Partyflock

Forumonderwerp · 915537
1 volger · 5554x bekeken
Betreft: evenement: Club r_AW, zaterdag 25 november 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Hoe heb jij r_AW ervaren, en wat kan je je nog herinneren? 8)
Ik vond het weer marterachtig! :9
Gezellig een aantal babbeltjes mbt otters en bunzings gemaakt...

En de muziek;

Kwam binnen op het eind van Matt M Maddox, en heb daar dus weinig van meegekregen.

Sandy ipv Manu bleek een goede zet, wat een geweld(Y)
Rude Awakening draaide ook erg fijn, imo weinig opbouw, gelijk los.
Peaky was weer peakfijn in orde..

En toen Exile.. oh my tittie fuckin' god! :o Heerlijk!! Wat een act!:lief:
Producer was ook ongeëvenaard vet..veel bekende plaatjes voorbij horen komen, en non-stop vol gas :kwijl:

Weer een geweldige nacht gehad! Beetje jammer van de terugweg..

Ik ga naar m'n nest, en m'n otter ook..:bye:
[img width=450 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDaAuQVvyUYjylavPuTXpz4SRHcskp8*d9DfehnilVZy3YDj1*84bBj*ltTVp8c077aFhUapk9JcjNFjrVCvbTS0cvY99fZGygVx4oQvbk/otter<span class=_O_.jpg?dc=4675599394793753680[/img]" style="max-width: 450px;width: 100%" src="http://groups.msn.com/_Secure/0RwDaAuQVvyUYjylavPuTXpz4SRHcskp8*d9DfehnilVZy3YDj1*84bBj*ltTVp8c077aFhUapk9JcjNFjrVCvbTS0cvY99fZGygVx4oQvbk/otter_O_.jpg?dc=4675599394793753680" />
laatste aanpassing

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
schranz is leuk, voor even.. op r_aw vind ik t soms te lang worden.. liever donkere rollende bassen :)..

maar schranz slippy (hoe simpel en effectief die ook is).. is magisch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 29 november 2006 om 23:31:
jij bent ook een doelloos simpel persoon ernie

en jij komt uit Limburg! :looser:

O:)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
En je kan zeggen wat je wil, doeltreffend is die plaat wel. Zeker als er 20000 man uit hun dak gaan op een Nature One in de Techno tent als die track gedraaid wordt.

Zeker, maar hardstyle is ook onwijs doeltreffend. Al zie ik 20.000 man nog niet gebeuren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 00:54:
Zeker als er 20000 man uit hun dak gaan op een Nature One in de Techno tent als die track gedraaid wordt.

Nouja, mischien is dat juist omdat het ZO simpel is en ZO makkelijk in het gehoor ligt net als top40 nrs waar bij wijze van 100x zoveel mensen naar luisteren.

Voor een hoop mensen moet je sommige muziek echt vaker luisteren wil je het gaan waarderen omdat het op een bepaalde manier in elkaar zit, aan de andere kant heb je muziek waar je 1x naar luistert meteen verknocht aan bent :P, laat dat nou net muziek zijn waar de meeste mensen naar luisteren, uit hun dak gaan, meezingen etc :P...

Goed als er een hardcoretent is waar 300000 man in passen zie ik de meeste ook nog wel losgaan op een hit das niet zon probleem lijkt me..
Waarschuw beheerder
:gaap: eindeloze disussies altijd...over dit onderwerp
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op donderdag 30 november 2006 om 02:04:
ZO makkelijk in het gehoor ligt net als top40 nrs waar bij wijze van 100x zoveel mensen naar luisteren.

ik denk dat dit vooral is omdat mensen vaak niet verder zoeken dan dat ze alles voorgeschoteld krijgen tho
volgens mij weten sommige mensen niet eens dat er hele andere werelden achter de top40 muziek zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op donderdag 30 november 2006 om 02:11:
eindeloze disussies altijd...over dit onderwerplaatste aanpassing 30 november 2006 02:14

Jep :D, net zoals jouw hoofd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op donderdag 30 november 2006 om 09:19:
volgens mij weten sommige mensen niet eens dat er hele andere werelden achter de top40 muziek zitten

:D
Waarschuw beheerder

wat is er nog meer dan ? :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 45954, 23467}
Waarschuw beheerder
donateur

zo he dan baal je als je dat niet weet :O

en dat je iedere dag Tv trance moet aanluisteren :P

Waarschuw beheerder
Tenzij je het vet vind.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 12:40:
Tenzij je het vet vind.

jah oke :)

maar vind dat niet vet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Garibaldi op donderdag 30 november 2006 om 02:04:
Goed als er een hardcoretent is waar 300000 man in passen zie ik de meeste ook nog wel losgaan op een hit das niet zon probleem lijkt me..

