Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dus je ben down met b0b!
o man, een zingend michelin mannetje
Ja dat begrijp ik ook nog steeds niet.
zet je baan en je school nu maar gauw opzij
schatje foxtrot swing voor mij
maar jij opstopt ik ben een rare joch
ik ga met 1 2 3 4 meiden toch
want deze soes die heeft zijn floes
check wat hier zo .. of ..
down die kont ga zitten ik flow
idd !!!! maar hij probeert wel zo julie lieve Hollandse meisjes te versieren en hun kapot te naaien
maar hij probeert wel zo julie lieve Hollandse meisjes te versieren en hun kapot te naaien
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 16:09:
maar hij probeert wel zo julie lieve Hollandse meisjes te versieren en hun kapot te naaien
Jaloers? [quote]
Nee !
[quote element=message id=28281763]{element is niet toegankelijk}Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 16:09:
Gefrustreerd?
Lelijk?
Geen vriendin?
Geen werk?
Surf naar www.vlaamsblok.be
itspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 16:09:
Surf naar www.vlaamsblok.be, vind de zondebok en win een mp3-speler!
moet je die beat voelen
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:06:
Hier ging ik ook iets opzeggen , maar zal het toch niet doen , dat dat ik in gedachten had was te erg
ik hou je niet tege
Die geven ze liever uit liefdadigheids werk aan julie !
Vind me niet super aartslelijk
VESTAND
Wil iemand die [UPC] Bob Bayer Doorsturen naar Partyflock voor allochtonen...
Aan wie, de Nederlanders? Ben blanker dan jij denk ik
Wil iemand die belgische wannabe nederlander zonder eigen hardcore scene die dus maar op ons aangewezen is naar een partyflock voor bevooroordeelde belgen sturen?
JA ? nog erger , Dan ben jij duidelijk al een slachtoffer van hun ...
Je bent dus duidelijk Geindoctrineerd Door hun !!!
Laat je eens zien
Toon eens fototje van je...
Je wilt er toch voor uit komen wie dat je bent ??? ja toch...nou toon eens foto'tje van je , kan ik me de situatie ook beter voorstellen
Dat maakt mij een betere mens dan jou
haha als er iemand geindoctrineerd is door zo een systeem ben jij het wel, dat jij bij voorbaat vooroordelen heb over buitenlanders die "onze meisjes" kapotneuken maak jou een stakker, je bent duidelijk gefrustreerd dat anderen meer neuken dan jij en vraagt je af hoe dat komt, het is toch verschrikkelijk, die marokkaan wel en jij niet, hoe kan dat toch
Maar je hoef geen medelijden te hebben met Bob, alle wijven zeggen goeiedag tegen mij, ik neuk regelmatig, heb geld zat en iedereen kan mijn mattie worden, blank of wit, geel of zwart
Dat maakt mij een betere mens dan jou
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:51:
alsof dat filmpje niet eng is
dat heb ik niet gezegd (ik heb het niet eens bekeken)
En jij zit hier zomaar wat te posten
gast
jij bent echt zwaar in de minderheid hier hoor
kijk je reactie's
en dan zeg je (via PM) tegen mij dat ik eerst 20 moet worden voor je met me praat?
Grow up dude!
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:01:
En jij zit hier zomaar wat te posten
nee ik geef reactie en het ging niet alleen om het filmpje he maar ook om het nummer
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:01:
hahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahah
vertel de grap...ik vat hem niet
Die zit de leukerd uit te hangen in het topic Terwijl hij het filmpje niet bekijken heeft in de openingspost , terwijl het dat is waar het allemaal om draait in dit topic
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:08:
Waarom spreek je mij telkens aan ??? wil je mijn vriendje worden ofzo ?
Of heb je gevoelens voor mij ???
