An email aus Berlin!
In 5 woorden: ik kom nooit meer terug! Komen jullie hier maar langs! Wat een stadt...
Heb een fijn kamertje in de leukste wijk -Neukölln- waar veel zogeheten Kunsthausen zijn waar mensen tezamen komen om bier te drinken onder het genot van schilderingen en kleding maken, open airs organiseren, voorstellingen maken en allerhande krasse hersenspinsels met elkaar delen. Ik ben alleen niet zoveel thuis want de dansvloeren lonken! Afgelopen weekend ging Bar 25 open, waar ik paaseieren zocht en vond, glitters strooide, aan een rek zwierde, schommelde en natuurlijk volledig uit mn plaat ging op de mooie meeslepende opbeurende musica! Wat een houding hebben de mensen hier! Zo relaxed, ombekommerd en vrij

Niet alleen in de clubscene, maar gewoonweg overal! Door de weeks werk ik in een klein kafeetje waar doorgaans maar 6 tafels bezet zijn, hetgeen mij in de gelegenheid stelt om de ganse dag te kletsen met vrienden aan de bar, biertjes te nuttigen en mn eigen muziekjes aan te horen. Dat is pas werken voor je geld. En geld heb ik hier niet veel nodig: mn volledige inboedel heb ik op straat gevonden, evenals dozen vette kleding, drogen worden te pas en te onpas in je mond gestopt als je een beetje sfeer maakt en n halve liter lekker bier kost welgeteld 85 cent op straat. In 5 woorden: Ik vermaak me hier wel!
Kus voor jullie allen!