Uitspraak van verwijderd op maandag 13 augustus 2007 om 16:07:
je kon meedoen aan de beachparty, wat ze zeiden was: zoveel eten en drinken als je wilt ook alcohol.
Komen we daar aan, we konden nergens liggen, het strand was helemaal vol, en er was alleen maar maltbier, water, cola en halfgare hamburgers.. en dat voor 40 euro
op zich een beetje vreemd dat je iemand dit verteld, of er is ergens een misverstand, maar ja kan gebeuren een onervaren reisleider. Maar toch kut voor je.
Maar dat dit zo je vakantie vergalt?
Beachparty ca. € 43,-
Op het strandje Porto Pi beleef je een van de meest legendarische activiteiten aan de Costa: je kunt op deze dag zo vaak als je wilt op de banaan, Fly Fish en speedboat én onbeperkt eten & drinken!
Algemeen bekend toch dat dit soort beach parties, volgens mij had Gogo zelfs een eiland af gehuurd (ik kan fout zitten)
Alleen inderdaad de illegale strand parties zijn wel met alcohol, maar vaak is de "interessant factor" ook vaak behoorlijk op geklopt door de proppers die je op het strand benaderen daar voor.
Maar het is vaak een kwestie van geluk.
Dingen waar je, in het begin, je niet te veel bij moet voorstellen, dan valt het allemaal wel mee.
Van de andere kant, de flyfish en speedboot, weet je wat dat voor een kwartiertje kostte op het gewone strand. Ik weet niet hoe dat in dat pakket van 40 euro zat. Maar ik kan je een ding zeggen, volgend jaar gaat de eigen waterscooter mee.
Dat geld wat het karretje er achter extra op de tolweg kost en de extra benzine heb ik er binnen 5 min uit.