Of wil je mij versieren met je 'Dommel' prentje ?????
ja man tuurlijk!
jij bent mijn idool!
wil je verkering met me
terwijl het dat is waar het allemaal om draait in dit topiclaatste aanpassing 7 december 2006 18:14
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:22:
ik ben dan ook geen rascist
Nou laten we dan zeggen dat je je toch lichtelijk rechts bevooroordeeld uit
Ik doe dat misschien zelf soms ook (ongemerkt) ook wel, maar jij schrijft zelf nog geeneens normaal Nederlands.laatste aanpassing 7 december 2006 18:25
vast niet , daar word immers niet uitgelegd hoe je als zelfmoordterrorst een blanke stad kan doen opblazen
Dan is het aan ons om die meisjes op te leren en maken dat ze hun VERSTAND gebruiken als ze verkering hebben met..........laatste aanpassing 7 december 2006 17:39
Hier ging ik ook iets opzeggen , maar zal het toch niet doen , dat dat ik in gedachten had was te erg
Dan ben jij duidelijk al een slachtoffer van hun ...
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:04:
vast niet , daar word immers niet uitgelegd hoe je als zelfmoordterrorst een blanke stad kan doen opblazen
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:19:
Dan is het aan ons om die meisjes op te leren en maken dat ze hun VERSTAND gebruiken als ze verkering hebben met..........laatste aanpassing 7 december 2006 17:39
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:06:
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:44:
Dan ben jij duidelijk al een slachtoffer van hun ...
Nou laten we dan zeggen dat je je toch lichtelijk rechts bevooroordeeld uit
Ik doe dat misschien zelf soms ook (ongemerkt) ook wel, maar jij schrijft zelf nog geeneens normaal Nederlands.laatste aanpassing 7 december 2006 18:25
Tuurlijk
Whaha ik lach me rot
Ik kan deze muziek ook niet waarderen, maar die Belg is wel een kansloze racist
Tuurlijk , Ik ben dan ook Trots op mijn Belgisch Dialect met wat Hollandse invloed
ik ben tegen mensen die hun niet goed gedragen in de maatschappij en die het land nog MEER naar de klote helpen ... en dit kan IEDEREEN ZIJN !!!
maarja ben dat wel wat gewoon , iedereen doet me wel na...laatste aanpassing 7 december 2006 18:42
En zolang dat ze met hun handjes van Blo en andere Hollandse meisjes afblijven is het voor mij goed
.
gedachten ??????? man man man
Dingen die echt gebeuren ja !!!!!!
ik ken een tiental meisjes die verkracht geweest zijn
[ en nee niet allemaal door allochtonen ]
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 19:11:
gedachten ??????? man man man
Dingen die echt gebeuren ja !!!!!!
ik ken een tiental meisjes die verkracht geweest zijn
[ en nee niet allemaal door allochtonen ]
ken je der echt zoveel?
ik zou bijna denken dat jij dan de dader was
alsof dit liedje iets met verkrachten te maken heeft zeg
wijk toch niet zo af van het onderwerp!
Lisa wees voorzichtig , voor je het weet is het te laat...
Ik heb 16 jaar in Rotterdam gewoond en kwam daar abnormaal veel op de straat. Maar heb wel altijd goed uitgekeken waar en met wie ik was.
Trouwens is je haar nog altijd Blond ? of is het weer bruin ?
onze autistische vriend flipke dewinter aan t sjansen geslagen?
hij bakt er alleen niks van
je zou wel andere taal uitslaan moest je mij in het 'echt' kennen....
hahahahahaha
zou zijn van ' huh , je bent heel anders , je doet anders dan op forums , je bent ......
waarom doe je fancy schatje
ik heb de intentie vat je?
check wat hier zo .. of ..
down die kont ga zitten ik flow
Hoe het iemand in zijn hoofd kan hebben om op te kijken naar Clips als deze
Goh.. Dus nu moet ik op me knieën vallen en je smeken of je met me wilt daten of...?
Maar fijn voor je dat je in het echt niet zo ben als op het forum, ik hoop voor je dat je dan een wat zinniger persoon bent (F)
wat wil je me daar mee bewijzen ???
lijkt wel een beetje kwa zingen op dat stukje van ali-b van rampeneren...als je goed luisterd...
