2645x bekeken
Info interesseert me niet, ik geef me mening naar aanleiding van de beelden die ik gezien heb en daaruit concludeer ik dat de graphics van de ps3 (voorlopig?) een betere kwaliteit hebben dan de andere 2 consoles.. Ik heb me er niet in verdiept en geruchten zullen me een worst wezen...
Welke beelden dan? De CGI-filmpjes van vorig jaar? Of het CGI-filmpje van MGS4?
Wat jij wil
What else do you want to know?
Ik had alleen een PS3 gekocht als PES er exclusief voor zou uitkomen.
XBOX 360!!!
Gewoon de console die mij t meest aanspreekt!!
Sony is een bedrieger..en heeft alleen altijd maar mooie praatjes..
Nintendo is leuk,maar niet mijn ding!
Overduidelijk XBOX 360!!!
En daarom gaan we ook voor de 360!
T is al ruim bewezen,dat de multi platform spellen allemaal op de 360 mooier zijn.. Just a fact!!
Gewoon de console die mij t meest aanspreekt!!
Sony is een bedrieger..en heeft alleen altijd maar mooie praatjes..
Overduidelijk XBOX 360!!!
Betere framerates, mooiere graphics, betere online ondersteuning.
En daarom gaan we ook voor de 360!
T is al ruim bewezen,dat de multi platform spellen allemaal op de 360 mooier zijn.. Just a fact!!
donateur
Kan je niet echt een hele dag om gamen nee.
Betere framerates, mooiere graphics, betere online ondersteuning.
Fable 2
{ongeldige bron voor embed: http://video.google.nl/videoplay?docid=-1545141288884739606&q=fable+2}
Ben benieuwd hoe Halo uit de bus komt. Ziet er ook wel heel mooi uit!
laatste aanpassing
Absoluut niet met je eens. XBOX 360 doet misschien idd meer Next-Gen dingen, maar de impact van al die dingen tezamen is minder als dat ene Next-Gen conceptje van de Wii. Met de Wii heb je echt een nieuwe spelervaring, XBOX 360 bouwt verder waar Microsoft al eerder geweest is. Dit hoeft overigens niet per sé slechter te zijn; misschien is zo'n besturing als van de Wii helemaal nioet wat je wilt. Maar ik had de Nintendo Revolution iig een goede naam gevonden.
True, maar wie zegt dat de controller van de Wii de standaard wordt? Dat moeten we eerst nog eens zien. Ik ben het met je eens dat het een supergaaf concept is, maar met alleen een nieuwe manier van besturing in games red je het niet en krijg je zeker niet het keurmerk "Next-Gen".
Next-Gen is volgende generatie. Daar horen gewoon ook betere graphics, online gaming, goed geluid bij en bovenal games bij die je echt overweldigen.
Tuurlijk hoort een nieuwe manier van gameplay daar ook bij(daar zorgt de Wii grotendeels voor). Daarom hebben ze allemaal wel iets Next-Gens. De 360 heeft daarentegen op dat gebied dan de meeste aanspraak op een next-gen console. Wat de PS3 doet moeten we nog zien, maar ik kan je nu al vertellen dat die NIETS beter wordt dan de 360.
Wat de Wii wel kan, is met haar controller zorgen voor een nieuwe trend in gaming. Hoe games in de toekomst gespeeld kunnen gaan worden, maar dat is iets anders dan Next-Gen. Het is afwachten of de controller aanslaat en of men dit eenvoudig in gebruik vindt.
Een console die niet eens een 5.1 output heeft voor geluid mag je m.i. niet next-gen noemen.
Wie zegt dat dat de standaard word? Ik zie de gemiddelde gamer over 100 niet nog steeds met een controller op de bank hangen. Ik zie het allemaal veel interactiever worden, VR brillen, motion capture, misschien zelfs geuruitbreidingen. De Wii doet de eerste stap daarnaartoe ipv voortborduren op het concept wat we al sinds de NES kennen; al hangend op de bank gamen.
