Partyflock

Forumonderwerp · 918942
12 volgers · 155070x bekeken

Waarschuw beheerder
+17-6
kijk an.. raise your fist for angerfist..!
wt vinde jullie dr van luitjess..?
helemaal gweldig onii..;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 augustus 2007 om 21:37:
2 Dec dan is het grootste feest van het jaar :cheer:

op 2 December ga ik niet feesten

1 December bedoel je B)

laten we hopen dat die fukking ass anegrfhist niet op dat feest staat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op woensdag 22 augustus 2007 om 01:23:

:yes:idd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op woensdag 22 augustus 2007 om 01:23:

staat toch nooit op td:S
Waarschuw beheerder
Beter ook

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 21 augustus 2007 om 22:35:
bij mij valt thunderdome op de eerste

Was in de war met de datum van vorig jaar,bedoel indderdaad 1 dec :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 22 augustus 2007 om 13:57:
Was in de war met de datum van vorig jaar,bedoel indderdaad 1 dec

kan gebeuren:P

Waarschuw beheerder
niemand meer iets te lulle:P zaken weg:P
Waarschuw beheerder
nee k heb niks meer te lullen vind het laatste tijd sowieso minder gezellig meer in dit topic :cry:
Artiest Reset1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:01:
trouwens voor de mensen hier die de moh dvd heben van face you fear er staat nog een bonus op waar je danny zonder masker ziet.

Daar zat ik nou net op te wachten om hero Masseling zonder een masker op te zien .!!

Vraag me af wanneer hij dat masker nou eens af doet als hij moet draaien of is hij bang dat hij in elkaar geslagen word door een scooter :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Reset1 op zondag 26 augustus 2007 om 19:52:
Vraag me af wanneer hij dat masker nou eens af doet als hij moet draaien

Ik ben bang dat dat niet stoer genoeg is voor zijn imago JWZ! 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Daar zat ik nou net op te wachten om hero Masseling zonder een masker op te zien .!!

Vraag me af wanneer hij dat masker nou eens af doet als hij moet draaien of is hij bang dat hij in elkaar geslagen word door een scooter

haha zei die camera man nog ff tegen danny raise your kist denk ook dat ie leuk is:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DRE :bier: op zondag 26 augustus 2007 om 17:22:
nee k heb niks meer te lullen vind het laatste tijd sowieso minder gezellig meer in dit topic :cry:

ja het leven danwel de humor is er wat uit... en het gaat weer over angerfist, niet meer over andere dingen :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 augustus 2007 om 21:56:
zei die camera man nog ff tegen danny raise your kist denk ook dat ie leuk is

Nogal logisch dat hij dat zegt,doe ik namelijk ook! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:01:
trouwens voor de mensen hier die de moh dvd heben van face you fear er staat nog een bonus op waar je danny zonder masker ziet.

waar dan?

Waarschuw beheerder

Vraag me af wanneer hij dat masker nou eens af doet als hij moet draaien of is hij bang dat hij in elkaar geslagen word door een scooter

of hij is gewoon zo lelijk dat hij zich niet zonder masker durft te vertonen :P

Waarschuw beheerder
waneer is die ***site van ze nou eens af....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 27 augustus 2007 om 16:20:

nooit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op zondag 26 augustus 2007 om 23:32:
ja het leven danwel de humor is er wat uit... en het gaat weer over angerfist, niet meer over andere dingen

ja maar om ff over een oud onderwerp weer te beginnen gouden kooi gaat van de buis:( klote zooi. maar wordt nu ook wel wat saaier nu jaap en huub niet meer aan het terroren zijn:(. maar goed nog ff genieten half acht dgk en daarna flodder:D.
Uitspraak van actief op maandag 27 augustus 2007 om 16:18:
Uitspraak van [hc]rob[hc] op dinsdag 21 augustus 2007 om 19:01:

waar dan?

moet je ff op je mediaplayer kijke en heb gwn ff op de main zette dus waar je live offensive ziet enzo en dan moet je dacht ik op hoofdstuk vier klikke.
Uitspraak van actief op maandag 27 augustus 2007 om 16:20:

nooit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 27 augustus 2007 om 16:19:
of hij is gewoon zo lelijk dat hij zich niet zonder masker durft te vertonen

