Partyflock

Forumonderwerp · 916928
Waarschuw beheerder
+2
Je hoort tegenwoordig vaak dat van die drugsdealertjes worden opgepakt omdat hun mobieltje word afgetapt... maar kan je dat merken als je aan het bellen bent? hoe zit dat nou eigenlijk?

Waarschuw beheerder
+1-1
Nee dat kun je niet merken.. Ze kunnen je zelfs afluisteren terwijl je telefoon aanstaat en je niet belt.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:46:
Ze kunnen je zelfs afluisteren terwijl je telefoon aanstaat en je niet belt.

grapje zeker...

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van absie op zaterdag 2 december 2006 om 22:47:
grapje zeker...

is echt zo, maar dan moet je wel een hele zware jongen zijn :D

Je moet gewoon om de twee maanden je telefoon veranderen en dan is er niks aan de hand (Y)

Waarschuw beheerder
En dan niet alleen je sim natuurlijk aangezien je telefoon ook een code meestuurd (Y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van absie op zaterdag 2 december 2006 om 22:47:
grapje zeker...

Nee

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:49:
En dan niet alleen je sim natuurlijk aangezien je telefoon ook een code meestuurd

Ze luisteren af op sim en imeinummer
Waarschuw beheerder
-1
ok ok

Waarschuw beheerder
En dan niet alleen je sim natuurlijk aangezien je telefoon ook een code meestuurd

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:50:
Ze luisteren af op sim en imeinummer

dat zeg ik gamma...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van absie op zaterdag 2 december 2006 om 22:44:
Je hoort tegenwoordig vaak dat van die drugsdealertjes worden opgepakt omdat hun mobieltje word afgetapt... maar kan je dat merken als je aan het bellen bent? hoe zit dat nou eigenlijk?

nee en zijn ook van die gasten die denken dat er een nummer is als je dat belt en je hoort een piep dat je niet wordt afgeluisterd nou geloof me dat nummer werkt niet (spreek uit ervaring) heb je verschillende sim kaarten? oke leuk zet ze zowiezo niet in dezelfde gsm dan hej er al nix meer aan.
Heb je meerdere telefoons in huis liggen en een tappen ze kunnen ze die andere ook uitzoeken ivm straling.
heb je een telefoon gejat kaartje eruit en nieuwe erin pijlen ze je ook zo uit als het moet vaak gebeurt dit alleen in speciale gevallen omdat het anders te veel kost
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
sorry las het verkeerd..8)

Waarschuw beheerder
-1
ze hebbe mij ook een paar weke afgeluisterd :nocheer:

Waarschuw beheerder
-1
van die drugsdealertjes

:|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:54:
ze hebbe mij ook een paar weke afgeluisterd

Das tof (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:56:
Das tof

ghehehe

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:56:
Das tof

niet dus
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 22:54:
ze hebbe mij ook een paar weke afgeluisterd

mij een paar maanden :( heb medelijden met die gasten die alles uit moeten luisteren haha zeiden op het woutenkiet dat wij nooit sliepen en altijd belde met elkaar dat ze er nix van snapte omdat wij aan een half woord genoeg hadden :lol:
toen gingen ze tijdens dat verhoor van iedereen zowa die ik ken hun stemmen nadoen :vaag: gekke wouten
Waarschuw beheerder
-1
donateur
je hoort wel eens mensen luisteren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 22:58:
zeiden op het woutenkiet dat wij nooit sliepen en altijd belde met elkaar dat ze er nix van snapte omdat wij aan een half woord genoeg hadden
toen gingen ze tijdens dat verhoor van iedereen zowa die ik ken hun stemmen nadoen

vind het maar een :vaag: verhaal

Waarschuw beheerder
-1
Ik ben nogal een luisterend oor (y).

Waarschuw beheerder
+1-1
wat wel lache is. soms als je belt hoor je ook 2 andere met elkaar belle :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op zaterdag 2 december 2006 om 22:59:
je hoort wel eens mensen luisteren.

jef luisterd ernstig mee :lol:

Waarschuw beheerder
-1
vriend van me heeft zon apparaat waarmee je andere ken afluistere, alleen huistelefoon maar is wel lache :p
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:00:
vind het maar een :vaag: verhaal

ja ik ook ;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:01:
vriend van me heeft zon apparaat waarmee je andere ken afluistere, alleen huistelefoon maar is wel lache

ik heb een politie scanner in het begin toen er net gsm waren kon je die daarmee ook afluisteren was wel lachen gasten die de sexlijn bellen enzo :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:02:
ik heb een politie scanner

hek ook gehad (als het goed is moet die nog ergens tusse zooi ligge) werd alleen gek van die piep geluide nadat er wat gezeg werd elke keer

Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:02:
kon je die daarmee ook afluisteren was wel lachen gasten die de sexlijn bellen enzo

gsm heb ik er nooit mee opgevange geloof ik
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:05:
gsm heb ik er nooit mee opgevange geloof ik

zat een speciale functie voor op als die aanstond kon je ook geen politie ontvangen.
tegenwoordig zetten ze toch alle belangrijke dingen op het scherpje in de auto :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:09:
zat een speciale functie voor op

zal best kunne al ruim 10jr gelede dat ik dat ding voor t laats gebruikt heb :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:12:
10jr gelede

toen seinde de politie nog met rooksignalen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je moet gewoon om de twee maanden je telefoon veranderen en dan is er niks aan de hand (Y)

werkt ook niet dan tappen ze mensen die jou bellen en zo hebben ze elke keer je nieuwe nummer het beste wat je kan doen is een pieper kopen (gaat via een ander netwerk) en dan krijg je een nummer op je pieper die bel je dan in een telefooncel ofzo terug ;)

Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:14:

:roflol:

Klopt want mijn oom woonde naast het politie bureau en had vaak last van rookschade!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:20:
Klopt want mijn oom woonde naast het politie bureau en had vaak last van rookschade!

en ze hadden ook 2 conserve blikjes met een touwtje ertussen :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:14:

communiseerde ze met 2 koffiebekers en draadje ertusse

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:21:
en ze hadden ook 2 conserve blikjes met een touwtje ertussen

je was me voor :/
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:22:
je was me voor :/

2fast4u :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:21:
en ze hadden ook 2 conserve blikjes met een touwtje ertussen

En die dingen werken goed!

