Partyflock

Forumonderwerp · 924327
1736x bekeken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 19:30:
ik heb maandag te horen gekregen dat ik adhd heb, vandaag 2e keer ritalin en me hartslag was 130 per minuut is echt een verneukt gevoel als je dan in de klas zit. daarna 2 keer boos geworden dus was periodes toch weer opgefokt

maar de 1e dag was heel chill. buikpijn + heel slap zodat ik het gevoel had dat ik om ging vallen. maar wel heel goed kunnen concentreren en nergens druk om maken, lekker sloom. beetje stoont gevoel

kom maar hier met die ritalin

Dat is even in t begin zo :jaja: Later wordt dat allemaal veel minder! Ik had n weekje last van buikpijn en hoofdpijn daarna ging t wel goed.
En 130 slagen per minuut is geen hartkloppingen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 22:16:
Dat is even in t begin zo Later wordt dat allemaal veel minder! Ik had n weekje last van buikpijn en hoofdpijn daarna ging t wel goed.
En 130 slagen per minuut is geen hartkloppingen

ok gelukkig. en je hebt gelijk, ik bedoelde ook een versnelde hartslag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 19:35:
dat is gelul, komt zelfs heel vaak voor. lees jij de bijsluiter maar eens

zoals dus al gezegd was, dat zijn geen hartkloppingen...
vraag maar eens aan mensen die echt hartkloppingen hebben gehad hoe dat voelt!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 22:56:
versnelde hartslag

:jaja: dat kan maar dat is dus wel heel iets anders!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannie! op vrijdag 12 januari 2007 om 08:05:
zoals dus al gezegd was, dat zijn geen hartkloppingen...
vraag maar eens aan mensen die echt hartkloppingen hebben gehad hoe dat voelt!

hartkloppingen komen ook vaak voor, staat ook in de bijsluiter, en ik weet wat hartkloppingen zijn.

Waarschuw beheerder
De bijsluiter komt nog uit de jaren 70 / begin 80, maar wat gebeurd er bij mensen die adhd en ritalin hebben, die ook nog eens extra bij gaan pakken..worden die nog hyperder dan ofwa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ritalin is leuk om eens geprobeerd te hebben, maar om er nu een party op te gaan doen... :no:
Diegene waar ik het samen een aantal keer mee heb gepakt heeft zelf adhd maar voelt zich na een paar Ritalinetjes toch ook een stuk sneller.

Waarschuw beheerder
ik neem elke dag 1 ritalin pilletje dan voel ik me veel beter terwijl k geen HDAD heb..

Waarschuw beheerder
Wat een triest geblaat in deze topic, als je geen adhd hebt... Wees dan eerlijk naar jezelf en zeg dat je geen mening "kunt" vormen over ritalin, bijwerkingen of dat het goed of niet voor een kind is zolang je zelf niet adhd bent. Ritalin voorgeschreven krijgt en hebt ervaren wat dat voor jou kan betekenen. Dat doet een kleurenblinde ook niet over kleuren of wel? (alleen zeer trieste kleurenblinden met partyflock misschien)

Ik mag hopen dat zulke mensen geen kinderen met adhd groot brengen, daar krijg je veel ergere bijwerkingen van.

:loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 februari 2007 om 22:11:
ik neem elke dag 1 ritalin pilletje dan voel ik me veel beter terwijl k geen ADHD heb..

is dat wel zn slim id? ik heb dat ookg edaan, alleen werd het er als snel van 1 meer en ga zo maar door...

ik heb ook geen ADHD maar ik heb die shit we een tijdje misbruik.. ik weet het is stom maar goed dat had ik toen niet in de gaten. de "afkick" verschijnselen waren in ieder geval te heftig. als je meteen stopt raak je depressief en ik had een soort van kunstmatige anorexia..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 11 januari 2007 om 09:46:
bijwerkingen...hetgene wat je eruit wilt is als meest zeldzaam bestempeld terwijl misselijkheid ed vaak voorkomt

ik denk ook niet dat ze in de bijsluiter zetten, als u dit neemt staat uk goed strak
er staat ook in de bijsluiter dat het niet verslavend is... bullshit ik moest er 8 per dag nemen, na een tijd moest ik er 30 per dag snuiven omdat ik er zo verslaafd aan was
Waarschuw beheerder
donateur
Vergeet nooit meer dat een vriend van ons ook weleens zo'n pilletje wilde, omdat wij (een maatje van me en ik) er zo goed van konden leren voor onze toetsen O:)

