Partyflock

Forumonderwerp · 915871
44222x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja ik ga ook lekker weeer eenw eekie naar lloret vd zomer, wie gaan der ook en welk hotel??????????/

Waarschuw beheerder
dat weet k ook wel.. uit de bocht een ravijn of zo in vliegen lijkt me ook niet tof ;) maar als ik in dat vliegtuig zit :S aaaaaargh.. paniek!paniek :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Frouk* op donderdag 10 mei 2007 om 20:17:
oe ik ga ook al bijna!!! kan niet wachten!!! over 10 daagjes en een maandjee

Nu over 1 maand en 3 dagen!! ;)

Jammer dat we niet meer samen werken.. Maar we gaan nog wel samen knalle tog weiffiii!!!

Ik ben er van 22 juli tot 26 augustus!!
Waarschuw beheerder
23 juli klinkt steeds meer dichterbij :D:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 7 mei 2007 om 20:04:
weet niet waar je dan hebt gekeken, maar ik vlieg van Eindhoven naar Barcelona Girona heen en terug voor 170€ met Ryanair..

En zelfs dan vlieg je nog aardig duur.
Ok , je zit wel in het hoogseizoen , maar op die lijnvlucht heb ik regelmatig tickets voor 52 euro retour.

En ideaal als je naar lloret meot, want Girona is dichterbij dan Barcelona

Wij vlogen naar salou altijd goedkoper , dan met de bus.
En dan erbij, voor 200 euro minder wil ik die ellende van 20 uur stilzitten in een bus echt niet hebben :p

En de terugweg is nog veel lastiger , omdat iedereen brak is , nog bezopen is, of gewoon uitgeleefd is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op vrijdag 18 mei 2007 om 14:44:
maar op die lijnvlucht heb ik regelmatig tickets voor 52 euro retour.

last-minute dan zeker?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 18 mei 2007 om 16:15:
last-minute dan zeker?

Nope , vroeg boeken = goedkooop vliegen.
Heb nog nooit last minute geboekt.

Vluchten waren 1 euro , en hoefde alleen 2x 26 euro luchthaven belasting te betaken , maar wel buiten de maanden juni/juli/augustus om dan he :d
Waarschuw beheerder
donateur
aha, buiten 't hoogseizoen.. voelde me al 'n beetje opgelicht :P
Waarschuw beheerder
Maar van September tot Mei is het zeker wel mogelijk!
Ik vlieg 2 Juni van Girona naar maastricht voor 25 euro inclusief alle toeslagen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Morgenvroeg richting Lloret...

Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op vrijdag 18 mei 2007 om 17:03:
Maar van September tot Mei is het zeker wel mogelijk!
Ik vlieg 2 Juni van Girona naar maastricht voor 25 euro inclusief alle toeslagen laatste aanpassing 18 mei 2007 17:03

:/ vink knap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 mei 2007 om 19:28:
Morgenvroeg richting Lloret...

Ben benieuwd!

Nu al? Dan kan je volgens mij nog skién daar!
Waarschuw beheerder
haha idd ja
Waarschuw beheerder
Wij zitten van 14 juli tot en met 28 juli in appartementen Santa Ana II. Ben wel benieuwd, iemand daar eerder geweest?

Waarschuw beheerder
nog 2 maanden:D
Waarschuw beheerder
Met het vliegtuig is zo'n 200 euro duurder dan met de bus

Dat vind ik knap, ik vlieg namelijk voor 160,- met KLM heen en terug... Had t iets later nog wat goedkoper gezien, maar scheelde niet veel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dit jaar zijn wij ook een stuk meer kwijt (met het vliegtuid) dan vorig jaar (bus). Toen was het 450 voor twee weken, nu iets meer dan 650... (ook wel iets luxer appartement, maar toch).
Waarschuw beheerder
Voor 100 euro meer heb je dit: :P
[img width=370 height=243 cacheid=0013f5f30019a197c0b65b491a01e4102b]http://www.villaxl.com/img/acc/601_1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Dat ziet er goed uit, is dat zo'n villa die je gewoon kan afhuren ofzo?
Waarschuw beheerder
Ja klopt... Hebben we via VillaXL gehuurd: zie website
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit, als ik dat geweten had :S Wel erg relax zo je eigen villa, alleen wel jammer dat ze meestal iets meer afgelegen liggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op zondag 20 mei 2007 om 16:35:
Dat vind ik knap, ik vlieg namelijk voor 160,- met KLM heen en terug... Had t iets later nog wat goedkoper gezien, maar scheelde niet veel.

