgroeien en volwassen worden en zeker niet willen verliezen op deze gruwelijke manier.

Daarnaast is het ook een heel groot geluk dat er geen andere onschuldige weggebruikers mee het ongeluk in zijn gesleept,want zelfs dat verstand hadden ze niet dat ook dat had kunnen gaan gebeuren.

RIP,natuurlijk,niemand hoeft dood,maar jammer dat ze geen helder verstand hadden en wat van hun leven hadden gemaakt.
Waarschuw beheerder
Ga janken man Lampie.

De eikel die het voertuig bestuurde had er gewoond alleen in moeten zitten.
Maar als je weet dat iemand zo rijd, stap dan lekker niet in.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach ja, iedere keer als zij Partyflock-bezoekers aan een bericht koppelen krijgen ze weer x aantal bezoekers erbij. Ik vind het wel slim opzich van Geenstijl.

Verder vind ik het een kutwebsite en dat domme taaltje was ook maar even grappig. En over die reacties, tja dat doen mensen hier net zo hard.