Partyflock

Forumonderwerp · 924995
2005x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
wat een triest volk zeg

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045615.html#comments

( de reacties op de overleden partyflockers )

:/
Waarschuw beheerder
donateur
Je zou bijna denken dat ze geen stijl hebben.

Maarja lekker boeiend al die anonieme helden met hun commentaar :)

Waarschuw beheerder
Je hebt helemaal gelijk, maar dat is ook al besproken in andere topics ;)
Waarschuw beheerder
donateur
geen stijl !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alpha X op zondag 14 januari 2007 om 17:34:
geen stijl !

(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 14 januari 2007 om 17:30:
wat een triest volk zeg

:loser:

Wat ben je een dwaas zeg :lol:

waar maak jij je opeens druk over ?

Zolang ze niet uit 020 komen is het erg ? o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op zondag 14 januari 2007 om 17:33:
anonieme helden

Haat dat soort gasten! Laffe lui, zeg dan wie je bent en zet iets goeds neer en om een goeie discussie te kunnen voeren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 14 januari 2007 om 17:35:
Zolang ze niet uit 020 komen is het erg

gelderland is wat anders dan 020 ja:yes:

Waarschuw beheerder
kansloos commentaar op geenstijl het lijkt tegenwoordig wel een zwaardere vorm van discriminatie tegen de 'lonsdale jeugd' dan tegen de buitenlander... het is beide niet goed te keuren maar er staan een hoop te lompe zieke opmerkingen tussen terwijl je het wel over 4 doden hebt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 14 januari 2007 om 17:35:
Zolang ze niet uit 020 komen is het erg ?

wat heeft dat er nou mee te maken :\
daar heeft hij het toch helemaal niet over :gaap:

maar kanloze opmerkingen bij geenstijl (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 17:44:
maar kanloze opmerkingen bij geenstijl

Idd dat is pas geenstijl...
Waarschuw beheerder
spam dit forum ff..
ken ik het zo anoniem op Geenstijl.nl zette....
B)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
wat heeft partyflock te maken het ongeluk :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van iGwenda op zondag 14 januari 2007 om 17:47:
wat heeft partyflock te maken het ongeluk

Ruzies en verkeer gaan slecht samen. Elkaar achtervolgen met snelheden waarvoor Koos Spee geheel terecht je rijbewijs zal invorderen trouwens ook niet. De waarschuwing komt te laat voor de partyflockers Klaas-Jan Mensink, zijn broer Arend-Willem, Hendrik-Jan Draaier en Jose Berghorst. Het viertal uit de gemeente Heerde wordt komende week begraven.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is triest maar als je weet dat je niet te hard mag rijden? waarom doe je dat dan? :/
Als er om ruzie's is gegaan, dan vecht je het niet uit door hard te gaan rijden en al helemaal niet als er meer intzittende erbij zijn. Je riskeert wel levens van een ander zoals wat er nu gebeurd is...

Mensen die oordeel klaar hebben staan over Partyflockleden, weten niet beter. Ze denken dat we ''medeflockers'' alleen maar drugs/drank gebruiken wat helemaal niet zo is:S

iig sterkte voor de nabestaande en leef met ze mee:):flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het nogal kansloos dat ze mensen die op PF zitten combineren met een dergelijk zwaar ongeluk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 14 januari 2007 om 17:30:
wat een triest volk zeg

vind eigenlijk van niet, als je meer reacties leest zit er wel een kern van waarheid in. ik zeg maar zo, Nederland is tenminste geen intelectuelen kwijt..
Waarschuw beheerder
donateur
Toch schuilt er een kleine kern van waarheid in de hoop van de reacties, met alle respect, maar eigen schuld dikke bult.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op zondag 14 januari 2007 om 17:53:
. ik zeg maar zo, Nederland is tenminste geen intelectuelen kwijt..

:o

Waarschuw beheerder
Stel jullie niet zo aan.
Het is toch algemeen bekend van GS?
En als je een beetje kan relativeren en logisch nadenken weet je best dat het maar een hoop gebakken lucht is.
Als het een van hun naasten zou zijn zouden zij ook niet zo reageren (dus hoeft het nu ook niet hoor ik je denken) en dat klopt.
Maar internet is lekker makkelijk en besef maar gewoon dat deze mensen niet het lef hebben om het in je porum te doen.

