als ik met mijn vriendin in de stad loop en ze ziet een leuk jongen zeg ik altijd , vind je hem leuk ? ga maar ik wacht hier wel
als ik met mijn vriendin in de stad loop en ze ziet een leuke jongen zeg ik altijd , vind je hem leuk ? ga maar ik wacht hier wel
echt????
als ik met mijn vriendin in de stad loop en ze ziet een leuke jongen zeg ik altijd , vind je hem leuk ? ga maar ik wacht hier wel
echt????
zeker nooit naar hans teeuwen gekeken vroeger
Wat zegt zij dan??
nee ik mag ook met andere boys zoenen
ook geen problemen mee
sinds wanneer ben jij admin?
is dat de enige vraag die je kan stellen ofzo
zeker nooit naar hans teeuwen gekeken vroeger ?
Moet je niet alcohol de schuld gaan geven.
Tsja stel als je bi bent dan vindt ik het zeker wel vreemdgaan,
Tsja stel als je bi bent dan vindt ik het zeker wel vreemdgaan, want dan is een jongen precies hetzelfde als een meisje.. en een meisje kan dan ook een bedreiging vormen voor de huidige vriend!
Als ik met een meisje zoen als ik een vriend heb.. vind ik dat geen vreemdgaan... Kan me indenken dat de meeste mannen het toch niet erg vinden als hun meisje met een andere meid kust
Het nut? Nou het is leuk én lekker
En denk je niet dat je vriend op dat moment denkt dat je niet genoeg aan hem heb? als je bij een meid om der nek hang?
Whahahahaha volgens mij denk je dat meisjes die met meisjes zoenen terwijl ze een vriend hebben de hele aaf uitgebreid staan te kussen????
dan zou ik in der loop der tijd ook geen jeuk meer krijgen van mn vriendin?
Je bent dus niet meer monogaam dus ga je vreemd.
Als het mag van je vriedje oke maare,
is geen concurrentie voor elkaar vindt ik bedoel een vrouw geeft iets wat een man niet kan en een man geeft iets wat een vrouw niet kan , vult mekaar lekker aan toch?
is niet vreemdgaan joh..
ben je gek een vrouw is geen vent en een vent is geen vrouw . end of story!
is geen concurrentie voor elkaar vindt ik bedoel een vrouw geeft iets wat een man niet kan en een man geeft iets wat een vrouw niet kan , vult mekaar lekker aan toch?
dat is dan wel als het verder gaat dan kussen , maar dat is allemaal oke .
Doen sommige mannen toch moeilijk zeg.
zou zeggen laat die meid lekker doen en wie weet pluk jij er later ook de vruchten van hehehe
Ik vraag me dan af wat een vrouw kan geven wat een man niet kan... We praten hier over zoenen. Beide hebben ze een tong dus, dan praten we verder over sexueel gebied. Blijkbaar heeft ze de behoefte om aan borsten te zitten (die heb ik ook maargoed ) Of ze wil aan een kutje likken maar daar heeft ze zelf geen profeit van.
Dat hele aanvul verhaal slaat dus weer negens op.
Het zal eerder een geval van tekort koming zijn die ze dan bij een ander gaat halen omdat JIJ onder de grens doet.
Gewoon jezelf door een andere meid laten pijpen als zij er niks van bakt, zou een gelijke situatie zijn.
Gewoon voor de lol
Ja dat is vreemdgaan. Mijn vriend/vriendin heeft zijn of haar tong niet in de bek van 'n ander te steken, ongeacht of dat een man of vrouw is!
En dat geldt andersom ook. Ik zoen niet met meisjes, omdat dat voor mij exact hetzelfde voelt als zoenen met een andere jongen. Het is iets intiems, iets wat in mijn relatie alleen tussen mij en mijn partner gebeurt.
Maar goed..ik zoende sowieso al niet met vrouwen omdat dat nou zo on-ge-lofelijk geil en aandacht-opbrengend is, maar omdat ik die vrouw in kwestie dan aantrekkelijk of zelfs meer dan dat vond. das nou dezelfde reden als dat ik met mannen zoende!