Die was helemaal hyper, geen concentratie en hing nekkend boven de pot :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Black Messiah op donderdag 15 februari 2007 om 12:31:
bullshit ik moest er 8 per dag nemen, na een tijd moest ik er 30 per dag snuiven omdat ik er zo verslaafd aan was

dat bedoel ik, zoiets had ik ook...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 11 januari 2007 om 11:58:
als je actief wil zijn ken je beter aan de amfetamine

Jij snapt het gozer! B)
Waarschuw beheerder
helpt geen fuck..had er 5 genomen voelde helemaal niets...

Waarschuw beheerder
sneu topic

Waarschuw beheerder
Had het eerst op recept voor ADHD maar werkte niet... de resterende 60 tabletten heb k op party;s geslikt en een groot deel ervan weg gegeven aan mensen die me vroegen of k iemand wist die pillen bij zich had...

ik vind het trouwens niet echt relaxed... het onderdrukt dronkenschap en de dag dr na kom ej dr 8er dat je voor 100 euro bier hebt gezopen en ben je helemaal naar de tyfus :x
Waarschuw beheerder
werkt goed tegen een kater!

Waarschuw beheerder
heb ADD dus heb het een tijdje gebruikt...ik werd er alleen beetje apart van....wel rustig...maar wel bepaalde dingen die ik ook met drugs krijg....bijvoorbeeld op een of andere manier zwaar slikken....moeilijk uit te leggen....twas nie de oplossing voor mij:nee: nu benk wat ouder en heb ik niet meer zo een last ervan.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ritalin is slappe rotzooi waar (ik tenminste) niks van voel.
zowiezo als je medicijnen gaat gebruiken ter vervanging van drugs.
ik had laatst een website gezien, waar foto's opstonden van verschillende medicijnen junkie's dat zag er niet al te vrolijk uit :S
Waarschuw beheerder
heb ritalin drie jaar lang geslikt... van mijn 10e tot mijn 13e.

heb veel last van concentratiestoornissen op school dus ik d8 laatst van zal ik het weer eens proberen......
maar de stap om naar de PSYCHIATER te gaan is zo groot..
Gelukkig kon ik 2 doosjes van een vriend van mij regelen..
nou, dat stofje staat dus echt wel stijf van de bijwerkingen!! en meerdere mensen die ik ken, die het MEDICINAAL gebruiken hebben er last van.

onder meer:
hoofdpijn
lusteloos gevoel (btje down)
last van je buik
ups en downs ( dit is vooral bij ritalin, minder bij concerta met gereduceerde afgifte )

ik ben zeker ook van mening dat dit wel enige vorm van vergiftiging is van onze kinderen... Vooral sommige doseringen welke bij mensen worden voorgeschreven!!!
ok het is dat het pharma kwaliteit is, en dat kun je van pep niet zeggen.
maar anders zou ik zeggen, neem lkkr een lijntje pep kid!
word je nog geconcentreerder van :S
en scheelt maar een haartje in de molecuulstructuur.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DENK EENS NA!! op woensdag 21 februari 2007 om 17:36:
nou, dat stofje staat dus echt wel stijf van de bijwerkingen!! en meerdere mensen die ik ken, die het MEDICINAAL gebruiken hebben er last van.

dat is onzin

na ongeveer een week verdwijnen alle bijwerkingen als sneeuw voor de zon, dus als je het daarvoor laat liggen zou ik maar even doorzetten

dus: geen hoofdpijn, geen down gevoel, geen last van stemmingswisselingen, geen last van je buik.

slechts de bijwerking 'geen honger' blijft.

en ik zou er heel wat euro's voor over hebben om weer dat gevoel in het begin te krijgen, dan is het net of je strak staat.
Waarschuw beheerder
neem er 20 en het is het effect van een lijntje speed van 2 mm lang