Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
idd !!!! maar hij probeert wel zo julie lieve Hollandse meisjes te versieren en hun kapot te naaien
maar hij probeert wel zo julie lieve Hollandse meisjes te versieren en hun kapot te naaien
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 16:09:
maar hij probeert wel zo julie lieve Hollandse meisjes te versieren en hun kapot te naaien
Jaloers? [quote]
Nee !
[quote element=message id=28281763]{element is niet toegankelijk}Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 16:09:
Gefrustreerd?
Lelijk?
Geen vriendin?
Geen werk?
Surf naar www.vlaamsblok.be
itspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 16:09:
Surf naar www.vlaamsblok.be, vind de zondebok en win een mp3-speler!
moet je die beat voelen
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:06:
Hier ging ik ook iets opzeggen , maar zal het toch niet doen , dat dat ik in gedachten had was te erg
ik hou je niet tege
Die geven ze liever uit liefdadigheids werk aan julie !
Vind me niet super aartslelijk
VESTAND
Wil iemand die [UPC] Bob Bayer Doorsturen naar Partyflock voor allochtonen...
Aan wie, de Nederlanders? Ben blanker dan jij denk ik
Wil iemand die belgische wannabe nederlander zonder eigen hardcore scene die dus maar op ons aangewezen is naar een partyflock voor bevooroordeelde belgen sturen?
JA ? nog erger , Dan ben jij duidelijk al een slachtoffer van hun ...
Je bent dus duidelijk Geindoctrineerd Door hun !!!
Laat je eens zien
Toon eens fototje van je...
Je wilt er toch voor uit komen wie dat je bent ??? ja toch...nou toon eens foto'tje van je , kan ik me de situatie ook beter voorstellen
Dat maakt mij een betere mens dan jou
haha als er iemand geindoctrineerd is door zo een systeem ben jij het wel, dat jij bij voorbaat vooroordelen heb over buitenlanders die "onze meisjes" kapotneuken maak jou een stakker, je bent duidelijk gefrustreerd dat anderen meer neuken dan jij en vraagt je af hoe dat komt, het is toch verschrikkelijk, die marokkaan wel en jij niet, hoe kan dat toch
Maar je hoef geen medelijden te hebben met Bob, alle wijven zeggen goeiedag tegen mij, ik neuk regelmatig, heb geld zat en iedereen kan mijn mattie worden, blank of wit, geel of zwart
Dat maakt mij een betere mens dan jou
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:51:
alsof dat filmpje niet eng is
dat heb ik niet gezegd (ik heb het niet eens bekeken)
En jij zit hier zomaar wat te posten
gast
jij bent echt zwaar in de minderheid hier hoor
kijk je reactie's
en dan zeg je (via PM) tegen mij dat ik eerst 20 moet worden voor je met me praat?
Grow up dude!
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:01:
En jij zit hier zomaar wat te posten
nee ik geef reactie en het ging niet alleen om het filmpje he maar ook om het nummer
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:01:
hahhahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahah
vertel de grap...ik vat hem niet
Die zit de leukerd uit te hangen in het topic Terwijl hij het filmpje niet bekijken heeft in de openingspost , terwijl het dat is waar het allemaal om draait in dit topic
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:08:
Waarom spreek je mij telkens aan ??? wil je mijn vriendje worden ofzo ?
Of heb je gevoelens voor mij ???
Of wil je mij versieren met je 'Dommel' prentje ?????
ja man tuurlijk!
jij bent mijn idool!
wil je verkering met me
terwijl het dat is waar het allemaal om draait in dit topiclaatste aanpassing 7 december 2006 18:14