Kan zelfs veel goedkoper , als je met lowcost carrier vliegt.
KLM is duur vanwege de luxe die het bied aan boord, maar die heb je voor 2 uur vliegen in principe eigenlijk niet nodig.

Pak je een vueling , ryanair , clickair , dan vlieg je gegarandeerd goedkoper dan KLM

Uitspraak van [ C.T.Z ] -StePhaN- op zaterdag 19 mei 2007 om 11:35:
:/ vink knap

Geloof je me niet ? , ik kan je me vliegbevestiging laten zien.

25 euro inclusief 1 koffer inchecken bij ryanair(4,5 euro)
Kosten voor MAstercard (5 euro)
En de rest is luchthaven belasting.....
Ticket zelf was 1 cent...

Ryanair is een van de weinige bedrijven die hun winst niet uit de vliegtickets haalt.
Zij halen de kosten vooral terug uit hotels en autos die extra worden reserveerd.
Daarom worden de kosten gedrukt , en kunne n wij goedkoop vliegen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit, als ik dat geweten had Wel erg relax zo je eigen villa, alleen wel jammer dat ze meestal iets meer afgelegen liggen.

Dat is inderdaad het enige nadeel, maar we dachten we doen dit jaar een keer wat anders. Ik heb al via google earth bekeken waar de villa ligt en het is 2,5 tot 3 km vanaf het centrum.

Maar als je gewoon een vaste taxichauffeur neemt die je altijd kan bellen moet het te doen zijn, of een paar fietsen huren... Al lijkt t me niks om tegen zo'n berg op te moeten fietsen.

Kan zelfs veel goedkoper , als je met lowcost carrier vliegt.
KLM is duur vanwege de luxe die het bied aan boord, maar die heb je voor 2 uur vliegen in principe eigenlijk niet nodig.

Pak je een vueling , ryanair , clickair , dan vlieg je gegarandeerd goedkoper dan KLM

Klopt dat het goedkoper is, alleen nu hebben we echt hele goede vliegtijden zodat we op de heenweg nog de hele dag hebben en ook op de terugweg. Dat heb je anders waarschijnlijk niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op maandag 21 mei 2007 om 09:05:
Klopt dat het goedkoper is, alleen nu hebben we echt hele goede vliegtijden zodat we op de heenweg nog de hele dag hebben en ook op de terugweg. Dat heb je anders waarschijnlijk niet.

Ryanair vliegt vooral in de ochtend.
Dus op de heenweg zou je dus al smiddags in Lloret zijn , waardoor je dus nog een hele dag hebt.
Terug betekent dus ook vroeg weg , waardoor je dus niks meer aan je dag hebt , hier verlies je bijna 1 dag mee.

Wel zou je dan weer een terugticket met Vueling of Clickair kunnen nemen.
Deze vliegen ook in de avond terug naar schiphol , zodat je nog wel iets aan je dag daar hebt

KLM heeft wel de iets gemakkelijkere vliegtijden , waardoor je bijvoorbeeld niet zo heel vroeg je bed uit hoeft.
Ryanair heeft wat dat betreft redelijke vroege tijden , waardoor je om 7 uur sochtends al op het vliegveld moet zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
We moeten nu ook al 6 uur vliegen, maar dat hebben we express zo gekozen dat we tenminste de hele dag nog hebben...

En tja vroeg je bed uit... We hebben een keer 17 uur vertraging gehad op schiphol met als gevolg dat ik 45 uur wakker was!:P Dus dit is een lachertje voor me!;)
Waarschuw beheerder
Dan zou ryanair dus ook uitermate geschikt voor je kunnen zijn(voor mij wel iig)
En goedkoop ook , Vliegt naar girona , en lloret is weer dichterbij Girona dan Barcelona
Waarschuw beheerder
Ja alleen moet je dan vanaf Eindhoven vliegen en aangezien ik in Haarlem woon lijkt dat me niet zo'n goed plan!:)
Waarschuw beheerder
Voor mij weer wel ideaal :D omdat ik maar 45 minuutjes er vandaan woon :D

Eigenlijk maakt dat voor jouw ook weer niet uit.
Want de tijd die je van haarlem naar eindhoven kwijt bent , ben je nu van Barcelona naar lloret kwijt.