Ik denk eerder dat hij makkelijker vind om met een masker op te treden , want dan kan hij ze eigen angst verbergen ... en aangezien hij helehoop meelopende schaapjes als fan heeft en dat maskertje van hem + datwitte tranningspakj slaat in als bom bij hardcore publiek, en denkt hij die zet ik nooit meer af,want dan kan ik ook niet op me bek gaan als ik beetje zenuwachtig ben of zo .... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VINYL JUNKJE. AKA . STUITERBAL op maandag 27 augustus 2007 om 19:59:
angerfist is sucks .!!!!!!!!! daar luister je naar als je 15 bent.

Jij snapt hem :)

Ik noem het de voortzetting
Van Happy Hardcore
tegenwoordig te vinden onder de noemer
Pogo voor kids :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reset1 op maandag 27 augustus 2007 om 19:11:
Ik denk eerder dat hij makkelijker vind om met een masker op te treden , want dan kan hij ze eigen angst verbergen ... en aangezien hij helehoop meelopende schaapjes als fan heeft en dat maskertje van hem + datwitte tranningspakj slaat in als bom bij hardcore publiek, en denkt hij die zet ik nooit meer af,want dan kan ik ook niet op me bek gaan als ik beetje zenuwachtig ben of zo ....

volgens mij moet je toch nog es leren wat het verschil is tussen een training pak en een trui:P. en je bent gwn jaloers dat angerfist al 293 keer heeft op getreden en jij 1:P. laat die gast lekker genieten van wat ie doet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 21:58:
en je bent gwn jaloers dat angerfist al 293 keer heeft op getreden en jij 1:P

Haha, die zit :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dhr. Avada op maandag 27 augustus 2007 om 23:14:
en je bent gwn jaloers dat angerfist al 293 keer heeft op getreden en jij 1

:roflol: meesterlijke opmerking :respect:(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 augustus 2007 om 18:56:
moet je ff op je mediaplayer kijke en heb gwn ff op de main zette dus waar je live offensive ziet enzo en dan moet je dacht ik op hoofdstuk vier klikke.

D-Spirit.......?:S
Waarschuw beheerder
volgens mij moet je toch nog es leren wat het verschil is tussen een training pak en een trui. en je bent gwn jaloers dat angerfist al 293 keer heeft op getreden en jij 1. laat die gast lekker genieten van wat ie doet.

Lol

Het is zeker geen trui ik denk dat jij eens een keer de echte benamming moet leren !!!

Ja idd hij mag zeker genieten met wat hij doet, maar zoals jij dat noemt die trui en dat masker zijn al zwaar achterhaalt en dat zegt mij voldoende concreet gezegt ik kan niks zelf verzinnen .:)
Waarschuw beheerder
gwn jaloers dat angerfist al 293 keer heeft op getreden en jij 1

Beweer ik dat dan .!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 augustus 2007 om 20:30:
ankerkoor

Simpele riedelmuziek ,draaiOrgelcore :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 07:43:
Het is zeker geen trui

wie heb jij in gedachte?
[img width=640 height=479]http://members.home.nl/hiji.mol/AngerFist.jpg[/img]
trui
[img width=678 height=452]https://photo.partyflock.nl/images/96137/main/358206.jpg[/img]
trui
moet ik doorgaan? zoek jij ze daarentegen maar eens op in een trainingspak
Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 07:48:

zegt iemand met tiesto bij zijn favorieten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 28 augustus 2007 om 08:21:
Simpele riedelmuziek ,draaiOrgelcore

1-0 :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 28 augustus 2007 om 08:21:

Was daar mis mee :o
Tiesto heeft tenminste geen fans met Kisten!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 augustus 2007 om 16:25:

waar de fack slaat dit op? dus kisten = slecht? zo ja kan je de hele terror'scene' en dergelijke afschrijven

de meeste fans van angerfist zullen ook niet op kisten rondlopen... die 15 jarige ''raise your fist'' types die je waarschijnlijk zult bedoelen lopen niet op kisten rond, en de meeste kist-dragers zijn al over de 20
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reset1 op maandag 27 augustus 2007 om 20:13:
Van Happy Hardcore

angerfist en happy hardcore :vaag: 2 totaal verschillende muziek richtingen

Was daar mis mee

tiesto is begonnen in de hardcore (1994) maakte grote naam bij het underground publiek enzo in 1996 (hoogtij maakte hij ook een paar goede nummers enzo en verdiende hij geld en aandacht in de hardcore
toen de hardcore afliep in 1998 begon tiesto in de media te beweren dat hardcore simpel te produceren muziek is (is toendertijd op tv geweest) en dat het niet meer mooi is toen begon hij in '99 in de trance wereld zette een paar goede hard trance sets neer en maakte naam daarna kwam hij bij tmf 'commercieel' doen en bracht zogezegd 'cheesy'platen uit
nu strijkt hij al het geld op met zijn naam en maakt hij geeneens zelf zijn muziek meer maar dat laat hij doen onder zijn naam zodat hij nog bekender wordt en zelf ook aan die tracks verdient
daartegen is meerdere malen een hc nummer gemaakt met een dis naar tiesto grappig de meeste die anti tiesto zijn kennen zijn tracks geeneens of dit verhaal :lol: en zijn volledig hc4l maar ik vind de dis totaal terecht =
eerst zelf hc maken in de goede periode en als het slecht wordt de hc scene ff in negatief daglicht zetten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 augustus 2007 om 10:10:
1-0

Ik had het kunnen weten echt een opmerking van iemand met NL in zijn naam pogo rel fan NL in zijn naam zelfde als van die relbitch.nl echt Niveau van de kleuter school :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRE :bier: op dinsdag 28 augustus 2007 om 18:52:
Van Happy Hardcore

angerfist en happy hardcore 2 totaal verschillende muziek richtingen

Uitspraak van Remco b) op dinsdag 28 augustus 2007 om 16:25:

Was daar mis mee

tiesto is begonnen in de hardcore (1994) maakte grote naam bij het underground publiek enzo in 1996 (hoogtij maakte hij ook een paar goede nummers enzo en verdiende hij geld en aandacht in de hardcore
toen de hardcore afliep in 1998 begon tiesto in de media te beweren dat hardcore simpel te produceren muziek is (is toendertijd op tv geweest) en dat het niet meer mooi is toen begon hij in '99 in de trance wereld zette een paar goede hard trance sets neer en maakte naam daarna kwam hij bij tmf 'commercieel' doen en bracht zogezegd 'cheesy'platen uit
nu strijkt hij al het geld op met zijn naam en maakt hij geeneens zelf zijn muziek meer maar dat laat hij doen onder zijn naam zodat hij nog bekender wordt en zelf ook aan die tracks verdient
daartegen is meerdere malen een hc nummer gemaakt met een dis naar tiesto grappig de meeste die anti tiesto zijn kennen zijn tracks geeneens of dit verhaal en zijn volledig hc4l maar ik vind de dis totaal terecht =
eerst zelf hc maken in de goede periode en als het slecht wordt de hc scene ff in negatief daglicht zetten

Yeah Right
Je kent vooral je hardcore geschiedenis goed zo aan je verhaal te lezen... ik geef je een tip onderzoek eerst eens voordat je weer een ondoordachte uitspraak doet :)

Klopt maar dezelfde leeftijd kwam toen op happy hardcore af en nu bij Angerfist ook simpele kinder muziek en Tiesto is niet een van me beste fans ,alleen afgezien dat hij nou , alleenmaar trance maakt valt Angerfist bij hem in het niets angerfist zal dat niveau nooit van leven bereiken of hij moet een radicale omslag maken in zijn leven !!
Waarschuw beheerder
Was daar mis mee

Je kan net zo goed tegen muur aan praten ...
Die Angerfist MOH Wazi gastjes die willen het niet snappen en als je wat over hun idool zeg met die Nep park imitatie... waar DJ Rob MC Joe ook al 15 jaar geleden meeeliepem met het nummmer Beat is flow zegt me dat al genoeg over niveau van Angerfist .!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 19:31:
Je kent vooral je hardcore geschiedenis goed zo aan je verhaal te lezen... ik geef je een tip onderzoek eerst eens voordat je weer een ondoordachte uitspraak doet :)

dan volgt hier jouw hele waslijst met ondoordachte uitspraken
Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 19:36:
Die Angerfist MOH Wazi gastjes

Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 07:43:
Het is zeker geen trui

wanneer hij dat masker nou eens af doet als hij moet draaien of is hij bang dat hij in elkaar geslagen

Ik denk eerder dat hij makkelijker vind om met een masker op te treden , want dan kan hij ze eigen angst verbergen

datwitte tranningspakj

want dan kan ik ook niet op me bek gaan als ik beetje zenuwachtig ben of zo

Van Happy Hardcore

tegenwoordig te vinden onder de noemer
Pogo voor kids :)

voor het vak generaliseren geef ik je een;
10
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op maandag 20 augustus 2007 om 21:25:
wb rob

en hier een angerfist met NL twee keer in zn naam... toeval? nee

Zoals ik al zei ik praat schijnbaar tegen muur

Maar ik zal je niet in je waan laten , want ik beledig een van je favorieten en dat zegt me ,dus ook al genoeg over jou ,want je het wi niet begrijpen zie hier boven ,maar zal wel aan je leeftijd liggen ,want gemiddelde leeftijd is 17 jaar die naar zijn muziek luistert gek dat genoeg oudere mensen wel naar tiesto luisteren ,DJ Rob ,Gizmo ,dana ,Buzz Fuzz enzo is toeval of ligt aan mij .!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:26:
want ik beledig een van je favorieten en dat zegt me

de reden dat hij bij mijn favorieten staat is omdat angerfist echt een eigen stijl heeft, de typische angerfist sound. Ik heb daar waardering voor
Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:26:
gek dat genoeg oudere mensen wel naar tiesto luisteren ,DJ Rob ,Gizmo ,dana ,Buzz Fuzz enzo is toeval of ligt aan mij .!!!

en ik luister daar niet naar (op tiesto na dan)? nu zit je er toch ver naast
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:02:
voor het vak generaliseren geef ik je een;
10

Jou geef ik een 9+ omdat je schijnbaar dikke plaat voor je kop hebt en je Ego niet aan de kant wil zetten !!

Voor iemand die op genasium zit had ik wel wat meer van je verwacht!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Van Happy Hardcore

en nu ik even kijk, zie ik daar dj paul in bij je favorieten staan. Als je al connecties met happy wil leggen... tsja
Waarschuw beheerder
Off-topic: Ik geef Reset een 1 voor gebruik van interpunctie aangezien ik, een 15 jarige, nog duidelijkere en leesbaardere zinnen kan creëren dan een 33 jarige man met veel verstand van de geschiedenis van hardcore.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Krauser op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:38:
Off-topic: Ik geef Reset een 1 voor gebruik van interpunctie aangezien ik, een 15 jarige, nog duidelijkere en leesbaardere zinnen kan creëren dan een 33 jarige man met veel verstand van de geschiedenis van hardcore.

dat viel me ook al op maar ik hield me in, soort van troef op de achterhand ;)
Waarschuw beheerder
en nu ik even kijk, zie ik daar dj paul in bij je favorieten staan. Als je al connecties met happy wil leggen... tsja

ja
Menthal Theo staat ook bij me favorieten, maar ik heb vooral respect voor wat die mensen van 1991 t/m 1995 hebben betekent voor hardcore scene daarna werden de feesten steeds suffer en Suffer in 1996 washet al net een kinder voor kinderen voorstelling

Ik geef ook geen ongelijk,maar als je jij zegt van ik hou niet van happy hardcore geef ik je groot gelijk jou mening
Waarschuw beheerder
donateur
ik hou erg van happy hardcore, goede happy dan

maar ik kan het niet aanzien dat jij de connectie tussen happy hardcore en angerfist legt, aangezien die er gewoon weg niet is, qua muziek. Qua jongerencultuur wil ik graag terugverwijzen op
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:02:
generaliseren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:41:
Uitspraak van Krauser op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:38:

dat viel me ook al op maar ik hield me in, soort van troef op de achterhand

Dus,omdat ik geen interpuntie gebruik of naar jou inzicht niet voldoende bepaalt dat niveau van iemand !!!

