Had ook al aantal keer bij feesten gekeken maar was allemaal oud bij Lloret
ff wat hardstyle info
Bumbers : Maandag en Vrijdag DarkRaver
Colossos : Dana, Luna, Outblast, Pavo, DJ Rob & Mc Joe
Hoe het met Temptation en Benga zit, is me op het moment niet echt duidelijk heb het gevoel dat ik een flyer van vorig jaar in handen heb. Wat ik in handen heb Mental Theo, Korsakoff, en Dana
de Cave, kan ik ook geen info vinden, zie alleen residents staan
explosive car tuning on tour
Zit vaak bij je reisorganisatie in bergrepen, bij die infoavond ken je dat dan aanvragen. of je kan het van te voren bestellen als je met een jongerenorganisatie gaat...
Tijdje geleden had ik gevraagd hoe het zit met die kortingskaarten voor disco's... Als je met een reisorganisatie gaat krijg je dat, maar ik heb alles zelf geregeld.
Weet iemand waar ik die dingen kan halen dat je gewoon 2 weken lang die discotheken allemaal in kan? En waar je er allemaal korting of wat dan ook mee krijgt?
uno cerveza frio por favor
hoewel ik ergens heb gelezen dat in bier vrouwelijke hormonen zitten: hoe meer je ervan drinkt, hoe meer onzin je uitkraamt en slechter auto kan rijden.. laatste aanpassing 27 juni 2007 20:36
van bier krijg je ook tieten! dat is het hop-extract wat er in zit
hun zijn er standaard mag van mij wel is wat nieuws bij zoals zany technoboy showtek tatanka enzo
tja jammer als je niet van jump houdt, want dr komen volgensmij best wat jump dj's in Lloret dit jaar
die niet willen vliegen Dus dan is bus wel noodzaak!