bij mij valt thunderdome op de eerste
trouwens voor de mensen hier die de moh dvd heben van face you fear er staat nog een bonus op waar je danny zonder masker ziet.
Daar zat ik nou net op te wachten om hero Masseling zonder een masker op te zien .!!
Vraag me af wanneer hij dat masker nou eens af doet als hij moet draaien of is hij bang dat hij in elkaar geslagen word door een scooter
Daar zat ik nou net op te wachten om hero Masseling zonder een masker op te zien .!!
Vraag me af wanneer hij dat masker nou eens af doet als hij moet draaien of is hij bang dat hij in elkaar geslagen word door een scooter
ja het leven danwel de humor is er wat uit... en het gaat weer over angerfist, niet meer over andere dingen
Uitspraak van [hc]rob[hc] op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:01:
trouwens voor de mensen hier die de moh dvd heben van face you fear er staat nog een bonus op waar je danny zonder masker ziet.
waar dan?
waneer is die ***site van ze nou eens af....
of hij is gewoon zo lelijk dat hij zich niet zonder masker durft te vertonen
angerfist is sucks .!!!!!!!!! daar luister je naar als je 15 bent.
Ik denk eerder dat hij makkelijker vind om met een masker op te treden , want dan kan hij ze eigen angst verbergen ... en aangezien hij helehoop meelopende schaapjes als fan heeft en dat maskertje van hem + datwitte tranningspakj slaat in als bom bij hardcore publiek, en denkt hij die zet ik nooit meer af,want dan kan ik ook niet op me bek gaan als ik beetje zenuwachtig ben of zo ....
en je bent gwn jaloers dat angerfist al 293 keer heeft op getreden en jij 1
volgens mij moet je toch nog es leren wat het verschil is tussen een training pak en een trui. en je bent gwn jaloers dat angerfist al 293 keer heeft op getreden en jij 1. laat die gast lekker genieten van wat ie doet.
Het is zeker geen trui
![[img width=640 height=479]http://members.home.nl/hiji.mol/AngerFist.jpg[/img]](http://members.home.nl/hiji.mol/AngerFist.jpg)
![[img width=678 height=452]https://photo.partyflock.nl/images/96137/main/358206.jpg[/img]](https://photo.partyflock.nl/images/96137/main/358206.jpg)
Simpele riedelmuziek ,draaiOrgelcore
Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 07:48:
zegt iemand met tiesto bij zijn favorieten
Tiesto heeft tenminste geen fans met Kisten!!
Ik noem het de voortzetting
Van Happy Hardcore
Was daar mis mee
Uitspraak van Reset1 op maandag 27 augustus 2007 om 20:13:
Van Happy Hardcore
angerfist en happy hardcore 2 totaal verschillende muziek richtingen
Uitspraak van Remcoop dinsdag 28 augustus 2007 om 16:25:
Was daar mis mee
tiesto is begonnen in de hardcore (1994) maakte grote naam bij het underground publiek enzo in 1996 (hoogtij maakte hij ook een paar goede nummers enzo en verdiende hij geld en aandacht in de hardcore
toen de hardcore afliep in 1998 begon tiesto in de media te beweren dat hardcore simpel te produceren muziek is (is toendertijd op tv geweest) en dat het niet meer mooi is toen begon hij in '99 in de trance wereld zette een paar goede hard trance sets neer en maakte naam daarna kwam hij bij tmf 'commercieel' doen en bracht zogezegd 'cheesy'platen uit
nu strijkt hij al het geld op met zijn naam en maakt hij geeneens zelf zijn muziek meer maar dat laat hij doen onder zijn naam zodat hij nog bekender wordt en zelf ook aan die tracks verdient
daartegen is meerdere malen een hc nummer gemaakt met een dis naar tiesto grappig de meeste die anti tiesto zijn kennen zijn tracks geeneens of dit verhaal en zijn volledig hc4l maar ik vind de dis totaal terecht =
eerst zelf hc maken in de goede periode en als het slecht wordt de hc scene ff in negatief daglicht zetten
Was daar mis mee
Tiesto heeft tenminste geen fans met Kisten!!
Je kent vooral je hardcore geschiedenis goed zo aan je verhaal te lezen... ik geef je een tip onderzoek eerst eens voordat je weer een ondoordachte uitspraak doet
Die Angerfist MOH Wazi gastjes
Het is zeker geen trui
wanneer hij dat masker nou eens af doet als hij moet draaien of is hij bang dat hij in elkaar geslagen
Ik denk eerder dat hij makkelijker vind om met een masker op te treden , want dan kan hij ze eigen angst verbergen
datwitte tranningspakj
want dan kan ik ook niet op me bek gaan als ik beetje zenuwachtig ben of zo
Van Happy Hardcore
tegenwoordig te vinden onder de noemer
Pogo voor kids
wb rob
en hier een angerfist met NL twee keer in zn naam... toeval? nee
want ik beledig een van je favorieten en dat zegt me
gek dat genoeg oudere mensen wel naar tiesto luisteren ,DJ Rob ,Gizmo ,dana ,Buzz Fuzz enzo is toeval of ligt aan mij .!!!
voor het vak generaliseren geef ik je een;
10
Off-topic: Ik geef Reset een 1 voor gebruik van interpunctie aangezien ik, een 15 jarige, nog duidelijkere en leesbaardere zinnen kan creëren dan een 33 jarige man met veel verstand van de geschiedenis van hardcore.
generaliseren
Uitspraak van Krauser op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:38:
Off-topic: Ik geef Reset een 1 voor gebruik van interpunctie aangezien ik, een 15 jarige, nog duidelijkere en leesbaardere zinnen kan creëren dan een 33 jarige man met veel verstand van de geschiedenis van hardcore.
dat viel me ook al op maar ik hield me in, soort van troef op de achterhand
waar de fack slaat dit op?
zo ja kan je de hele terror'scene' en dergelijke afschrijven
nu strijkt hij al het geld op met zijn naam en maakt hij geeneens zelf zijn muziek meer maar dat laat hij doen onder zijn naam zodat hij nog bekender wordt en zelf ook aan die tracks verdient
daartegen is meerdere malen een hc nummer gemaakt met een dis naar tiesto grappig de meeste die anti tiesto zijn kennen zijn tracks geeneens of dit verhaal en zijn volledig hc4l maar ik vind de dis totaal terecht =
Als je al connecties met happy wil leggen... tsja
Dus,omdat ik geen interpuntie gebruik of naar jou inzicht niet voldoende bepaalt dat niveau van iemand !!!
Ik moet zeggen dat vind ik persoonlijk wel heel kortzichtig van je .Ik kan niks vinden van wat hij zegt,dus ga ik maar commentaar leveren over zijn interpunctie !!
Dat jij nog een opleiding volgt die nog hoger is dan VWO, want zo hete dat vroeger en heledag bezig bent in een partyflock forum en zwaar fan bent van Angerfist vraag ik me af hoever jij komt in het leven !!
niet zo ver denk ik behalve dat je goed interpunctie's kan gebruiken