Partyflock
 
Forumonderwerp · 924115


dj's
· Paul Blackout
· Meche
· Predator
· Eye-D
· Flanagan
· Meche
· Tijmen
· Fire DJ

Vrijdag de 13e staat bij velen bekend als een dag waarop je beter binnen kunt blijven. In strijd met het bijgeloof zal er op vrijdag 13 april in Club 8 het feest System Reload plaatsvinden! Zwarte katten en ladders zal je op deze avond niet tegenkomen, wel een bijzonder feest met een line-up die het geluk deze dag niet in de weg zal staan.

Na lang wachten is het dat eindelijk zover..... De Australische DJ Paul Blackout zal voet op Hollandse bodem zetten! De organisatie heeft door haar enthousiasme Paul weten strikken voor System Reload en het feest is daarom the place to be voor trouwe fans van zijn harde, medogenloze sound.

Een combinatie van verschillende artiesten met allemaal hun eigen stijl maakt de line-up nog aantrekkelijker. Eye-D, bekend om zijn donkere Drum & Bass, zal samen met Dj Mèche uit het Belgische Gent een set neerzetten waarbij de voetjes van de vloer moeten. Predator, bekender als hardcore DJ, maar ook om zijn Drum & Bass sets een bijzonder gewaardeerd artiest, en Flanagan, een van Nederlands bekendste klassieke Drum & Bass Dj’s, zullen voor het eerst sinds lange tijd samen hun kunsten vertonen voor publiek. Voor Tijmen, inderdaad zoals al door jullie aangehaald ook van de UK Hardcore, Tekno en Oldschool, is de taak weggelegd de mensen tot zes uur in beweging te houden. Om de mensen niet te laten schrikken zal Dj Fire aka Terminal State, een Drum & Bass held uit het zuidelijkste puntje van Engeland en resident van Ground Sound, een wat rustigere start verzorgen.

Omdat de muziek het belangrijkste element op het feest is, zal een echte MC achterwege blijven. Wel zal de avond gehost worden door de opvallende vrouwelijke host ‘The Colour of Sin’. VJ Astral zal met zijn beelden de underground sfeer in Club 8 benadrukken.

Marketing Company Pepperminds heeft een bijzonder aandeel in deze avond. Zij zullen een bizarre fotohoek inrichten waar de feestganger in een gekke bui met allerlei achtergronden en attributen de meest leipe foto’s kan laten maken.

System Reload zal plaats vinden in een al lang gewaardeerde underground locatie, Club 8 in Amsterdam. Club 8 opent sinds anderhalf jaar ook zijn deuren voor de partyganger die tot in de late uurtjes door kan feesten. Het doel van System Reload is het neerzetten van een vernieuwend concept in de zich nog te ontwikkelen Amsterdamse Drum & Bass scene. Geluid is van essentieel belang bij muziek waar de bass de boventoon voert, daarom zal hier extra aandacht aan besteed worden.

Zeker wel aanwezig!! Nog nooit Paul Blackout live horen draaien.

Wel raar dat z'n site het niet meer doet :S
Rest van de lineup mag er zeker ook wel zijn! :D
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 maart 2007 om 21:47:
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 26 maart 2007 om 21:28:
En maak geluid voor 10

10 euro was ie.

Had t over mezelf eigenlijk :lol:
En nee, ik kost geen 10 euro :roflol:
Uitspraak van ~Hoisje~ op maandag 26 maart 2007 om 21:50:
Had t over mezelf eigenlijk :lol:
En nee, ik kost geen 10 euro

Beatfietsers fur leef _O_ :rot:
afwezig :)

tot 21.00 werken, is dus niet haalbaar met openbaar vervoer :[
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 26 maart 2007 om 22:47:
afwezig :)

tot 21.00 werken, is dus niet haalbaar met openbaar vervoer :[

:'(

Ik werk ook tot 21.00 en ik kom wel, terwijl ik helemaal uit Gelderland moet komen :rot:
 
Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 26 maart 2007 om 23:12:
met de auto zeker?