Loepzuiver en niemand die je kan afluisteren!

Alleen lastig als ze het touwtje doorknippen:@

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:24:
werken goed!

ken je van de politie niet zeggen :lol:

Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:24:
2fast4u

:d
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:24:
Loepzuiver en niemand die je kan afluisteren!

als je er 4 aan elkaar maakt en in een kruis gaat staan werkt het ook (brainiac)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:26:
ken je van de politie niet zeggen

Mischien toch door dat touwtje:P

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:27:
als je er 4 aan elkaar maakt en in een kruis gaat staan werkt het ook (brainiac)

Ja heb ik ook gezien!

Zullen 6 ook werken?

Als dat werkt vraag ik er pattent op aan:P

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:28:
Mischien toch door dat touwtje

ben niet nuchter genoeg om de grap te snappe :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:29:
ben niet nuchter genoeg om de grap te snappe

Ik lees em terug en snap em ook ff nie:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:29:
ben niet nuchter genoeg om de grap te snappe

of het was geen grap :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:35:
of het was geen grap

Ja toch wel maar beetje krom om uit te leggen;P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 23:36:
Ja toch wel maar beetje krom om uit te leggen;P

je heb wel een eng plaatje met die spijker krijg elke keer kippevel :lol:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 23:38:
je heb wel een eng plaatje met die spijker krijg elke keer kippevel

Ja die hoor ik vaker..Had zelf ook zoiets van brrrr what the fuck!:P
Waarschuw beheerder
Je zou het kinnen na checken met de volgende code: *#06# En als er achter die code een schuin streepje staat met 2 nullen erachter zou je afgetapt worden..

Ik weet niet of ik dit moet geloven..:S

Trucje met de telefooncel werkt btw ook niet meer..

Waarschuw beheerder
als je bij elk gesprek van mobiel naar mobiel een lichte echo hoort , mag je stilaan beginnen denken om een ander toesten en sim aan te schaffen :-/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SATANIC op zondag 3 december 2006 om 00:37:
Trucje met de telefooncel werkt btw ook niet meer..

waarom nie?
Waarschuw beheerder
Bekenden die dat deden zeggen dat het niet meer werkt, en dat zijn ervaren jongens..

Waarschuw beheerder
whahah ik ben een half jaar afgetapt en moet zeggen, IK WIST VAN NIX.. WHAHAH
Ze wisten alles te vertellen wat er in de laatste 6 maanden gebeurt was.. dat is niet hip :d

Waarschuw beheerder
-1

:jaja:

dit is echt waar!

Waarschuw beheerder

wie hebben we daar! :O.. haha maar ik heb geen idee..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Hahaha ik leg me telefoon ff bij de boxen neer:) Krijgen hun ook nog leuke muziek te horen:bounce:

Waarschuw beheerder
Klopt... drugsdealertjes worden zo gemakkelijk opgepakt.. enige wat je kan doen is alleen doorgeven aan de dealer waar ie naar toe moet komen en that's it.

Politie tapt asociaal veel in nederland:s

Waarschuw beheerder

Yeah right...

Mja verder, gebruik geen telefoon :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 december 2006 om 21:45:

wahah nou word ie helemaal mooi!

en ze kunnen ook zeker van de camera van je telefoon gebruik maken om te kijken of ie nou eigenlijk nog wel nog steeds in je broekzak zit..

haha

Waarschuw beheerder
Indd

Wat een onzin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 10:25:
Wat een onzin

sorry helaas...dit is geen onzin...

mijn zus en haar vriend zitten beide bij de mareschaussee en die vertelden mij het al een hele periode terug...

dacht dat die dat toch wel wisten?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 december 2006 om 21:45:
Ze kunnen je zelfs afluisteren terwijl je telefoon aanstaat en je niet belt

Dat heb je verkeerd begrepen. ze kunnen namelijk wel de telefoon traceren en kijken op welke locatie die telefoon zich bevind. Maar afluisteren zonder dat je aan het bellen bent is onmogelijk. Als je niet belt dan is de microfoon van je telefoon gewoon niet aangeschakeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr martin op maandag 4 december 2006 om 12:28:
Maar afluisteren zonder dat je aan het bellen bent is onmogelijk. Als je niet belt dan is de microfoon van je telefoon gewoon niet aangeschakeld.

hahah ik wou net al zeggen..

maarrrrrrr hoe zit het dan met SMSjes ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr martin op maandag 4 december 2006 om 12:28:
ze kunnen namelijk wel de telefoon traceren en kijken op welke locatie die telefoon zich bevind. Maar afluisteren zonder dat je aan het bellen bent is onmogelijk.

Indd, dat wist ik al wel :)

Smsjes lezen ze zo na..

Heb al zaak meegemaakt waar ze precies wisten waar ik was dmv mn mobiel. Echt mee opletten dus ;)
Waarschuw beheerder
CONCLUSIE dus :

GEEN DRUGS-AFSPRAKEN AAN DE TELEFOON
GEWOON MET DE POST

Zo maakt u uw post wel héél persoonlijk!