Nou sorry maar Akon, die is een vedergewicht thuglife, ik breek die man met 1 hand doormidden hij zegt de hele tijd konvict konvict musik alsof die tof is en in de gevangenis zit de hele dag, die mang is niks
die kerel spoort gewoon niet hoor
Goh.. Dus nu moet ik op me knieën vallen en je smeken of je met me wilt daten of...?
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:16:
Hoe het iemand in zijn hoofd kan hebben om op te kijken naar Clips als deze
jij hebt er blijkbaar ook naar gekeken anders reageer je hier ni in dit topic toch
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:33:
wat wil je me daar mee bewijzen ???
Ik hoef niks te bewijzen, het is duidelijk genoeg je zegt het alleen niet eerlijk, smerige woorden met een mooie verpakking, je moet in Amerika gaan wonen
Maar doe maar zo over Fouradi, je kan nu link doen maar zijn click is 10 x gekker dan jou
Uitspraak van Blo. op donderdag 7 december 2006 om 18:54:
Akon
Nou sorry maar Akon, die is een vedergewicht thuglife, ik breek die man met 1 hand doormidden hij zegt de hele tijd konvict konvict musik alsof die tof is en in de gevangenis zit de hele dag, die mang is niks
T ben je gesponsord door talpa ofzo
Zo'n vermoede had ik al, maar 't is wel lachen met hem
Owwwww een bende ofzoof ne groep , of een gang , of bende maten
ziewel dat die [UPC] Bob Bayer duidelijk geindoctrineerd is door hun , hij gebruikt zelf hun woorden
'click'pffffffffffffff Ben je niet geintereseerd in de hollandse cultuur en gewoonten ???? pfffff
En het ergste van al is dat je het dan zelf nog niet toegeeft dat je er zo'n bent
Who has this done To you , WHooooooooooooooooo
Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Uitspraak van Blo. op donderdag 7 december 2006 om 23:37:
nee niet daten Holland is te ver van mijn huis
lief zijn volstaat
in belgie is een 'hen ' een kip !!!
Een kenner!
in belgie is een 'hen ' een kip !!!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
godverdomme ga dood man samen met die trieste wannabe rap gay
fuck hem en yes-r erbij
dat zal wel mee vallen toch
ik kies mijn vrienden zelf
trouwens stop eens met tegen mij te praten
tuurlijk ik doe altijd mijn best voor (bijna) iedereen
respect voor die achterstandskinderen ?
nooit!
dien = die niet
euhm... dus?
dan zijn meisjes nog steeds in de meerderheid hoor
ik kies mijn vrienden zelf
dan ben jij echt een kansloos figuur
mensen met een achterstand verdienen ook respect!
hardcore,daar heb je geen kansberekening voor nodig, kiezen uit niks is altijd makkelijk
hardcore, jij lijkt me niet de juiste persoon om andere mensen op hun gebrekkige nederlands te wijzen
waarmee verdienen ze respect... fake ass bitches
Het gaat gewoon om het Feit dat Die fouradi Probeert de show te stelen met zijn clipje en hierdoor ook probeert de nederlandse meisjes te versieren en dan nog met zijn taal die kruising is tussen nederlands en arabisch en dit is totaal iets anders dan mijn Belgisch dialect met Nl invloed
Uitspraak van -H@RDCORE- op vrijdag 8 december 2006 om 17:01:
Het gaat gewoon om het Feit dat Die fouradi Probeert de show te stelen met zijn clipje en hierdoor ook probeert de nederlandse meisjes te versieren en dan nog met zijn taal die kruising is tussen nederlands en arabisch en dit is totaal iets anders dan mijn Belgisch dialect met Nl invloed
eigenlijk hoef ik na zo'n opmerking al niks meer te zeggen
ben je jaloers op hem ofzo
laatste aanpassing 8 december 2006 17:03
stel jou kind is 8 jaar en word verkracht door een pedofiel dan zeg jij van ja jong heb respect voor je echt hulde?
ja, want pedofielen kunnen er niks aan doen dat ze op kleine kindjes geilen.
