Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:12:Zou dat ook met speed kunnen???
Salsa of hoe word dat ook weer genoemd?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:12:Slikken en snuiven kan.
Spuiten ook, lijkt je dat nix
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:18:Spuiten ook, lijkt je dat nix?
nee...
snuiven is oke...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:12:Zou dat ook met speed kunnen???
alles kan
wens je veel succes
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:12:Maar ook roken???
tuurlijk kan dat
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:12:Coke kun je roken als ploffie.
Zou dat ook met speed kunnen???
als ie zuiver genoeg is wel hoor
alleen kun je het dan beter basen of chinezen
snuifcoke roken is sowieso ook niet echt een aanrader
wie weet wat er allemaal bij is gegooid wat jij dan lekker zit te roken
maar ik hou het sowieso liever bij
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:12:Coke kun je roken als ploffie
ja en pep ken je roken als pleffie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:37:Maar ook roken???
Heb ik wel eens gedaan, als ik jou was zou ik het niet doen of als jij mij was dan had je het al gedaan....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 16:37:komt nogal een rubberlucht vanaf
ja inderdaad, precies verbrand plastic en smaakt redelijk smerig
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:12:Coke kun je roken als ploffie.
Zou dat ook met speed kunnen???
Slikken en snuiven kan.
Maar ook roken???
Wie heeft het wel eens gedaan???
???
???
???
wil je soms iets vragen?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 december 2006 om 16:33:ik vind altijd mooi, dan zeggen mensen nee joh daar krijg dit of dat van maar ondertussen roken ze en gebruiken ze soms ook drugs
idd ja.. die opmerking van "heb je een doodswens??" bijvoorbeeld .. euh.. en als je je elk weekend naar de tering snuift is het wel ok.. maar roken.. neeeee daar ga je dood van..
tsja
stelletje drugs gebruikers
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 23:12:Slikken en snuiven kan.
Maar ook roken???
Ja kan, spuiten ook. Maar is gewoon vet bagger heb ik gelezen. Ook nagaan dat je zwaar gemische troep verdampt op je longen laat inwerken... bah heb van roken al genoeg last
Zowieso, snuiven werkt prima toch, zou voor shit van €5 de gr. (nee geen discussie aangaan voor hoeveel jullie het kunnen krijgen
Uitspraak van [PPT] Arjen desnuifcoke roken is sowieso ook niet echt een aanraderop donderdag 7 december 2006 om 23:43:
wie weet wat er allemaal bij is gegooid wat jij dan lekker zit te roken
+ de helft verbrand
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 11:55:ik zou het weggooien daar word je pas lijp van
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 januari 2007 om 11:45:Heeft iedereen liever niet dus wat basel je
haha

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)