Ik denk dat die gasten die dit veroorzaakt hebben nu heel erg trots op zichzelf kunnen zijn dat je het zo verneukt hebt voor vele duizenden andere fans
en het ergste is dat die gasten die zwaar hebben lopen rellen tijdens de wedstrijd gwoon lkkr thuiszitten en zondag schijnheilig 10 minuten bleven staan als protest..
en het ergste is dat die gasten die zwaar hebben lopen rellen tijdens de wedstrijd gwoon lkkr thuiszitten en zondag schijnheilig 10 minuten bleven staan als protest..
Zou lache zijn als de voorzitter van Feyenoord ff het veld op zou komen en die gasten ff zou 'bedanken' voor het feit dat Feyenoord wordt uitgesloten van buitenlands voetbal.
En dan met het hele stadion ff klappen...
Zou het iemand niet boeien als door zijn toedoen z'n favoriete club niet meer mee mag doen aan Europees voetbal?
ja Maar wie moet zich nou aangesproken voelen dan ?
die zogenaamde gasten zonder kaart
Vraag :
Uitspraak van rotterdamzuid op donderdag 7 december 2006 om 12:52:
ja Maar wie moet zich nou aangesproken voelen dan ?
Antwoord :
Uitspraak van rotterdamzuid op donderdag 7 december 2006 om 12:52:
die zogenaamde gasten zonder kaart
waar is de tijd gebleven dat we mensen in een colloseum/arena pleurden en met zijn allen keken hoe ze elkaar afmaakten?
Voetbal is voor mannen!!
Zou het iemand niet boeien als door zijn toedoen z'n favoriete club niet meer mee mag doen aan Europees voetbal?
meen je nu echt serieus dat hun dat iets boeit.....
ze zullen feyenoord hard aanpakken om een voorbeeld te stellen
sommige mensen hebben misschien liever een keer een leuke dag in nancy dan uefa-cup.......
Wie hebben het verziekt dan ? die zogenaamde gasten zonder kaart , of politie van een land die mensen oppakt en in een stadion gaat douwen die zich hebben misdragen in de binnenstad ?
en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar.
Uitspraak van DieHakker op donderdag 7 december 2006 om 16:59:
en een voorwaardelijke straf van twee thuiswedstrijden zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar.
3 jaar....
en Nancy bellen? zal ook wel meevallen de kosten. wat plexiglas en stoelen er weer terug op zetten, die lagen op het veld dus kunnen ze zo weer erop zetten
Pfff wat een bullshit
Lucky kakkies bah!
Hehehehe en hoeveel winkelstraten waren er dan kort geslagen? Heel die sensatiegeileblindetyfushondenmedia pompt het weer op alsof de halve stad kort lag, maar uiteindelijk komen ze niet verder dan dat beeldfragmentje van die ene winkelruit, die op 6 verschillende TV stations is vertoond
ken je je mooi weer zorgen gaan maken om je eigen grafclub. Na zondag nog maar 2 puntjes voor op ons ik dacht dat jullie wederom de grootste titelkandidaat waren dit jaar?
Die Perez is door de Fifa zwaarder gestraft dan wij
En Sneijdertje dan, lekker scheelventje van me
Straks lekker met de geboycotte buscombi naar Zulte Waregem om de nederlaag beperkt te houden
Wel allemaal een poppetje kopen he, arme Brian is failliet.
Ik dacht dat het bij ons slecht ging
13de is donderdag
zo is echt wel wienig die staf. gelukig heben die hoolgans niet feyenoord kapot gemaakd.
waarom worden ze het toernooi niet uitgezet. Mag je nou alles slopen tegenwoordig?
zou de F in UEFA voorFEYENOORD
Ik maak me meer zorgen over het onderwijs in Nederland dan hooligans als ik jou bijdrage zo zie.
Ik snap al die comotie niet zo, er is toch geen ene flikker gebeurd?
Alleen in de stad wel wat maar dat is sowieso geen maatstaf voor de uefa.
In het stadion viel reuze mee, als de politie geen traangas had gebruikt was die wedstrijd gewoon doorgegaan en de commotie veel minder geweest.
Er werd over jaren uitsluiting gesproken nog voordat er ook maar iets bekend was
We mogen in ieder geval niet klagen met de uitspraak van uefa vandaag.
Er werd over jaren uitsluiting gesproken nog voordat er ook maar iets bekend was
Dit noem ik nou niet echt een voorbeeld stellen
Nee hoor, zelfs supporters van onszelf hadden het erover.
Terwijl dat nog nooit gebeurd is, tenzij er doden vielen of spelers werden "geraakt".
Uitspraak van Ballie--op donderdag 7 december 2006 om 18:58:
Het gaat ook niet om een voorbeeld stellen, het gaat om een straf uitspreken die in lijn is met de incidenten
Uitspraak van Ballie--op donderdag 7 december 2006 om 18:58:
Idd
stel je voor dat ze jou ergens extra hard voor zouden straffen om 'een voorbeeld' te stellen. dan zou je ook roepen dat dat niet rechtvaardig is.
enne, waar maak jij je druk om, waarschijnlijk is de enige keer dat jij een stadion van binnen ziet tijdens 'sensation'
En ja, zit regelmatig in het stadion dus
En over dat eerste: Je kunt ook gewoon zorgen dat je nergens voor gestraft hoeft te worden. Kun je heilig boontje gaan roepen, maar ik hoef niet van alles te slopen om een "leuke middag" te hebben...
mijnen oprechte excuses daarvoor dan je hebt er genoeg die er over meepraten terwijl ze niet weten waar ze het over hebben
maar jij zegt dat de straf hoger had moeten zijn om als voorbeeld te dienen
Morgen de uitspraak van het bierincident.
Hehehehehe, dommie ben je ook he.
Ik bedoelde al die lol die Ajacieden al maanden hebben, maar volgens mij valt er momenteel meer om Ajax te lachen, dan om Feyenoord
Ik snap al die comotie niet zo, er is toch geen ene flikker gebeurd?
Naar aanleiding van de rellen rond de
UEFA Cup-duels met Nancy en Blackburn
Rovers heeft de UEFA aan Feyenoord een
voorwaardelijke straf opgelegd van twee
Europese thuisduels zonder publiek met
een proeftijd van drie jaar.Ook kreeg
de club omgerekend 125.000 euro boete.
Ken ongeveer wel raden wat ze zeggen toch
De kans bestaat dat Feyenoord de voorwaardelijk opgelegde straf van twee wedstrijden zonder publiek morgen opgelegd zal krijgen. Dus wederom moeten we gaan hopen op een milde straf.
En ik denk eerlijk gezegd dat jullie volgende week gewoon weer lekker op een play-off plekje mogen hopen..
Haha lachen spelen we volgend jaar gwn weer CL!
Goed kijken dan he, ken je nog wat leren
Hihi oz pootje
Ik ken behoorlijke wat Poolse bouwvakkers die er een kk zooitje van willen maken in de kuip
ben benieuwd.....
Whe shall see.
en dat maakt mij een gelukkig man
hey feyenooit ze gaan je kuipje slopen
ze krijgen 100.000 voor deelname aan de 1e ronde van de ueafa
kennen ze charisteas niet verkopen dan?