doe eens niet zo puberaal!
pfff alweer, laat je horen
inclusief enkele tientallen op de Willem II tribune.
Volgens mij was dat een bloedeloze 0-0
laat je horen
punten pakken
IDD nac moet idd kunnen winnen zou een mooi verjaardags kado zijn voor me omdat ik helaas zelf nie aanwezig kan zijn!!!!!! Dus hoop maar dat ze 3 punten pakken
hopelijk trappen we hiermee willem II rechtstreeks naar de eerste divisie
Nee Juup hebben ze van ons afgepakt...
Hmmm spandoeken jatten ow ow van wie zullen ze DAT toch hebben???
Dus ik zeg NAC is volle bak sfeer, geluid, passie, strijd, gezang, gescheld.
Valt altijd op de de Kruiken ons altijd afbreken/aanvallen
jullie dan met die actie het stadion vol te krijgen met allemaal turkse figuren das pas een lachertjee...
kun je beter zeggen nac WAS
Er zijn geruchten dat ze op de kingside de gejatte BrabantseNAChten spandoek in de hens gaan zetten. Hmmm spandoeken jatten ow ow van wie zullen ze DAT toch hebben???
FF een opmerking plaatsenb: Het spandoek werd net na de wedstrijd nak-WII gejat dat op de b-side hing.
Doe dat ook maar ff op de Kingside dan......
Is niet nodig want jullie laten de spandoeken toch liggen of ze zitten vast aan de reclameborden. Dusja makkelijker kunnen jullie het niet maken wel leuker
Glennie Glennie Glennie Salmon!
En dan heel laf met vlinders en strijkers en van alles en nog wa gooien richting het uitvak. Echt hoolies nemen de eer voor zichzelf en vechten liever in de confrontatie.
En dan heel laf met vlinders en strijkers en van alles en nog wa gooien richting het uitvak.
ratjes renne voor nitraten en vlinders..
en waarom kunne jullie nou niet eens goed je clubbie een warm hart toe zingen, jezuus man