Uitspraak van verwijderd op zondag 12 augustus 2007 om 13:30:lijkt mij idd ook niet erg prettig om dr van afhankelijk te zijn.. maar denk dat t paar jaar verder wel iets beter zal gaan (mits dr geen tsunami's e.d. komen).. kunnen ze tenminste iets opbouwen en verdienen lijtk me
heeft niets met tsunami te maken...doordat er bomaanslagen zijn geweest, komen er niet zo veel toeristen meer als voor heen op Bali.
Uitspraak van pureleganze op maandag 6 augustus 2007 om 09:50:de 1e introductie les kost daar 45 dollar, de 2e les 40 dollar..
40 dollar
wij betaalden 150.000 rp (+/-13 euro) voor een uur surfles
Dank u 
Inmiddels medicijnen gekregen tegen mn parasiet.. Deze leeft van mijn eiwitten. De medicijn die ik gekregen heb haalt de eiwitten uit mijn lichaam (wat ook nogal heftige reacties geeft aangezien mn lichaam protesteert omdat er iets wordt verwijderd wat ik eigenlijk nodig ben). Vervolgens zal de parasiet hierdoor sterven, en hierna (als ik gestopt ben met medicijnen) zal mn lichaam weer eiwitten moeten aanmaken..
Dit alles zal ongeveer een weekje duren.. Hopen dat t daarna beter zal gaan
Blijf dus allemaal oppassen met eten! Ik deed het ook, maar waarschijnlijk toch niet goed genoeg
Inmiddels medicijnen gekregen tegen mn parasiet.. Deze leeft van mijn eiwitten. De medicijn die ik gekregen heb haalt de eiwitten uit mijn lichaam (wat ook nogal heftige reacties geeft aangezien mn lichaam protesteert omdat er iets wordt verwijderd wat ik eigenlijk nodig ben). Vervolgens zal de parasiet hierdoor sterven, en hierna (als ik gestopt ben met medicijnen) zal mn lichaam weer eiwitten moeten aanmaken..
Dit alles zal ongeveer een weekje duren.. Hopen dat t daarna beter zal gaan
Blijf dus allemaal oppassen met eten! Ik deed het ook, maar waarschijnlijk toch niet goed genoeg
Ben er 2,5 week geweest als afsluiter naar 11,5maand in OZ te zijn geweest en wat een wereld van verschil,zo goedkoop alles je zou bijna medelijde met het volk krijgen,daarom ook altijd goeie fooi gegeven.Ook is het volk vriendelijk en niet té opdringerig.
Bintang...heerlijk bier!!en waar haal je tegenwoordig nog 0.6ltr voor 80a90euriecent??

Bintang...heerlijk bier!!en waar haal je tegenwoordig nog 0.6ltr voor 80a90euriecent??
Heb ook net mijn ticket geboekt, met kerst weg
eerst 1 maand filipijnen
dan 1 mnd thai/ maleisie
dan 2 maanden ausie
dan maandje bali..
Iemand nog tips voor me voor acco?
eerst 1 maand filipijnen
dan 1 mnd thai/ maleisie
dan 2 maanden ausie
dan maandje bali..
Iemand nog tips voor me voor acco?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 10:18:reisorganisatie
niet daar aan beginnen
ticket boeken en de rest zelf doen
dan heb je er egt het meest aan
selamat jalan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 10:18:reisorganisatie
die kunnen je wel tenminste voorlichten over actuele zaken binnen Indonesie... tis wel leuk om avontuurlijk te denken en doen maar weten waar je mee bezig bent is tegenwoordig in Indonesie al avontuurlijk genoeg soms
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 08:38:en dna een paar keer naar thailand natuurlijk
nah misschien 1 keer naar Phuket of whatever... verder wil ik nog wat voor mij nieuwe landen zien, Cambodja, Vietnam, Malediven, Philipijnen ofzo. En sowieso naar Singapore een paar keer (6uur rijden van KL) en nog een keer naar Macau en Hong Kong, en hopelijk ook Beijing of Shanghai... ben druk bezig zo te lezen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 november 2007 om 08:38:(of nara resorts world)
wat is resorts world?