Nee joh.. tenminste.. Als er geen gevoel bij zit en het alleen voor de lol is is het niet vreemdgaan
Als het mag van je vriedje oke maare, wat ik al eerder zei dan moet je ook niet raar gaan kijken als hij met andere meiden staat te zoenen, want dat is precies hetzelfde.
nmee hor
zoenen met iemand van het andere geslacht is niet hetzelfde als zoenen met iemand van je eigen geslacht
dus als je je tjik met gelijke munt wilt terug betalen, moet je met een gozer zoenen
good luck
idd, exactly my point! Eindelijk iemand die me wel snapt
Hoezo zou je met een meid zoenen als je een vriend heb dan?? Ik begrijp dat verhaal niet. Je zoent gewoon met een ander persoon op het moment dat je een vriend hebt. Je bent dus niet meer monogaam dus ga je vreemd.
zolang ik erbij ben maakt het mij geen moer uit vind het wel wat hebben zolang ze maar geen anderen jongens zoent.
doe ik ook niet dus zij ook niet
echt allemaal aandacht tekort zulke acties
hetzelfde blije gepraat als een meisje 1 keer met een meisje heeft gezoend dat ze dan gelijk zeggen: ik ben bi
mischien is het iets wat opgekropt zit en wat je graag zelf een keer wil proberen
Vind het geen vreemdgaan!!! absoluut niet!!...tsja.. of er moeten gevoelens bij zitten..dan is het een ander verhaal maar als je bezopen bent ofzo en je zoent een vriendin van je noem ik geen vreemdgaan!!..
Dat is trouwens toch UBERGEIL
Vind het geen vreemdgaan!!! absoluut niet!!...tsja.. of er moeten gevoelens bij zitten..dan is het een ander verhaal maar als je bezopen bent ofzo en je zoent een vriendin van je noem ik geen vreemdgaan!!..
Hahaha! helemaal mee eens!!
Als een vent met een vent zoent (wat ik nah ni zo gauw zi gebeure) dan is da eigenluk ook geen vreemdgaan tenzij di een homo in relatie is..
Al met al vind ik dat iedereen lekkr zelluf moe wete wa ze hun tong in hange zolang ze er niemand mee kwetse maakt het ook ni uit en als je een vriend/in hebt dan weet je dus ook hoe diegene ertegenover staat
hetzelfde blije gepraat als een meisje 1 keer met een meisje heeft gezoend dat ze dan gelijk zeggen: ik ben bi
Nee ik vind het zelfs een heel leuk gezicht
zolang het maar bij een meisje blijft...is het een jongen dan is het een ander verhaal natuurlijk!
Als je dit topic doorleest mogen meiden het van hun vriend omdat de jongens niet genoeg aan hun vriendin hebben
Dus als je het mag moet je niet echt blij zijn volgens mij
En het getuigd ook van onvolwassenheid
dat is best onzin natuurlijk.
als mijn vriendin nou met andere vrouwen wil zoenen of misschien zelfs meer wil doen.
wie ben ik dan om dat tegen te houden.
dus kun je het beter anders stellen........dan zou dus mijn vriendin niet genoeg aan mij hebben...toch ?
maar met jouw 17 jaar zal je vast heeeel volwassen zijn ?
of zie ik het nou verkeerd ?laatste aanpassing 20 mei 2007 22:50
Ik geloof niet dat veel mannen het erg vinden als hun meid met een andere leuke meid zoenen het liefst zouden ze gewoon meedoen geloof ik!
Ik heb nog nooit een vriend gehad die dat zou accepteren, en ik geef ze hun gelijk!! Ik zou ook niet willen en zelfs over me nek gaan als hij een andere man zou willen zoenen
ja echt wel! dan krijg die ok gelijk n trap in de rug. en sla haar de kop kapot! en al helemaal als het die kk hoer is waar die voor mij mee heeft gekust! en die weet zelf wel wie da is...
ja echt wel! dan krijg die ok gelijk n trap in de rug. en sla haar de kop kapot! en al helemaal als het die kk hoer is waar die voor mij mee heeft gekust! en die weet zelf wel wie da is...
je zoent met een ander, of het nou een meisje of jongen is, het is vreemdgaan,,