Jezusssssssssss

Mijn eerste underground party zonder 8-bit kid! :cheer:
hulde _o_
 
Ik kan helaas niet meer en heb nog een kaartje te koop..
laatste aanpassing
RATBORG citeer 26 maart 2007 23:14
Jezusssssssssss

Mijn eerste underground party zonder 8-bit kid!
hulde _o_

ga jij je lipje nou maar afknippen 8)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 4136}
Ik heb net uit zeer betrouwbare bron vernomen dat we hoogstwaarschijnlijk een gast uit de VS op de after krijgen 8)
is het wie ik denk dat het is :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Tha Rookie op woensdag 28 maart 2007 om 20:59:
Ik heb net uit zeer betrouwbare bron vernomen dat we hoogstwaarschijnlijk een gast uit de VS op de after krijgen

baseck O:)?
Uitspraak van actief op zaterdag 24 maart 2007 om 15:13:
Of gewoon ff chillen bij Gilz

mag ik ook komen dan :$?
ik zat zelf te denken aan Venetian Snares
nah lijkt me niet
-canada
-draait die dag al op dissonant festival, stug dat ie dan nog ff afterparty in amsterdam pakt
-te mooi om waar te zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van Mister. op woensdag 28 maart 2007 om 22:02:
mag ik ook komen dan ?

nee!

junk!
Uitspraak van Gilz op donderdag 29 maart 2007 om 16:04:
nee!

junk!

(L)
laatste aanpassing
Snoop Dog:P
Doet nu toch ook ineens in de Melkweg onverwachte optredens:P
Uitspraak van Radiance op vrijdag 30 maart 2007 om 10:56:
Snoop Dog
Doet nu toch ook ineens in de Melkweg onverwachte optredens

Daar zat ik ook al aan te denken ja:p
Of Public Enemy die is 2 dagen ervoor in de melkweg

:rot:
laatste aanpassing
Uitspraak van Triqo op maandag 2 april 2007 om 13:58:
Lou Reed

nee toch? :D
Geen zin om de hele avond naar gitaarloopjes te luisteren :P
Uitspraak van Remco (Firmware) op maandag 2 april 2007 om 15:16:
Geen zin om de hele avond naar gitaarloopjes te luisteren

Take a walk on the wild side :smoke:
Uitspraak van Manga Corps op maandag 2 april 2007 om 21:43:
BeerFor The Devil !!!!

inderdaad Justin
hmmmm misschien toch wel heen, paul blackout zien :@
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2283, 2507}
Jongens, check hier de info over de afterparty! Info bijna compleet, de speciale gast uit de VS komt er nog bij...Hou m nog lekker ff geheim. :p

Stereo Sound S.R.&D.D.O.D.&V.H.S. afterparty
 
helaas moet ik deze laten gaan vanwege werk :(
Ik mag hopen dat die afterparty wel doorgaat met drum n bass ofzo, in plaats van herthouse
lekkah stampuh @ die afterpartiej jeweet
Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 3 april 2007 om 09:50:
Ik mag hopen dat die afterparty wel doorgaat met drum n bass ofzo, in plaats van herthouse

beter wel jah :\
anders zorg ik daar wel voor :devil: :P
laatste aanpassing
Uitspraak van Remco (Firmware) op dinsdag 3 april 2007 om 10:32:
beter wel jah
anders zorg ik daar wel voor laatste aanpassing 3 april 2007 10:32

Hij wel:P
Had je eigelijk m'n kaartje nog gehaalt?:$:D
Uitspraak van Radiance op dinsdag 3 april 2007 om 13:18:
Had je eigelijk m'n kaartje nog gehaalt?:$:D

jah is besteld, als t goed is heb ik ze vandaag binnen :)
laatste aanpassing
Jongens jongens, geen stress, dr wordt ook DnB gedraaid op de afterparty! R.A.W. a.k.a. B-Boy 3000 komt ook een vet DnB setje neerzetten, hij is vooral bekend in Belgie misschien vergelijkbaar qua stijl met PB...

En dabei,af en toe wat anders kan ook leuk zijn, kzou zeggen verbreed je horizon en laat je verrassen. :) :p
Oja en natuulek niet te vergeten qua DnB (zie line-up) Meche en Tijmen.

En de rest is ook vet!
Woei ! Goed nieuws, die kerel lijk mij, hij is toch ook die kerel met die plaat op Destruct die Simon U ook wel eens draait ?
 
Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 3 april 2007 om 14:41:
Woei ! Goed nieuws, die kerel lijk mij, hij is toch ook die kerel met die plaat op Destruct die Simon U ook wel eens draait ?

gangsta gangsta! dikke track ja.

hardhouse op after gaat natuurlijk werkelijk nergerns over