Partyflock

Forumonderwerp · 920051

Waarschuw beheerder
heb hier een voorbeeldje
dis al wel extreem toch?
of loop je er zelf geregeld zo bij?
misschien toch maar pilletje minder pakken offe???
{ongeldige bron voor embed: http://www.harmeydegenson.com/Funstuffsite/funstuff3/Hard%20gaan1output.mpg}

en gaat ie weer...

{ongeldige bron voor embed: http://www.harmeydegenson.com/Funstuffsite/funstuff3/Hard%20gaan2output.mpg}

en ff helemaal gek...

{ongeldige bron voor embed: http://www.harmeydegenson.com/Funstuffsite/funstuff3/Hard%20gaan3output.mpg}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 15:14:
Hoe vaak komen er geen mensen bij je om te vragen of t wel ok gaat?terwijl je weinig gehad hebt en kiplekker bent

ben blij dat ze dit doen, ipv je te staan uit te lachen en je te filmen, terwijl je al je maten kwij bent...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 13:07:
Hahahahahahaha! Omg wat ben jij achterlijk.

jajaa....duidelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Hebveel en veel gekker gezien!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 16:46:
ben blij dat ze dit doen, ipv je te staan uit te lachen en je te filmen, terwijl je al je maten kwij bent...

Precies, dat je het filmpt voor je eigen fun oke.

Maar is niet erg netjes om iemand zomaar op inet te zeggen,

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 10:41:
waarom lullig.. hij doet het toch zelf...hij zet zichzelf toch al voor lul

En die opmerking slaat echt nergens op natuurlijk, zou jij het fijn vinden als je zo op inet zette? denk het niet he.

mensen beetje in hun waarde laten....

Waarschuw beheerder
Op het kaartje wat je koopt staat duidelijk dat er gefilmd wordt en je ermee accoord gaat dat dit materiaal gebruikt
kan worden, dus.... toch maar beetje inhouden als er cameras in de buurt zijn, leve de persvrijheid!

Waarschuw beheerder
heb zelf ook al keer gehad.. ik kon zelf niet eens een flesje recht op houde enzo :p voortaan maar eentje minder he ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 17:30:
mensen beetje in hun waarde laten....

hij doet het zelf..
niemand heeft hem tog gedwongen??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 16:46:

bedoelde t ook niet in de zin van dat t niet tof is dat ze t doen.
Wilde alleen zeggen dat de gezichtsuitdrukking niet altijd de waarheid spreekt:)

Waarschuw beheerder
een hele hoop dat weet je zelf ook wel hammiesnuifgraag!!
Waarschuw beheerder
haha echt geweldig1 deze jongen is echt de weg kwijt!
maar van een paar pilletjes?? lijkt me niet.

Waarschuw beheerder
Dit filmpje is nog niet zo erg als k wat k een keer heb meegemaakt.
Jaar geleden had iemand die k kende ook teveel ghb gehad samen met alcohol wat dus geniaal verkeerd ging.
Voor die tijd had k nooit met drugs te maken gehad dus k schrok enorm en wist in eerste instanstie niet wat er aan de hand was.
Hij begon helemaal rondjes te lopen in de discotheek gekke dingen te zeggen wou zijn eigen jas niet meer aan doen.
Viel elke keer bijna door zijn benen heen.
Hij wou zelf de discotheek niet uit de auto niet in.
Eindelijk toen hij de auto in was viel hij in een diepe slaap en moest onderweg nog een paar keer overgeven.
Een dag erna was diegene nog ziek,maar heeft wel goed zijn les geleerd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 13:34:
Lijkt wel of die gozer moet poepen

t lijkt wel of ie t al in zn broek gedaan heeft ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nee zo erg laat ik het zeker niet komen,meestal weet ik wel aardig goed wat ik nog doe :),en waar zijn ze vrienden?
Waarschuw beheerder
Ik heb wel foto's waar ik er echt beroerd opsta :rot: (wie niet?) maar die ga ik hier echt niet laten zien :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whahahaha :lol: wat een gozer joh :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ghehehe!

