Partyflock

Forumonderwerp · 914352
Waarschuw beheerder
Na een aantal jaren seksueel actief te zijn, heb ik gemerkt dat er soms nog best veel schort aan de technieken van de hedendaagse man in bed. Ik ga absoluut niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb en ook niet dat ik het derde wereldwonder in bed ben. Maar ik denk dat mijn onderstaande punten van kritiek menig vrouw herkenbaar in de oren klinken.

Ik zal beginnen bij het zoenen. Naast de gevreesde mixers, kwijlers en huigentikkers, heb ik nog een aantal punten van verbetering. Bij het zoenen gaat het om afwisseling, machinaal urenlang, dezelfde rondjes draaien in de mond, met een rondetijd van 33.9 wordt niet echt gewaardeerd. We heb tenslotte ook een boven- en onderlip en ook zij willen aandacht. De meeste mannen snappen dat, maar soms wordt die aandacht niet erg tactisch gegeven. Voorbeeld? De happer. De happer hapt naar de bovenlip en neemt en passent ook de neus mee. Door een ferme lik van zijn tong kan na afloop de neus worden gesnoten. Onderlip eigenlijk hetzelfde verhaal. Echt mannen, de kin is niet specifiek een erogene zone, hij wil best wat aandacht, maar hoeft niet achter te worden gelaten als druipsteen.

Naast de lippen en tong zijn er nog veel meer plekjes waar we graag gezoend worden. Vele mannen begrijpen dat verlangen en laten al snel hun hond richting nek en oren afdwalen. Vaak heerlijk (het zijn in mijn geval een van mijn gevoeligste plekjes), maar soms een drama. Zo was er eens een man, die blijkbaar dacht dat ik tegen het plafond zou gaan, als hij met zijn tong en liters speeksel een honderd meter bad aan zou leggen in mijn nek. Serieus, ik douche regelmatig en was mij zelfs achter mijn oren, dus rot op met die liters nat in mijn nek. Ook mannen die denken dat je het prettig vind als zij met hun tong in je ooringang gaan en hem daar als een heipaal in en uit laten gaan (voor een geil soppend geluidje), mogen wat mij betreft retour afzender.

Vervolgens gaat de tocht door naar de borsten. Vaak via een hink-stapsprong (hoezo zijn mijn schouders en borst niet lief geweest ofzo?), maar goed we vergeven het de man. Borsten blijven iets magisch hebben voor de man, ze hebben ze zelf niet, dus dat zal het wel zijn. De meeste mannen nemen ook uitgebreid de tijd voor deze locatie. Er word lustig gezoend, gezogen, gekneed en gestreeld en vaak nog lekker ook. Toch wil ik sommige mannen meegeven dat borsten geen stressballetje zijn en er mogen best tanden ingezet worden, tenzij ik achteraf hechtingen moet gaan halen, laat dan maar zitten.

Dan de buik. Ik krijg regelmatig te horen hoe strak men mijn buik wel niet vindt, maar lig ik in bed met een mannelijk persoon, dan word die vaak benoemde buik met een enkel kusje beloont. Jammer, want mijn buik is naast strak ook nog eens ernstig gevoelig. Maar goed, de man is doelgericht en er dient afgezakt te worden naar de hoofdprijs. Kortom, haast!

Met haast het schuim op de kaken is de man eindelijk beland waar hij wil zijn; haar kutje. Vele mannen weten zich goddank nog zo in te houden dan ze de spanning, ook voor de vrouw, nog weten op te bouwen. Via liezen, dijbenen en schaamlippen wordt langzaam de spanning tot een hoogtepunt opgevoerd en als hij dan eindelijk de allergevoeligste plekjes onder handen neemt, kunnen wij ons alleen nog maar tevreden kreunend mee laten voeren op het tempo dat hij aangeeft. Helaas zijn er ook mannen die, zodra het kutje in zicht is, zich er als een professionele duiker in storten. Het maakt opeens niet meer waar er gelikt of gezogen wordt, als er maar gelikt en gezogen word. Dit is dezelfde categorie mannen die denkt dat een clitoris een Italiaans gerecht is.

Tot nu toe heb ik het alleen gehad over de weg die de man met zijn mond bewandelt, maar ik ben mij er ter degen van bewust dat ook de handen van groot belang zijn. Echter, maar dat is mijn ervaring, de meeste mannen zijn aardig bedreven met hun handen. De een natuurlijk beter dan de ander, maar over het algemeen genomen ben ik persoonlijk tevreden. Een laatste aanwijzing op dit vlak: zacht en teder is allemaal leuk en aardig en ook zeker heel lief, maar ik wil ook voelen dat ik met een man in bed lig, dus die kracht van jullie mag ook af en toe best worden ingezet.
En dan het fijne vingerwerk. Is moeilijk te bekritiseren aangezien de ene vrouw houd van een wat zachtere aanpak en de ander graag wat ruwer wil aangepakt worden. Wel is het zo dat ik niet hoef uitgediept te worden, het gat zit er al en mannen, jullie zijn geen mijnwerkers.

Geen complete seks zonder het echte neukwerk. En na een heerlijk voorspel, waar het een kwestie van geven en nemen is (ik weet, hier niet beschreven, maar dames, de tijd dat we er als lijken bijlagen is wel heel erg voorbij, toch?!?), mag van mij het feest beginnen. Ook hier weer een kwestie van smaak. Wil de ene vrouw nice and slow, diepkijkend in de partners ogen neuken, de ander heeft liever een blauwe baarmoeder en wil suf geneukt worden. Vaak is dit heel simpel aan te geven en pikt elke man, naar mijn ervaring, die hints ook gemakkelijk op.
Toch ter afsluiting een laatste opmerking: het is een leugen dat size doesn’t matter. Echt mannen, het doet er wel toe, ik wil wel wat voelen en geen jeuk krijgen…

Waarschuw beheerder
joh :O
Waarschuw beheerder
Je weet zelf dondersgoed dat dit teveel tekst is, zo op maandag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 20 november 2006 om 21:57:
Na een aantal jaren seksueel actief te zijn, heb ik gemerkt dat er soms nog best veel schort aan de technieken van de hedendaagse man in bed. Ik ga absoluut niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb en ook niet dat ik het derde wereldwonder in bed ben. Maar ik denk dat mijn onderstaande punten van kritiek menig vrouw herkenbaar in de oren klinken.

Ik zal beginnen bij het zoenen. Naast de gevreesde mixers, kwijlers en huigentikkers, heb ik nog een aantal punten van verbetering. Bij het zoenen gaat het om afwisseling, machinaal urenlang, dezelfde rondjes draaien in de mond, met een rondetijd van 33.9 wordt niet echt gewaardeerd. We heb tenslotte ook een boven- en onderlip en ook zij willen aandacht. De meeste mannen snappen dat, maar soms wordt die aandacht niet erg tactisch gegeven. Voorbeeld? De happer. De happer hapt naar de bovenlip en neemt en passent ook de neus mee. Door een ferme lik van zijn tong kan na afloop de neus worden gesnoten. Onderlip eigenlijk hetzelfde verhaal. Echt mannen, de kin is niet specifiek een erogene zone, hij wil best wat aandacht, maar hoeft niet achter te worden gelaten als druipsteen.