Maar jij weet net zo goed als ik dat hardcore publiek weinig op heeft met techno publiek. Dus das appelen met peren vergelijken... aangezien het gemiddelde techno publiek effe wat kritischer tegen muziek aankijkt dan het gemiddelde hardcore publiek.

Daar gaat het hier niet om. Dhr. BAL vindt iets simpel en daarom slecht. Tuurlijk dat is zijn mening, maar daarom IS het niet per definitie zo (feitelijk gezien).

En wat wel feitelijk is, is dat dit punt op elke scene toepasbaar is. Of je nou techno, hardcore, drum & bass en breakcore vergelijkt. Een hit is simpel, herkenbaar en doeltreffend. Of de muziekstijl an sich nou wel of niet makkelijk in het gehoor ligt laat ik hierbij buiten beschouwing.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QUID: PRO :QUO op donderdag 30 november 2006 om 13:38:
Maar jij weet net zo goed als ik dat hardcore publiek weinig op heeft met techno publiek. Dus das appelen met peren vergelijken... aangezien het gemiddelde techno publiek effe wat kritischer tegen muziek aankijkt dan het gemiddelde hardcore publiek.

Daar gaat het hier niet om. Dhr. BAL vindt iets simpel en daarom slecht. Tuurlijk dat is zijn mening, maar daarom IS het niet per definitie zo (feitelijk gezien).

En wat wel feitelijk is, is dat dit punt op elke scene toepasbaar is. Of je nou techno, hardcore, drum & bass en breakcore vergelijkt. Een hit is simpel, herkenbaar en doeltreffend. Of de muziekstijl an sich nou wel of niet makkelijk in het gehoor ligt laat ik hierbij buiten beschouwing.

_0_
Waarschuw beheerder

Amen

Ook al kom je soms over als een hersenloze stage-diver:P dit is toch een heel intelligente post (Y)

Waarschuw beheerder
aangezien het gemiddelde techno publiek effe wat kritischer tegen muziek aankijkt dan het gemiddelde hardcore publiek.

Eerlijk gezegd weet ik dat nog niet zo zeker. Ken genoeg mensen die naar technofeesten gaan ''omdat het zo lekker dansbaar is''. Dat vind ik niet veel anders dan ''Omdat het zo lekker beukt''.

en daarom slecht

Ho ho dat heb ik niet gezegd. Zeg alleen dat bijvoorbeeld dat schranzlabel erg simpel is. Ik houd zelf ook van genoeg simpele muziek dus zoiets zal ik niet snel zeggen :D

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 30 november 2006 om 15:05:
En wat wel feitelijk is, is dat dit punt op elke scene toepasbaar is. Of je nou techno, hardcore, drum & bass en breakcore vergelijkt.

Tuurlijk, maar waar het om ging is dat hardstyle afgezeken werd vanwege de kwaliteit terwijl die mijnsinziens (en ook volgens triqo) niet eens zoveel slechter is als die van de gemiddelde schranz plaat. En dan vind ik het logisch dat je ertegen in gaat (vooral als je vroeger hs in dit geval wel vet gevonden heb zoals wij 2).
Waarschuw beheerder
Ik citeer...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 10:09:
Veel slechter dan dit kan bijna niet.

Maakt verder ook niet uit, ik vind ook dat 70% van de hardtechno troep is. Maar dit aandeel schat ik voor mijzelf bij hardstyle nog hoger in...

Dat is mijn mening, dat kan voor een ander heel anders zijn en daar kan ik heel goed inkomen. Ieder z'n ding toch?

Gelukkig kan ik ook objectief ergens tegenaan kijken en mn mening daarbij uitschakelen, dat gebeurt mijn inziens veel te weinig. Dat t nou in dit geval om jou en anderen in dit topic gaat, zo gaat t maar al te vaak.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 30 november 2006 om 15:05:
Ook al kom je soms over als een hersenloze stage-diver dit is toch een heel intelligente post

In het heetst van de strijd (het feest) wil ik nog wel eens afwijkingen vertonen ja! 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QUID: PRO :QUO op donderdag 30 november 2006 om 16:09:
Maakt verder ook niet uit, ik vind ook dat 70% van de hardtechno troep is. Maar dit aandeel schat ik voor mijzelf bij hardstyle nog hoger in...

