iemand van jullie weleens meegemaakt dat een oud maatje zelfmoord pleegt
iemand van jullie weleens meegemaakt dat een oud maatje zelfmoord pleegt ik nu wel dus en het voelt behoorlijk kut
niet geloven omdat diegene altijd zo vrolijk was en als je dan zoiets hoort stort je wereld compleet in..
Mensen die zeggen dat ze het gaan doen het nooit.
iemand van jullie weleens meegemaakt dat een oud maatje zelfmoord pleegt ik nu wel dus en het voelt behoorlijk kut
hij is voor de trein gesprongen
2 weken geleden heeft een collega zefmoord gepleegd door midden op de Atlantische Oceaan van boord te springen
als je dan toch dood wilt kun je toch wel een betere manier verzinnen dan lunch te zijn voor een haai?
Het is altijd heftig, maar als je bedenkt dat het de keuze van die persoon is, dan is het wat makkelijker los te laten
Het is vervelend, volgens mij voelt iedereen in zo iemand zijn omgeving zich dan ook nog vaak schuldig, maar ik denk niet dat degene die zelfmoord pleegt wil dat een ander zich kut voelt, want ze hebben zelf heel goed geweten hoe het is om je kut te voelen. De wereld is oneerlijk, doe lief tegen een vreemde.
Die stopt idd in Hoorn.
Ja want daar woon ik Dan was het dezelfde trein
Gelukkig geen echt goeie bekende maar woon in een klein stadje en iedereen kent elkaar hier...
Ik vind zelfmoord trouwens niet egoistisch. Is het bovendien niet veel egostischer om te vinden dat degene die zelfmoord pleegt egoistisch is omdat diegene jou kwetst/achterlaat? Uiteindelijk moet iedereen zijn eigen ding doen.
Ik vind het egoistisch als mensen degene die zelfmoord gepleegd heeft egoistisch vinden.
Ik heb respect voor hem dat hij het gedurft heeft, maar aan de andere kant vind ik het egoïstisch...
Vaak hangen mensen met suicidale gedachten/neigingen het nihilisme aan. Wat inhoud dat er na de dood niets is, dat na de dood alles eindigt. Als dat zo is dan is zelfdoding zonder risico. Maar wat als er wel iets na de dood is?
Dat is fucking bullshit. Als de dood het einde van alles is betekent het dat het het kutste is dat dr bestaat. Je zelfbewustzijn is het meest waardevolle dat je hebt, en het einde van datgene wat door ons als 'de ziel' wordt omschreven, de grootste oorzaak van de angst om dood te gaan.
Ik vind mensen die zelfmoord plegen aso, of ze dat nu doen voor de trein waar ik in zit (doe het dan lekker ;s nachts voor een goederentrein) of zich op hangen in een kamer waarin ik binnen loop, het is gewoon anderen opzadelen met JOUW probleem terwijl de ander daar geen behoefte aan heeft.
Mn ouwe leraar Engels heeft zich opgehangen maar ook hier heb ik weinig begrip voor. Hij was een workaholic en zn scheiding en alles waardoor ie zelfmoord heeft gepleegd was te voorkomen geweest als ie wat luier was. Ik bedoel hij gaf ons zoveel schrijfopdrachten dat ie geen tijd had om ze na te kijken en tsjah als je vrouw daar na een paar jaar geen zin meer in heeft eigen schuld, dat had ik hem al 4 jaar eerder gezegd.
Zelfmoord is gewoon de meest asociale en smerige rotstreek ever. Euthanasie is wat anders, maar dat is een waardig afscheid, ook voor de mensen die daarna op moeten ruimen.
Dat kan je niet zeggen van zelfmoord. Lijkt me nie echt lache werk om iemand met een ijslepel uit de treinrails te moeten peuteren
iemand die me dierbaar is heeft het wel geprobeert tis gelukkig niet gelukt
sommige mensen hebben gewoon zo,n zwaar leven achter de rug.
het ene mens kan meer hebben dan de ander.
over zoiets moet je niet oordelen!!
nog zo,n triest geval
omdat jouw "fucking" leventje wel op rolletjes loopt, wil nog niet zeggen dat dat bij iedereen het geval is!!!
je snap r geen fuck van man.