Dan baal je zeker wel dat je een dom blondje bent en alsnog 4 jaar achterloopt of niet?
Behalve dan dat chris wint natuurlijk.
niet nodig
Nee heur, Chris eunt
blondjes kunnen er mooi gebruik van maken..heeeel handig hoor...of niet leonie..
ik sta boven dit soort onzin.
Slijmen werkt niet
Dat klopt, ik weet ook altijd precies wat voor gezeur ik over 2 jaar aan mijn kop heb...
Dan baal je zeker wel dat je een dom blondje bent en alsnog 4 jaar achterloopt of niet?
Uitspraak van Carnophage op zaterdag 30 december 2006 om 18:15:
Hoe weet jij dan nou
Dat merk je vaak alleen al aan het gedrag van de mannen, vrouwen gedragen zich in het algemeen al veel volwassener dan mannen! Geld niet voor alle mannen hoor
Wie zegt dat alle vrouwen een gaar lichaam krijgen als ze ouder worden?
ik weet niet hoe dat bij jullie in de familie is maar bij mij zijn de meesten nog aardig strak hoor
Juist de mannen hier krijgen snel een bierbuik enzo!
Uitspraak van Aniekeop zaterdag 30 december 2006 om 19:46:
goh wat een dom gezeik.. helemaal gelijk leonie!
Ik zei dat er uitzonderingen waren sommige vrouwen lopen ook zwaar achter op de rest
ik vind het niet iets negatiefs hoor, ik vind het juist positief
wij mannen blijven gewoon lekker jong en kinderachtig
ik vind het niet iets negatiefs hoor, ik vind het juist positief
wij mannen blijven gewoon lekker jong en kinderachtig
vrouwen gedragen zic!h in het algemeen al veel volwassener dan mannen
Uitspraak van Leonieop zaterdag 30 december 2006 om 18:12:
vrouwen gedragen zic!h in het algemeen al veel volwassener dan mannen
Antwoord Passie: dat denken ze alleen maar, mannen blijven gewoon veel langer jong van geest, niet voor niks dat een vent alleen maar mooier wordt naarmate hij ouder wordt
Reactie Tammie: Dat klopt helemaal! Mijn vent is 6 jaar ouder....nou daar is dus soms helemaal niks van te merken, pffff. Het lijkt af en toe wel of ik naast mijn eigen baan nog een baan heb, kinderoppasser nml Maarja ik hou wel van me onvolwassen ventje.
Reactie Passie: kinderoppasser,pfffff, nou, dacht het niet, het lijkt wel of ik een extra baan heb, nml postbode (gleufjes vullen).
Die van mij vraagt me een zootje aandacht zeg, maar hou ook veel van me poppetje hoor, voor jou schat!
En het klopt trouwens dat ik af en toe een groot koter ben en weet je......I love it!!!
Beter dan die ingekakte oh zo volwassen en oh zo serieuze 30-ers van mijn leeftijd.
IK VOEL ME JONG
IK GEDRAAG ME JONG
IK BEN NOG HEERLIJK JONG!!!
Zo moppie, uitgeluld!!!
Reactie Tammie: en zoals je kunt lezen...ze moeten ook altijd het laatste woord hebben die mannen
Reactie Passie: INDERDAAD!!!
Mensen, sorry voor dit korte forum in jullie forum
wel meer als 2 jaar
krijg je van die oliebollen
Dat merk je vaak alleen al aan het gedrag van de mannen, vrouwen gedragen zich in het algemeen al veel volwassener dan mannen! Geld niet voor alle mannen hoor
mischien ook soms te serieus..
2 jaar...minimaal 4 jaar toch? maar idd..vrouwen zijn sneller volwassen..maar mischien ook soms te serieus..
Vrouwen lopen vaak 2 jaar voor op de mannen!
Aha vandaar dat jullie zo snel aftakelen en mannen langer houdbaar zijn
HAhahahaha hoezo alleen mannen? ik weet niet wat jij gewend bent hoor, maarrem hier werken de vrouwen ook hard!!