Dat is mijn mening, dat kan voor een ander heel anders zijn en daar kan ik heel goed inkomen. Ieder z'n ding toch?

Gelukkig kan ik ook objectief ergens tegenaan kijken en mn mening daarbij uitschakelen, dat gebeurt mijn inziens veel te weinig. Dat t nou in dit geval om jou en anderen in dit topic gaat, zo gaat t maar al te vaak.

Mmm ok misschien ff beetje verkeerd gezegd, maar is er denk je serieus iemand die die tracks als kwalitatief beoordeelt? Dat het aanslaat begrijp ik, betekent nog niet dat het goed is.

Ieder z'n ding ja, maar dat hoeft echt niet elke discussie herhaald te worden. :P

En ik vind het niet verkeerd dat iemand zn eigen mening laat meespelen, integendeel, daar is het juist een forum voor. Als iedereen echt helemaal objectief zou zijn zou je niet eens discussies hebben.

Uitspraak van QUID: PRO :QUO op donderdag 30 november 2006 om 16:10:
In het heetst van de strijd (het feest) wil ik nog wel eens afwijkingen vertonen ja!

En dan mag je wel blij zijn met mensen als ik B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 16:18:
maar dat hoeft echt niet elke discussie herhaald te worden.

Blijkbaar wel! ;)

maar is er denk je serieus iemand die die tracks als kwalitatief beoordeelt?

100% zeker, niet iedereen heeft zo'n goede muzieksmaak als jij! :P

En dan mag je wel blij zijn met mensen als ik

Dat zul je mij niet horen ontkennen, hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QUID: PRO :QUO op donderdag 30 november 2006 om 16:25:
Blijkbaar wel!

Ik val toch niemand aan op muzieksmaak? :O

100% zeker, niet iedereen heeft zo'n goede muzieksmaak als jij!

Ik heb het over kwalitatief goed vinden, niet over leuk/ vet vinden. Jij denkt serieus dat er mensen zijn die als ze naar die tracks luisteren letten op de verschillende lagen, het sample gebruik, het neerzetten van een sfeer, het gebruiken van originele patronen e.d. en op basis daarvan bijv. Joanna Give Me Schranz (ofzo) een kwalitatief goed nummer vinden? Ik zie het niet snel gebeuren eerlijk gezegd.

Dat zul je mij niet horen ontkennen, hehe

Weet ik, wou het alleen ff bevestigd hebben :P
Waarschuw beheerder
Maar jij weet net zo goed als ik dat hardcore publiek weinig op heeft met techno publiek

Val ik dan bij bijde buiten de boot?:(
Waarschuw beheerder
btw ik vind het een aardige discussie hier(Y)

een biertje derbij zou niet misstaan:D

:bier:

Waarschuw beheerder
K zit op werk dus geen goed idee :P
Waarschuw beheerder
Morgen @ mijn verjaardag

Af te halen in bodegraven :bier:
Waarschuw beheerder
Nou sorrie hoor. Ik vind dat wanneer je een bepaalde techno beat heb, en die ook interessant blijft zolang die duurt, dat knapper is (juist een kunst is) dan de meeste hardstyle. Want dat is veel standaarder dan techno. Je hebt veel meer van dezelfde bassen. En de opbouw is zowat altijd hetzelfde. Het is niet voor niets zo dat veel mensen eerst in hun leven hardstyle luistreren (omdat het lekker herkenbaar is maar tegenwoordig ook minder volwassen). en daarna overgaan op techno en alle andere moeilinjkere verteer baardere stylen. Omdat het gewoon volwassener is.

Ik ken echt ontzettend veel mensen bij wie het zo gaat. En echt practies nooit andersom. Het spijt mij maar als ze vort melodieen van airwolf door de hardstyle heendraaien met een veel te voor de hand liggende bas en waarbij iedereen op een ontzettend domme manier aan het springen en het schreeuwen is, ''niveauloos'' Dat is het, laat ik het voor gezien. En dat terwijl ik vroeger hardstyle zooooo vet vond. Maar de muziek veranderd gewoon. En als je dat niet hoort jammer dan maar ik hoor het wel. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 30 november 2006 om 16:43:
Val ik dan bij bijde buiten de boot?

Nee, jij bent de uitzondering die de regel bevestigt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 16:30:
Ik heb het over kwalitatief goed vinden, niet over leuk/ vet vinden.