Naast de lippen en tong zijn er nog veel meer plekjes waar we graag gezoend worden. Vele mannen begrijpen dat verlangen en laten al snel hun hond richting nek en oren afdwalen. Vaak heerlijk (het zijn in mijn geval een van mijn gevoeligste plekjes), maar soms een drama. Zo was er eens een man, die blijkbaar dacht dat ik tegen het plafond zou gaan, als hij met zijn tong en liters speeksel een honderd meter bad aan zou leggen in mijn nek. Serieus, ik douche regelmatig en was mij zelfs achter mijn oren, dus rot op met die liters nat in mijn nek. Ook mannen die denken dat je het prettig vind als zij met hun tong in je ooringang gaan en hem daar als een heipaal in en uit laten gaan (voor een geil soppend geluidje), mogen wat mij betreft retour afzender.

Vervolgens gaat de tocht door naar de borsten. Vaak via een hink-stapsprong (hoezo zijn mijn schouders en borst niet lief geweest ofzo?), maar goed we vergeven het de man. Borsten blijven iets magisch hebben voor de man, ze hebben ze zelf niet, dus dat zal het wel zijn. De meeste mannen nemen ook uitgebreid de tijd voor deze locatie. Er word lustig gezoend, gezogen, gekneed en gestreeld en vaak nog lekker ook. Toch wil ik sommige mannen meegeven dat borsten geen stressballetje zijn en er mogen best tanden ingezet worden, tenzij ik achteraf hechtingen moet gaan halen, laat dan maar zitten.

Dan de buik. Ik krijg regelmatig te horen hoe strak men mijn buik wel niet vindt, maar lig ik in bed met een mannelijk persoon, dan word die vaak benoemde buik met een enkel kusje beloont. Jammer, want mijn buik is naast strak ook nog eens ernstig gevoelig. Maar goed, de man is doelgericht en er dient afgezakt te worden naar de hoofdprijs. Kortom, haast!

Met haast het schuim op de kaken is de man eindelijk beland waar hij wil zijn; haar kutje. Vele mannen weten zich goddank nog zo in te houden dan ze de spanning, ook voor de vrouw, nog weten op te bouwen. Via liezen, dijbenen en schaamlippen wordt langzaam de spanning tot een hoogtepunt opgevoerd en als hij dan eindelijk de allergevoeligste plekjes onder handen neemt, kunnen wij ons alleen nog maar tevreden kreunend mee laten voeren op het tempo dat hij aangeeft. Helaas zijn er ook mannen die, zodra het kutje in zicht is, zich er als een professionele duiker in storten. Het maakt opeens niet meer waar er gelikt of gezogen wordt, als er maar gelikt en gezogen word. Dit is dezelfde categorie mannen die denkt dat een clitoris een Italiaans gerecht is.

Tot nu toe heb ik het alleen gehad over de weg die de man met zijn mond bewandelt, maar ik ben mij er ter degen van bewust dat ook de handen van groot belang zijn. Echter, maar dat is mijn ervaring, de meeste mannen zijn aardig bedreven met hun handen. De een natuurlijk beter dan de ander, maar over het algemeen genomen ben ik persoonlijk tevreden. Een laatste aanwijzing op dit vlak: zacht en teder is allemaal leuk en aardig en ook zeker heel lief, maar ik wil ook voelen dat ik met een man in bed lig, dus die kracht van jullie mag ook af en toe best worden ingezet.
En dan het fijne vingerwerk. Is moeilijk te bekritiseren aangezien de ene vrouw houd van een wat zachtere aanpak en de ander graag wat ruwer wil aangepakt worden. Wel is het zo dat ik niet hoef uitgediept te worden, het gat zit er al en mannen, jullie zijn geen mijnwerkers.

Geen complete seks zonder het echte neukwerk. En na een heerlijk voorspel, waar het een kwestie van geven en nemen is (ik weet, hier niet beschreven, maar dames, de tijd dat we er als lijken bijlagen is wel heel erg voorbij, toch?!?), mag van mij het feest beginnen. Ook hier weer een kwestie van smaak. Wil de ene vrouw nice and slow, diepkijkend in de partners ogen neuken, de ander heeft liever een blauwe baarmoeder en wil suf geneukt worden. Vaak is dit heel simpel aan te geven en pikt elke man, naar mijn ervaring, die hints ook gemakkelijk op.
Toch ter afsluiting een laatste opmerking: het is een leugen dat size doesn’t matter. Echt mannen, het doet er wel toe, ik wil wel wat voelen en geen jeuk krijgen…

:/

Waarschuw beheerder
donateur
okeey! :)
Waarschuw beheerder
kijk een vrouw die weet wat ze zegt

t is net of ik dat stukje tekst heb geschreven haha
(Y)

Waarschuw beheerder
Na een aantal jaren seksueel actief te zijn, heb ik gemerkt dat er soms nog best veel schort aan de technieken van de hedendaagse man in bed

verkeerde mannen trut, koop een dildo!!

en toen las ik niet meer verder :/

geëmancipeerde vrouwen!

wij mannen gaan ons evrouwciperen!
al moet ik nog wel even wat voorstanders zien te ritselen :S

Waarschuw beheerder
En nu?

Waarschuw beheerder
donateur
nix nieuws hoor
Waarschuw beheerder
Het zit je hoog eh :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 22:00:
okeey!

ben je het ermee eens :p ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 22:01:

Of een hond :O !
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
wat een slet :d

Waarschuw beheerder
Wel is het zo dat ik niet hoef uitgediept te worden, het gat zit er al en mannen, jullie zijn geen mijnwerkers.

:lol:

Waarschuw beheerder
Oh ik zie dat je die al hebt :lol:

Waarschuw beheerder
Ik zal beginnen bij het zoenen.

van zoenen kom je toch niet klaar, dus geen ramp (Y)
Waarschuw beheerder
teveel tekst joh

Waarschuw beheerder
Maar ik denk dat mijn onderstaande punten van kritiek menig vrouw herkenbaar in de oren klinken.

:yes:

Waarschuw beheerder
mixers, kwijlers en huigentikkers

De meeste mannen

De happer.

Vele mannen

De meeste mannen

naar mijn ervaring,

Je maakt een beetje een sletterige indruk.
Waarschuw beheerder
heb ik gemerkt dat er soms nog best veel schort aan de technieken van de hedendaagse man in bed

Tot hier stop ik al met lezen (is trouwens ook nog eens teveel text.

Misschien eerst eens naar de technieken van de vrouw kijken voordat er naar de man gekeken word. Op je rug alleen liggen versta ik niet onder een taktiek by-the-way :P

Waarschuw beheerder
Na een aantal jaren seksueel actief te zijn,blablablablablablabla......

koop een dildo!!

:kwijl:

[img]ttps://shop.black.nl/img/artikelen/bw000324.jpg[/img]

SLOTJE! :S:S:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sommige vrouwen kunnen dr ook nix van,!