Uitspraak van Lastcore Zwolle op zondag 31 december 2006 om 13:26:
Omdat wij gemiddeld 40 jaar werken
HAhahahaha hoezo alleen mannen? ik weet niet wat jij gewend bent hoor, maarrem hier werken de vrouwen ook hard!!
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 13:28:
ja..doe dat maar eens...
heeeeeeeeeey liefffffie, wakker???
was weer mooi heh van8???
whahaha liefs mij
Ken 1 vrouw die hard werkt, en is toevallig ook nog 2 jaar ouder dan mij, verder ken ik weinig vrouwen die 40 jaar werken.......
reken het huishouden er maar bij.daar kunnen jullie niet tegenop..
kunnen jullie niet tegenop..
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 13:30:
reken het huishouden er maar bij.daar kunnen jullie niet tegenop..
En als je nou alleen bent, dan moet je dus en minimaal 40 jaar werken EN het huishouden doen.
Hoezo:
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 13:30:
kunnen jullie niet tegenop..
??
dan zal het vst wel een zooi bij jou thuis zijn mannen kennende?!?!?!
dus je hebt er ook nog goei tussen zitten
Omdat wij gemiddeld 40 jaar werken
Toevallig kan ik redelijk goed met vrouwen omgaan
Uitspraak van Leonieop zondag 31 december 2006 om 13:34:
dus je hebt er ook nog goei tussen zitten
Ja hoor waarom niet? Ik hou niet van rotzooi en vieze ramen en stofbende en ongestreken kleding enz enz
Wat vind je van een vrouw met een kind, een baan en een huishouden heeft ?
Vaak wordt de baan als huisvrouw zwaaronderschat vaak zijn het dagen van 8en tot 8.
Dit zijn dingen waar niet echt over te oordelen is, ook hier weer is ieder leven anders en voor ieder is het weer anders druk en hard werken.laatste aanpassing 31 december 2006 13:38
Uitspraak van Leonieop zondag 31 december 2006 om 13:37:
helemaal mee eens
haha ik ben niet eens alleen ben thuiswonend maar toen ik op mezelf woonde woonde ik met me maatje, 2 mannen dus, maar het was altijd netjes.
dat hoor je niet vaak!!!
maar vrouwen zijn nou eenmaal wat volwassener dan mannen!! en ze hebben het vaak nog zwaarder ook!! Neem bijvoorbeeld de bevalling: auw!!! en de mannen hoeven alleen maar toe te kijken!
maar vrouwen zijn nou eenmaal wat volwassener dan mannen!! en ze hebben het vaak nog zwaarder ook!! Neem bijvoorbeeld de bevalling: auw!!! en de mannen hoeven alleen maar toe te kijken!
daarom wil ik ook een vrouw van 25--> lekker volwassen
De bevalling?? dat is ook het enige pijntje dat jullie misschien ooit zullen moeten verdragen.
Wat dachten jullie van al dat kluswerk dat wij moeten doen? Die Ikea troep in elkaar zetten, valt het weer op je voet, sla je weer met een hamer op je duim, rare houdingen omdat jullie allerlei dingen opgehangen willen hebben enz enz..
en dat duurt tot onze dood, dus wat nou zwaar
Wat dachten jullie van al dat kluswerk dat wij moeten doen? Die Ikea troep in elkaar zetten, valt het weer op je voet, sla je weer met een hamer op je duim, rare houdingen omdat jullie allerlei dingen opgehangen willen hebben enz enz..
haha! goh..wat hebben jullie het moeilijk zeg
een man zou nooooit een bevalling kunnen ondergaan
is nou eenmaal bewezen dat de vrouw meer pijn kan verdragen dan de man
tjah voor dat werk kies je zelf!!
Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 13:46:
een man zou nooooit een bevalling kunnen ondergaan
Lijkt me meer dan logisch, wij hebben ook geen ruimte om dat kind te laten groeien, laat staan er uit te laten komen.
beetje vertrouwen in ons mag je wel hebben hoor valt me erg van je tegen hahaha!!