Ook dat beoordeelt ieder voor zich. Net als dat er 16 miljoen bondscoaches zijn, zijn er ook 16 miljoen mensen die van zichzelf vinden dat ze een goede muzieksmaak hebben.

Begrijp wel; niet iedereen luistert op dezelfde manier naar muziek zoals jij en ik en vele anderen hier. Waar voor de een geldt dat Boten Anna een kwalitatief geweldig nummer is (want het heeft op nr. 2 in de Top 40 gestaan), geldt dat voor jou en mij niet (want het is simpel en skihutniveau).

Wie bepaalt wat kwaliteit is en wat niet? Dat doet ieder voor zich en ieder op zijn eigen manier.

Einde discussie, want wat heeft dit nog met r_AW te maken...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 16:30:
Jij denkt serieus dat er mensen zijn die als ze naar die tracks luisteren letten op de verschillende lagen, het sample gebruik, het neerzetten van een sfeer, het gebruiken van originele patronen e.d. en op basis daarvan bijv. Joanna Give Me Schranz (ofzo) een kwalitatief goed nummer vinden? Ik zie het niet snel gebeuren eerlijk gezegd.

:lol: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jantje trammelantje op donderdag 30 november 2006 om 18:31:
En dat terwijl ik vroeger hardstyle zooooo vet vond

idd de zogenaamde ealry hardstyle (dramatische naam maar goed ) uit begin 2000 enz was nog origineel en zaten erg vette producties bij vind ik..

na 2003 werd dat steeds minder :(
Waarschuw beheerder
De massa boeit het niet of het kwalitatief is of niet. Als het maar een makkelijk, herkenbaar, meebruldeuntje heeft is het goed. Gelukkig loopt er ook selectief volk rond :woeptiedoe:

Dat je iets mooi of niet mooi vind is ieders eigen mening, maar als aan een nummer tijd (dus kwaliteit) is besteedt, dat is dan toch een feit. Ik vind sommige nummers wel goed, maar niet mooi (snappie?)

En wat deze discussie met Club r_AW te maken heeft: Vraag maar eens aan dhr. Hoff waarom hij het in de P60 organiseert ipv de Heineken Music Hall :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 30 november 2006 om 19:53:
idd de zogenaamde ealry hardstyle (dramatische naam maar goed ) uit begin 2000 enz was nog origineel en zaten erg vette producties bij vind ik..

na 2003 werd dat steeds minder

Dat bedoel ik.. en als de muziek te populair wordt gaan de producers aan de lopende band producties maken en krijg je van die zaaddodende plaatjes. Dat is echt bij iedere muziekstijl onderhand al geweest..

Waarschuw beheerder
Nou sorrie hoor. Ik vind dat wanneer je een bepaalde techno beat heb, en die ook interessant blijft zolang die duurt, dat knapper is (juist een kunst is) dan de meeste hardstyle. Want dat is veel standaarder dan techno. Je hebt veel meer van dezelfde bassen. En de opbouw is zowat altijd hetzelfde. Het is niet voor niets zo dat veel mensen eerst in hun leven hardstyle luistreren (omdat het lekker herkenbaar is maar tegenwoordig ook minder volwassen). en daarna overgaan op techno en alle andere moeilinjkere verteer baardere stylen. Omdat het gewoon volwassener is.

Ik ken echt ontzettend veel mensen bij wie het zo gaat. En echt practies nooit andersom. Het spijt mij maar als ze vort melodieen van airwolf door de hardstyle heendraaien met een veel te voor de hand liggende bas en waarbij iedereen op een ontzettend domme manier aan het springen en het schreeuwen is, ''niveauloos'' Dat is het, laat ik het voor gezien. En dat terwijl ik vroeger hardstyle zooooo vet vond. Maar de muziek veranderd gewoon. En als je dat niet hoort jammer dan maar ik hoor het wel. ;)

Maar of een beat interessant is is afhankelijk van je smaak. Voor mij duurt het meestal namelijk niet lang. En het gebeurt idd vaak dat mensen eerst naar hardstyle luisteren, en later schranz, maar dat betekent nog niet dat het een volwassen stijl is. Schranz is juist een typische beukstijl als je het mij vraagt, zelfde als hardstyle, maar minder hapklaar. En zoals ik al zei met dat schranz label, schranz brengt ook extreem simpele nummers voort bijv. met joanna giveme schranz, vind ik hetzelfde als een hs remix van airwolf.

Ook dat beoordeelt ieder voor zich. Net als dat er 16 miljoen bondscoaches zijn, zijn er ook 16 miljoen mensen die van zichzelf vinden dat ze een goede muzieksmaak hebben.