Waarschuw beheerder
copy

paste

Bron graag voortaan vermelden TS

Waarschuw beheerder
Wel is het zo dat ik niet hoef uitgediept te worden, het gat zit er al en mannen, jullie zijn geen mijnwerkers.

ik hoef haar nu al helemaal niet meer, ze is dus behoorlijk uitgediept als ze al jaren dit meemaakt :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 22:05:
van zoenen kom je toch niet klaar, dus geen ramp (Y)

Brave vrouw :lief:
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Op elk potje past een dekseltje... zo ist met zoenen ook imo... de een past wel/beter bij je, de ander niet/minder...
Zoenen aanleren? Nee dank je... My way or the highway ;)
Waarschuw beheerder
Beroep: Media Adviseur

is te merken :/
Waarschuw beheerder
Je doet alsof alle vrouwen hetzelfde zijn. :/ Het enige wat dit is, is een handleiding hoe JIJ bevredigd wil worden. Misschien effe een linkje geven aan elke nieuwe date waar je mee op stap gaat, dan is dit topic toch niet GEHEEL nutteloos geweest :/

Gewoon met je partner over hebben wat hij/zij lekker vindt, zoals elke volwassene dat doet of hoort te doen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 22:09:

http://www.funkyhunks.nl/forum/forum_topic.php?id=11474
Waarschuw beheerder
goed verhaal lekker kort ;p
[img width=511 height=123]http://www.afm.nl/consumer/upl_images/header-logo.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pudani op maandag 20 november 2006 om 22:12:

Op aanvraag een tijdje columns voor geschreven :yes:

En wat een drukte gelijk om een column :D Dank (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 22:09:
Bron graag voortaan vermelden

Bron: Vrouw zoekt de passionele man die de vrouw verwent :9

Waarschuw beheerder
wow
ben jij de persoon in kwestie :o

de 1e 2 reacties in dat topic :roflol:
uhhuh ga ik echt nie allemaal lezen

Dit meen je niet?
Een complete analyse uit jou opzicht over de man in bed?
Ga het niet lezen.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeie sex staat en valt met goede communicatie. Geldt voor allebei. Jij kan niet uit jezelf weten wat hij lekker vindt en dat geldt voor hem ook. Lekker handig een man afzeiken terwijl je hem niet vertelt wat je lekker vindt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 20 november 2006 om 22:16:

Sow jij moet je ei wel heel nodig kwijt :P
Waarschuw beheerder
donateur
hoi.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 22:19:
Sow jij moet je ei wel heel nodig kwijt

Een kennis van me heeft die site ooit opgericht en vroeg me begin dit jaar of ik mijn columns op die site wilde zetten (Y)
Waarschuw beheerder
Ei kwijt? volgens mij klapperen der eierestokken :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Suus B) op maandag 20 november 2006 om 21:59:

zeker weten!

Waarschuw beheerder
mijn hoofd doet pijn van al dat lezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pro-Hcore op maandag 20 november 2006 om 22:25:

als je begint te lezen ben je er zo door hoor en is leuk geschreven (Y)

Waarschuw beheerder
so..what's the news? :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op maandag 20 november 2006 om 22:27:
als je begint te lezen ben je er zo door hoor en is leuk geschreven

:jaja:

al vond ik een stukje er wel wat vreemd staan:p

in de partners ogen neuken

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
ga dit niet lezen :gaap: :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 22:34:
Klopt. Ik vond deze wel beter.

die op het strand is ook wel lache :lol:
Waarschuw beheerder
leuk... en nu? :/
Waarschuw beheerder
Zo is het maar NET!!!8)

YOU GO GIRL

:bounce:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en zo is t!! en ni anders !!

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
wij mannen gaan ons evrouwciperen!
al moet ik nog wel even wat voorstanders zien te ritselen

I'm with you B)

Altijd dat gezeik over mannen :frusty:
Alsof vrouwen zo goed zijn in alles Pfff!

Wij hebben tenminste geen clitoris (onvolgroeide penis)

¥+¥=¥¥

Waarschuw beheerder
Nou nou:D

Waarschuw beheerder
donateur
:D(Y)

Waarschuw beheerder
Na een aantal jaren seksueel actief te zijn, heb ik gemerkt dat er soms nog best veel schort aan de technieken van de hedendaagse man in bed

:nee: helemaal niet mee eens...het gaat zich er om of vrouwen aangeven wat zij lekker vinden...als ze dat niet doen, kan de man het ook niet 'goed' doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
ben te lui om dit alles te lezen...:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 23:12:
helemaal niet mee eens...het gaat zich er om of vrouwen aangeven wat zij lekker vinden...als ze dat niet doen, kan de man het ook niet 'goed' doen

idd, ik lees en hoor zo vaak van die verhalen van gefrustreerde vrouwen die nooit tevreden zijn met de 'prestaties' van de man..als deze vrouwen nou s wat minder zeiken en wat vaker durven aan te geven wat ze lekker of prettig vinden! it takes two to tango...

Waarschuw beheerder
de meeste mannen zijn aardig bedreven met hun handen.

Klopt !

Mn rechterhand is mn beste vriend :cheer:

maarum voor de rest beetje onzinnige lap tekst :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 23:20:
idd, ik lees en hoor zo vaak van die verhalen van gefrustreerde vrouwen die nooit tevreden zijn met de 'prestaties' van de man..als deze vrouwen nou s wat minder zeiken en wat vaker durven aan te geven wat ze lekker of prettig vinden! it takes two to tango

(Y)

Waarschuw beheerder
GEWELDIG verhaal!
heb me Suf gelachen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 22:05:
van zoenen kom je toch niet klaar, dus geen ramp

nee he ?

nouuuuuuu ik geloof dat er genoeg geeeks zijn die de bbroek al vies hebben voordat dat ie uit is o:)
Waarschuw beheerder
Ik vind het erg leuk geschreven, heb erom gelachen.;-)

bedankt en succes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 23:03:
I'm with you B)

B)

Altijd dat gezeik over mannen :frusty:
Alsof vrouwen zo goed zijn in alles Pfff!

Wij hebben tenminste geen clitoris (onvolgroeide penis)

en een mislukte genezen open ruggetje :/
Waarschuw beheerder
Wij hebben geen clitoris

dan doe maar n jagermeister O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vele mannen begrijpen dat verlangen en laten al snel hun hond richting nek en oren afdwalen.

??????? Zullen we die er maar helemaal niet bij betrekken??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Normaal gesproken ben ik niet zo wild van je teksten Linda maar deze wekt toch zeker een glimlach op mn gezicht...

Misschien een idee om het niet zo veel over je eigen bedpartners te hebben maar het lekker algemeen te houden...Dan schilder je jezelf ook niet af als :x:flower:
Waarschuw beheerder
Bedankt voor je tips, ik zal ze zometeen is in de praktijk gaan brengen 8):looser:

Waarschuw beheerder
Wel is het zo dat ik niet hoef uitgediept te worden, het gat zit er al en mannen, jullie zijn geen mijnwerkers

haha leuke illustratie haha

het hele verhaaltje heeft wel zo zn waarheden, niet met alles natuurlijk, verschilt per persoon idd, maar er zitten leuke tips i;)
Waarschuw beheerder

dit vind ik prima, daardoor lijk ik nog veel beter :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pudani op maandag 20 november 2006 om 23:56:
dit vind ik prima, daardoor lijk ik nog veel beter

mooi is dat he
Waarschuw beheerder
De meeste mannen snappen dat

Vele mannen begrijpen dat verlangen

De meeste mannen nemen ook uitgebreid de tijd voor deze locatie

Vele mannen weten zich goddank nog zo in te houden dan ze de spanning, ook voor de vrouw, nog weten op te bouwen

mijn ervaring, de meeste mannen zijn aardig bedreven met hun handen

en pikt elke man, naar mijn ervaring, die hints ook gemakkelijk op.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat er één rotte appel tussenzit die het verpest voor de rest

Waarschuw beheerder
hey mikie, die zit!! ha ha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op dinsdag 21 november 2006 om 00:18:
Het komt er dus eigenlijk op neer dat er één rotte appel tussenzit

zolang ze geen appels met peren vergelijkt vind ik het best 8)

Waarschuw beheerder
alles ok mikiboy?

Waarschuw beheerder
ben jij wel de man in bed? ha ha wat n onderwerp!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 00:41:
ben jij wel de man in bed

of de stefan postma (of hoe die keeper ook mag heten 8))

Waarschuw beheerder
ha ha postma? nooit v gehoord!!
Waarschuw beheerder
Vroeger toen ik de break out las las ik ook wel eens van dit soort ingezonden brieven van meisjes van 14...die dan op een moederlijke manier toegesproken werden door een zogenaamde therapeut...