Waarschuw beheerder
een of andere code die je in moet toetsen dan krijg je een bepaald nr die mag niet onderbroken zijn door /of# .weet nie meer precies welke.
Waarschuw beheerder
FBI taps cell phone mic as eavesdropping tool
By Declan McCullagh, and Anne Broache, CNET News.com
Published on ZDNet News: December 1, 2006, 2:20 PM PT

The FBI appears to have begun using a novel form of electronic surveillance in criminal investigations: remotely activating a mobile phone's microphone and using it to eavesdrop on nearby conversations.

The technique is called a "roving bug," and was approved by top U.S. Department of Justice officials for use against members of a New York organized crime family who were wary of conventional surveillance techniques such as tailing a suspect or wiretapping him.

Nextel cell phones owned by two alleged mobsters, John Ardito and his attorney Peter Peluso, were used by the FBI to listen in on nearby conversations. The FBI views Ardito as one of the most powerful men in the Genovese family, a major part of the national Mafia.

The surveillance technique came to light in an opinion published this week by U.S. District Judge Lewis Kaplan. He ruled that the "roving bug" was legal because federal wiretapping law is broad enough to permit eavesdropping even of conversations that take place near a suspect's cell phone.

Kaplan's opinion said that the eavesdropping technique "functioned whether the phone was powered on or off." Some handsets can't be fully powered down without removing the battery; for instance, some Nokia models will wake up when turned off if an alarm is set.

While the Genovese crime family prosecution appears to be the first time a remote-eavesdropping mechanism has been used in a criminal case, the technique has been discussed in security circles for years.

The U.S. Commerce Department's security office warns that "a cellular telephone can be turned into a microphone and transmitter for the purpose of listening to conversations in the vicinity of the phone." An article in the Financial Times last year said mobile providers can "remotely install a piece of software on to any handset, without the owner's knowledge, which will activate the microphone even when its owner is not making a call."

Nextel and Samsung handsets and the Motorola Razr are especially vulnerable to software downloads that activate their microphones, said James Atkinson, a counter-surveillance consultant who has worked closely with government agencies. "They can be remotely accessed and made to transmit room audio all the time," he said. "You can do that without having physical access to the phone."

Because modern handsets are miniature computers, downloaded software could modify the usual interface that always displays when a call is in progress. The spyware could then place a call to the FBI and activate the microphone--all without the owner knowing it happened. (The FBI declined to comment on Friday.)

"If a phone has in fact been modified to act as a bug, the only way to counteract that is to either have a bugsweeper follow you around 24-7, which is not practical, or to peel the battery off the phone," Atkinson said. Security-conscious corporate executives routinely remove the batteries from their cell phones, he added.

FBI's physical bugs discovered
The FBI's Joint Organized Crime Task Force, which includes members of the New York police department, had little luck with conventional surveillance of the Genovese family. They did have a confidential source who reported the suspects met at restaurants including Brunello Trattoria in New Rochelle, N.Y., which the FBI then bugged.

But in July 2003, Ardito and his crew discovered bugs in three restaurants, and the FBI quietly removed the rest. Conversations recounted in FBI affidavits show the men were also highly suspicious of being tailed by police and avoided conversations on cell phones whenever possible.

That led the FBI to resort to "roving bugs," first of Ardito's Nextel handset and then of Peluso's. U.S. District Judge Barbara Jones approved them in a series of orders in 2003 and 2004, and said she expected to "be advised of the locations" of the suspects when their conversations were recorded.

Details of how the Nextel bugs worked are sketchy. Court documents, including an affidavit (p1) and (p2) prepared by Assistant U.S. Attorney Jonathan Kolodner in September 2003, refer to them as a "listening device placed in the cellular telephone." That phrase could refer to software or hardware.

One private investigator interviewed by CNET News.com, Skipp Porteous of Sherlock Investigations in New York, said he believed the FBI planted a physical bug somewhere in the Nextel handset and did not remotely activate the microphone.

"They had to have physical possession of the phone to do it," Porteous said. "There are several ways that they could have gotten physical possession. Then they monitored the bug from fairly near by."

But other experts thought microphone activation is the more likely scenario, mostly because the battery in a tiny bug would not have lasted a year and because court documents say the bug works anywhere "within the United States"--in other words, outside the range of a nearby FBI agent armed with a radio receiver.

In addition, a paranoid Mafioso likely would be suspicious of any ploy to get him to hand over a cell phone so a bug could be planted. And Kolodner's affidavit seeking a court order lists Ardito's phone number, his 15-digit International Mobile Subscriber Identifier, and lists Nextel Communications as the service provider, all of which would be unnecessary if a physical bug were being planted.

A BBC article from 2004 reported that intelligence agencies routinely employ the remote-activiation method. "A mobile sitting on the desk of a politician or businessman can act as a powerful, undetectable bug," the article said, "enabling them to be activated at a later date to pick up sounds even when the receiver is down."

For its part, Nextel said through spokesman Travis Sowders: "We're not aware of this investigation, and we weren't asked to participate."

Other mobile providers were reluctant to talk about this kind of surveillance. Verizon Wireless said only that it "works closely with law enforcement and public safety officials. When presented with legally authorized orders, we assist law enforcement in every way possible."

A Motorola representative said that "your best source in this case would be the FBI itself." Cingular, T-Mobile, and the CTIA trade association did not immediately respond to requests for comment.

Mobsters: The surveillance vanguard
This isn't the first time the federal government has pushed at the limits of electronic surveillance when investigating reputed mobsters.

In one case involving Nicodemo S. Scarfo, the alleged mastermind of a loan shark operation in New Jersey, the FBI found itself thwarted when Scarfo used Pretty Good Privacy software (PGP) to encode confidential business data.

