Partyflock

Forumonderwerp · 922724

heb zo juist vliegtickets geboekt!:D
voor van de zomer
wie gaat hier nog meer heen
dit jaar!

Yes.. naar java en bali inderdaad deze zomervakantie.. weet alleen nog niet wanneer.. maar hoef gelukkig alleen een ticket te kopen, want onze oud-kok heeft daar een hotel waar ik kan overnachten.. bespaart ook lekker weer kosten :)

Uitspraak van SEB@Z op maandag 28 mei 2007 om 08:59:
Gewoon zelf een auto of motor huren, is leuker en je bent dan niet afhankelijk van een ander.

lijkt mij ook idd wel leuker.. maar werd me afgeraden door kennis van me die zei dat t verkeer er super hectisch was.. misschien dat hij alleen kuta zelf bedoelde ofzo, maar goed mij maakt dat niets uit..

ook enig idee hoeveel t kost om een auto te huren voor 1 dag? of een motor? en zijn er nog dingen waar k bv op moet letten? en hoe zit t met rijbewijs, dien ik een internationaal rijbewijs aan te vragen hier of kan ik daar zonder problemen te krijgen met verzekering rustig een auto huren?

ben weer terug uit lovina, ik moest om 05.30 me bed uit :vaag: ben echt bekaf.... maar heb wel dolfijnen gezien ( in een piepklein houten bootje om 6 uur smorgens.....)
maar een aanrader is zeker het apenwoud op bali, onwijs leuk, apen voeren :P

Pasir Putih in Bali

heb je foto's
taxi's zijn inderdaad vrij waardeloos in Bali, ze zijn zeker wel duur en naaien je 90% van de keren... proberen je vaak ook van alles aan te smeren zodat ze commisie ontvangen. Ik zou ook zeker geen taxi huren om het eiland te verkennen. Gewoon zelf een auto of motor huren, is leuker en je bent dan niet afhankelijk van een ander.

Wij hadden toen we op Bali waren echt een super relaxte taxi chaffeur. Echt een ontzettend aardige man. De eerste x hebben we 5 uur lang door Bali gereden, wat uiteindelijk 16euro kostte; voor ons 4 euro p.p. En later werd hij een beetje onze privé chaffeur daar, en zette die niet eens z'n meter meer aan! Dat was te duur zei hij... :) Dus we mochten zelfs zelf bepalen hoeveel we zouden betalen. Maar we moesten hem wel aanraden aan iedereen die naar Bali zou gaan 8) Dus bij deze O:) Z'n nummer is +6281338156395
Ik zou hem zeker bellen als je taxi nodig hebt daar! Want idd, door veel mensen word je keihard opgelicht.

Een auto huren zou ik daar zéker niet doen.... Het verkeer is echt niet normaal, geen regeltjes...niks! Alleen tuuteren om de 3 minuten en dat is dan genoeg 8) Heb daar achterin de taxi al vaak genoeg m'n leven voorbij zien flitsen :lol: Dus good luck als je zelf gaat rijden.... ;)

Oh ja... dat fabeltje dat Bluebird taxi's beter zouden moeten zijn is dus echt grote bullshit :/
laatste aanpassing

Uitspraak van :9:9:9 op dinsdag 29 mei 2007 om 12:27:
5 uur lang door Bali gereden, wat uiteindelijk 16euro kostte

vind ik nog redelijk prijzig voor daar
Een auto huren zou ik daar zéker niet doen....

ben ik wle van plan denk ik
zeiden ze in africa ook maar genoeg gereden daar
en ga met mensen die er vandaan komen dus

heb ook de meest gekke verkeerssituaties gezien en meegemaakt (mexico, egypte, turkije en nog wel wat) dus ik kijk niet meer zo snel op om een toeter hoor :p

zal t ter plekke wel even bekijken, anders leek t mij ook wel verstandig een vast persoon te nemen waarmee je prijzen afspreekt

ja k kijkwel even zi het wel op java rijd ene oom dus:D
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 12:32:
vind ik nog redelijk prijzig voor daar

Ik vind het absoluut niet duur... en dat was de 1e x dat we met die taxi gingen en dus het duurste.. Maar goed, die mensen daar moeten ook gewoon hun geld verdienen toch. Wat dat betreft kan je alles duur vinden, maar als je het vergelijkt met Nederland dan is het spotgoedkoop.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:00:
dus ik kijk niet meer zo snel op om een toeter hoor

Haha, ik kijk ook niet op van een toeter maar ik denk dat je straks wel begrijpt wat ik bedoelde :| Ik zou zelf iig nooit gaan rijden daar maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Mexico ben ik ook geweest, weinig geks daar mee gemaakt in het verkeer als je het vergelijkt met Bali :P

Uitspraak van :9:9:9 op dinsdag 29 mei 2007 om 16:13:
Nederland dan is het spotgoedkoop.

nee datis idd zo
bedoel het ook niet om af te zeiken hoor
:)