Nee maar ik geloof niet zomaar 2 blondjes die gister ook een of ander forum hadden..........
mmm..volgens mij is het nog hetzelfde forum...
vrouwen ontwikkelen zich idd sneller als mannen. Maar dat trekt uiteindelijk ook bij hoor. bij de een wat eerder als de ander, maar het is niet zo dat mannen zich altijd 2 jaar jonger gedragen als vrouwen.
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 13:53:
mmm..volgens mij is het nog hetzelfde forum...
Klopt
Ziehier het pleidoo van een verstandig iemand:
Uitspraak van ElineVere op zondag 31 december 2006 om 13:52:
vrouwen ontwikkelen zich idd sneller als mannen. Maar dat trekt uiteindelijk ook bij hoor. bij de een wat eerder als de ander, maar het is niet zo dat mannen zich altijd 2 jaar jonger gedragen als vrouwen.
jaja, ik ben ook gehaaid... haha!
ok ok ik wou het niet toegeven...
vooral alles serieus nemen wat je hier leest.
je kleinere voeten
nee niet alles, niets eigenlijk in dit forum alleen:
mag nu niet gaan zeggen dat hier alleen leeghoofden zitten die niks te vertellen hebben. lees graag wel eens wat normale antwoorden hoor
nee niet alles, niets eigenlijk in dit forum alleen:
Uitspraak van ElineVere op zondag 31 december 2006 om 13:52:
En dan trap ik toch nog op je teentjes
Nee hoor zeg niet daar hier leeghoofden zijn, soms alleen van die achterlijke antwoorden.......
Wijze praat. Je kan je moeilijk beter voordoen ook al
mmm nee...aan mijn geheugen markeert niks..
soms zijn er mensen die echt iets serieus vragen en dan word je hier gelijk belachelijk gemaakt, en dat vind ik wel jammer en kinderachtig.
reageer dan niet in zo'n topic als je alleen maar dom kunt lullen toch?
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 16:31:
mmm nee...aan mijn geheugen markeert niks..
Als jij het zegt
Volledig met je eens, reageer dan lekker in een ander forum maar ga die persoon niet afzeiken omdat hij/zij iets vraagt
Vaak worden over normale antwoorden heen gelezen of compleet genegeerd.Om dat ze vaak niet weten hoe ze moeten reageren of totaal niet in staat zijn om daarop te reageren
Ik wou net zeggen ..
wij moeten nu ook 40 jaar werken: dit hoort bij geëmancipeerde vrouw
Uitspraak van dwarrel26 op zondag 31 december 2006 om 17:04:
Grootste eigenschap van vrouwen .... Nieuwsgierigheid.
Als een vrouw niet nieuwsgierig is , twijfel ik aan de echtheid
twijfelen moet je nooit doen!!! Je moet er keihard voor gaaan!!
mooie tattoo trouwens
hoe komt dat toch...zo interessant..?
moet echt keihard gaaan!!
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 17:12:
hoe komt dat toch...zo interessant..?
Tja hoe zal ik hier nou eens antwoord op geven, was nieuwsgierig naar jullie belevingswereld, dacht dat ik gisteravond het antwoord al zou krijgen maar .........
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 17:18:
ze een btje aan het lijntje houden
Ja maar met ZE aan het lijntje houden laat je niet zien dat jij je op dat moment dom gedraagt terwijl je eigenlijk heel intelligent bent.
geen voorbeeld dus
Dat merk je vaak alleen al aan het gedrag van de mannen, vrouwen gedragen zich in het algemeen al veel volwassener dan mannen! Geld niet voor alle mannen hoor laatste aanpassing 30 december 2006 18:45
itspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 17:22:
eeeh, ik snap de zin niet helemaal.. leg is ff beter uit voor een blond meisje..