So with a judge's approval, FBI agents repeatedly snuck into Scarfo's business to plant a keystroke logger and monitor its output.

Like Ardito's lawyers, Scarfo's defense attorneys argued that the then-novel technique was not legal and that the information gleaned through it could not be used. Also like Ardito, Scarfo's lawyers lost when a judge ruled in January 2002 that the evidence was admissible.

This week, Judge Kaplan in the southern district of New York concluded that the "roving bugs" were legally permitted to capture hundreds of hours of conversations because the FBI had obtained a court order and alternatives probably wouldn't work.

The FBI's "applications made a sufficient case for electronic surveillance," Kaplan wrote. "They indicated that alternative methods of investigation either had failed or were unlikely to produce results, in part because the subjects deliberately avoided government surveillance."

Bill Stollhans, president of the Private Investigators Association of Virginia, said such a technique would be legally reserved for police armed with court orders, not private investigators.

There is "no law that would allow me as a private investigator to use that type of technique," he said. "That is exclusively for law enforcement. It is not allowable or not legal in the private sector. No client of mine can ask me to overhear telephone or strictly oral conversations."

Surreptitious activation of built-in microphones by the FBI has been done before. A 2003 lawsuit revealed that the FBI was able to surreptitiously turn on the built-in microphones in automotive systems like General Motors' OnStar to snoop on passengers' conversations.

When FBI agents remotely activated the system and were listening in, passengers in the vehicle could not tell that their conversations were being monitored.

Malicious hackers have followed suit. A report last year said Spanish authorities had detained a man who write a Trojan horse that secretly activated a computer's video camera and forwarded him the recordings.

http://news.zdnet.com/2100-1035_22-6140191.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 4 december 2006 om 22:15:
Malicious hackers have followed suit. A report last year said Spanish authorities had detained a man who write a Trojan horse that secretly activated a computer's video camera and forwarded him the recordings.

Dit kon al eeuwen, via trojan.

Verder gaat het over de fbi en maffia etc, dat is natuurlijk wel heel wat anders dan de nederlandse wetgeving/politie,..

Verder lijkt het me nog steeds stug, welke bron je er ook tegenaan gooit. Als ze zo ver willen gaan kunnen ze je beter buggen, of gaan posten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 08:58:
Verder gaat het over de fbi en maffia etc, dat is natuurlijk wel heel wat anders dan de nederlandse wetgeving/politie,..

ja maar het ging er ff over of het kan en ik denk van wel waarom zouden ze het niet kunnen?
Waarschuw beheerder
je mag alleen getapt worden bij uitzondering:) moeten heel veel briefjes voor geschreven worden. anders telt het niet als bewijs. zoiezo, wees nou s slim, koop n aparte simkaart. zoiezo niet bellen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 5 december 2006 om 14:19:
koop n aparte simkaart

werkt ook niet
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 22:52:
nee en zijn ook van die gasten die denken dat er een nummer is als je dat belt en je hoort een piep dat je niet wordt afgeluisterd nou geloof me dat nummer werkt niet (spreek uit ervaring) heb je verschillende sim kaarten? oke leuk zet ze zowiezo niet in dezelfde gsm dan hej er al nix meer aan.
Heb je meerdere telefoons in huis liggen en een tappen ze kunnen ze die andere ook uitzoeken ivm straling.
heb je een telefoon gejat kaartje eruit en nieuwe erin pijlen ze je ook zo uit als het moet vaak gebeurt dit alleen in speciale gevallen omdat het anders te veel kost

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van whothefuckissimon op maandag 4 december 2006 om 12:39:
maarrrrrrr hoe zit het dan met SMSjes ?

Die kunnen ze zo allemaal weer opvragen:s

Ik zat tijdje geleden voor iets bij de politie (wat ik niet had gedaan)
En toen konden ze zo al m'n smsjes op tafel neer leggen:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 15:18:
En toen konden ze zo al m'n smsjes op tafel neer leggen:X

ja dat doen ze :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre@mc@tcher op dinsdag 5 december 2006 om 15:27:
ja dat doen ze :lol:

Nou ik vond het best lullig, want er zaten ook smsjes tussen die niet echt bedoeld waren voor anderen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 16:12:
Nou ik vond het best lullig, want er zaten ook smsjes tussen die niet echt bedoeld waren voor anderen:)

had ik ook last van dat ze dingen hoorden/lazen die niet echt voor andere bedoelt waren

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon om de twee maanden je telefoon veranderen en dan is er niks aan de hand

Zelfs dat maakt niet meer uit al neem je een belkaart, als ze je willen pakken doen ze het toch wel.

Al lopen ze achter je aan dan hebben zij zo je nummer weer te pakken al zit je gewoon thuis dan ook.
Je moet het gewoon niet over drugs hebben over de telefoon !!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 4 december 2006 om 22:15:
The FBI appears to have begun using a novel form of electronic surveillance in criminal investigations: remotely activating a mobile phone's microphone and using it to eavesdrop on nearby conversations.

Afluisteren terwijl je telefoon aan of uit staat, maar je belt iig op dat moment niet.