Begrijp wel; niet iedereen luistert op dezelfde manier naar muziek zoals jij en ik en vele anderen hier. Waar voor de een geldt dat Boten Anna een kwalitatief geweldig nummer is (want het heeft op nr. 2 in de Top 40 gestaan), geldt dat voor jou en mij niet (want het is simpel en skihutniveau).

Wie bepaalt wat kwaliteit is en wat niet? Dat doet ieder voor zich en ieder op zijn eigen manier.

Tuurlijk vind iedereen dattie een goede muzieksmaak heeft, maar dat betekent nog niet dat hij/ zij bepaalde tracks op kwaliteit kan beoordelen. Ik vind eerder dat de kwaliteit van een track vaststaat; niet van mening afhankelijk is en alleen objectief beoordeeld kan worden door iemand die verstand heeft van de stijl en dus weet of er dingen gejat zijn of dat iets juist heel origineel is. Notering in de top 40 bijv. heeft daar niks mee te maken.

Einde discussie, want wat heeft dit nog met r_AW te maken...

En dan, weer pagina's lang gezeik over marters en aanverwanten moeten aanhoren? :D ;P
Waarschuw beheerder
Joizes je klootzak! gaal verukkes veul type jack!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 22:27:
Tuurlijk vind iedereen dattie een goede muzieksmaak heeft,

ik niet ik ben gewoon een meeloper
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Dekker[2x5] op donderdag 30 november 2006 om 21:44:
https://partyflock.nl/topic/910221

Jezus dat is idd vrij zaaddodend:(
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op donderdag 30 november 2006 om 22:29:
ik niet ik ben gewoon een meeloper

was al bekend!:P
Uitspraak van Serenity op donderdag 30 november 2006 om 19:59:
En wat deze discussie met Club r_AW te maken heeft: Vraag maar eens aan dhr. Hoff waarom hij het in de P60 organiseert ipv de Heineken Music Hall :-)

idd:) als je deze discussie in een topic van een ander feest zou houden:) vliegen de ziektes je om je oren:)

:flower:
Waarschuw beheerder
En dan, weer pagina's lang gezeik over marters en aanverwanten moeten aanhoren?

:lief:

Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 30 november 2006 om 22:58:
dd:) als je deze discussie in een topic van een ander feest zou houden:) vliegen de ziektes je om je oren:)

dat verklaart mogelijk de afwezigheid van enkele anderen hier..Farid en Monsieur bijvoorbeeld :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kom op, iedereen weet toch dat Drum'n'Bass ownt? Discussies over schranz en hardstyle zijn dan ook volkomen overbodig ;)

[note: dit heet sarcasme... voor er weer een hoop trigger happy nozems gaan bashen dat dnb suckt en hardstyle zo gaaf en geil is (wat niet zo is, maar dit terzijde... hardstyle is gewoon... eh... *yawn* ? Net niet hardcore... pretendeert een hoop te zijn, maar is traag als dikke poep... ;) ]

owja, ontopic: laatste paar minuten van peaky pounder meegekregen bij binnenkomst (tja, zat eerst op een dnb feestje in amsterdam... ^_^ ) daarna beuke exile er flink op los. Had eerst totaal niet door dat Exile aan de gang was (ik miste z'n rubberen eend die die met prspct xl wel had tijdje terug :P). Het is ook niet alsof ik de line-up bekeken had. Hahaha, was echt van "oh, m'n lift gaat van amsterdam eerst nog naar club r_AW.. dan maar ff snel kaartje fixen anders wordt het in de auto slapen tot einde feestje.". DJ Producer was echt.. w00t! beukage.

Jups... ik heb wel genoten van club r_AW, relaxte lui ook (eerste keer club r_AW for me)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cavey op donderdag 30 november 2006 om 23:24:
[cavey] kom op, iedereen weet toch dat Drum'n'Bass ownt? Discussies over schranz en hardstyle zijn dan ook volkomen overbodig ;)

Echt niet klootzak!

Uitspraak van cavey op donderdag 30 november 2006 om 23:24:
note: dit heet sarcasme... voor er weer een hoop trigger happy nozems gaan bashen

..en er gewoon over heen lezen :[
Waarschuw beheerder
donateur
En dan, weer pagina's lang gezeik over marters en aanverwanten moeten aanhoren?

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
ben je mooi in de bunzing gelogeerd
Waarschuw beheerder
En dan, weer pagina's lang gezeik over marters en aanverwanten moeten aanhoren

:looser: