Hoe halen vrouwen het in hun hoofd om op de eikel van een man te zuigen?! Wie heeft je dat ooit geleerd of gezegd dat dat goed is of lekker. Ik kan er echt niet tegen als en vrouw op mijn pik zuigt, tranen schieten soms werkelijk in mijn ogen of ik schiet in de lach, dat kan toch niet. Wij blazen toch ook niet op jullie flamoes!
Hahaha....sorry hoor...als je het meent, dan ben je maar een zielige verschijning....
Is het sowieso niet een idee om dat dan ff te bespreken en als je het niet lekker vind, omdat dan ff te melden bij die vrouw.....?!?!
Die welwillend (en daar beginnen ze dan ook nog over te mauwen

haha) aan je lul begint te likken (of zuigen dan

)....en daar storen de ze zich dan aan....
Als iedere man nu kon likken als Lassie, dan hadden ze recht van spreken, maar goed....daarentegen kunnen idd niet alle vrouwen een lul bewerken zoals gewenst.....dusssss....
Is het niet goed wat de vrouw bij je doet, doe dan zelf je mond open

dat geldt voor ons precies hetzelfde
Nu hoor je ze denken....."Ja idd"....maar wel tactisch brengen dames, want dat zou hun trots natuurlijk wel krenken
Want de meeste mannen denken echt dat ze "de Befkoning" van Nederland (of welk land dan ook ...) zijn, maar niets is minder waar......sorry
Als je dit soort dingen in bed bespreekt, kan het er alleen maar beterder op worden......succes
Peace