Ervaring?
en hoe duur was het.
Wel eens gebruikt?
Ervaring?
en hoe duur was het.
aanrader of beter iets anders?
Je krijgt er hartkloppingen van op dansvloer!
En wij zieke Westerlingen voeren het aan onze kinderen, omdat ze nogal 'druk' zijn! Echt geschift!
Je krijgt er hartkloppingen van op dansvloer! Niet echt fijn gevoel kan ik je zeggen
Werd er alleen maar hyper van
http://www.hulpgids.nl/medicijnen/medicijnsoorten/ritalin-bijsluiter.htm
check de bijwerkingen...hetgene wat je eruit wilt is als meest zeldzaam bestempeld terwijl misselijkheid ed vaak voorkomt
eehm alle jonge dieren zijn hyperactief??
kzal t ook alvast maar aanschaffen dan voor mijn toekomstige kleine ratjes
Jij weet er veel van
je drinkt zeker nooit? rookt niet..
is er eindelijk iets wat getest is en legaal is..
kijk dat mensen iets willen gebruiken of zoiets willen uitproberen, dat snap ik wel.
maar om nou op zo'n goedkoop mogelijke manier de junk te gaan uithangen met een beetje ritalin en dan ook nog gaan zeuren dat ze dr hartkloppingen van krijgen
Je moet ook wel n "normale" dosis nemen
Zo geschift is t niet, t kan prima werken!
als je geen adhd hebt, werkt ritalin heel anders dan waar het voor bedoeld is...
Dus jij gaat je kinderen (als je ze krijgt) later dope voeren als ze 'druk' zijn! Beetje ziek hoor! Stuur ze naar een sportvereniging waar ze zich kunnen uitleven, is veel gezonder voor ze.
Ik laat ze liever zelf ontdekken wat Drugs is, als ze wat ouder zijn. Zal het zeker niet met de paplepel gaan voeren.
Dus jij gaat je kinderen (als je ze krijgt) later dope voeren als ze 'druk' zijn! Beetje ziek hoor! Stuur ze naar een sportvereniging waar ze zich kunnen uitleven, is veel gezonder voor ze.
Ik laat ze liever zelf ontdekken wat Drugs is, als ze wat ouder zijn. Zal het zeker niet met de paplepel gaan voeren.
Van wie dacht je dat ik die troep gekregen heb, juist van 'n adhd-er!
Jij weet dus echt niet waarover je praat he
Zoek eerst eens even uit wat ritalin is voordat je zegt dat iets ziek is
u geeft uw mening niet gehinderd door enig gebrek aan kennis betreffende het onderwerp begrijp ik?
Toen was het kind erg druk. Nu krijgen ze meteen het stempel ADHD en douwen we ze vol met Ritalin.
Daar heb je wel een punt, als een kind tegenwoordig al een beetje druk is, krijgt het meteen de stempel ADHD, en krijgen ze dus ook ritalin. Gewoon omdat het mode is ofzo om ADHD te hebben.
Maar kids die ECHT ADHD hebben, en dus echt wel meer "mankeren" dan het druk zijn, hebben echt wel veeel baat bij deze medicijnen
En mocht een kind ernstig last krijgen van bijwerkingen, kun je altijd nog een ander alternatief zoeken, maar zolang ze nergens last van hebben is het lijkt me...laatste aanpassing 11 januari 2007 14:27
Mocht ik ooit een kind krijgen met ADHD, dan wil me niet schuldig maken aan de bovenstaande gevolgen/bijwerkingen.
Ik ben van mening dat er ook 'n gezondere oplossing voor zal zijn.
10/15 jaar geleden had niemand het over ADHD. Toen was het kind erg druk. Nu krijgen ze meteen het stempel ADHD en douwen we ze vol met Ritalin.
Voor mensen die dit wel willen doen bij hun kinderen, prima! Maar mijn kinderen iig niet! Dat wil ik alleen ff duidelijk maken
Je krijgt er hartkloppingen van op de dansvloer!
Mocht ik ooit een kind krijgen met ADHD, dan wil me niet schuldig maken aan de bovenstaande gevolgen/bijwerkingen.
Ik ben van mening dat er ook 'n gezondere oplossing voor zal zijn.
10/15 jaar geleden had niemand het over ADHD. Toen was het kind erg druk. Nu krijgen ze meteen het stempel ADHD en douwen we ze vol met Ritalin.
Voor mensen die dit wel willen doen bij hun kinderen, prima! Maar mijn kinderen iig niet! Dat wil ik alleen ff duidelijk maken.
SAAI word der sloom van en ontzettend lui.... heeeel slaapverwekkend & co
ik heb maandag te horen gekregen dat ik adhd heb, vandaag 2e keer ritalin en me hartslag was 130 per minuut is echt een verneukt gevoel als je dan in de klas zit. daarna 2 keer boos geworden dus was periodes toch weer opgefokt
maar de 1e dag was heel chill. buikpijn + heel slap zodat ik het gevoel had dat ik om ging vallen. maar wel heel goed kunnen concentreren en nergens druk om maken, lekker sloom. beetje stoont gevoel
kom maar hier met die ritalin
Dat is even in t begin zo Later wordt dat allemaal veel minder! Ik had n weekje last van buikpijn en hoofdpijn daarna ging t wel goed.
En 130 slagen per minuut is geen hartkloppingen
dat is gelul, komt zelfs heel vaak voor. lees jij de bijsluiter maar eens
versnelde hartslag
ik neem elke dag 1 ritalin pilletje dan voel ik me veel beter terwijl k geen ADHD heb..
bijwerkingen...hetgene wat je eruit wilt is als meest zeldzaam bestempeld terwijl misselijkheid ed vaak voorkomt
bullshit ik moest er 8 per dag nemen, na een tijd moest ik er 30 per dag snuiven omdat ik er zo verslaafd aan was
als je actief wil zijn ken je beter aan de amfetamine
Werd er alleen maar hyper van
SAAI word der sloom van en ontzettend lui.... heeeel slaapverwekkend & co
nou, dat stofje staat dus echt wel stijf van de bijwerkingen!! en meerdere mensen die ik ken, die het MEDICINAAL gebruiken hebben er last van.