Is antwoord op hetgeen dat jij mij net verteld, hahaha let je NU al niet meer op
en dat zegt de persoon die op haar 19de nog advies moet vragen over plekken om te neuken???
en dan nog de dingen die Niet genoemd worden
echt respectloos
wat een lekker droge opmerking weer
zeg alleen maar dat ik de opmerking wel leuk vond
mm sorry ik weet egt niet waar je het over hebt,,,
maakt niet uit het is wel leuke je even te pesten
nee hoor zo doe ik tegen iedereen...
Ik ben niet iedereen
Uitspraak van Leonieop maandag 1 januari 2007 om 21:55:
bewijs eerst maar dat je kunt beffen, straks bijt ie Anieke
ok.. bef ik jou eerst.. mag je daarna aan anieke vertellen hoe dat de befbeurt van je leven was
Uitspraak van Der piXXure op maandag 1 januari 2007 om 21:57:
ok.. bef ik jou eerst.. mag je daarna aan anieke vertellen hoe dat de befbeurt van je leven was
Hmmm je spreekt wel uit veeeeel ervaring of niet?
Uitspraak van Der piXXure op maandag 1 januari 2007 om 22:05:
Uitspraak van Anieke op maandag 1 januari 2007 om 22:02:
ja indd...meestal valt het dan heeel erg tegen....
meestal maar in mijn geval niet
haha! dat zeggen ze allemaal.. zo makkelijk kom je er niet vanaf...
Uitspraak van Aniekeop maandag 1 januari 2007 om 22:11:
ja, wat denkt hij he...dat hij van 2 walletjes kan eten...??
whahahaha blijkbaar wel ja!! Nouja wij zijn niet zo snel te krijgen heh Anieke?!?!?!
nou moe
Uitspraak van Leonieop maandag 1 januari 2007 om 22:26:
Hoor ik dat nou goed? eindelijk een man die toegeeft
hallo, ik zei het ook al hoor
ik vind het juist iets positiefs wij mannen blijven jong van geest
Uitspraak van Aniekeop dinsdag 2 januari 2007 om 10:15:
ja hehe, daarom zoeken wij ze ook altijd ouder...
haha nee hor, mn vriend is 19..merk niks van leeftijdsverschil
Dat merk je vaak alleen al aan het gedrag van de mannen, vrouwen gedragen zich in het algemeen al veel volwassener dan mannen
Geldt ook niet voor alle vrouwen dat ze voorlopen op de mannen.
Heb jij me dat zien tikken ?
Heeft niet alleen te maken met inparkeren
Je kan ook gewoon lekker gaan koken ...
Nooit gevallen gehad dat ze er cm vanaf haalden omdat ze zich vergisten ?
Nee, eigenlijk niet vertel eens ?
die aanstekers tegenwoordig zitten steeds klem
heb je weer een sterke man voor nodig enzo
Laat je niet tegenhouden.
Had jij niet iets wat op een relatie leek ?
Een ei koken ?
Dat kan mischien wel weken duren
Toch wel fijn dat allee vrouwen hetzelfde reageren . Eerst ontkennen en daarna toegeven
Je bent een echte vrouw
Normaal zijn ze daar een week mee bezig
Uitspraak van Stoker op vrijdag 5 januari 2007 om 11:47:
Ja de geldt zeker voor het verouderingsproces !
Hier dus een voorbeeld van een onvolwassen man
laatste aanpassing 5 januari 2007 11:53
Uitspraak van ..TOMMY.. op vrijdag 5 januari 2007 om 11:14:
Dat wilde ik even horen
hahahha lieve foto trouwens, is dat je zoontje?
Uitspraak van Stoker op vrijdag 5 januari 2007 om 11:47:
Ja de geldt zeker voor het verouderingsproces !
Hier dus een voorbeeld van een onvolwassen man
Uitspraak van Aniekeop vrijdag 5 januari 2007 om 13:44:
helemaal mee eens leonie..
