Partyflock

Forumonderwerp · 923094

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
Trentemøller live @ Patronaat with DJ TOM

date: 20.04.2007
artists: Trentemøller
Waarschuw beheerder
Jeuuj, ik zie het staan op de site idd. Tof!

Zal dit hetzelfde prijskaartje hebben als in R'dam denk je?

Zeg nee, danku! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gferwaonokn op dinsdag 23 januari 2007 om 19:44:
zwaar diepe shit

Vind het geweldige diepe shit, maar voor op een feestje verwacht ik inderdaad iets dat ietwat dansbaarder is.

Voor thuis op de bank (of liggend op de grond, al afterend van een O&N feestje O:)) is het écht de meest geniale CD in mijn collectie.

Waarschuw beheerder
waarom nou weer extrema :(
staan er straks weer hippe kippen in de zaal (n)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 20:59:
waarom nou weer extrema
staan er straks weer hippe kippen in de zaal

ah joh, fuck it, tis haarlem maar, komt wel goed!(Y)

edit: door Extrema staan o.a. Darko Esser en Eva Maria er ook, dus dat is alleen maar goed!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!!e Bitchital (zeg maar gewoon ille) op donderdag 8 februari 2007 om 21:36:
Eva Maria

dat is zeker dope!

maargoed laatste keer op absolute music was het met de kijkmijismooizijn mensen zo erg..
maargoed had ik daar ook schijt aan!!
er zal wel weer een mooi groepie gaan :lief:
Waarschuw beheerder
Jeuuj.. Het is alleen op een vrijdag.. dat had ik wel ff beter uit kunnen zoeken, maarja nu eerst maar vrij vragen van m'n werk dan..

Erg gunstig met vervoer is het ook niet, maar ach! Ik wil zooo graag! Dus ik ga gewoon en daarmee basta.!
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pleun op vrijdag 9 februari 2007 om 12:31:
Jeuuj.. Het is alleen op een vrijdag.. dat had ik wel ff beter uit kunnen zoeken, maarja nu eerst maar vrij vragen van m'n werk dan..

Erg gunstig met vervoer is het ook niet, maar ach! Ik wil zooo graag! Dus ik ga gewoon en daarmee basta.!

Same here:) Maar tis toch al om 4 uur afgelopen en ik moet om 11 uur werken zaterdag. Misschien bob ik wel, ben ik ook gewoon zonder kater op mijn werk.

Waarschuw beheerder
donateur
Wauw,
maar ik weet het nog niet.
Waarschuw beheerder
k vond trentemoller in de now en wow niet super ofzo! viel me een beetje tegen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op vrijdag 9 februari 2007 om 15:43:
viel me een beetje tegen

ja ddo het geluid en die leuke mensen!!
en echt helder was je ook niet he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie het nu pas, die eindtijd slaat nerges op man, helemaal naar haarlem voor n feestje tot 4 uur..toch us ff goed nadenke dan...
potdikkie, ik zie net dat ik zelf de hele avond met De Man Zonder Schaduw draai 200m verderop in Stalker, ben er dus niet bij.. b.t.w. Stalker is open tot 05.00 O:)
Waarschuw beheerder
potdikkie, ik zie net dat ik zelf de hele avond met De Man Zonder Schaduw draai 200m verderop in Stalker, ben er dus niet bij.. b.t.w. Stalker is open tot 05.00

,,

Ik merk hier een lichtelijke vorm van spam Ouwe.. anyways binnenkort maar weer is een gig van je bijwonen is me alweer te lang geleden.!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZAZAZA op zaterdag 6 januari 2007 om 15:41:
Jammer dat Partonaat om 4 uur dluit.

gewoon 200% geven :D