:)

En mij is ookniet verteld dat ze dit in Nederland doen, wel dat het tegenwoordig KAN... :)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 16:33:
Je moet het gewoon niet over drugs hebben over de telefoon !!!!

nee gewoon over sos en faxen en gehaktballen! dan komen ze er nooooit achter O:)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 11:07:
nee gewoon over sos en faxen en gehaktballen! dan komen ze er nooooit achter

wat een onnozele mensen hier zeg.........
nimmer wat per tel doen al zeg je cola leggen ze de link al wat dom zeg!!
en je kun testen of je word afgeluisterd 1 van de nieuwste is #31#08 normaal moet je telefoon dit nummer gelijk verbreken doet tie dit niet en krijg je 112 dan weet je dat je afword geluisterd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 09:12:
En mij is ookniet verteld dat ze dit in Nederland doen, wel dat het tegenwoordig KAN...

doen ze ook in nl enige waarmee je dit kan voorkomen is de batterij uit je telefoon te halen :)
Waarschuw beheerder
je hoort een korte "klik" aan het begin van het gesprek als het goed is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FEAR! op woensdag 6 december 2006 om 11:57:
nee gewoon over sos en faxen en gehaktballen! dan komen ze er nooooit achter

wat een onnozele mensen hier zeg.........
nimmer wat per tel doen al zeg je cola leggen ze de link al wat dom zeg!!

vind het nog dommer dat je hier serieus op in gaat :/

Waarschuw beheerder
#31#08

Vlg mij is het anders, want ze hebben het vorige week ook mijn telefoon geheckt en dan moet je niet dit krijgen

doet tie dit niet en krijg je 112 dan weet je dat je afword geluisterd

Maar in je scherm 02
Waarschuw beheerder
ik heb nog nooit zoveel onzin op een forum gehoord zeg..

als je zo nodig wil bellen, ga naar belhuis..
maak email aan (fake) en mail in internetcafe ofzo.. tip vd dag!

en voor 10 pilletjes komen ze niet aan je deur hoor..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Als er een zendertje in de telefoon zit, of de telefoonkabel word afgeluisterd, noemen we
dit aftappen. Aftappen kan ook in de centrale waar alle telefoongesprekken
binnenkomen
en verder geleid worden.

Bij draadloze en mobiele telefoons (GSM) kunnen de telefoongesprekken ook zo uit de lucht
opgevangen worden. Hiervan merkt de gebruiker absoluut niks. Er kan met elk telefoongesprek
meegeluisterd worden. Met de juiste kennis en apparatuur kan iedereen een telefoonlijn aftappen.
Door het Amerikaanse Echelon worden automatisch alle gesprekken opgenomen waar bepaalde
steekwoorden in voorkomen. Elke verdachte kan met een druk op de knop afgeluisterd worden. Volkomen
automatisch neemt het systeem dan alle gevoerde gesprekken op.
Hiervoor is echter wel een handtekening nodig van de officier van justitie. U kunt al afgeluisterd
worden als u contact met een verdachte hebt gehad, een familie lid of vriend bent van een
verdachte of dat toevallig uw naam in een rapport voorkomt. Bij SMS-berichtjes hoeven ze de
tekst niet eens uit te tikken, zo maakt u het dus nog makkelijker voor de afluisteraar.
Zelfs het (vaak) wisselen van (prepaid) telefoonnummers werkt niet. Elke telefoon zendt ook een
eigen unieke code (IMEI) uit. Wissel je van telefoon en nummer tegelijk dan kijken ze welke
nieuwe telefoons en nummers worden aangemeld bij de zendmast bij u in de buurt. Die worden weer op
spraakherkenning gecontroleerd en ze hebben u weer. Ook is plaatsbepaling mogelijk met GSM
telefoons. Zo kan men altijd controleren waar u bent geweest.

Waarschuw beheerder
telefooncel dus (y)

Waarschuw beheerder

waarom wil jij dat zo graag weten.....verkoop jij soms aparte spullenO:):lol:;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 23:22:
waarom wil jij dat zo graag weten.....verkoop jij soms aparte spullen

tegenwoordig -MAGNIX- meer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 december 2006 om 12:24:

Haha, dat zou nog best eens kunnen, wie weet waar ze tegenwoordig met die sattalieten allemaal toe in staat zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 15:40:
doet tie dit niet en krijg je 112 dan weet je dat je afword geluisterd

Maar in je scherm 02

je moe bellen slimpie wat jij je bedoel is weer een andere code
Waarschuw beheerder
donateur
alleen afspreken, dus zonder onderwerpen. en alleen over illegale dingen praten als je naast elkaar staat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 12:17:
mijn zus en haar vriend zitten beide bij de mareschaussee en die vertelden mij het al een hele periode terug...

nsbers

Waarschuw beheerder
als je een prepaid telefoon aanschaft, dan zit daar meestal ook beltegoed bij en als jij voor de 1e keer je beltegoed opwaardeert wordt je telefoon bij je provider geactiveerd, als je dit beltegoed dus niet opwaardeert en een losse beltegoed kaart aanschaft, blijft je telefoon on-geactiveerd. ( zoiets heb ik gehoord )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op zaterdag 2 december 2006 om 22:52:
nee en zijn ook van die gasten die denken dat er een nummer is als je dat belt en je hoort een piep dat je niet wordt afgeluisterd nou geloof me dat nummer werkt niet (spreek uit ervaring)

whaha idd.. wie dat gelooft.. pffjj werkt echt niet!

Waarschuw beheerder
Nu al het topic van het jaar! :lol:

Als ze je daadwerkelijk zoeken, hebben ze aan dit topic een mooi stokpaardje. Anders zet je dit niet in dit forum.