Betere graphics, beter geluid en online gaming hoort uiteraard bij Next-Gen maar dat heeft de Wii ook wel. Alleen graphics en geluid idd in mindere mate dan de xbox bijv. maar daarvoor vind ik de xbox niet veel meer next-gen. Het enige wat de xbox aan vernieuwing doet is verbeteren, voortborduren...uitzuigen zou je het zelfs kunnen noemen (zoveel mogelijk uit dat ene conceptje halen). Anders gezegd: de XBOX 360 koopt mooiere schoenen, de Wii doet een stap vooruit
En ik vind een geluidsstandaard zeker geen must om iets next-gen te noemen.
Betere graphics, beter geluid en online gaming hoort uiteraard bij Next-Gen maar dat heeft de Wii ook wel. Alleen graphics en geluid idd in mindere mate dan de xbox bijv. maar daarvoor vind ik de xbox niet veel meer next-gen. Het enige wat de xbox aan vernieuwing doet is verbeteren, voortborduren...uitzuigen zou je het zelfs kunnen noemen (zoveel mogelijk uit dat ene conceptje halen). Anders gezegd: de XBOX 360 koopt mooiere schoenen, de Wii doet een stap vooruit
Precies... Jij vindt dat niet... Ik wel. Dat hoort er gewoon allemaal bij.
Je koopt nu ook geen auto die je wel een nieuwe manier van sturen biedt (bijvoorbeeld door het trekken aan touwtjes), maar geen airco of climate control heeft. Dan is de auto gewoon niet compleet. Dat hoort er nu gewoon standaard bij te zitten.
En dan nog iets: Jij zegt dat MS iets goeds verbeterd (Live!) en dat dat dus niet echt iets nieuws is.
MS heeft de console tenminste wel flink verbeterd en krachtiger gemaakt. De Wii is nauwelijks krachtiger dan een GameCube. Nogmaals: Alleen de controller is nieuw met evt. een paar internettoepassingen die je erbij krijgt.
De hele game-ervaring die je krijgt op de 360 kan de Wii bij lange na niet halen. Spelen met vrienden, met voicechatting, je kunt je xbox 360 linken, zodat je met twee consoles samen op het Live! netwerk kunt, etc. Dingen die met de Wii niet mogelijk zijn.
Nintendo heeft de manier van het besturen van games veranderd, Microsoft heeft online gaming gemaakt tot iets unieks. Nooit eerder was het zo makkelijk om online te gamen met welk spel dan ook en met wie dan ook, waar dan ook. Beiden hebben ze dus een nieuwe standaard op game-gebied teweeggebracht.
Het is niet gek dat Sony van beide iets wil meenemen in haar eigen console. Ik blijf erbij dat de Wii alleen niet echt Next-Gen is v.w.b. graphics en geluid. Gemiste kans dus.
Dat hoort er gewoon allemaal bij.
...vind jij
De Wii heeft beter geluid dan de N64, dus er is verbetering in het geluid. Alleen XBOX heeft er meer verbetering in, maar in principe zijn zowel de Wii als de XBOX daar dus verder in gegaan.
En je kunt wel blijven verbeteren en krachtiger maken, maar zo zul je nooit echt een stap verder komen. Een oude bitch die maar blijft faceliften zal nooit een aardige vrouw worden
Wii is voorlopih best bezig met connectiviteit hoor, draadloze netwerken oppakken, Mii's sturen, berichtjes sturen naar elkaar, allemaal erg simpel natuurlijk, maar de basis is er dus iig, en we moeten maar kijken in hoeverre Nintendo daar gebruik van gaat maken, maar met die weerkanalen en nieuwskanalen enzo zijn er iig mogelijkheden zat. De XBOX heeft zich al kunnen bewijzen; de Wii nog niet
En Microsoft heeft niets uniek gemaakt of nieuwe standaard geïntroduceerd: ze hebben alleen het online gaming verbeterd, echt veel vernieuwing zit er niet in, afgezien van een paar voor de hand liggende conceptjes.