Het is een harde manier van nieuws brengen maar die harde manier maakt het voor sommigen wat luchtiger (klinkt tegenstrijdig)

kort:

trek het je niet aan (f)

Waarschuw beheerder
vooral aandacht geven aan zon site dan is het ze juist om te doen (Y)

Waarschuw beheerder
R.I.P

Waarschuw beheerder
donateur
wat boeit da nou weer da ze te hard gereden hebben of wa dan ook.
er zijn 3 mensen dood das egt kei erg :(, en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.
het moest eens een bekende van jullie zijn, dan praatte jullie wel anders!!

toon es een beetje respect A.U.B!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:07:
er zijn 3 mensen dood das egt kei erg , en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.

toon es een beetje respect A.U.B!!

nou dat boeit heel veel, als ze normaal hadden gereden zonder hoge sneheid, dan was er niets aan de handje geweest maar ga nou niet zo stoer achter de stuur zitten en vervolgens rechts inhalen want dan ben je helemaaal dom in je hoofd. KLAAR uit...Het is gewoon de waarheid.

Waarschuw beheerder
Internet he....
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn 3 mensen dood das egt kei erg , en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.

Natuurlijk is het erg, maar een beetje cowboy gaan spelen op een bosweggetje is ook niet echt slim natuurlijk.

Waarschuw beheerder
R.I.P voor die mensen
sterkte voor hun naaste

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 14 januari 2007 om 18:15:
Natuurlijk is het erg, maar een beetje cowboy gaan spelen op een bosweggetje is ook niet echt slim natuurlijk.

Ik zeg ook echter niet dat het NIET erg is maar zoals wat jij beschrijft, is idd waar:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:14:
nou dat boeit heel veel, als ze normaal hadden gereden zonder hoge sneheid, dan was er niets aan de handje geweest maar ga nou niet zo stoer achter de stuur zitten en vervolgens rechts inhalen want dan ben je helemaaal dom in je hoofd. KLAAR uit...Het is gewoon de waarheid.

amen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:14:
nou dat boeit heel veel, als ze normaal hadden gereden zonder hoge sneheid, dan was er niets aan de handje geweest maar ga nou niet zo stoer achter de stuur zitten en vervolgens rechts inhalen want dan ben je helemaaal dom in je hoofd. KLAAR uit...Het is gewoon de waarheid

ja tuurlijk is da niet slim.
Mja je weet nooit precies wat er gebeurd is...dus ik vind da iedereen niet met van die oordelen moet komen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 14 januari 2007 om 18:15:
en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.

Als het een bekende van je is vraag jij je niet meer af waar ze met hun hoofd zaten op het moment dat ze besloten om mensen in een auto te achtervolgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 januari 2007 om 18:18:
Mja je weet nooit precies wat er gebeurd is...dus ik vind da iedereen niet met van die oordelen moet komen..

Nee ok, oordelen achteraf is lekker makkelijk. Maar daarom moet je ook geen waarde aan van die simpele opmerkingen hechten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reemzter op zondag 14 januari 2007 om 17:53:
intelectuelen

Wordt dat tegenwoordig maar met twee l-en geschreven?

wat boeit da nou weer da ze te hard gereden hebben of wa dan ook.er zijn 3 mensen dood das egt kei erg :(, en dan maakt het niet uit op wat vooor manier ze overleden zijn.

Het spijt me zeer, maar als je je verantwoordelijkheden niet kent achter het stuur (helemaal als je mensen bij je in hebt), te hard rijdt en een ruzie op de weg uit gaat lokken/vechten, dan roep je het toch wel over jezelf af.

Daar zit al een verschil, ik ga niet met mensen om die hun verantwoordelijkheden niet kennen achter het stuur, dus ik zal nooit in zo een situatie belanden. Als het om een bekende gaat, zal het een verre bekende zijn en dan zal ik ook zeggen dat het onder de huidige omstandigheden zijn eigen schuld zou zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dan moet het niet op een forum gezet worden....

Waarschuw beheerder
donateur

Nee okej...maar feiten is er nu helaas:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op zondag 14 januari 2007 om 18:19:
Als het een bekende van je is vraag jij je niet meer af waar ze met hun hoofd zaten op het moment dat ze besloten om mensen in een auto te achtervolgen?

het zijn helemaal geen bekende van me :no:ik vind het gewoon dom dat sommige mensen zo reageren maar das mijn mening (Y)

Waarschuw beheerder
je weet nooit precies wat er gebeurd is...dus ik vind da iedereen niet met van die oordelen moet komen..

:respect:

Idd, alle dingen die je leest, zijn allemaal het gevolg...
De exacte oorzaak is meestal niet bekend en anders onduidelijk (meerdere verhalen :vaag: )

Waarschuw beheerder
Ik vind het triest dat die bestuurder niet eerder in zn eentje tegen een boom was gereden.