Dus de tijdwinst die je nu in NL pakt, verlies je weer in Spanje.
Ga je vanaf eindhoven , pak je in Spanje weer tijdwinst :P

Rekensommetje.........maar wel handig zo :p
Waarschuw beheerder
Ja en ik woon 25 minuutjes van Schiphol vandaan...:)

Daarbij komt nog eens kijken dat je voor een paar euro met een reisbus naar Lloret kan worden gebracht vanaf Barcelona. Een treinkaartje naar Girona kost nog geen 1,5 euro maar vraag dan ook niet hoe warm t in die treinen is!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op maandag 21 mei 2007 om 18:32:
vraag dan ook niet hoe warm t in die treinen is!:P

True :P , en wat dan te bedenken van de kwaliteit van de treinen :P
Waarom lopen we eigenlijk te klagen met de NS? we hebben het in NL zo slecht nog niet :D
Waarschuw beheerder
De kwaliteit is ook niet alles, maar viel nog mee... Die hitte was het ergst! Ook ging een conducteur echt helemaal uit ze dak tegen ons, bleek dat we nog 20 cent per persoon bij moesten betalen:S

Van Barcelona naar Lloret is ook maar 80 km dus valt nog mee...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: - slice - :bounce: op maandag 21 mei 2007 om 09:08:
Ryanair vliegt vooral in de ochtend.

ik vertrek om 09:00, prima tijd! (Y) heb je tenminste nog wat aan je dag als je aankomt.. :)

Waarschuw beheerder
hey gold wij van 14 tot 24 juli in santa ana.. see you soon :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 mei 2007 om 15:48:
nog 2 maanden

en dan vatte we der een aantal op bolero park

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 19 mei 2007 om 13:02:
Nu al? Dan kan je volgens mij nog skién daar!

Mhwa, het is best lekker weer hier hoor op dit moment!

En voor 160 Euro na Lloret met vliegtuig+ 7 dagen overnachting(appert.), is een gemiste kans, als je er niet heen zou gaan..Ondanks dat we in mei zitten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 mei 2007 om 18:03:

Best lekker?
Gewoon iedere dag strandweer, tenminste hier in Barca wel.

Ondanks dat we in mei zitten!

Afgelopen weekend nog even in Salou geweest.
Toch erg druk nog , maar dat komt door het hemelvaart weekend.
En daarom waren er ook veel engelsen.

Waarschuw beheerder

En voor 160 Euro na Lloret met vliegtuig+ 7 dagen overnachting(appert.), is een gemiste kans, als je er niet heen zou gaan..Ondanks dat we in mei zitten!

Ja precies gewoon even lekker eruit!
Waarschuw beheerder
ik vertrek 18 juni voor 10 dagen
Waarschuw beheerder
Heeft iemand die 23 juli met Gogo tours met de bus gaat al een mail of brief thuis gehad voor een 2e betaling?? Want ik hoor om me heen al wel paar mensen die de rest van het geld moeten betalen maar ik heb nog steeds niks gehoord..
Waarschuw beheerder
weet niet via welke reisorganisatie wij gaan eigenlijk :lol:
maar meestal moet het in juni betaald worden..
teminste heb ik altijd nog gehad
Waarschuw beheerder
nog 26 dagen :D
Waarschuw beheerder
hallo allemaal..

Ik ga ook met mijn groep naar Lloret de Mar..
Gaat er ook iemand in de periode van 3 augustus??
Waarschuw beheerder
Ik zit daar van 14 juli tot rond 30 juli :cheer:

En niet op hotel, gewoon appartement :) Recht tegenover discotheek straat :kwijl: zodat ik niet al te ver moet lopen zoeken achter waar ik woonde :D :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
heb er zin in..... 17 juli zijn we errrr :D

Waarschuw beheerder
kga 13 juli in hotel sanmarti:D