Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 18:22:
ik ben dan ook geen rascist
Nou laten we dan zeggen dat je je toch lichtelijk rechts bevooroordeeld uit
Ik doe dat misschien zelf soms ook (ongemerkt) ook wel, maar jij schrijft zelf nog geeneens normaal Nederlands.laatste aanpassing 7 december 2006 18:25
vast niet , daar word immers niet uitgelegd hoe je als zelfmoordterrorst een blanke stad kan doen opblazen
Dan is het aan ons om die meisjes op te leren en maken dat ze hun VERSTAND gebruiken als ze verkering hebben met..........laatste aanpassing 7 december 2006 17:39
Hier ging ik ook iets opzeggen , maar zal het toch niet doen , dat dat ik in gedachten had was te erg
Dan ben jij duidelijk al een slachtoffer van hun ...
Je bent dus duidelijk Geindoctrineerd Door hun !!!
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:04:
vast niet , daar word immers niet uitgelegd hoe je als zelfmoordterrorst een blanke stad kan doen opblazen
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:19:
Dan is het aan ons om die meisjes op te leren en maken dat ze hun VERSTAND gebruiken als ze verkering hebben met..........laatste aanpassing 7 december 2006 17:39
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:06:
Hier ging ik ook iets opzeggen , maar zal het toch niet doen , dat dat ik in gedachten had was te erg
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 17:44:
Dan ben jij duidelijk al een slachtoffer van hun ...
Je bent dus duidelijk Geindoctrineerd Door hun !!!
Nou laten we dan zeggen dat je je toch lichtelijk rechts bevooroordeeld uit
Ik doe dat misschien zelf soms ook (ongemerkt) ook wel, maar jij schrijft zelf nog geeneens normaal Nederlands.laatste aanpassing 7 december 2006 18:25
Tuurlijk
Whaha ik lach me rot
Ik kan deze muziek ook niet waarderen, maar die Belg is wel een kansloze racist
Tuurlijk , Ik ben dan ook Trots op mijn Belgisch Dialect met wat Hollandse invloed
ik ben tegen mensen die hun niet goed gedragen in de maatschappij en die het land nog MEER naar de klote helpen ... en dit kan IEDEREEN ZIJN !!!
maarja ben dat wel wat gewoon , iedereen doet me wel na...laatste aanpassing 7 december 2006 18:42
En zolang dat ze met hun handjes van Blo en andere Hollandse meisjes afblijven is het voor mij goed
.
gedachten ??????? man man man
Dingen die echt gebeuren ja !!!!!!
ik ken een tiental meisjes die verkracht geweest zijn
[ en nee niet allemaal door allochtonen ]
Uitspraak van -H@RDCORE- op donderdag 7 december 2006 om 19:11:
gedachten ??????? man man man
Dingen die echt gebeuren ja !!!!!!
ik ken een tiental meisjes die verkracht geweest zijn
[ en nee niet allemaal door allochtonen ]
ken je der echt zoveel?
ik zou bijna denken dat jij dan de dader was
alsof dit liedje iets met verkrachten te maken heeft zeg
wijk toch niet zo af van het onderwerp!
Lisa wees voorzichtig , voor je het weet is het te laat...
Ik heb 16 jaar in Rotterdam gewoond en kwam daar abnormaal veel op de straat. Maar heb wel altijd goed uitgekeken waar en met wie ik was.
Trouwens is je haar nog altijd Blond ? of is het weer bruin ?
onze autistische vriend flipke dewinter aan t sjansen geslagen?
hij bakt er alleen niks van
je zou wel andere taal uitslaan moest je mij in het 'echt' kennen....
hahahahahaha
zou zijn van ' huh , je bent heel anders , je doet anders dan op forums , je bent ......
waarom doe je fancy schatje
ik heb de intentie vat je?
check wat hier zo .. of ..
down die kont ga zitten ik flow
Hoe het iemand in zijn hoofd kan hebben om op te kijken naar Clips als deze