Of je houdt voetbal en feesten lekker gescheiden
ik denk dat die feyenoord supporters dan ook echt niet naar de ajax kant gaan om ff te rellen en ook echt alleen in hun eigen vak blijven en ook zeker niet naar de early en mainstream gaan
dan moeten ze bij elke zaal controleren of het ook wel echte supporters zijn, dat je er alleen in komt als je een seizoenskaart bij je hebt
Andrea check trouwens verslag
echte supportes rellen niet wou je zeggen?
Of je houdt voetbal en feesten lekker gescheiden
alleen noize suppressor draait geen industrial![]()
nee die zitten met een bakje thee te genieten van de zalige muziekale belevenissen en zijn helemaal respect 2 all
nee dat zeg ik niet ik bedoel dat de feyenoorders dan niet in de zaal van ajax kunnen komen en omgekeerd, omdat je er alleen inkomt als je een seizoenskaart bij je hebt van je club, snappie?
alleen noize suppressor draait geen industrial
maar af en toe met iemand ouwehoeren op een feest over voetbal is niet verkeerd zeg ik maar zo
Pure Mainstream wat hun draaien
was ook een onderonsje met frank
Daarom voeg ik me dan ook toe
en goed ook
Nee maar dan val je er ook niemand mee lastig qua sfeervezieken enzo.
welkom
Aardige nummers gemaakt
Kom op een feest voor het feest
Voetbal zie ik om de 2 weken+ op TV dus daar hoeft een feest niet onder te lijden
Alhoewel een potje voetballen in de HMH altijd wel leuk blijft
Met Promo vrijwel hele nacht boven gebivakkeerd, daar waren de liefhebbers en de gezelligheid
Uitspraak van [hc]rob[hc] op zondag 23 maart 2008 om 19:04:
ze
?
nee dat zeg ik niet ik bedoel dat de feyenoorders dan niet in de zaal van ajax kunnen komen en omgekeerd, omdat je er alleen inkomt als je een seizoenskaart bij je hebt van je club, snappie
vorige album toch precies hetzelfde?
vorige album toch precies hetzelfde?
Goed verslag Frank
Zaal beneden ,kleine zaal boven voor de r_AW artiesten
Jij als Angerfist aanhanger zou dat album toch moeten hebben laatste aanpassing 24 maart 2008 16:21
Angerfist niet.
outblast
neophyte
Ken jij dan de onbekende nummers van voor 2003?
Van bv de live-act van MOH vs Hellraiser
Of alleen de wat bekendere
En een te gruwelijke relaxte lift om van boven naar beneden te komen
was mijn eerste echte kennismaking met HC,tegenwoordig boeit hij me niet zo meer
En een te gruwelijke relaxte lift om van boven naar beneden te komen
Van bv de live-act van MOH vs Hellraiser
klopt ja, je was toen een aardig tijdje in de mainzaal was de early niks toen ofwat?
dat ze beginen met als ik je kut lik ruik strond en als ik je kont lik proef ik stond??
als ik je kut lik ruik strond en als ik je kont lik proef ik stond??
je bedoelt toch die ene dat ze beginen met als ik je kut lik ruik strond en als ik je kont lik proef ik strond??
En meerdere te gruwelijke gladde trappen, waarbij je je kostelijk kan vermaken door alleen maar naar de mensen te kijken die er vanaf lopen/vallen
het werdt daar op den duur te druk
en toen dr z-vago begon kwam hij toch alleen maar met bekende plaatjes aan terwijl ik van hem veel verwachte
en er was toch een beetje rare sfeer daar van voren een paar coke zombies daar en nog zo'n turk die strak stond en hele tijd maar tegen mij opliep damn wat irritant
maarja qua muziek was het ook niet echt mijn early
ging het helaas bergafwaarts...
en heb ze ook niet in de main gezien dus mischien bedoel je dezelfde
Medicine man
Maar ja vanaf
ging het helaas bergafwaarts...
Uitspraak van frenkMOH op maandag 24 maart 2008 om 18:00:
en heb ze ook niet in de main gezien dus mischien bedoel je dezelfde
in de main heb ik ook knuppels zien stampen enzo
Uitspraak van Schñjoep a.k.a. Wim Zoet [2x5] op maandag 24 maart 2008 om 17:58:
Medicine man
is die van angerfist????
lgens mij wel maar ik heb hem gedown. Zal ff op onderzoek uit gaan
Je gaat niet 5 jaar nadat ik dit nummer heb gevonden zeggen dat dit geen nummer van Angerfist is he
Hij kwam vroeger (2003) altijd in hun liveact voor Eminem-samples zitten er in laatste aanpassing 24 maart 2008 18:28
kazaagabber
kazaagabber
He je hebt me in Nijmegen al genoeg beledigd door me voor 8bitkid aan te zien ja!