Of hebben we te maken met een 50 cent mentaliteit die de indruk wil opwekken, kijk mij eens in doe grote partijen en justitie zit op m'n hielen. :lol:
Waarschuw beheerder
en je kun testen of je word afgeluisterd 1 van de nieuwste is #31#08 normaal moet je telefoon dit nummer gelijk verbreken doet tie dit niet en krijg je 112 dan weet je dat je afword geluisterd

werkt niet.
je wordt echt niet doorverbonden naar 112.. mooie onzin!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 18:11:
als je een prepaid telefoon aanschaft, dan zit daar meestal ook beltegoed bij en als jij voor de 1e keer je beltegoed opwaardeert wordt je telefoon bij je provider geactiveerd, als je dit beltegoed dus niet opwaardeert en een losse beltegoed kaart aanschaft, blijft je telefoon on-geactiveerd. ( zoiets heb ik gehoord )

Toestel word dan ook geactiveerd.
Nummer word aan het imei gekoppeld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knuppel.. op dinsdag 16 januari 2007 om 19:31:
Toestel word dan ook geactiveerd.

maar dat gebeurt dus ook als je een losse kaart erbij koopt?
Waarschuw beheerder
Ik kan met men men laptopie en en men wifikaart en een leuk progammatje zelf ook gesprekken aftappen of andermans nummers gebruiken om mee te bellen\\:D
Waarschuw beheerder
+7-2
Ik werd ook afgeluisterd, na een poosje merkte ik dat er telkens iemand in een politiepak naast me stond als ik telefoneerde.
En als ik thuis was zag ik de hele tijd iemand in een politiepak of onder de bank of onder het bed of in de koelkast.
Wat bleek, er was de hele tijd iemand met een voicerecorder naast me en die had alles opgenomen!
Toen was ik mooi in de aap gelogeerd natuurlijk en heb ik meteen bekent dat ik een zak drop had gestolen bij de Aldi en die weer doorverkocht had op het schoolplein in de kleine pause.
Rotpolitie.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat kun je niet merken.. Ze kunnen je zelfs afluisteren terwijl je telefoon aanstaat en je niet belt.

uhm dat is niet corect.

maar dat snap je zelf ook wel hea.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lijkt me niet nodig... op dinsdag 16 januari 2007 om 20:55:
Ik werd ook afgeluisterd, na een poosje merkte ik dat er telkens iemand in een politiepak naast me stond als ik telefoneerde.
En als ik thuis was zag ik de hele tijd iemand in een politiepak of onder de bank of onder het bed of in de koelkast.
Wat bleek, er was de hele tijd iemand met een voicerecorder naast me en die had alles opgenomen!
Toen was ik mooi in de aap gelogeerd natuurlijk en heb ik meteen bekent dat ik een zak drop had gestolen bij de Aldi en die weer doorverkocht had op het schoolplein in de kleine pause.
Rotpolitie.

hahahaha:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 20:19:
maar dat gebeurt dus ook als je een losse kaart erbij koopt?

Als je belt word het nummer en je imei over het netwerk verstuurd.................

Waar je het denk ik over hebt is om het kaartje dat bij je beltegoed zit in te sturen voor meer beltegoed, dan ben je dus met naam en al geregistreerd
Waarschuw beheerder
+1
Rotpolitie

whahaha :roflol:

ze moeten ook altijd jou hebben hè?!?! ({)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 17 januari 2007 om 09:38:
Waar je het denk ik over hebt is om het kaartje dat bij je beltegoed zit in te sturen voor meer beltegoed, dan ben je dus met naam en al geregistreerd

als je idd een pre-paid sim koopt, wordt je volgens mij in de winkel nog niet geregistreert, gaat volgens mij idd als je dat 'gratis' beltegoed opwaardeerd.

dus dan kunnen ze idd je stem gaan opzoeken etc...
wat je ook doet, vinden doen ze je tog wel!

maar.. idd:

gewoon niet over hebben aan de telefoon..

tenzij er dan idd steeds iemand naast je staat met een blauw pak :P

X
Waarschuw beheerder

huh.. wat is dat????? gekke code...

kreeg zowaar tehoren alarmcentrale 112...

maar word niet teruggebeld... dus zal wel nep zijn :P

aardig gek!

X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op woensdag 17 januari 2007 om 09:51:
als je idd een pre-paid sim koopt, wordt je volgens mij in de winkel nog niet geregistreert, gaat volgens mij idd als je dat 'gratis' beltegoed opwaardeerd.

Dan word je naam geregistreed.
Als je alleen al belt word je nummer aan het imei van je toestel gekoppeld.
Aangezien ze ook kunnen ze bij welke mast je je aanmeld kunnen ze je zo ook weer achterhalen
Waarschuw beheerder
en alleen gebeld worden dan?
Waarschuw beheerder
+1
wat een bullshit, heb het met de tel van mijn oma ook geprobeerd (#31#08) en kreeg ook de alarmcentrale en ik weet zeker dat ze mijn oma niet tappen, tenzij ze illegaal in geraniums handelt:d

Waarschuw beheerder
Ze kunnen wel traceren in welk zendgebied je mobiele telefoon zich bevind. En hebben ze je naam en toenaam niet.

Maar als ze je willen tappen, laten ze je dit uiteraad merken, misschien stellen ze je van te voren wel schriftelijk op de hoogte. Brieven sturen kunnen ze goed bij justitie.
Waarschuw beheerder
laten ze dat merken..

whahah :looser: dan zijn ze nog dommer dan ik d8!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 16:23:
Maar als ze je willen tappen, laten ze je dit uiteraad merken, misschien stellen ze je van te voren wel schriftelijk op de hoogte. Brieven sturen kunnen ze goed bij justitie.

Meestal moet je deze dan toch ondertekenen en terugsturen?.........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 17 januari 2007 om 09:38:
Waar je het denk ik over hebt is om het kaartje dat bij je beltegoed zit

ja dat ook, maar dus zelfs als je die niet opstuurt kunnen ze je nog opsporen?

ook als je een aparte beltegoedkaart erbij neemt? niet diegene die je bij de telefoon krijgt.......
Waarschuw beheerder
+1
Je moet gewoon alles per postduif afhandelen, dat is stukken veiliger.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 januari 2007 om 18:57:
ja dat ook, maar dus zelfs als je die niet opstuurt kunnen ze je nog opsporen?

ook als je een aparte beltegoedkaart erbij neemt? niet diegene die je bij de telefoon krijgt.......