Waarschuw beheerder
enige wat ik gezien heb qua gebruik is
een familie lid die 4 jaar dag in dag uit speed en ghb gebruikte en dan in het weekend nog 2cb en pille
daardoor is bij mezelf de obsessie voor drugs gekome
en ook dus de 2 jaar durende speed verslaving
maar ben er nu helemaal vanaf en daar ben ik best fier op
nu enkel alcohol en af en toe ghb=d
heerlijk roesmiddelen:d
Waarschuw beheerder
zo komk der elk feest waar ik naartoe ga toch wel stuk of 3 tegen

Waarschuw beheerder
maar die hebben dan ook wel meer op als een :speed: tje,
ik heb er ooit ook zelf zo bijgelopen,
een zelfgemaakte tripcapsule...
nooit zon heftig feest gehad,
alleen weet ik er weinig meer van
dus toch maar nie meer

gewoon :speed:

beter.
Waarschuw beheerder
als je op de nightmare rondkeek zag je dat iedereen ''vaag'' was. kwam de sfeer wel ten goede. en daar erbij, leedvermaak toont je eigen zwaktes. jij kunt dus niet feesten, let alleen op anderen. zou zeggen, rats van t padje, pleh
Waarschuw beheerder
die gast heb dus echt wel ze broek volgezeken en gescheten, kijk maar goed naar de achterkant en hoe hij in het 3e filmpje loopt !
Waarschuw beheerder
moest m gewoon nog een keer zien... geweldig!

Waarschuw beheerder
De middelen waarvan je ècht vaag wordt, daar wordt je niet verrot van. ;P

De enkele keren dat ik er vertiefd heb bijgelopen, was ik mentaal totally in control en bij bewustzijn.
Waarschuw beheerder
je maten zijn niet altijd in de buurt...loop zelf ook altijd in me 1tje zwaar vaag rond te huppelen..
Waarschuw beheerder
donateur
en hoe vager je bent hoe langer je iedereen kwijt bent
Waarschuw beheerder
je herkent ze tog nie meer..nja of ze moeten 10 cm van je vandaan staan

Waarschuw beheerder
Hahah ja dit heb ik wel vaker gezien hoor...!!
Ikzelf gebruik niet, dus ik heb geen foto's of filmpjes van mezelf.

Afgelopen nightamare stonden nog 2 van mn maatjes gigantisch in de schift :-S
1tje stond echt nr adem te happen en te puffen alsoftie moest bevallen met de geniale tekst: Pfffff Heftig dit zeg!

Ooit in de auto gezeten met een vriend van mn broer die paddo's op had...
Ik reed en had net 1 week mn rijbewijs en hij bleef maar herhalen: Ik snap niet hoe jij kunt rijden met die blauwe krokodillen op je motorkap!

Men ex gebruikte ook en zei: "nee aan mij zie je niet dat ik gebruikt heb!" En dat had dus als resultaat dattie me op kwam halen voordak we gingen feesten en hij half-klappertandend (en op zn lippen bijtend) in een huis vol visite zat... *fijne kennismaking met je schoonfamilie!*
Waarschuw beheerder
Leuk filmpje om te zien. Ben blij dat ik er zo niet meer bij loop. Want ik heb ook wat vage sjit gezien en gedaan door die gekke pilletjes allemaal. Natuurlijk de eerste paar keer waren wel leuk maar al die keren erna niet meer. Elke keer opzoek naar dat eerste gevoel maar uiteindelijk niet eens meer weten wat je nou precies gedaan hebt. Als ik het nou maar bij eentje in de zoveel tijd kon laten was er niks mis mee. Maar dat zit er voor mij niet in. Ik ben er ook helemaal mee gekapt want ik vind het niet leuk meer om er zo bij te lopen ik schiet er niks mee op. Dit is daarom ook leuk om een keer te zien hoe erg dat het is eigenlijk want ik weet alleen hoe erg het was via andere mensen en een enkele foto's. Nu kan ik er zelf een keer om lachen ;-)

Waarschuw beheerder
ooooo wat een leuke filmpje :p maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr
achhh joooohhhhhhh zo loop ik er welke weekend bij jouuu hoort er allemaaal bij :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is van q-dance
van de kaart van de week

Waarschuw beheerder
jaaa hij heeft zekers wel gewonnen :p
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
ik vond het altijd geweldig om mezelf in een spiegel te zien mijn ogen helemaal zwart met een heeel dun blauw randje eromheen :|