Anieke, heb je wle gemist hoor ben blij dat je vandaag ff thuis bent !!! Zin in volgende week ztd
maakt toch niks uit he...
bedoel het gemiddelde IQ van de man in Nederland is 116. die van de vrouw 113 dus ja.. mogen ze rustig voor lopen he
bedoel het gemiddelde IQ van de man in Nederland is 116. die van de vrouw 113 dus ja.. mogen ze rustig voor lopen he
Uitspraak van Sidex ... . . . .<Limburger> op vrijdag 5 januari 2007 om 14:13:
hmmm heb je dat zelf onderzocht of?
Ik span me niet, die van mij was 132....
aar dat je met een iq van 137 nog niet snapt dat je iq niet 'vast' te leggen is.... T is gewoon een moment opname.
das alleen in de pubbertij en daarna niet meer! want heb ooit een jongere vriend gehad en die was nog volwassener als mij.
die van mij heb ik officeel vast laten leggen.. heb 137 hahah.. moet je ook doen als ik jouw..
er zijn ook vrouwen die 24 zijn die gedragen zich nog als barbies van 16
moet niet gekker worden meer dat is dus echt niet waar
weet ik....
alleen idd niet altijd zo
zijn er ook genoeg dames die zich ouder willen voordoen en daarom dus bij mij dan juist weer zo ontiegelijk kinderachtig overkomen
Je hebt nog een hele tijd om volwassen te doen
volwassen met een knipoog
onzin wij laten vrouwen in die waan zodat we er twee jaar eerder op mogen
n ook genoeg mannen die zeer volwassen zijn voor de leeftijd! Waarom trots zijn op dat je je 2 jaar ouder voel??
Je hebt nog een hele tijd om volwassen te doen
Jij bent niet eens een echte vent om te zeggen dat we gelijk hebben.
Ferrari spider 360 of Mercedes SLR McLaren Amg?
Een Chopper dan maar?
Lamborghini Murcielago. laat de stier in je los...
Ferrari Enzo 660 galloperende hengsten onder je reet.
Bugatti Veyron eerste straat legale auto met 400km/h
alle 3 onbetaalbaar voor jan en alleman
Ik vind de Honda SP2 Black edition toch mooier...
Meer voor mezelf...
Kost me wel wat energie om er mee te lopen, maar ben best sterk!
Maar mss komt dat nog wel.
Lamborghini Murcielago. laat de stier in je los...
Ferrari Enzo 660 galloperende hengsten onder je reet.
Bugatti Veyron eerste straat legale auto met 400km/
Uitspraak van Aniekeop donderdag 1 februari 2007 om 12:45:
ow...we hebben het nu over autos....?
Speelgoed auto's jah..
Pixxure op oorlogspad is nog een klein jongentje
Pixxure op oorlogspad is nog een klein jongentje
Die vind mijn Pa ook zo kick.
Ik heb hem nagetekend voor hem...
Nu gaat hij er een tattoo van maken...
Uitspraak van piXXure op oorlogspad op zaterdag 27 januari 2007 om 18:49:
onzin wij laten vrouwen in die waan zodat we er twee jaar eerder op mogen
yeah right hahahahha
2 jr? ik dacht minstens 3 of 4....
Dat merk je vaak alleen al aan het gedrag van de mannen, vrouwen gedragen zich in het algemeen al veel volwassener dan mannen! Geld niet voor alle mannen hoor laatste aanpassing 30 december 2006 18:45
Doe zelf een technische opleiding, dus heb alleen maar jongens om me heen, maar soms heb ik het idee dat ik op een kleuterklas zit
Onvolwasse antwoorden, en alles, maar dan ook ALLES wat je zegt wordt weer vergeleken met seks *zucht* is er dan niks anders op de wereld dan seks?
Doe eens een klas vol met vrouwen.
Dat heb ik ook wel eens gehad! Mij echt niet gezien!!
Heb 10x liever met mannen te doen!
Maar zeg ook niet dat alleen vrouwen zich volwassen kunnen gedragen en niet 2 jaar jonger zijn dat hun leeftijd..
Die zitten er zkr ook tussen!!