Partyflock
 
Forumonderwerp · 924115


dj's
· Paul Blackout
· Meche
· Predator
· Eye-D
· Flanagan
· Meche
· Tijmen
· Fire DJ

Vrijdag de 13e staat bij velen bekend als een dag waarop je beter binnen kunt blijven. In strijd met het bijgeloof zal er op vrijdag 13 april in Club 8 het feest System Reload plaatsvinden! Zwarte katten en ladders zal je op deze avond niet tegenkomen, wel een bijzonder feest met een line-up die het geluk deze dag niet in de weg zal staan.

Na lang wachten is het dat eindelijk zover..... De Australische DJ Paul Blackout zal voet op Hollandse bodem zetten! De organisatie heeft door haar enthousiasme Paul weten strikken voor System Reload en het feest is daarom the place to be voor trouwe fans van zijn harde, medogenloze sound.

Een combinatie van verschillende artiesten met allemaal hun eigen stijl maakt de line-up nog aantrekkelijker. Eye-D, bekend om zijn donkere Drum & Bass, zal samen met Dj Mèche uit het Belgische Gent een set neerzetten waarbij de voetjes van de vloer moeten. Predator, bekender als hardcore DJ, maar ook om zijn Drum & Bass sets een bijzonder gewaardeerd artiest, en Flanagan, een van Nederlands bekendste klassieke Drum & Bass Dj’s, zullen voor het eerst sinds lange tijd samen hun kunsten vertonen voor publiek. Voor Tijmen, inderdaad zoals al door jullie aangehaald ook van de UK Hardcore, Tekno en Oldschool, is de taak weggelegd de mensen tot zes uur in beweging te houden. Om de mensen niet te laten schrikken zal Dj Fire aka Terminal State, een Drum & Bass held uit het zuidelijkste puntje van Engeland en resident van Ground Sound, een wat rustigere start verzorgen.

Omdat de muziek het belangrijkste element op het feest is, zal een echte MC achterwege blijven. Wel zal de avond gehost worden door de opvallende vrouwelijke host ‘The Colour of Sin’. VJ Astral zal met zijn beelden de underground sfeer in Club 8 benadrukken.

Marketing Company Pepperminds heeft een bijzonder aandeel in deze avond. Zij zullen een bizarre fotohoek inrichten waar de feestganger in een gekke bui met allerlei achtergronden en attributen de meest leipe foto’s kan laten maken.

System Reload zal plaats vinden in een al lang gewaardeerde underground locatie, Club 8 in Amsterdam. Club 8 opent sinds anderhalf jaar ook zijn deuren voor de partyganger die tot in de late uurtjes door kan feesten. Het doel van System Reload is het neerzetten van een vernieuwend concept in de zich nog te ontwikkelen Amsterdamse Drum & Bass scene. Geluid is van essentieel belang bij muziek waar de bass de boventoon voert, daarom zal hier extra aandacht aan besteed worden.

Zeker wel aanwezig!! Nog nooit Paul Blackout live horen draaien.

Wel raar dat z'n site het niet meer doet :S
Rest van de lineup mag er zeker ook wel zijn! :D
laatste aanpassing door een beheerder
Paul.B
Eye-D
Predator
Tijmen

Deze 4 draaien sowieso wel stevig, ga hier wel zijn denk ik zo.
 
vet!

damn op vrijdag.. minder.
niet aanwezig
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 4136}
Uitspraak van Remco (Firmware) op dinsdag 9 januari 2007 om 22:13:
Wel raar dat z'n site het niet meer doet

www.myspace.com/hadlinerekz

Check ook interview op PlanetDnB :D
 
Artiest Balbasaur
Rest ook erg vet
duidelijk aanwezig voor Paul Blackout!

rest van de line up ziet er ook wel top uit! (Y)
 
Zeker aanwezig (Y)
Uitspraak van 392: LX.8 op woensdag 10 januari 2007 om 11:56:
Duidelijk aanwezig voor Paul Blackout!