Bij meisjes van 14 kan ik erom lachen...

Bij iemand van 24 moet ik er een beetje om huilen...vooral omdat er totaal geen punt in zit wat je nou wilt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een topic! wie denk je dat je bent>> goedele liekens ofzo?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur

helaas sluit ik me hier volledig bij aan, ook op de nacht van maandag op dinsdag :x

(f)
Waarschuw beheerder
ik vond het zeer leerzaam, weet nu eindelijk dat ik vanaf der mond afmoet dalen om bij een kut te komen:$
Waarschuw beheerder
T zal vast niet de bedoeling zijn maar ik ben dus weer helemaal vrolijk van dit verhaaltje .. je hebt t echt zo grappig geschreven:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 november 2006 om 01:31:
wat een topic! wie denk je dat je bent>> goedele liekens ofzo?

Hey beetje respect voor het vagina-monoloog he:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
te veel tekst zo op de vroege morgen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 06:23:

lees dan vanavond.

Waarschuw beheerder
donateur
De juiste mannen uitzoeken voortaan (y)

Waarschuw beheerder
zie je nou dat vrouwen altijd wel wat te zeiken hebben :gaap:

Waarschuw beheerder
Haha, goedemorgen!!! (Y)

Gouden tekst :roflol: ... Altijd leuk zo'n column op de vroege morgen. (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 06:23:

lees dan gewoon niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 08:01:
zie je nou dat vrouwen altijd wel wat te zeiken hebben

doe dan eens beter je best man o:)

Waarschuw beheerder
Nira: Ik ben het er wel mee eens dat sommige mannen vrij egoistisch zijn in bed, en alleen hun eigen gram zo snel mogelijk willen behalen.

Maar ik vind ook dat als je met de juiste partner bent je alles moet kunnen bespreken, het is tenslotte de normaalste zaak van de wereld iedereen doet het.
Daarom kan een vrouw ook best aangeven wat ze lekker vind en wat niet, zodat een man wat meer op haar genot kan inspelen en vice versa natuurlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ***Puppy*** op maandag 20 november 2006 om 23:40:
Normaal gesproken ben ik niet zo wild van je teksten Linda maar deze wekt toch zeker een glimlach op mn gezicht...

Misschien een idee om het niet zo veel over je eigen bedpartners te hebben maar het lekker algemeen te houden...Dan schilder je jezelf ook niet af als :X

Helemaal mee eens!!En al die bedgeheimen zijn ook niet echt interessant!!O:)
Waarschuw beheerder
das net iets teveel tekst! en ik denk dat er net zoveel tekst kan worden geweid aan de vrouw in bed.....maar ook daar heb ik geen zin in.

Waarschuw beheerder
:respect: goed stuk!

Wel is het zo dat ik niet hoef uitgediept te worden, het gat zit er al en mannen, jullie zijn geen mijnwerkers

:jaja:

ik wil wel wat voelen en geen jeuk krijgen…

:o ;)

professionele duiker in storten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op dinsdag 21 november 2006 om 11:13:
ik denk dat er net zoveel tekst kan worden geweid aan de vrouw in bed....

doe es :lol:
Waarschuw beheerder
wel toe, ik wil wel wat voelen en geen jeuk krijgen…

Gaat niet om de lengte van het geweer maar om de kracht van de kogel ;)

En waarom doen mannen alles verkeerd ? is de vrouw zo geweldig in bed ... iedereen maakt fouten in bed en iedereen heeft andere wensen in bed maar je zult er samen het beste van moete maken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

bij mij ook een glimlach op me gezicht zeer leuke tekst ;-)

Waarschuw beheerder

whahahaha :lol: ja t klopt
Waarschuw beheerder
Dit is dezelfde categorie mannen die denkt dat een clitoris een Italiaans gerecht is.

whahahahahahaah :respect: :respect:
hoe kom je erop!!
Waarschuw beheerder
donateur
Naast de gevreesde mixers, kwijlers en huigentikkers,

Je vergeet de wasmachines met spoelprogramma's :dood:
Waarschuw beheerder
Ook mannen die denken dat je het prettig vind als zij met hun tong in je ooringang gaan en hem daar als een heipaal in en uit laten gaan (voor een geil soppend geluidje), mogen wat mij betreft retour afzender.

Whahahaha *lol*

*herkenbaar* O:)

*denkt terug aan die herinnering*

:roflol:

Waarschuw beheerder
Geweldig verhaal :respect:

:yes: Precies! :yes:

Waarschuw beheerder
Vrouwen durven op dag van heden er voor uit te komen wat ze lekker en fijn vinden.
Tegenwoordig is het een samenspel ipv alleen de lusten van de man.
Er is niks heerlijker om samen op ontdekkingsreis te gaan.:D

Hoorde trouwens pas op het nieuws dat solo-sex errug in is.:lol:
Waarschuw beheerder
super verhaal!
Waarschuw beheerder
Wil de ene vrouw nice and slow, diepkijkend in de partners ogen neuken

UUUHHHH :S lijkt me erg pijnlijk ! tenzij je je glazen oog uit je kop ken halen, dan nog vind ik t ver gezocht!

Waarschuw beheerder
was wel ff lezen maar leuk verhaaltje, sommige dingen zijn zeker waar :)

Waarschuw beheerder
Misschien een idee om het niet zo veel over je eigen bedpartners te hebben maar het lekker algemeen te houden...Dan schilder je jezelf ook niet af als

Ik vind het vrij algemeen..
Dit kan je toch ook niet schrijven als je het niet ervaren hebt;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:14:
Dit kan je toch ook niet schrijven als je het niet ervaren hebt;)

ja idd doe niet zo moeilijk en anders schrijf zelf een verhaal ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op dinsdag 21 november 2006 om 17:18:
ja idd doe niet zo moeilijk en anders schrijf zelf een verhaal

Haha idd..:9

Waarschuw beheerder
jij moet gewoon betere neukertjes vinden

Waarschuw beheerder

hahhaha :D :respect:

Waarschuw beheerder
Geweldige tekst zeg! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:23:

:kwijl: Juistem! :respect:

Vinden?? =>Ahum: kunnen krijgen zal je bedoelen!!:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:04:
Uitspraak van piXXure op dinsdag 21 november 2006 om 17:23:

Vinden?? =>Ahum: kunnen krijgen zal je bedoelen!!
Juistem! laatste aanpassing 21 november 2006 18:05

vinden...

krijgen...

beide fout...

het zit em in de gunfactor...

ze moet t verdienen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ß0BBY op dinsdag 21 november 2006 om 18:08:
verdienen

...zo aan de tekst te lezen verdiend ze EN geen lekkere/goede kerel in bed EN ook geen vibo!! :no:

Gewoon niet zoveel zeiken...maar je bek in bedje open trekken!!:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ahaha wat een verhaal :p
allemaal stumpers in bed gehad lees ik alweer :roflol:

Gl hf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:09:
Gewoon niet zoveel zeiken...maar je bek in bedje open trekken!!laatste aanpassing 21 november 2006 18:10

klopt helemaal,

geen wonder dat ze dit schrijft, wil haar nie afkraken ofzo, weet niet of veel jongens dit herkennen..

ik niet zo heel erg vind ik ...