Yup, je meld je aan bij een mast dus houden ze je al in de gaten dan gaan ze gewoon kijken bij welke je mast je altijd aangemeld stond + de meeste hebben natuurlijk nog een telefoon op zoek waar ze normaal mee bellen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 17 januari 2007 om 17:18:
Meestal moet je deze dan toch ondertekenen en terugsturen

no kiddin' .. even serieus mensen..

menen jullie dat echt?
dat geloof ik dus eeeeeeecht niet!!

dan zouden ze wel erg dom zijn.. wat is dan het nut van het afluisteren nog???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 17 januari 2007 om 23:36:
Yup, je meld je aan bij een mast dus houden ze je al in de gaten

oke grappig 8) vind het altijd wel interresant om te weten hoe zulke dingen in elkaar steken.

thanks voor de uitleg 8)

Waarschuw beheerder
Hier 2 boeke die jullie allemaal online kunnen lezen.
Ik ben ook getapt en nog meerdere, van de taps is niets temerken wel de observatie teams

http://www.xs4all.nl/~respub/afluisteren/afluisteren.htm

http://www.burojansen.nl/publicatie_item.php?id=38

Waarschuw beheerder
Nationale gesprekken worden gewoon door de kpn afgetapt, in opdracht van justitie.
Je zult er niks van merken, totdat het ineens blauw ziet in de straat
Waarschuw beheerder
donateur
Cryptofoon aanschaffen!

Waarschuw beheerder
Ze kunnen je zelfs afluisteren terwijl je telefoon aanstaat en je niet belt

Daar geloof ik echt geen reet van. Wat moeten ze dan in godsnaam afluisteren als je niet belt?

Er zijn wel telefoons die je ook als afluisterapparatuur kunt gebruiken maar dat zijn aangepaste modellen die je bij the spy shop enzo kan kopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Laat ze maar lekker luisteren dan :P
Weinig illegaals te melden over het algemeen.

Ze zouden hier in de buurt trouwens wel met een onderzoek bezig zijn en er zou getapt worden. Rare was alleen wel dat een half jaar terug opeens door de wijkagent gebeld werd over het een en ander. Terwijl ik net 2 weken met nieuwe abbo had en me nummer NIET in de tel-gids zou komen. :S

Waarschuw beheerder
ezel die absie hij verkoopt shit en belt over zijn bundel.

Waarschuw beheerder
+1-2
Bij gebrek aan nieuwe topics, oude topics heropenen... Gaat slecht met PF... :facepalm:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 februari 2013 om 22:08:
Bij gebrek aan nieuwe topics, oude topics heropenen... Gaat slecht met PF... :facepalm:

Om eerlijk te zijn gaat het hier meer ontopic dan in die andere.
Volgens mij kan je het overigens niet horen, aangezien ruis in ieder gesprek voor kan komen, ongeacht de vraag of het afgetapt is of niet
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Smartphones zijn het makkelijkst af te luisteren, oude telefoon gebruiken en regelmatig een nieuwe . Hier in de regio kopen de betere handelshuizen elke 3-4weken een aldi telefoon met 10eu prepaid, voor 30-40euros.
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van Lennart! op woensdag 6 december 2006 om 12:15:
je hoort een korte "klik" aan het begin van het gesprek als het goed is

Hahaha. Jij kunt zeker ook slechte foto's weer goed maken. Net als in de film (y)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van toros op zondag 21 januari 2007 om 18:39:
Cryptofoon aanschaffen!

(y) Nadeel is dat iedereen dan een Cryptofoon moet hebben dan. Beste is gewoon niet bellen!
Waarschuw beheerder
ruis in de eerste paar seconden als je opneemt of belt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Knuppel.. op woensdag 17 januari 2007 om 23:36:
Yup, je meld je aan bij een mast dus houden ze je al in de gaten dan gaan ze gewoon kijken bij welke je mast je altijd aangemeld stond + de meeste hebben natuurlijk nog een telefoon op zoek waar ze normaal mee bellen :)

Wat een knuppel
Waarschuw beheerder
Tappen van mobiele telefonie is ook niet beschermd in de grondwet. Tappen via vaste lijn wel. Daar moet de rechter aan te pas komen.
Tot zover mijn kennis mbt tapperij. :bier:

Waarschuw beheerder
Heb tijdens mijn stage toevallig de coördinator van een antidrugsteam geïnterviewd en het blijkt dat ze redelijk terughoudend zijn met tappen, arbeidsintensief, duurt vaak redelijk lang voordat ze iets hebben en wordt in de praktijk niet gebruikt voor de 'kleinere' dealers. Bij aanhouding trekken ze echter wel je volledige telefoon leeg mocht je die opzak hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 18:40:
kijk mij eens in doe grote partijen

oehh... dealert
Waarschuw beheerder
Als je word afgetapt heb je dat niet door.Het beste kan je alleen smsen zodat je stem niet bekend is.En natuurlijk elke maand een nieuw nummer!.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+7
Tuurlijk is dat te merken. Tijdens het gesprek vaak zeggen dat je iedereen gaat vermoorden samen met je vrienden die helemaal strak staan van die 20kilo coke van gisteravond. En dat je met een terroristische organisatie hebt afgesproken dat ze zo meteen alle wapens komen afleveren (inclusief 4 autobommen waarvan er 2 'AA' in het kenteken hebben) en ook zeggen dat jullie na die schietpartij na Den Haag gaan om het land over te nemen. En als je dat allemaal hebt gezegd en er staat nog geen politie voor de deur of er hangt nog geen helikopter boven je huis dan wordt je niet afgeluisterd. En mocht je wel afgeluisterd worden dan zou ik als ik jou was een paar dikke boeken meenemen, want ze zullen je niet laten gaan voordat ze alles tot op de bodem hebben uitgezocht.
Waarschuw beheerder
je hoort een echo alsof je in een hal staat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van doarhakkuh op dinsdag 16 april 2013 om 23:25:
je hoort een echo alsof je in een hal staat

NL is koploper in het bespieden van burgers.......

