Partyflock

Forumonderwerp · 915871
42438x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik ga ook lekker weeer eenw eekie naar lloret vd zomer, wie gaan der ook en welk hotel??????????/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco op zaterdag 8 september 2007 om 20:53:
Naar lorret geweest voor paar dagen.
Nooit meer wat een kindjes . Gemiddelde leeftijd ligt tussen 16 en 19 ergens als je iemand van 25 tegenkomt heb je een uniek persoon ontmoet.
Niet veel Italianen gezien!

wat een bullshit, jij hebt zeker op je alleen hotel gezeten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vots op dinsdag 18 september 2007 om 12:52:
Naar lorret geweest voor paar dagen.
Nooit meer wat een kindjes

niet dat ik zo oud ben, maar ik vond het daarom idd ook maar zozo in Lloret
Waarschuw beheerder
zit nu in lloret en hebben toch nog 32 graden en er zijn echt nog wel veel nederlanders dus wat iedereen zecht dat het uitgestorven is zeker niet gister in temtaition geweest echt toppie blijf nog 13 dagen
Waarschuw beheerder
Valt me mee, had gedacht dat een tent als Temptation (gericht op Nederlanders) inmiddels al wel dicht zou zijn! Draaien er nog bekende Dj's eigenlijk of dat niet meer?

Waarschuw beheerder
donateur
nee, in Temptation draaien allang geen grote namen meer. Al van af het einde van seizoen, zaken als Tropics en Colossos waren volgens mij nog veel sneller over gestapt op Italianen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2007 om 20:11:
nee, in Temptation draaien allang geen grote namen meer. Al van af het einde van seizoen, zaken als Tropics en Colossos waren volgens mij nog veel sneller over gestapt op Italianen.

nou maandag draaide dj korsokof er nog dus is zeker nog wel wat te doen

Waarschuw beheerder
donateur
huh vreemd, zover ik weet is ongeveer het hele personeel naar huis en dan toch nog een gast DJ, ik wil niet zeggen dat je zit te liegen, ik zou niet durven. Maar ben wel ff nieuwsgierig hoe dat dan zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 september 2007 om 19:13:
huh vreemd, zover ik weet is ongeveer het hele personeel naar huis en dan toch nog een gast DJ, ik wil niet zeggen dat je zit te liegen, ik zou niet durven. Maar ben wel ff nieuwsgierig hoe dat dan zit

in temtaition zijn nog 3 nederlandse bar jongens maar heel veel engelsen en die houden ook van dat muziek maar deze week gaan er al een hele hoop na huis en gister was er in gala ofzo ook een nl party

Waarschuw beheerder
Lloret (L) Ben er dit jaar voor de tweede x geweest & was echt super !!
Haha las paar pagina's hiervoor meisjes die ook hebben rondgescharreld met reisleiding van BM, die hebben er volgens mij heel wat afgewerkt haha.
Iemand nog leuke suggesties voor vakantiebestemming voor volgend jaar? Chersonissos lijkt me echt helemaal niks, hoor wel goede verhalen maar trekt me om de een of andere reden niet echt..

Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk is met de goeie mensen gaan, het belangrijkste, niet de plaats.
Maar volgens mij als je wil gaan waar wat te doen is, kom je snel op Spanje of Griekenland uit. Naar als je goed zoekt vind je ook wel een totaal andere plaats, buiten de standaard plaatsen.
Enigste afrader vind ik zelf Salou, die stad wil de "zuipende jeugd" niet. Wil er een soort bejaarden oort van maken ofzo.
Maar ook daar zijn hele gezellige kroegen en pasha is ook geweldig. En kun je, je een week ver maken.