Ik blijf erbij dat je niet per sé het nieuwste van het nieuwste op het gebied graphics moet hebben om Next-Gen genoemd te kunnen worden. Zeker geen gemiste kans, Nintendo wou hem gewoon voor een goedkopere prijs op de markt hebben om meer mensen aan te spreken, dan maar wat mindere graphics...alsof je console daar ineens minder innovatief van zou worden
259 kost de Wii, 40 euro dus. Dan koop je er een budget titel bij als Condemned ofzo. Dan ben je 70 euro duurder uit. Voor een systeem dat veel krachtiger is vind ik dat niet veel geld.
Maar het is maar net wat voor soort games je speelt. Daar moet gewoon je keuze van afhangen. Hou je van simpele (meestal) party-games, ga voor de Wii. Hou je wat meer van racers, FPS en strategy games, dan ga je voor de 360. Hou je vooral van RPG's, dan ga je voor de PS3.
Maar het is maar net wat voor soort games je speelt. Daar moet gewoon je keuze van afhangen. Hou je van simpele (meestal) party-games, ga voor de Wii. Hou je wat meer van racers, FPS en strategy games, dan ga je voor de 360. Hou je vooral van RPG's, dan ga je voor de PS3.
e PS3 wordt het niet. Teveel leugens, teveel onzin, te weinig vernieuwing.
wacht maar over 2 jaar ..
- Veel goedkoper.
als je alles bij elkaar optelt van wat de ps3 allemaal heeft en je geeft de xbox hetzelfde dan komt 360 toch echt duurder uit
- Gelijke, en soms zelfs betere graphics.
xbox is ook al langer uit maar op den duur gaat de blue ray toch wel winnen denk ik vanwege de gigantische opslagcapiciteit
- Ik vind de first party games boeiender (GOW, Halo etc)
doe maar mij Final Fantasy 13, assasins creed, mgs4, en de hoop om FF7 (beste rpg ooit) nog is x op een next-gen te kunnen spelen
- en RE5 als eerste he
ja dat is ook een hard spel ... maar die komt ook wel uit op de ps3 mishcien iets later .. but who careeees
laatste aanpassing
Wii is 250 hoor in de meeste winkels, dus scheelt 50 euro, laten we zeggen 10 euro voor sports, = 60 euro verschil. En XBOX is sterker qua specificaties maar Wii heeft ook weer dingen die de XBOX niet heeft wat ook weer geld kost, jij staart een beetje teveel naar specificaties.
En daar gaat die weer op de afkraaktour
Partygames zullen idd wel veel komen, maar we moeten nog maar zien wat voor games er allemaal op de Wii gaan komen; JE WEET HET NAMELIJK NOG NIET. Laat de Wii eerst zichzelf maar bewijzen ipv nu al gaan bedenken wat er over de gehele levensduur op dat ding te spelen zal zijn. En PS2 was idd DE RPG console, maar PS3 vraag ik me dat maar af, met die hoge prijs...Racen, FPS en strategy kunnen juist heel goed op de Wii vanwege de besturing (bij racen geen stuur nodig; gewoon de controllers in de vorm van een stuur houden, FPS richten met je controller, strategy aanwijzen met je controller), dus wacht nou maar eerst wat er allemaal gemaakt gaat worden voor de Wii voordat je alles compleet afkraakt.
En daar gaat die weer op de afkraaktour
Vandaag is de test versie van De Opera internet browser voor de Wii online gegaan. Deze browser stalt Wii gebruikers in staat om vanuit hun luie stoel op hun tv het internet af te struinen. Natuurlijk wordt hierbij gebruik gemaakt van de motion sensing technieken van de Wii-mote.