Mexico ben ik ook geweest, weinig geks daar mee gemaakt in het verkeer als je het vergelijkt met Bali

okej :) maar we zullen het wel zien ter plekke, denk dat k t dan beter zou kunnen inschatten :yes:

heb dr iig al wel veel zin in :cheer:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 17:31:
heb dr iig al wel veel zin in

me 2

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 17:34:
me 2

wanneer ging jij ook alweer? en waarheen?

de 29e
eerst naar java
en denk ene dag of 10 naar bali
en miss nog naar komodo ofzo

komodo lijkt me ook super vet! is dat trouwens te doen in 1 dag vanaf bali denk je? wil iig die varanen zien :p

mvolgens mij is minimala2 dagne
maar wete niet ckr
Komodo ligt ver van Bali.Ligt volgens mij ter hoogte van oost sumbawa dacht ik,of zelfs tussen sumbawa en flores (na bali heb je eerst lombok, dan sumbawa,wat een groot eiland is en dan flores) in.Je kan iig niet ff een dag heen en weer van bali naar komodo.Ik ben met de boot toen vanaf Lombok gegaan,dat was 2 dagen varen (incl stops om te snorkelen) als je wilt vliegen ga je geloof ik via flores en vanaf daar met de boot.

Uitspraak van mandy83 op dinsdag 29 mei 2007 om 22:18:
.Ik ben met de boot toen vanaf Lombok gegaan,dat was 2 dagen varen (incl stops om te snorkelen)

ik heb wel brochures thuis met vluchten
maar met de boot lijkt me ook wel wat
kun je daar watmeer over vertellen
Ik ben vanaf sengigi (lombok) met een boot gegaan,perama.Je vaart dan naar Flores en terug.Je kan evt bij flores er af en dan paar dagen/weken later weer terug op de boot.Onderweg stop je bij heel veel eilanden rond sumbawa.Op sumbawa zelf stop je niet.Je stopt bij Rinca en komodo en verder nog wat eilanden en heel veel mooie snorkel plekken.

hmm... koop dan wel een ansichtkaart ofzo van komodo :p

haha
Wij hadden toen we op Bali waren echt een super relaxte taxi chaffeur. Echt een ontzettend aardige man. De eerste x hebben we 5 uur lang door Bali gereden, wat uiteindelijk 16euro kostte; voor ons 4 euro p.p. En later werd hij een beetje onze privé chaffeur daar, en zette die niet eens z'n meter meer aan! Dat was te duur zei hij... Dus we mochten zelfs zelf bepalen hoeveel we zouden betalen. Maar we moesten hem wel aanraden aan iedereen die naar Bali zou gaan Dus bij deze Z'n nummer is +6281338156395

Dat soort taxi chauffeurs zijn echt zeldzaam in Bali :| Wel goed geregeld dan (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 08:09:
heb je foto's

jep, maar mijn laptop ligt nog ff in Kuala Lumpur en ben op dit moment in Hong Kong. Komt volgende week wel (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 mei 2007 om 18:50:
internationaal rijbewijs aan te vragen hier of kan ik daar zonder problemen te krijgen met verzekering rustig een auto huren?

Internationaal bewijs is denk ik wel nogid ivm verzekering. Gewoon ff je verzekereaar bellen, weet je t in 5 min ;)

zou zelf iig nooit gaan rijden daar maar je moet het zelf weten natuurlijk.

Ik heb daar 3maanden lang gereden. Hartstikke goed te doen hoor. Het is meer iets mentaals ;p Just go with the flow en probeer niet tof te doen op de weg. Heb genoeg dodelijke ongelukken gezien voor de rest van mn leven, dat dan weer wel 8)

Z'n nummer is +6281338156395

thnx :d ik ga morgen naar bali, zal m gelijk ff een belletje geven :D

lekekr hoor ik ove r4 weken pas:D

ik 19 juli :cheer:
Ben nu terug in Kuala Lumpur :lief:

Gisteren ff snel 550euro gewonnen in Macau B)

Hong Kong was heftig :D

The city life bevalt me wel na 3 maanden op een eiland wonen O:)
laatste aanpassing

je heb in maleisie ook zon gok complex resorts world ofzo

leuke verhalen hier :D ik was vandaag weer eens naar water bomb park in kuta :P voor de 2de keer, zeker aan te raden, daarna nog ff gewinkeld... als je van surf kleding houd of kleding van: rip curl, spicy, spider world, no fear of andere dan kan je die goedkoop halen bij een surf outlet, groot rood bord met gele letters, aan de kant van de snelweg vanaf kuta richting sanur, vanaf sanur aan de rechterkant... echt een top zaak :D

ik heb alleen nog dit weekend in bali :P maandag weer terug, maar eerlijk gezegd vind ik 2,5 week wel genoeg, ik mis iedereen :P

en na nader inzien vind ik die taxi's wel meevallen, blue bird taxi's dan.... of gewoon geen taxi ( normale auto) en een prijs afspreken werkt ook prima :)