En de rest is mooi meegenomen. :)
 
Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Woei Paultje B!
Artiest Triqo
yes yes dit word leuk leuk
Uiteraard aanwezig. Op 200 meter van mn huis. En hele vette dj's. :D
Uitspraak van Jaspi op donderdag 11 januari 2007 om 12:52:
Uiteraard aanwezig. Op 200 meter van mn huis. En hele vette dj's

mazzelpik
was die gast niet gestopt??? :O

blijkbaar dus niet :P
miss ff probere aanwezig te zijn :)
 
Was gestopt ja, maar weer begonnen :P
Uitspraak van actief op zondag 14 januari 2007 om 20:20:
Was gestopt ja, maar weer begonnen

ok dan hadk et dus toch niet verkeerd begrepe;)
Paul Blackout!!!:O:O:O
:respect: :respect: :respect:
System Reload

laatste aanpassing
Tijmen wordt ook vet, DnB met happy hardcore B)
 
Of Tekno! Iig goed gevarieerd :)
 
waarschijnlijk ben ik dabei :)

iemand enig idee hoe het geluid is daar?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 2507}
Het geluid in Club 8 is normaal gesproken wel ok,maar niet goeg genoeg voor dit feest. Maar daar is ook aan gedacht... :D

Nemen zelf een goeie harde geluidsinstallatie mee! :bounce:
 
Uitspraak van Emster op vrijdag 19 januari 2007 om 12:35:
Maar daar is ook aan gedacht...

Chill :D
denk wel aanwezig :)

duurt nog even :p
 
Vette shit (y)
Ik uiteraard ook aanwezig :cheer:
Haha, ik ook, hoe kan het ook anders! :P
Gister maar meteen vrij gevraagd voor de dag erna dus ben er zoiezo bij:D
Uitspraak van Emster op vrijdag 19 januari 2007 om 12:35:
Nemen zelf een goeie harde geluidsinstallatie mee!

Yeahh b)
Misschien wel heen, lijkt me wel weer dik:D
Uitspraak van Orgenized Chaoz op woensdag 24 januari 2007 om 16:17:
Misschien wel heen, lijkt me wel weer dik

Lijkt??? :P deze MAG je niet missen!! Is eenmalig optreden van Mr. Blackout in Nederland.

Maar ook voor de rest van de artiesten geldt dat ze bijdragen aan een bijzondere line-up. We hebben er in ieder geval erg ons best voor gedaan en zo aan de reacties te zien is dat wel gelukt :D
Uitspraak van Tha Rookie op woensdag 24 januari 2007 om 17:36:
Lijkt???

Is dan, ben niet zo heel erg thios in de dnb wereld dus naast Eye-D en PB ken ik niet zo echt namen, maarja dat kan verijkt worden he:D
lama
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Kwam het net tegen toen k op zoek was naar een baar dNb mixjes, hij is op tour hier dan:) zal er ook zeker bij zijn, wil Paul B echt niet missen, kans om hem hier na nog eens te kunnen zien echt ik ook zeer minimaal eigenlijk.
laatste aanpassing
De rest van de line-up is ook dik in orde, maar kom toch overduidelijk vooral voor Paul Blackout.
Uitspraak van Budburner op donderdag 25 januari 2007 om 17:27:
kans om hem hier na nog eens te kunnen zien echt ik ook zeer minimaal eigenlijk

in ieder geval klein.
Line-up is sowieso prima ja, maar Paul Blackout is toch wel een extra goede reden om te gaan.
Wanneer begint de voorverkoop? En waar kun je allemaal kaartjes halen?
Ga er op tijd bij zijn, mag dit namelijk echt niet missen.
paul blackout is wel de moeite waard
Uitspraak van UNTITLED. op maandag 29 januari 2007 om 22:16:
ook weer lekker om de hoek..

Je kan niet alles hebben he ;)
mn agenda reikte nog niet zover, maar wil Paul Plackout zeker wel xTje meemaken...rest ook niet vergeten, Tijmen & Predator...(y) niet om de hoek maar wel aanwezig denk ik zo
Voor de mensen die mogelijkerwijs al uitkijken naar de systemreload.nl website:

We proberen hem zo snel mogelijk online te krijgen, maar door tijdgebrek is het helaas pindakaas ietsjes uitgelopen :(

Op de website zal ook de VVK info worden prijs gegeven O:)