In Nederland worden aanzienlijk meer telefoontaps geplaatst dan in vergelijkbare landen. Zo werden er in de tweede helft van 2007 per dag in Nederland haast 1700 telefoons afgeluisterd, terwijl in de hele Verenigde Staten in 2007 'slechts' 2200 taps werden geplaatst. In een half jaar werden in Nederland haast 12500 taps geplaatst.[1] In het programma Buitenhof van 22 november 2009 verklaarde de voorzitter van het College van procureurs-generaal, Harm Brouwer, dat het in Nederland in 2008 om 26.000 taps ging, tegenover 2200 in de Verenigde Staten. Op 12 september 2009 schreef Vrij Nederland dat minister van Justitie Hirsch Ballin een week daarvoor aan de Kamer vertelde dat er 26.425 telefoontaps waren gepleegd in 2009.

(hoeveel zou dat zijn in 2013)
Waarschuw beheerder
http://www.nu.nl/binnenland/3399957/woerden-gaat-drugsgebruikers-bellijst-dealer-registreren.html

Woerden gaat drugsgebruikers uit bellijst dealer registreren
De gemeente Woerden registreert samen met het Openbaar Ministerie en de politie mensen die in de telefoonlijsten van harddrugsdealers voorkomen. Zij krijgen een brief op de deurmat.

Foto: ANP
Dat meldt Dichtbij.nl. Het project, 'Achilles', richt zich op klanten van drugsdealers. De gemeente Woerden heeft inmiddels 360 brieven gestuurd naar mensen die op een lijst van inkomende nummers op de telefoon van een lokale drugsdealer staan.
Met de gegevens hoopt de gemeente dossiers aan te kunnen maken van de klanten van drugsdealers, en die dossiers kunnen mogelijk worden ingezet in een strafzaak tegen de dealer. Minderjarige harddrugsgebruikers en ouders met minderjarige kinderen kunnen een bezoek van Bureau Jeugdzorg verwachten.
"Het accent in dit drugsbeleid tussen gemeente, politie en Openbaar Ministerie verlegt zich van de drugsdealer naar de drugsgebruiker. Zonder gebruikers geen dealers en vice versa. Harddrugs zijn illegaal en het is strafbaar om te gebruiken", laat een woordvoerder van de gemeente weten aan Dichtbij.nl.
Inmiddels zou de gemeente zestig reacties hebben gekregen op de verstuurde brieven. "Natuurlijk van mensen die verontwaardigd waren op deze lijst voor te komen, maar ook van ouders en bedrijven. Dat bedrijf gaat het nu bespreekbaar maken op de werkvloer."
Waarschuw beheerder
-1

Het beste is Pingen (via Blackberry) kunnen ze tot op heden niet ontcijferen (waarom denk je dat de BB is verboden in China ;)..... en sws een prepaid aanschaffen...
Waarschuw beheerder
-1
maar das ouwt nieuwz op je pc kenne ze ook meepieken
Waarschuw beheerder
-1
Gewoon whatsappen. Politie kan dit niet 'afluisteren'. ;)

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Rachel- op woensdag 17 april 2013 om 10:15:
Het beste is Pingen (via Blackberry) kunnen ze tot op heden niet ontcijferen (waarom denk je dat de BB is verboden in China ;)..... en sws een prepaid aanschaffen...

Dit is onzin politie kan hier gewoon mee kijken. Wordt tot een jaar na sturen van bericht opgeslagen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 17 april 2013 om 14:32:
Gewoon whatsappen. Politie kan dit niet 'afluisteren'. ;)

Is niet waar. Een bekende van me laatst genaaid en die kreeg doodleuk hele lijsten whatsapp gesprekken op tafel.
Waarschuw beheerder
-1
Is dat zo? Ik ben vorig jaar bij zo'n converentie geweest voor school waarbij een politiechef dat aangaf.. Dat ze daar iets op probeerde te verzinnen :lol: Kennelijk is dat ze dus gelukt :p
Waarschuw beheerder
-3
Rotpolitie.

God jezus man wat een heftig verhaal ik begreip volkomen wat je doormaakt heb een soort gelijk iets meegemaakt.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van JSKI op woensdag 17 april 2013 om 14:54:
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 17 april 2013 om 14:32:Gewoon whatsappen. Politie kan dit niet 'afluisteren'. ;)
Is niet waar. Een bekende van me laatst genaaid en die kreeg doodleuk hele lijsten whatsapp gesprekken op taf

Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 17 april 2013 om 15:06:
Is dat zo? Ik ben vorig jaar bij zo'n converentie geweest voor school waarbij een politiechef dat aangaf.. Dat ze daar iets op probeerde te verzinnen :lol: Kennelijk is dat ze dus gelukt :p

Kende ze vorig jaar voor de zomer voor ut eerst hier of iig toen werdt er whatsapp gesprekken gebruikt als bewijs, Gebruik nooit de echte namen in berichten dan kan het nooit als bewijs worden gebruikt want als jij stuurd nog belang bij pepperoni pizza bv waarom zou je geen pizza naar een bekende mogen brengen
sportdrank, rappa, kiep,redband, winegums weet ik veel we hebben de domste dingen wel gebruikt
laatste aanpassing