- ten 1 ° : stop met mij te Citeren [ woord klinkt mischien wel wat romantisch ] maar ik kies mijn vrienden zelf
[ woord klinkt mischien wel wat romantisch ]
De teken film van je Favourite Hondje 'dommel' zal straks beginnen op T.V , dus haast je en zet de TV aan
ben ik daar trots op !
Dus neem mijn posts nu maar effe serieus ofzo !
dat is wel heel speciaal
het is zo
dus zo moet ik die man met die baard en muts noemen die hier vorige week was...
vroeg of ik op zn schoot kwam zitten...want dat doen alle lieve kindjes zei hij...zou wat lekkers krijgen van m had ie beloofd...
het enige wat ik als snoepje in mn mond kreeg was een hele vieze worst
Jouw gedachtengang heeft ook wel wat van n 14jarige.
Uitspraak van jimjim1983 op vrijdag 8 december 2006 om 17:21:
ja dus?
okeej...volgend jaar zet ik mijn schoen niet meer
Uitspraak van schroale henk op vrijdag 8 december 2006 om 17:21:
zelfs ik wist niet dat hij zo heette leg is uit
ja leg eens uit hardcore
Owkeeeeeej dan maar , al is het maar omdat je gepakt geweest bent door de sint...
Nou , mijn kindertijd is heus al jaren voorbij... maar heb nu wat 'gegoogled' voor julie en ik kwam het volgende tegen : http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/tekenfilm/dommel.htm
Owkeeeeeej dan maar , al is het maar omdat je gepakt geweest bent door de sint...
Nou , mijn kindertijd is heus al jaren voorbij...
Uitspraak van -H@RDCORE- op vrijdag 8 december 2006 om 17:23:
maar je bent 14 je moet nog veel leren
iets wat jij aan je posts te zien nooit hebt gedaan G.O.M.
jij kid van 14
je doet wel je best om het te snappen
dat zie ik wel
je doet net of je een oude opa bent
nu snel weg wezen sesamstraat begint zo weer
je vind jezelf wel grappig he?
en even ove rdat dommel plaatje:
ik kee kdat vroeger elke dag en ik ben niet bang om daar voor uit te komen
jij bent dus duidelijk zo'n voorbeeld van iemand die 'blijven hangen' [ trippen ] heeft in zijn kindertijd...
en daarbij zal ik het nog niet hebben over de schrijf fouten in je post [ dat intereseert mij niet ]
hardcore, jij lijkt me niet de juiste persoon om andere mensen op hun gebrekkige nederlands te wijzen
nee hoor dit plaatje heb ik 2 weken geleden gemaakt toen een meisje mij een dommel filmpje stuurde
ik vind het trouwens wel humor dat jij míj voor dom uitmaakt
welke?
je vind jezelf wel grappig he?
en even ove rdat dommel plaatje:
ik kee kdat vroeger elke dag en ik ben niet bang om daar voor uit te komen
en hij blifjt oo kecht terug komen
JA JONGENS !!! , ik ruik hier een eerste Vorm van Pedofilie !!!!!!! een meisje die hem een filmpje stuurd van dommel zal heus geen 20 jaar zijn !!! haha
Dus jij probeert kleine meisjes te leren kennen met je dommel prentje
idd humor , net zoals het omgekeerd is , Terwijl ik een hoog diploma heb
pffff HUH ?
Uitspraak van -H@RDCORE- op vrijdag 8 december 2006 om 18:04:
Velen boden mij zelf gratis X aan
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ik bied je mijn vuist gratis aan.
en nu heeft die frots ook al zijn avatar veranderd
je wou er toch voor uit komen dat je een dommelfobie hebt
ik heb trouwens mijn plaatje niet voor jou veranderd hoor belg
ja hoor geef ons de schuld
dat jij een kneus bent
en waarom reageer je niet op de dingen die ik zeg?
geen weerwoord zeker
wat is nou je diploma?
wat is nou je diploma?
ELECTROTECHNIEKEN !!!
En laten we het nu maar beetje Gezelliger houden
ELECTROTECHNIEKEN !!!