wat is het waterbomb park precies
?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 juni 2007 om 11:30:
wat is het waterbomb park precies

dit

kende t ook niet, maar heb t ff opgezocht :p

ga k ook heen nu ik t gezien heb :D

als je heengaat, dan kan ik zeker aanraden de boomerang, de smash down ( wel goed je handen bij je houden, die is snel :vaag: ) of de macaroni tube achterstevoren op een band, dan in die tunnel je lichaam helemaal gestrekt houden ( wel vasthoude ;)) dan ga je onwijs snel. en als je ff wilt uitrusten kan je op een band lekker in de lazy river ronddobberen :)

enige nadeel is, je moet steeds trappen lopen voor een glijbaan ( veel trappen....) maar het is het zeker waard!
laatste aanpassing

hey mensen...hier een berichtje uit Biak, Nieuw-Guinea, het is hier fantastisch...Bounty Paradise...echt te gek, Bali is er niets bij...non-toeristisch en echt de liefste bevolkingsgroep op dit aardbolletje! het is lekker weer, nu betje bewolkt, maar supergaaf...foto's komen nog wel een keertje ;)

groetjes,

Franky en Kelly

kzit nu ook in bali, ben gister naar de M bar GO gegaan maar echt hey, wat een dikke dikke dj. heb in lange tijd niet zoveel vette muziek gehoord ongelooflijk.

waar kun je op doordeweeks het beste terecht?

wat wordt er zoal gedraaid voor muziek op bali in het uitgaansleven trouwens?

heikriegel: er zit in kuta een leuke bar, Billy's bar, vlakbij poppy's lane, tis een erg leuke bar, de mensen die er werken zijn knettergek en er is iedere woensdag avond een band. als je er heen ga zeg maar groetjes van nathalie ;) kheb daar zelfs een eige cocktail :P

koolraap: van alles eigelijk :P oude nummers, dance, echt van alles :P

ik vertrek over 2 uur naar t vliegveld en dan is het exit bali :( ik vlieg over 6 uurtjes naar hong kong en dan naar amsterdam.... t was een top vakantie :D

goede reis!!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 juni 2007 om 08:48:
hey mensen...hier een berichtje uit Biak, Nieuw-Guinea, het is hier fantastisch...Bounty Paradise...echt te gek, Bali is er niets bij...non-toeristisch en echt de liefste bevolkingsgroep op dit aardbolletje! het is lekker weer, nu betje bewolkt, maar supergaaf...foto's komen nog wel een keertj

staat zeker in de planning om ook eenkeer heen te gaan

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 07:58:
staat zeker in de planning om ook eenkeer heen te gaan

heb een vriend hier wonen, een gids.........iemand hier vandaaaaaan, kan ik je cht aanraden..mocht je zover zijn...moet je me laten weten ;)

zal ik laten doen
maart denk dat nog wel even gaat duren voordat het zover is:)

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 03:50:
koolraap: van alles eigelijk :P oude nummers, dance, echt van alles :P

ok, tnx..

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 18:31:
wat wordt er zoal gedraaid voor muziek op bali in het uitgaansleven trouwens?

die kale dj in de M bar GO is supergvet! hij draaide allleen maar vette mzuiek
vooral rnb en op t laatst ministry of sound

hulde aan ministry of sound trouwens
Uitspraak van SEB@Z op woensdag 30 mei 2007 om 15:28:
heb daar 3maanden lang gereden. Hartstikke goed te doen hoor. Het is meer iets mentaals Just go with the flow en probeer niet tof te doen op de weg. Heb genoeg dodelijke ongelukken gezien voor de rest van mn leven, dat dan weer wel

:O Okee...dat had ik iig nooit gedurfd 8)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 mei 2007 om 06:16:
thnx ik ga morgen naar bali, zal m gelijk ff een belletje geven

(Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juni 2007 om 13:20:
waar kun je op doordeweeks het beste terecht?

Bounty :yes:

Uitspraak van Laurier op dinsdag 5 juni 2007 om 21:43:
op www.fox.nl staan echt super mooie reizen!

idd
alleen jammer van foz dat het zo duur is

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:00:
allleen maar vette mzuiek
vooral rnb en op t laatst ministry of sound

niks voor mij :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 22:12:
op www.fox.nl staan echt super mooie reizen!

Zelf er heen gaan en je eigen chaufeur zoeken, heb je voor een paar stuivers.

idd

iemand ook enig idee of het mogelijk is om naar komodo te gaan om die varanen te zien? en enig idee hoeduur dit zou zijn? of hoe lang je onderweg bent?

ja is mogelijk prijs hangt er vanaf hoelang je gaat
heb thuis wle een folder liggen
maar dacht iets van minimaal 250 dollar

maar dat is maar van 1 folder

t is zeker niet mogelijk om 1 dagje te gaan? wil die varanen wel super graag in t wild zien namelijk :p