De kans is wel dat met normale kabels (bijgeleverde composiet kabels) de internetpagina's slecht zijn te lezen. Gelukkig is een zoom optie te gebruiken om de letters beter zichtbaar te maken. Ook worden niet alle videostandaarden ondersteund, dus het is even uitzoeken welke videosites effectief bezocht kunnen worden. Er zijn al berichten dat Youtube wel wordt ondersteund.
Deze beta versie van de browser is momenteel gratis te downloaden via de Wii Shopping Channel. Een uiteindelijke versie is vanaf maart tot juni gratis te downloaden, voordat deze vanaf de zomermaanden voor 500 punten (ongeveer 5 euro) aangeboden gaat worden.
De kans is wel dat met normale kabels (bijgeleverde composiet kabels) de internetpagina's slecht zijn te lezen. Gelukkig is een zoom optie te gebruiken om de letters beter zichtbaar te maken. Ook worden niet alle videostandaarden ondersteund, dus het is even uitzoeken welke videosites effectief bezocht kunnen worden. Er zijn al berichten dat Youtube wel wordt ondersteund.
Deze beta versie van de browser is momenteel gratis te downloaden via de Wii Shopping Channel. Een uiteindelijke versie is vanaf maart tot juni gratis te downloaden, voordat deze vanaf de zomermaanden voor 500 punten (ongeveer 5 euro) aangeboden gaat worden.
wacht maar over 2 jaar ..
- Veel goedkoper.
als je alles bij elkaar optelt van wat de ps3 allemaal heeft en je geeft de xbox hetzelfde dan komt 360 toch echt duurder uit
- Gelijke, en soms zelfs betere graphics.
xbox is ook al langer uit maar op den duur gaat de blue ray toch wel winnen denk ik vanwege de gigantische opslagcapiciteit
Prima, ik wacht wel twee jaar
De 360 heeft precies dezelfde specificaties, zelfs nog beter op de Blu-Ray na en grootte van de HDD na. Bij de 360 kun je de HD-DVD als add-on kopen.
Mochten games de komende 4 jaar echt zo groot worden dat ze op een Blu-Ray of HD-DVD uitgebracht moeten worden, dan kan MS dat alsnog doen.
Maar nogmaals, we shall see...
De 360 heeft precies dezelfde specificaties, zelfs nog beter
vertel?
Mochten games de komende 4 jaar echt zo groot worden dat ze op een Blu-Ray of HD-DVD uitgebracht moeten worden, dan kan MS dat alsnog doen.
110% zeker dat het gaat gebeuren het is nog elke keer zo geweest met nieuwe consoles!
en ik ben hier niet om de 360 af te kraken hoor
Ik haat de PS3 zeker niet, maar word gek van die mensen die zeggen dat de PS3 krachtiger is dan de 360.
Beide consoles zijn gebenchmarked, resultaten zie je hier:
http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html
Nu jij weer! De 360 is overall gezien gewoon krachtiger. De floating blabla van de PS3 is leuk, maar niet nuttig voor games. Weer iets waar gamers niet 1-2-3 direct iets aan hebben.
Er zitten gewoon teveel dingen in de PS3 die je moet doen twijfelen. Blu-Ray heeft zich nog niet bewezen, de CELL is door IBM zelfs afgedankt (ze hadden er geen vertrouwen in).
Dus als je nog twijfelt, niet kopen die PS3, tenzij je echt per se games wilt spelen die ervoor uitkomen. Voor wat betreft multi-platform games ben je beter uit bij de 360.
vertel?
Beide consoles zijn gebenchmarked, resultaten zie je hier:
http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html
SUMMARY
Now that the Xbox 360 and PlayStation 3 specifications have been announced, it is possible to do a real world performance comparison of the two systems.
There are three critical performance aspects of a console:
Central Processing Unit (CPU) performance.
The Xbox 360 CPU architecture has three times the general purpose processing power of the Cell.
Graphics Processing Unit (GPU) performance
The Xbox 360 GPU design is more flexible and it has more processing power than the PS3 GPU.
Memory System Bandwidth
The memory system bandwidth in Xbox 360 exceeds the PS3's by five times.