1 ding ben ik t wel met haar eens
Geen complete seks zonder het echte neukwerk

Waarschuw beheerder
Wat een verhaal :P

Waarschuw beheerder
leuk verzonnen verhaal trouwens, maar als ik zo eens lees hoe jij van voorspel tot neuken gaat dan weet ik al genoeg.

er wordt geen woord geschreven over het verwennen van de man tijdens het voorspel. dat komt omdat.

A ) jij alleen aan je eigen genot denkt
B) je niet kan pijpen
C) je denkt dat de wereld alleen om jou draait

dus begin eerst met zelf-kritiek voordat je over het andere geslacht gaat zeiken.
blijkbaar kun je je tijdens de sex niet laten gaan want je hebt genoeg tijd om aantekeningen te maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:23:

Haha pcies, daarom ben ik dus bi :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:23:
Haha pcies, daarom ben ik dus bi

wat heeft dat er nou mee te maken?
Waarschuw beheerder

wat heeft dat er nu mee te maken,,

dus als je geen neukertjes ken krijgen heb je meer kans van slagen als je bi bent.

ok logisch

Waarschuw beheerder

:kwijl: You go ladie!! :D

Waarschuw beheerder
Wat een briljant verhaal :respect:

YEAH :cheer:

Waarschuw beheerder
Op veler verzoek: De man in bed.

is perfect :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:18:
er wordt geen woord geschreven over het verwennen van de man tijdens het voorspel. dat komt omdat.

A ) jij alleen aan je eigen genot denkt
je niet kan pijpen
C) je denkt dat de wereld alleen om jou draait

misschien omdat het over de MAN in bed gaat?? :/

begin eerst met zelf-kritiek voordat je over het andere geslacht gaat zeiken.

volgens mij staat er toch echt "Ik ga absoluut niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb en ook niet dat ik het derde wereldwonder in bed ben. Maar ik denk dat mijn onderstaande punten van kritiek menig vrouw herkenbaar in de oren klinken."

volgens mij is er iemand hier op zijn teentjes getrapt :lol: 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ß0BBY op dinsdag 21 november 2006 om 18:26:
dus als je geen neukertjes ken krijgen heb je meer kans van slagen als je bi bent.

duidelijk verkeerde interpretatie! Een vrouw kan een goede aanvulling zijn op sexgebied; dat is wat ik bedoelde...

Waarschuw beheerder
Een mindere nacht gehad??
Waarschuw beheerder
hahahaha normaal heb ik nie vaak zin om zo'n lange tekst te lezen maar deze vond ik echt leuk van begin tot eind haha geweldig :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:49:
Een mindere nacht gehad??

ahaha :roflol: duidelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:46:
volgens mij staat er toch echt "Ik ga absoluut niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb en ook niet dat ik het derde wereldwonder in bed ben. Maar ik denk dat mijn onderstaande punten van kritiek menig vrouw herkenbaar in de oren klinken

ja er staat dus : ik weet niet waarover ik het heb, daarom zet ik er maar onzin neer

Waarschuw beheerder
Hahaha LOL :D
Waarschuw beheerder
:aai: Zoveel mannen op hun pikkies trappen in zo'n korte tijd is me nog nooit gelukt :D
Waarschuw beheerder
leuk stuk!:d Goeie tekst hoor;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 19:25:
Zoveel mannen op hun pikkies trappen in zo'n korte tijd is me nog nooit gelukt

hij is leuk ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 21 november 2006 om 19:25:
Zoveel mannen op hun pikkies trappen in zo'n korte tijd is me nog nooit gelukt

je bedoelt zoveel mannen die jou nu als dom wicht zien (Y)
Waarschuw beheerder
Conclusie:

Vrouwen zeuren te veel!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op dinsdag 21 november 2006 om 14:52:
Dit is dezelfde categorie mannen die denkt dat een clitoris een Italiaans gerecht is.

whahahahahahaah
hoe kom je erop!!

Echt 'n geweldige tekst :D ! hihi!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van N.athalie ** op dinsdag 21 november 2006 om 19:45:
Echt 'n geweldige tekst

:jaja: kan daar niks aan toe voegen :no: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van N.athalie ** op dinsdag 21 november 2006 om 19:45:
Echt 'n geweldige tekst :D ! hihi!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:58:
:jaja: kan daar niks aan toe voegen :no: :D

allemaal teleurgestelde vrouwen???

gewoon lid van de viva worden

Waarschuw beheerder
Heel leuk stukje!!
Lang maar heel grappig en herkenbaar op sommige punten!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 19:29:
je bedoelt zoveel mannen die jou nu als dom wicht zien

hou jij eens op met zeuren ja!
Je voelt je wel erg aangesproken geloof ik...:/

Waarschuw beheerder
:roflol: Een heerlijke stukje, zouden de mannen de hint begrijpen? Doe er wat mee :9
Waarschuw beheerder
je niet kan pijpen

Waarschuw beheerder
Hehe vind het ook wel een mooi stukje :9

Waarschuw beheerder
hij wil zijn; haar kutje

Je schrijft hier over jezelf in de 3de persoon...terwijl je eerst in de 1ste persoon schrijft. Waren je ervaringen zo slecht dat je het al probeert te verdringen? Dan begrijp ik je verhaal wel beter...:D

Maar een stap tot goede sex ben je eigelijk vergeten....
In plaats van een monoloog kan je er beter een dialoog van maken, dan wordt de sex ook beter....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 18:09:
Gewoon niet zoveel zeiken...maar je bek in bedje open trekken!!laatste aanpassing 21 november 2006 18:10

einedelijk een vrouw die het wel begrijpt!

altijd maar zeueren over dit onderwerp maar zelf eens duidelijk zijn hoe ze het willen.

het is een samenspel van beide personen.
als je een goed team bent en weet hoe het spel voor beide het best gespeelt word dan is het pas maximaal genieten voor beide!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op dinsdag 21 november 2006 om 19:41:
Vrouwen zeuren te veel!!!!

Neeeeeee, jullie doen te weinig je best, tenminste degene die het maar lulkoek vinden.:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 14:58:
Neeeeeee, jullie doen te weinig je best, tenminste degene die het maar lulkoek vinden

je moet niet zeuren.. wees blij dat je een paal krijgt

Waarschuw beheerder
Ik vindt het een leuk stukje,

Maar ben zeker wel van mening dat je als vrouw zijnde duidelijk moet zijn! Hoe moet de man dit anders weten...?
Waarschijnlijk zal jou vent dit stuk niet lezen.
Dus vrouwen, kom op voor jezelf... Laat merken wat je fijn vindt of praat erover. (Y) :D

Dit bedoel ik hetzelfde voor de mannen, want vrouwen kunnen net zo goed niet precies weten wat jullie mannen lekker vinden.

Als je een goede relatie hebt komt dat helemaal goed...!
Waarschuw beheerder
Denk dat meiden zoals jij gewoon geen lekkere goed neukende vent kunnen krijgen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 15:35:
Dus vrouwen, kom op voor jezelf... Laat merken wat je fijn vindt of praat erover.

wat vindt jij lekker dan?
Uitspraak van Technobeestje op woensdag 22 november 2006 om 19:01:
Denk dat meiden zoals jij gewoon geen lekkere goed neukende vent kunnen krijgen!

juistem (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 19:05:
juistem

En ze komt over als een goedkope hoer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technobeestje op woensdag 22 november 2006 om 19:13:

Nou nou nou...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technobeestje op woensdag 22 november 2006 om 19:13:

ook dat nog eens :-)

Waarschuw beheerder
Haha geweldig
Waarschuw beheerder
whahahahahahaahha! :D als ik jou verhaal lees heb ik niet te klagen:-p alleen het na spel zie ik nergens staan dat is nou echt het enige dat ik wel vind dat dat vaak ontbreekt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooi stukje tekst:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
andere teksten op haar profiel zijn ook zeker de moeite waard(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 22 november 2006 om 20:04:
Een hele collectie

pikkies waar je op hebt getrapt?
Hmmm ik had em al eens eerder bij je gelezen. Briljant stuk, kan er geweldig om lachen. De mannen die er met hun oerinstinct hard op ingaan :roflol:

(y) leuk stuk :D

Keep up the good work Lin (K)
Waarschuw beheerder
en dat was vast niet dubbelzinnig bedoelt partystarter;p

Waarschuw beheerder
muwhahaahaha :d hechtingen halen? dan weet ik ook nog wel een leuk spelletje...