:$ maar was vroeger B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op donderdag 4 januari 2007 om 13:29:
ik vond het altijd geweldig om mezelf in een spiegel te zien mijn ogen helemaal zwart met een heeel dun blauw randje eromheen:|

komt me eerlijk gezegd best bekend voor ;P

Waarschuw beheerder
Haha geniaal echt geweldig!! Het is ook zo herkenbaar haha;)
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wat deze clown zoal geconsumeerd heeft
Hij zal zelf ongetwijfeld genoten hebben:)

Waarschuw beheerder
moet je maar eens kijken op youtube en dan bij zoeken "dumb raver" intypen..

die gast is ook van de kaart or dat is gewoon eng :O
Waarschuw beheerder
Dat wil jij niet weten!
Waarschuw beheerder
ja ik ken die acties wel ja v an die filmpjes haha
Waarschuw beheerder
Die heeft het flink naar z'n zin. Ziet er toch wel redelijk bekend uit :/ Je ziet er toch genoeg zo spacen, alleen staat hij in het licht en zit hij onder de troep, in een donkere zaal gebeurd het ook maar valt het minder op.

Ik vraag me af of het z'n eigen stront is....dat zou toch ongelooflijk stinken dat niemand meer in z'n buurt zou willen komen? Als je trouwens het einde van het eerste fimpje bekijkt lijkt het wel alsof die op de pot zit en ook nog effe een wc papiertje (denkt) te pakken :):)

In het tweede filmpje krijgt hij ook nog water aangeboden van wat meiden en staat de EHBO al op een afstandje mee te kijken (rechts)....genoeg contole dus, ook zonder z'n maten.

Zelf ook vaak genoeg zo van de kaart geweest:P dat je van alles zag wat er niet was, dingen van de grond rapen enz...ging alleen gelukkig nooit zo zitten en ben ook nooit zo goor geworden :D:D
Waarschuw beheerder
ow wat zou ik flippen
Waarschuw beheerder
leuk leuk zulke filmpjes als ik zo iemand zie zou ik hem ook wat drinken aan bieden hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 07:44:
heb hier een voorbeeldje
dis al wel extreem toch?
of loop je er zelf geregeld zo bij?
misschien toch maar pilletje minder pakken offe???

en gaat ie weer...

en ff helemaal gek...

Die is dus duidelijk de kluts kwiet! :D
Waarschuw beheerder
Vroeger als klein jongetje ben ik een keer verdwaald geweest in amsterdam en achter het Centraal beland, stonden er allemaal vrouwen met een teiltje en een afwasborstel te schreeuwen, koppie wassen???

Nu ben ik erachter gekomen wat ze daarmee bedoelden, dan ben ik toch liever die jongen van dat filmpje qua drugsgebruik dan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo erg heb ik het nog nooit gehad,
maar moet zeggen ik ben dan ook wel braaf en heb nooit TE veel gehad..
maar ik ken iid mensen die erger aan toe waren dan op die filmpje..

Waarschuw beheerder
Njah... Belachelijk...je moet gewoon u grenzen kennen... !
die jongen kent ze dus niet , dus FAALT hij !

..................................... maar mischien ben ik zelf wel zo geweest...Maar ik denk het niet...

wat ik wel eens meemaakte is dat er in een disqotheque hier alemaal van die ronde tafeltjes stonden in de zaal...maar ik zag er meer dan dat er stonden...plots ging ik naar zo'n 'tafeltje ' om mijn hand erop te leggen om te leunen , maar toen ik de beweging maakte om mijn hand erop te leggen was dat tafeltje dus weg... njah... niks speciaals eigenlijk That's it... :p

Waarschuw beheerder
Ik zag dus iemand die precies hetzelfde deedt op Impulz. Ook door zn hurken en naar stoel zoeken met zijn hand. Echt vaag haha, maar gelukkig waren zijn vrienden er toen bij dus kwam het allemaal wel goed. Ik vind het hier wel sneu dat niemand em effe helpt of naar de EHBO brengt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 01:08:
die jongen kent ze dus niet , dus FAALT hij !

Je moet het toch een keer te ver pushen om je grens te kennen. En wat dan nog als hij FAALT, dan kan je hem toch alsnog helpen.
Waarschuw beheerder
van fouten moet je leren toch
falen is ook fouten maken