CONCLUSION
When you break down the numbers, Xbox 360 has provably more performance than PS3. Keep in mind that Sony has a track record of over promising and under delivering on technical performance. The truth is that both systems pack a lot of power for high definition games and entertainment.
However, hardware performance, while important, is only a third of the puzzle. Xbox 360 is a fusion of hardware, software and services. Without the software and services to power it, even the most powerful hardware becomes inconsequential. Xbox 360 games—by leveraging cutting-edge hardware, software, and services—will outperform the PlayStation 3.
Now that the Xbox 360 and PlayStation 3 specifications have been announced, it is possible to do a real world performance comparison of the two systems.
There are three critical performance aspects of a console:
Central Processing Unit (CPU) performance.
The Xbox 360 CPU architecture has three times the general purpose processing power of the Cell.
Graphics Processing Unit (GPU) performance
The Xbox 360 GPU design is more flexible and it has more processing power than the PS3 GPU.
Memory System Bandwidth
The memory system bandwidth in Xbox 360 exceeds the PS3's by five times.
CONCLUSION
When you break down the numbers, Xbox 360 has provably more performance than PS3. Keep in mind that Sony has a track record of over promising and under delivering on technical performance. The truth is that both systems pack a lot of power for high definition games and entertainment.
However, hardware performance, while important, is only a third of the puzzle. Xbox 360 is a fusion of hardware, software and services. Without the software and services to power it, even the most powerful hardware becomes inconsequential. Xbox 360 games—by leveraging cutting-edge hardware, software, and services—will outperform the PlayStation 3.
Nu jij weer! De 360 is overall gezien gewoon krachtiger. De floating blabla van de PS3 is leuk, maar niet nuttig voor games. Weer iets waar gamers niet 1-2-3 direct iets aan hebben.
Er zitten gewoon teveel dingen in de PS3 die je moet doen twijfelen. Blu-Ray heeft zich nog niet bewezen, de CELL is door IBM zelfs afgedankt (ze hadden er geen vertrouwen in).
Dus als je nog twijfelt, niet kopen die PS3, tenzij je echt per se games wilt spelen die ervoor uitkomen. Voor wat betreft multi-platform games ben je beter uit bij de 360.
laatste aanpassing
Nu jij weer
naja dat zal wel waar zijn dan
ik heb nooit echt gekeken naar de technische kant (die termen die ze daarbij gebruiken snap ik toch niet) ik hoor alleen van mensen dat de ps3 toch wel heel hard gaat worden
maar voor mij maakt het toch niet uit .. ik koop sowieso de ps3 alleen al voor Final Fantasy, assasins creed
Wii.. Keb gewoon last van me arm door al dat tennis. We doen hier niks anders dan voor de TV staan en zwaaien met die controller. Het werkt ook gewoon zo super goed dat je echt skillverschillen krijg met de mensen waar je tegen tennis. Ik en me broertje zijn ongeveer gelijkwaardig aan elkaar, wat echt vette battles geeft. Precies weten wanneer je moet opslaan is ook leuk voor die keiharde smashes
oke ik ga al offtopic.. de Wii dus 
assasins creed
Komt waarschijnlijk gelijktijdig voor de 360 uit...
maar ik ga voor de wii-60
laatste aanpassing
weer wat nieuws M$ ript mensen door ze op marketplace te laten betalen voor content die al op de cd staat.
je download een key van 108kb waardoor je die extra tracks auto's costums kan gebruiken.
Ook kan je in carbon alles in het spel unlocken voor 7000+ punten das meer dan het spel zelf cost lol(wel een EA game natuurlijk viel te verwachten)
Sony wisten we al dat die zoiets wouw doen, maar komt als een verrassing dat het nu al gebeurd op de 360.
hier een link met aantal spellen die jouw laten betalen voor content die al op de cd staan(waar je eigenlijk al voor betaald heb)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=134598
2 grappig plaatjes beetje vaag dat ze ninty als voorbeeld nemen die als enigste die nog niet doet en hopelijk nooit zal gaan doen.
![Bron: http://img319.imageshack.us/img319/9044/zeldaoh1.jpg [img width=255 height=224 cacheid=000d5891002654e9180bf8a11a01b53277]http://img319.imageshack.us/img319/9044/zeldaoh1.jpg[/img]](/images/cache/000d5891002654e9180bf8a11a01b53277)
![[img width=480 height=320]http://www.anthonypegram.com/marioxblm.jpg[/img]](http://www.anthonypegram.com/marioxblm.jpg)
je download een key van 108kb waardoor je die extra tracks auto's costums kan gebruiken.
Ook kan je in carbon alles in het spel unlocken voor 7000+ punten das meer dan het spel zelf cost lol(wel een EA game natuurlijk viel te verwachten)
Sony wisten we al dat die zoiets wouw doen, maar komt als een verrassing dat het nu al gebeurd op de 360.
hier een link met aantal spellen die jouw laten betalen voor content die al op de cd staan(waar je eigenlijk al voor betaald heb)
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=134598
2 grappig plaatjes beetje vaag dat ze ninty als voorbeeld nemen die als enigste die nog niet doet en hopelijk nooit zal gaan doen.
![[img width=480 height=320]http://www.anthonypegram.com/marioxblm.jpg[/img]](http://www.anthonypegram.com/marioxblm.jpg)
weer wat nieuws M$ ript mensen door ze op marketplace te laten betalen voor content die al op de cd staat.
Complete onzin! EA heeft content op Marketplace laten zetten die de auto's alvast voor je unlocked. Daar moet je voor betalen.
Als je zelf alle achievements haalt, dan hoef je dus niets te dokken. Het is dus alleen voor de mensen die geen zin hebben om het spel echt te spelen en direct alle auto's, moeilijkheidsgraden etc. te hebben.
Dat is dus iets heeeeeel anders. Met name EA doet dergelijke dingen. Ook in Superman kun je geloof ik direct met je vijand spelen, terwijl je die normaal eerst moet unlocken. Huppa betalen en klaar ben je.
Microsoft heeft daar dus NIETS mee te maken. Beetje loze post dus!
ach je moet zelf weten of je dat wilt kopen? ;s
ik heb pas doom gekocht voor 800 points ofzo, das nog geen tientje.
ging allemaal vlekkeloos en is het dubbel dwars waard, veel lol al gehad @ live en singleplayer blijft na al die jaren vet
ik heb pas doom gekocht voor 800 points ofzo, das nog geen tientje.
ging allemaal vlekkeloos en is het dubbel dwars waard, veel lol al gehad @ live en singleplayer blijft na al die jaren vet
http://www.vgcharts.org/
veel betere site dan Nextgenwars kwa verkoop cijfers.
veel betere site dan Nextgenwars kwa verkoop cijfers.
Die ps3 is idd duur..
maar dat komt door de 'blue ray' dan kan er theoreties 200gb op een schijvjelaatste aanpassing 2 januari 2007 10:00
Wat je alleen nodig zult hebben bij films... Games halen dat echt nog niet. Of de ontwikkelaar heeft nog nooit van compressie gehoord, maar in dat geval zal de PS3 het niet trekken. Grafisch is ie namelijk minder krachtig dan de 360.
Best wel algemeen bekend dat de DS de PSP afslacht, net als de Wii is de DS op een ruimer publiek gericht en heb veel meer goeie games, beetje goeie psp games komen er eindelijk aan.
voor sony hun eerste portble gaad het zeer goed.
Op dit forum is het ook al duidelijk dat DS de overhand heeft sinds de DS lite is gereleased.
voor sony hun eerste portble gaad het zeer goed.
Op dit forum is het ook al duidelijk dat DS de overhand heeft sinds de DS lite is gereleased.
laatste aanpassing
die nog niet te koop is, en in amerika zwaar word afgekraakt omdat die geen goeie spellen heb, en alle ports die er op komen slechter eruit zien dan 360 versies.
las net volledige uitslag van tmf awards, psp won en als beste spel van ooit liberty story's haha jong publiek die stemt, voor GC werd mario smash gekozen lol, tmf game awards duidelijk geen waarde aan gemiddelde gamer, en dat is geen 16jarige tmf kijker.
las net volledige uitslag van tmf awards, psp won en als beste spel van ooit liberty story's haha jong publiek die stemt, voor GC werd mario smash gekozen lol, tmf game awards duidelijk geen waarde aan gemiddelde gamer, en dat is geen 16jarige tmf kijker.
erm jawel, GC deed het slecht waarom te weinig goeie spellen, twilight princess en Re4 hadden teminste 3 jaar eerder uit moeten komen dan was er nog hoop voor de GC.
Spellen maken de console, gaad goed met de 360 heeft ook goeie spellen, sony zal FinalFantasy en andere grote name van spellen moet lanceren voordat ze succes willen boeken bij de non sony fanboys.
Je kan een ow zo krachtige geweldige console hebben, en dan alleen matige spellen tja dan heb je toch ook niks aan de console.
Spellen maken de console!!!!!!!!
Smash soccer tja populair bij jongeren denk ik, zoals ik overal lees waaren de resultaten wel te verwachten van nederland jong (tmf)publiek, de gene die dus ook gestemt hebben op de awards.
vind de awards van gametrailers wel goed, je ken niet stemmen zover ik weet maar toch, uberhaupt goeie site of je nauw pc heb of ps3 of 360 of Wii, ds of psp.
Spellen maken de console, gaad goed met de 360 heeft ook goeie spellen, sony zal FinalFantasy en andere grote name van spellen moet lanceren voordat ze succes willen boeken bij de non sony fanboys.
Je kan een ow zo krachtige geweldige console hebben, en dan alleen matige spellen tja dan heb je toch ook niks aan de console.
Spellen maken de console!!!!!!!!
Smash soccer tja populair bij jongeren denk ik, zoals ik overal lees waaren de resultaten wel te verwachten van nederland jong (tmf)publiek, de gene die dus ook gestemt hebben op de awards.
vind de awards van gametrailers wel goed, je ken niet stemmen zover ik weet maar toch, uberhaupt goeie site of je nauw pc heb of ps3 of 360 of Wii, ds of psp.
op tmf won ps3(die nog geen eens te koop is) de gadget award, en er is niks gadgets aan een ps3 want het is niet meer dan een ps2 met betere gfx.
ign won ps3 ook al vreemd genoeg de beste nieuwe console award lol.
volgens mij sponsort sony feel of heeft gewoon een te grote fanbase lol.
Tjah, maar vervolgens wordt de PS3 door IGN ook afgekraakt in vergelijking met de Xbox 360. Dat het de beste nieuwe console is, is ook niet gezien, gezien de concurrentie met de Wii (de Xbox 360 is immers niet nieuw meer)... Logisch dus.
...of misschien is het gewoon een goede console.
Het zal gerust geen slechte console zijn. Voor de liefhebber zal hij ook gerust wel voldoen. Hij is alleen niet krachtiger dan de 360 en dat is de reden waarom hij flink bekritiseerd wordt. Sony heeft hoge ogen gegooid om een hype te creeren. De 360 zou sucken als je de zogenaamde 'ingame' scenes zou zien van de PS3. Totdat echt ingame materiaal naar buiten kwam.... Flinke teleurstelling. En dan allemaal gelul dat het door de moeilijkheidsgraad van het programmeren op een Cell Processor komt blablabla....
Voor wat betreft next-gen gaming (En daar is een console toch echt voor gemaakt) kun je beter voor de 360 kiezen (of evt. voor de Wii als je daarvan houdt).
laatste aanpassing
Mmm weird, ik d8 altijd dat de PSP het veel beter deed dan de DS...guess not
nooit de japanse sales gezien?
ds spellen domineren daar zowat elke plek in de top 10, soms gewoon 1 t/m 10 ds spellen
zo ook de hardware sales altijd ds bovenaan
ik hoef dat ding nog niet zo graag, maar nu er wat meer rpg's en interessante titels op verschijnen is het toch wel erg aantrekkelijk (maja moet ps2 + 10 games ofzo ook nog een x kopen
Ik zeg op dit moment Wii... heb al veel op 360 gespeeld en dat is natuurlijk ook erg leuk, maar niet echt vernieuwend... gears of war ziet er wel retevet uit en speelt ook echt lekker, maar de Wii laat echt next gen zien... een simpel spelletje als Wii-sports slaat al aan en Zelda is gewoon subliem... ik denk dat de ontwikkelaars over een jaartje veel meer uit de Wii kunnen halen op zowel grafischgebied als de controls... ik zie zeker een goede toekomst voor Nintendo...
Ik denk trouwens wel dat ik nog een keer een 360 halen ga, omdat ik gears of war en resident evil 5 gewoon moet hebben... de ps3 lokt me niet zo, omdat de exclusieve titels als FF en devil may cry me niet zo boeien... ik denk trouwens dat de ps3 niet veel verschilt van de 360
Ik denk trouwens wel dat ik nog een keer een 360 halen ga, omdat ik gears of war en resident evil 5 gewoon moet hebben... de ps3 lokt me niet zo, omdat de exclusieve titels als FF en devil may cry me niet zo boeien... ik denk trouwens dat de ps3 niet veel verschilt van de 360
de Wii lijkt me persoonlijk de vetste kwa mogelijkheden, niet direct specs maar gewoon hoeveel afwisselend entertainment ie kan bieden.
De 360 is een super krachtig ding waar ook wss het beste spelaanbod voor zal komen.
Sony's consoles op de PS1 na waren niks, zijn niks, en zullen ook nooit iets worden.
Jammer dat Sega geen consoles meer bouwt, de Dreamcast was toendertijd ook zn tijd ver vooruit. Enige probleem was dat programmeurs zich toen geen raad wisten met de mogelijkheden, en dat spellen van EA Games er niet voor werden uit gebracht
De 360 is een super krachtig ding waar ook wss het beste spelaanbod voor zal komen.
Sony's consoles op de PS1 na waren niks, zijn niks, en zullen ook nooit iets worden.
Jammer dat Sega geen consoles meer bouwt, de Dreamcast was toendertijd ook zn tijd ver vooruit. Enige probleem was dat programmeurs zich toen geen raad wisten met de mogelijkheden, en dat spellen van EA Games er niet voor werden uit gebracht
ik vind de wii echt zo'n typische spelen met de hele familie apparaat. leuk voor als je kids hebt.
ik zie mij alleen niet 3 uur lang tennissen op dat ding.
de ps3 gaat echt wel vet worden alleen is op dit moment te duur en komt nog niet met echt veel vette dingen op de proppen, maar dat komt zeker wel goed alleen gaat het nog wel ff duren voordat ik overtuigd wordt om hem te kopen.
op dit moment ga ik voor de 360 puur en alleen om dat er zoveel vette games voor zijn nu, maar de 360 was in het begin ook crap qua bijv. games. en uiteraard levering.
de ps3 gaat echt wel vet worden alleen is op dit moment te duur en komt nog niet met echt veel vette dingen op de proppen, maar dat komt zeker wel goed alleen gaat het nog wel ff duren voordat ik overtuigd wordt om hem te kopen.
op dit moment ga ik voor de 360 puur en alleen om dat er zoveel vette games voor zijn nu, maar de 360 was in het begin ook crap qua bijv. games. en uiteraard levering.
ik vind de wii echt zo'n typische spelen met de hele familie apparaat. leuk voor als je kids hebt.
er zijn ook genoeg volwaardige spellen... denk maar eens aan zelda, of red steel... het zijn niet alleen partygames