Waarschuw beheerder
donateur
Goeie tekst (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk stuk, maar weinig dingen die ik zelf al niet had ontdekt/bedacht. Desondanks leuk :)
Waarschuw beheerder

Maar ben zeker wel van mening dat je als vrouw zijnde duidelijk moet zijn! Hoe moet de man dit anders weten...?
Dus vrouwen, kom op voor jezelf... Laat merken wat je fijn vindt of praat erover.

Dit bedoel ik hetzelfde voor de mannen, want vrouwen kunnen net zo goed niet precies weten wat jullie mannen lekker vinden.

helemaal gelijk!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Sex is een spel....behandelt het dan ook als een spel......en dat geld voor allebei....en als je niet tevreden bent, begeleidt hem.....ik denk dat je je moet inleven in de desbetreffende vrouw en goed op de reacties moet letten...in je moet uiteraard creatief zijn. Als de sex echt niet goed is, dan heb je met die macho gast genomen die alleen woorden heeft maar geen daden. Wel een vermakelijk verhaal, sterkte dames;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deco 1 op donderdag 23 november 2006 om 10:46:

vind ik ook, je moet wel duidelijk maken wat je wil, iedereen vind wat anders lekker :P

maar wel een goed stuk(Y):)
Waarschuw beheerder
Geweldig stuk tekst!! :D

:respect:
Waarschuw beheerder
Vele mannen begrijpen dat verlangen en laten al snel hun hond richting nek en oren afdwalen.

Heerlijk.. zo`n hijgende hond :lol: !!!

Verder geweldige tekst :respect:
Waarschuw beheerder
donateur

Zeg het ze Lin!!!! Moppie, je hebt jezelf weer overtroffen:respect:
Je hebt nu niet alleen die nobelprijs voor de vrede, en wetenschap verdiend, maar de nobelprijs van literatuur gaat dit jaar zeker jou kant op B)

Moge de mannen nu een lesje geleerd hebben!!!

Waarschuw beheerder
dat wist ik allenmaal al toen ik 13 was :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 23 november 2006 om 21:49:
Moge de mannen nu een lesje geleerd hebben!!!

Ik heb dit geleerd van mijn vader...

[img width=248 height=231]http://img.photobucket.com/albums/v180/Triumph/maggiesmack.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 22:05:
dat wist ik allenmaal al toen ik 13 was

:gaap: Hij die dat het hardst roept.. tja... ach... mannen :[

Uitspraak van Zorr0theOne© op donderdag 23 november 2006 om 22:11:
Ik heb dit geleerd van mijn vader...

Jij hebt helemaal niks geleerd:no:
Alleen hoe je het best een :looser: kan zijn en dat is dan ook waar je goed in bent(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 23 november 2006 om 21:49:
Zeg het ze Lin!!!! Moppie, je hebt jezelf weer overtroffen
Je hebt nu niet alleen die nobelprijs voor de vrede, en wetenschap verdiend, maar de nobelprijs van literatuur gaat dit jaar zeker jou kant op

(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 23 november 2006 om 22:14:
Alleen hoe je het best een kan zijn en dat is dan ook waar je goed in bent

Ik weet waarom je dat vind, omdat ik je niet wil neuqen..

Leer er nou maar gewoon mee leven (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zorr0theOne© op donderdag 23 november 2006 om 22:30:

Leer er nou maar gewoon mee leven

Zooro en Rianne, nu lief doen tegen elkaar :[

Trouwens: Zorro jij kan niet neuken, jij hebt wattestaafjes 8)
Waarschuw beheerder
donateur

:gaap: Nee muppet, jou neuken zou liefdadigheid zijn,, staat wel gelijk geven aan de kankerbestrijding.
En ik doe niet aan liefdadigheid:looser:

Leer er nou maar gewoon mee leven

:roflol: Wederom die kotssmiley weer nodig...

Was je uitgetrokken vanavond?? of is je hand nog steeds groter dan je lul?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 23 november 2006 om 22:34:
Zooro en Rianne, nu lief doen tegen elkaar

Nee :[ ik heb iets tegen lossers:yes: Gaat niet zomaar over o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 23 november 2006 om 22:36:
Nee ik heb iets tegen lossers Gaat niet zomaar over

Ik stop met vrede stichten nu, te moeilijk :vaag:
Rian weet waarom 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 23 november 2006 om 22:36:
Nee ik heb iets tegen lossers Gaat niet zomaar over

Je moet eens hard in je reet geneuqt worden dan lul je niet meer zo!

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op donderdag 23 november 2006 om 22:34:
Nee muppet, jou neuken zou liefdadigheid zijn,, staat wel gelijk geven aan de kankerbestrijding.
En ik doe niet aan liefdadigheid

Het zou liefdadigheid wezen als IK jou zou neuqen.. Wist je niet dat er al een stichting voor jou geopend is?
"Help ~~Rianne~~ aan een Baviaan voor sex want niemand wilt haar"
Alleen zelfs de lelijkste Baviaan heeft afgezegd want begon al psychische klachten te ondervinden na het zien van een foto van jou!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 22:40:
watte?

8)

Waarschuw beheerder

helemaal mee eens:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 23 november 2006 om 22:42:
8)

verklaar u nader ex-vrouw :|
Waarschuw beheerder
Ja dit moet even geanaaliseerd worden vind ik :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ! !Cheeta@Dark! ! ! op woensdag 22 november 2006 om 21:32:
whahahahahahaahha! als ik jou verhaal lees heb ik niet te klagen alleen het na spel zie ik nergens staan dat is nou echt het enige dat ik wel vind dat dat vaak ontbreekt!laatste aanpassing 22 november 2006 21:38

:yes:
goed stuk idd

Waarschuw beheerder
donateur
Vaak is dit heel simpel aan te geven en pikt elke man, naar mijn ervaring, die hints ook gemakkelijk op.

idd gewoon aangeven als iets niet of wel naar wens is, komt het allemaal goed! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuke tekst hoor (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 15:34:
je moet niet zeuren.. wees blij dat je een paal krijgt

Uitspraak van Technobeestje op woensdag 22 november 2006 om 19:01:

Alleen het commentaar is leuker :lol:

Waarschuw beheerder
hahaha die reacties van iedereen. geweldig.. ik vond het een vermakelijk stukje en heb er om gelachen... en er zijn ook echt mannen die graag de centrifuge uit willen hangen in je bek , maar oke en zijn ook zat vrouwen die niet kunnen zoenen en alles hoor..!! het ligt niet altijd alleen aan de mannen!
Waarschuw beheerder
leuk stukje , beetje snel verhaaltje alleen.....

toch meer een tip voor jongetjes ipv mannen.