Ik moet zeggen dat vind ik persoonlijk wel heel kortzichtig van je .Ik kan niks vinden van wat hij zegt,dus ga ik maar commentaar leveren over zijn interpunctie !!

Dat jij nog een opleiding volgt die nog hoger is dan VWO, want zo hete dat vroeger en heledag bezig bent in een partyflock forum en zwaar fan bent van Angerfist vraag ik me af hoever jij komt in het leven !!
niet zo ver denk ik behalve dat je goed interpunctie's kan gebruiken ...lol
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 28 augustus 2007 om 17:29:
waar de fack slaat dit op?

Omdat ik dat zeg!

Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 28 augustus 2007 om 17:29:
zo ja kan je de hele terror'scene' en dergelijke afschrijven

En Speedcore scene wel te verstaan,lopen ook van die achtelijke hersenlozen wazi's in de rondte :x:x:x

Heeft hij zeer goed bekeken,Waar naambekendheid is is geld en ga nou na,als ik in zijn schoenen had gestaan had ik precies hetzelfde gedaan :jaja:

daartegen is meerdere malen een hc nummer gemaakt met een dis naar tiesto grappig de meeste die anti tiesto zijn kennen zijn tracks geeneens of dit verhaal en zijn volledig hc4l maar ik vind de dis totaal terecht =

Dat soort nummers maken de HC een lachwekkende scene en dat soort nummers vind jij prachtig :/ :frusty:

Uitspraak van Dhr. Avada op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:36:
Als je al connecties met happy wil leggen... tsja

Is heerlijke muziek om weg te luisteren (f)
Waarschuw beheerder
Naam: Kjeld
MSN: ietswatjegeenreetaangaat@hotmail.com
Beroep: Professioneel geldverdiener
Geboortedatum: 31 augustus 1991
Leeftijd: 15
Geslacht: man
Geaardheid: hetero
Favoriete muziekgenres: acid, breakcore, darkcore, drum & bass, early hardcore, hardcore, harddance, hardhouse, hardstyle, hardtrance, industrial hardcore, oldschool, schranz, techno, terror

Aangemeld op: 28 december 2006 02:03
Status: actief
Laatst hier: vandaag om 20:54
Laatste aanpassing: zondag 26 augustus 2007 om 12:

Als je profiel weergeeft wie jij daadwerkelijk bent heb je EQ van een Krop sla
Oja off topc :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reset1 op dinsdag 28 augustus 2007 om 20:51:
Dus,omdat ik geen interpuntie gebruik of naar jou inzicht niet voldoende bepaalt dat niveau van iemand !!!

Zeg ik dat dan? Ik maak een opmerking over je manier van posten, wil dat meteen zeggen hoe ik over jou denk?
Ik moet zeggen dat vind ik persoonlijk wel heel kortzichtig van je .Ik kan niks vinden van wat hij zegt,dus ga ik maar commentaar leveren over zijn interpunctie !!

Onzin, ik wilde gewoon even een komische opmerking maken die ik vaak genoeg maak als mensen nogal onduidelijk posten etc. Ik kan zo een hele discussie met jou beginnen over Angerfist maar aangezien iemand dat al aan het doen is en ik me bijna volledig aansluit bij hem, valt er voor mij weinig aan toe te voegen hier.
Dat jij nog een opleiding volgt die nog hoger is dan VWO, want zo hete dat vroeger en heledag bezig bent in een partyflock forum en zwaar fan bent van Angerfist vraag ik me af hoever jij komt in het leven !!

Hehe, jij raadt nog eens goed dat ik gymnasium doe. Maar buiten dat, nee, ik ben helemaal niet de hele dag bezig op Partyflock, ik heb genoeg andere dingen te doen. En zwaar fan van Angerfist is ook niet waar, sterker nog, ik heb nogal de schijt aan Angerfist zijn recente werk. Ik heb liever de producties van vroeger.
niet zo ver denk ik behalve dat je goed interpunctie's kan gebruiken

Dat bedoelde ik dus, ik begrijp deze zin gewoon niet en dat is verdomd lastig als ik aan het communiceren ben met iemand via internet.