Partyflock

Forumonderwerp · 920051

Waarschuw beheerder
heb hier een voorbeeldje
dis al wel extreem toch?
of loop je er zelf geregeld zo bij?
misschien toch maar pilletje minder pakken offe???
{ongeldige bron voor embed: http://www.harmeydegenson.com/Funstuffsite/funstuff3/Hard%20gaan1output.mpg}

en gaat ie weer...

{ongeldige bron voor embed: http://www.harmeydegenson.com/Funstuffsite/funstuff3/Hard%20gaan2output.mpg}

en ff helemaal gek...

{ongeldige bron voor embed: http://www.harmeydegenson.com/Funstuffsite/funstuff3/Hard%20gaan3output.mpg}

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 april 2007 om 20:13:
Nu is het meer vervuild. Of moet ik je ook gaan uitleggen wat het verschil is tussen schone en vervuilde pillen ?

De pillen zijn tegenwoordig schoner dan vroegah.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 15:12:
ik vind pep wel prima ik bedoel je blijft gewoon normaal en en je bent er gewoon bij maar toch voel je je hyper! maar ghb dAAR in tegen ik ben een klein mannetje had laast de onderste slokken van een fles ghb genomen me ogen en kaak trilde en stond ook zo zwaar te spacen als die gast!( tijdens de inslag!) overal kwam muziek uit! OMg..

idd. , heb een keer GHB gehad toen ik 13 was, gemixd met heel veel alcohol, ik dacht serieus dat ik in de 2e wereldoorlog zat:S, ik weet zelfs nog wat voor geweer ik "had:":S:P
Waarschuw beheerder
Ik hoor heel vaak verhalen van ghb dat mensen gaan halucineren :S Hoeveel nemen julie dan wel want ik neem meestal 3/5 en dan zie ik alleen bv,als er jassen op de stoel liggen dat iemand er over heen leunt ofzo,,maar dat ik in de 2 wereld oorlog ben whaha :P dat niet..lijkt me ook echt sterk dat dat kan..

Maar waar was dat filmpje nou gemaakt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat ik heb gezien qua drugsgebruik?
teveel mensen eraan onder door zien gaan jammer genoeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zondag 15 april 2007 om 13:49:
Hahahahahahaha, Ik geloof er dus geen flikker van dat je tussen de krakers gewoond hebt en bij legalize.

Even voor de duidelijkheid, ik heb niet bij legalize gezeten ofzo, maar ben een keer naar zo'n street rave van hun geweest...

Waarschuw beheerder
hahaha schitterend hoe ie op het laatst op dat denkbeeldige krukje gaat zitten :roflol: :roflol:

Waarschuw beheerder
ik ben ook voorlopig nog niet uit gekeken :)

Waarschuw beheerder
heb vorig jaar op decibel mensen afgevoerd worden trillend en schuim bekkend.. echt triest ik heb er gewoon een naar gevoel over.. het zou later je zoon maar zijn.. voor de rest... ik zou noggenees erger willen zien..
Waarschuw beheerder
je moet gewoon je grens weten , hoeveel je gebruikt
Waarschuw beheerder
Drugs kan heel positieve invloed hebben op je leven, het kan goede dingen veroorzaken en in je naar boven halen. Blijf alleen bewust van dat het niet goed voor je lichaam is, blijf bewust van dat de realiteit toch hetgene is waar je de rest van je leven het mee zal moeten doen.
Probeer je gebruik intehouden voor leuke momenten en niet voor het onderdrukken van minder leuke :)
Waarschuw beheerder
Ach ja iets te hard gaan, in het zwembad springen en je 2 uur later afvragen waarom je zeiknat bent en een ander shirt aanheb..

We maken het allemaal wellis mee

Artiest Ducky
Waarschuw beheerder
Uitspraak van abcdefgh op donderdag 9 augustus 2007 om 00:01:
die is geniaal

rondjes lope doek ook altijd op feeste:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha, hij had het iig naar zijn zin:s...

Dit vind ik nog meevallen.
1. iemand schuimbekkend, bijna doodgaand op de grond zien vallen..
En vrienden van mij zagen tulpen uit het fietspad groeien en trokken een sprint, omdat ze achterna gezeten werden dooor een traktor:s..
Waarschuw beheerder
een bekende van me aan de ghb dacht dat zijn handen slakroppen waren en wilde ze opeten :\

moesten zn armen vasthouden om te voorkomen dat het nog bloederiger werd!

Waarschuw beheerder
Op Mystery Land werd bij de hardcore zaal een jongen van aprox. midden 20 afgevoerd die werkelijk zeer extreem schuimbekkend doordraaide door de drugs. Het zag er eng uit en het leek of de jongen (diehard gabber van aprox. 1.95m) doodging.

Ook zag ik op Massive eens een gevecht tussen 3 a 4 Hell's Angels van 2 meter hoog en super vet en breed onder invloed van drugs vechten tegen een groep van 20 in vergelijking kleine marokanen die tegen de Hell's Angels opsprongen met kopstoten en slaan en dan weer weg vluchten en soms beina gepakt worden. De Hell's Angels zagen er zeer extreem gewelddadig (moordzuchtig) uit mede door drugs.
Waarschuw beheerder
Nou ik heb t allemaal wel eens gezien maar het ergste wat je kan overkomen is dat je beste vriend op n feest voor "jou" voeten tegen de grond slaat, nog ff ligt te shaken en daarna helemaal stil blijft liggen, om vervolgens dood afgevoert te worden!
Klinkt heel cru zoals ik t nu beschrijf maar dat heb ik dus meegemaakt.
En geloof me dat is echt (zwak uitgedrukt) Zwaar fuckt up!
ik hoop echt dat er meer mensen zijn die gewoon hun eigen grens weten.

R.I.P. my dearest friend