tjah voor dat werk kies je zelf!!
Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 13:46:
een man zou nooooit een bevalling kunnen ondergaan
Lijkt me meer dan logisch, wij hebben ook geen ruimte om dat kind te laten groeien, laat staan er uit te laten komen.
beetje vertrouwen in ons mag je wel hebben hoor valt me erg van je tegen hahaha!!
Nee maar ik geloof niet zomaar 2 blondjes die gister ook een of ander forum hadden..........
mmm..volgens mij is het nog hetzelfde forum...
vrouwen ontwikkelen zich idd sneller als mannen. Maar dat trekt uiteindelijk ook bij hoor. bij de een wat eerder als de ander, maar het is niet zo dat mannen zich altijd 2 jaar jonger gedragen als vrouwen.
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 13:53:
mmm..volgens mij is het nog hetzelfde forum...
Klopt
Ziehier het pleidoo van een verstandig iemand:
Uitspraak van ElineVere op zondag 31 december 2006 om 13:52:
vrouwen ontwikkelen zich idd sneller als mannen. Maar dat trekt uiteindelijk ook bij hoor. bij de een wat eerder als de ander, maar het is niet zo dat mannen zich altijd 2 jaar jonger gedragen als vrouwen.
jaja, ik ben ook gehaaid... haha!
ok ok ik wou het niet toegeven...
vooral alles serieus nemen wat je hier leest.
je kleinere voeten
nee niet alles, niets eigenlijk in dit forum alleen:
mag nu niet gaan zeggen dat hier alleen leeghoofden zitten die niks te vertellen hebben. lees graag wel eens wat normale antwoorden hoor
nee niet alles, niets eigenlijk in dit forum alleen:
Uitspraak van ElineVere op zondag 31 december 2006 om 13:52:
En dan trap ik toch nog op je teentjes
Nee hoor zeg niet daar hier leeghoofden zijn, soms alleen van die achterlijke antwoorden.......
Wijze praat. Je kan je moeilijk beter voordoen ook al
mmm nee...aan mijn geheugen markeert niks..
soms zijn er mensen die echt iets serieus vragen en dan word je hier gelijk belachelijk gemaakt, en dat vind ik wel jammer en kinderachtig.
reageer dan niet in zo'n topic als je alleen maar dom kunt lullen toch?
Uitspraak van Aniekeop zondag 31 december 2006 om 16:31:
mmm nee...aan mijn geheugen markeert niks..
Als jij het zegt
Volledig met je eens, reageer dan lekker in een ander forum maar ga die persoon niet afzeiken omdat hij/zij iets vraagt
Vaak worden over normale antwoorden heen gelezen of compleet genegeerd.Om dat ze vaak niet weten hoe ze moeten reageren of totaal niet in staat zijn om daarop te reageren
Ik wou net zeggen ..