(tip) begint met communicatie, eindigd met zweten..;)

Waarschuw beheerder
whahahaha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Linda-X- B) op donderdag 23 november 2006 om 22:39:
k stop met vrede stichten nu, te moeilijk
Rian weet waarom

Ik vind het toch wel een beetje zwak van je:yes: niet dat je ermee stopt maar dat je vrede probeert te stichten :[ :lol:

Uitspraak van Zorr0theOne© op donderdag 23 november 2006 om 22:40:
Je moet eens hard in je reet geneuqt worden dan lul je niet meer zo!

:O nou nou poe poe, jij komt sterk terug:no: :gaap:

Uitspraak van Zorr0theOne© op donderdag 23 november 2006 om 22:40:
Het zou liefdadigheid wezen als IK jou zou neuqen.. Wist je niet dat er al een stichting voor jou geopend is?
"Help ~~Rianne~~ aan een Baviaan voor sex want niemand wilt haar"
Alleen zelfs de lelijkste Baviaan heeft afgezegd want begon al psychische klachten te ondervinden na het zien van een foto van jou!

De stichting die voor mij geopend is, is om me te beschermen tegen al die drukte hier voor me deur, zo wilde ze mijn kut een open huis maken, juist omdat die zo populair is, daar ik zelf niet op wanhopige tiepjes als jou zit te wachten, heeft de stichting nu voorzieningen kunnen treffen, en ik mijn rust (f) Maar ik begrijp je frustratie :aai: ze hebben jou inmiddels al 100 keer moeten verwijderen bij mij voor de deur (Y)

Mocht iemand de stichting willen en kunnen steunen, alle giften zijn welkom op giro 555 t.n.v. stichting lekkere wijfen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De frustraties komen los bij die mannen :lol:
Het zegt wel wat over de gene die het meest commentaar hebben :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 09:55:
Het zegt wel wat over de gene die het meest commentaar hebben

blij dat ik nix had gepost

Waarschuw beheerder
wat had je willen posten dan? :D

Nee van jou verwacht ik wel dat je wel weet wat je doet :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 09:59:
wat had je willen posten dan?

ja nix eigenlijk
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 09:59:
Nee van jou verwacht ik wel dat je wel weet wat je doet

:bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 10:00:
ja nix eigenlijk

Naaaah das ook niet leuk :nocheer:

Je kan toch wel zeggen of je het er mee eens bent of niet :D
Waarschuw beheerder

Hahaha Geweldig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op vrijdag 24 november 2006 om 09:26:
wilde ze mijn kut een open huis maken, juist omdat die zo populair is

Wordt tie dan zo vaak door mannen gebruikt? hahaha
(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Is er ook een voorleesfunctie bij?

Waarschuw beheerder
hahahahhahaa GE-WEL-DIG geschreven, en je hebt zeker nog gelijk ook!!! :D :Cheer:

Waarschuw beheerder
misschien tijd voor een zelfde soort topic maar dan over de vrouw..
dooie poppen zat;) hoor , die er niks van kenne
maar goed ik hou wel stil voor ik hier allemaal boos commentaar op krijg van al die vrouwtjes die vinden dat ze perfect zijn
Ik ga absoluut niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb en ook niet dat ik het derde wereldwonder in bed ben.

terwijl de meeste dat wel vinden..terwijl ze niet meer doen dan de benen wijd

maar zo veel commentaar joh
is het niet leuker om van de sex te genieten dan overal op te letten;)

Waarschuw beheerder
wat een mongolen stuk dit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 12:06:
wat een mongolen stuk dit

nou dat is ook weer overdreven he
ze heb wel gelijk met een hoop dingen
het kwam alleen op mij over alsof ze iets recht te zetten heb met mannen.. misschien veel commentaar gehad?

Waarschuw beheerder

:|

Waarschuw beheerder
ik vin t echt n goed verhaal gwn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MindQontroller op zondag 26 november 2006 om 13:36:
je komt beetje arrogant over

beter als onzeker lijkt me

Waarschuw beheerder
Wat een geweldig verhaal! :D Haha! Denk dat de meeste dames zich er wel een btje in herkennen ;) Ik wel in ieder geval! Haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 12:46:
Ja, hallo. .

Jij laat mij gewoon door daken heen pleuren en mist mijn geweldige aanwezigheid :'(

Waarschuw beheerder
Ja heel leuk allemaal, ik voel me niet aangesproken ofzo, maar je hebt het hier alleen over wat de vrouw lekker vind, zoals ik het hier lees lig je er zelf als een zoutzak bij en doe je zelf niks, beetje egoistisch vind je niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 14:24:
Ja heel leuk allemaal, ik voel me niet aangesproken ofzo, maar je hebt het hier alleen over wat de vrouw lekker vind, zoals ik het hier lees lig je er zelf als een zoutzak bij en doe je zelf niks, beetje egoistisch vind je niet.

Lezen rukduck :[

Geen complete seks zonder het echte neukwerk. En na een heerlijk voorspel, waar het een kwestie van geven en nemen is (ik weet, hier niet beschreven, maar dames, de tijd dat we er als lijken bijlagen is wel heel erg voorbij, toch?!?),

Tis allemaal niet zo makkelijk :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op zondag 26 november 2006 om 14:27:
Lezen rukduck

Ik heb gelezen muts
Waarschuw beheerder
whahaha clitoris is toch een grieks eiland??? :P:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chubsy op zondag 26 november 2006 om 14:29:
clitoris

Klopt dat is dat vakantie sex eiland ;p

Waarschuw beheerder
je bewijst dat schoonheid, een grote bek met inhoud wel degelijk bestaat. Good for you!! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op zaterdag 25 november 2006 om 18:29:
Waar zijn trouwens die fucking tweelingen???

ik ben een tweeling van sterrenbeeld... heefd da een bijzondere betekenis(A)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 14:36:
ik ben een tweeling van sterrenbeeld... heefd da een bijzondere betekenis(A)

Voor Killerqueen en mij wel :9

Waarschuw beheerder
Komt er nog een mooie column van de andere kant van het verhaal? Of was het 1x nooit meer?
Waarschuw beheerder
donateur
Ook mannen die denken dat je het prettig vind als zij met hun tong in je ooringang gaan en hem daar als een heipaal in en uit laten gaan (voor een geil soppend geluidje), mogen wat mij betreft retour afzender.

Zwaar mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op zondag 26 november 2006 om 14:59:
Voor Killerqueen en mij wel

nouw vertel over de waarde van de tweeling... dit wordt nl. interessant;)

Waarschuw beheerder
GEFELICTEERD
er zijn maar vrouwen die zo kunnen ZEIKEN als jou

petje af

Waarschuw beheerder
GEFELICITEERD
er zijn maar vrouwen die zo kunnen ZEIKEN als jou!!!!!!!!!

petje af

Waarschuw beheerder
kutzooi ik moet naar bed !!vergeet ik tot 2 x toe het woordje"weinig" tussen te zetten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 16:03:
Komt er nog een mooie column van de andere kant van het verhaal? Of was het 1x nooit meer?

De vrouw in bed

(Y)

Waarschuw beheerder
had ik laatst; lag ik in bed bij een vrouwtje... allemaal lekker enzo... licht t een keer dus niet aan mij...;)
t zijn niet alleen mannen die er soms niks van bakken...
t wordt wel een beetje zo gepresenteerd.. vrouwen doen t altijd goed.. en mannen bij voorbaad neit tenzij het tegendeel bewezen is.. is dus ook neit helemaal waar he;)

Waarschuw beheerder
Leuk stukje.

Toch ben ik van mening dat met de te gebruiken media van tegenwoordig elke man zich zelf zo kan inlezen dat hij op alle vlakken toch wel een voldoende moet kunnen scoren.

Zo direct maar eens de mannelijke kant bekijken. :D

Waarschuw beheerder
linda weer :respect:

Waarschuw beheerder
quote:
mannen kijken meer porno daar leren ze stiekem toch ook van?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 21:54:
mannen kijken meer porno daar leren ze stiekem toch ook van?

Van rukken leer je iets?

Waarschuw beheerder
Wahah geweldig!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 10:56:
Is er ook een voorleesfunctie bij?

ja dat zou handig zijn... en vooral ook leuk hehe.. vooral als je zo'n monotone voorlees stem krijgt.. das net zoiets als smsjes op de huistelefoon luisteren. dan hoor je ook zo'n vrouw alles voorlezen zonder klemtonen en nadruk op woorden echt geweldig hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 21:54:
linda weer

B)
Waarschuw beheerder
:respect: linda, werkelijk ik kan hier niets meer aan toevoegen. het hele verhaal klopt als een bus ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
lin, je bent geweldig :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: toppie Linda, blijf m goud vinden B)

laat die jankerds hier maar lullen, die zijn OF man of ze durven de mannen niet af te vallen :aai:
Waarschuw beheerder
Heerlijk, zoveel kippen in mijn reet (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op dinsdag 28 november 2006 om 09:16:
Heerlijk, zoveel kippen in mijn reet

mmm ik eet ze liever

Waarschuw beheerder
Ik heb een mobiele telefoon van Sony
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 09:31:
Ik heb een mobiele telefoon van Sony

:O :O :O

Dit gaat een ban worden, ik ruik het O:)

Waarschuw beheerder
Leuk stuk en zeker wel herkenbaar.:yes:
Maar voor goede sex moet je toch samenwerken! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja goed hoor :respect: hahaha

gelukkig zijn er uitzonderingen op elke aangegeven regel en daar ben ik heel blij mee :yes: :) maar Bogus, je hebt gelijk...samenwerken is wel heel belangrijk ja...:yes:

Er als man zijnde als een bezetene op af razen is idd absoluut geen aanrader :no: en nog een tip van mij...

Een lang voorspel zorgt vaker voor snellere afwikkeling...

...dus als de mannen snel klaar willen zijn, dan moet er meer tijd gestoken worden in het voorspel (zie tips hierboven ;))...hoe geiler ze word, hoe geiler ze kijkt, hoe geiler ze doet.....en wat denk je dat dat voor een effect heeft?? ;p;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 28 november 2006 om 12:09:
...dus als de mannen snel klaar willen zijn, dan moet er meer tijd gestoken worden in het voorspel (zie tips hierboven )...hoe geiler ze word, hoe geiler ze kijkt, hoe geiler ze doet.....en wat denk je dat dat voor een effect heeft??

en jij denkt dat alle vrouwen daar tijd in steken.(ik denk het niet)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 28 november 2006 om 12:09:
maar Bogus, je hebt gelijk...samenwerken is wel heel belangrijk ja...

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 12:21:
en jij denkt dat alle vrouwen daar tijd in steken.(ik denk het niet)

Als ze al geil genoeg zijn, dan is dat natuurlijk niet nodig nee...maar dan komt ook de heftige sex kijken en daar is geen voorspel voor nodig :9...maar vrouwen willen (meestal) het complete plaatje, niet alleen en rechtstreeks naar de volle rambam...;)

Waarschuw beheerder
kwam niet meer bij :D

hoop dat m'n ex niet zo over me praat achter m'n rug om :(
Waarschuw beheerder
:respect: Ga zo door :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 13:34:
hoop dat m'n ex niet zo over me praat achter m'n rug om :(

Fouten mogen gemaakt worden en dat geldt voor beide seksen!!
Maar doe er je voordeel mee en leer ervan zou ik zeggen, wat is geweest, kun je toch nie meer veranderen ;) (f)
Dus dan weet je het voor de volgende keer euuhh vrouw ;p :)

Waarschuw beheerder
Naast de gevreesde mixers, kwijlers en huigentikkers

Met haast het schuim op de kaken

OMFG waar haal je het vandaan :roflol: Geweldig de benamingen en woorden die jij eraan geeft, leuk geschreven (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 14:28:
Ik heb gelezen muts

Niet goed genoeg dus!

Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig!
Waarschuw beheerder
donateur
MMMMMMMMMM

het is wel een beetje hoe ik het zelf zie,maar ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die dit zo waardeerd!!!!!

ben ik dan toch echt wel de uitzonderingen tegen gekomen of hoe zit dat??????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lobin op dinsdag 28 november 2006 om 19:51:
het is wel een beetje hoe ik het zelf zie,maar ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die dit zo waardeerd!!!!!

Een vrouw die wat niet waardeerd???

Waarschuw beheerder
donateur
:lol: Wat een geweldig verhaal! Klopt ook precies. Mannen: lees dit eens goed door..jullie kunnen er misschien wel wat van leren (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:01:
Mannen: lees dit eens goed door..jullie kunnen er misschien wel wat van leren

Nou ik wil het stuk over vrouwen wel eens lezen, hoor toch altijd van vrienden dat veel meiden er ook bar weinig van snappen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:00:
Een vrouw die wat niet waardeerd???

bij een heerlijk voorspel,de weg die de man met zijn mond bewandelt!!!

het was altijd meer van GAAN met die banaan, weinig voorspel dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
super verhaal meid
en groot gelijk!!

Waarschuw beheerder
mhuwhaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga absoluut niet beweren dat ik alle wijsheid in pacht heb en ook niet dat ik het derde wereldwonder in bed ben

Niet? :/ Tja, je hebt t of je hebt t niet he (6)

Gewoon ff doorzoeken. Ooit kom je de ware (grote) wel tegen (en zal je eindelijk degene vinden die t wel goed doet ;) ) :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aardig stukje, maar niet zelf geschreven :no:
mocht het wel zo zijn dan laat je jezelf als een slet overkomen :yes:
en waarom zeg je niks tegen al die mannen waar je mee in bed beland?
makkelijk zeg mannen afzeiken over hoe simpel we wel niet zijn in bed... volgens jou dan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:01:
Wat een geweldig verhaal! Klopt ook precies. Mannen: lees dit eens goed door..jullie kunnen er misschien wel wat van leren

zal je vriend leuk vinden om te horen :lol:

Waarschuw beheerder
(y) :lol:
Waarschuw beheerder
tja een beetje jammer dit als het je niet bevalt al die moeite en aandacht dan ga je toch met je sexspeeltjes naar een onbewoond eiland afreizen en laat de mannen in hun waarde want ze zullen vast wel hun best doen
Waarschuw beheerder
[Suus B)] Je weet zelf dondersgoed dat dit teveel tekst is, zo op maand

:respect: :lol:
Waarschuw beheerder
Je weet zelf dondersgoed dat dit teveel tekst is, zo op maanda

:respect: :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha wat een verhaal.. geweldig :respect:
Nix anders dan helaas vaak de waarheid.. :P

Waarschuw beheerder
Hahahaha, heb hem gewoon WEER gelezen!!! Bruut gewoon :roflol:

Wanneer komt de volgende van je!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 15:32:
Wanneer komt de volgende van je!?

Zie mijn persoonlijke pagina (Y) Daar staan er nog een aantal op O:)

Waarschuw beheerder

ga maar gebukt staan :lol:

on topic: wel grappig verhaal!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op woensdag 29 november 2006 om 19:09:
Zie mijn persoonlijke pagina Daar staan er nog een aantal op

(Y) ff checken...
Waarschuw beheerder
ik vind het een fantastisch verhaal hoor :respect:
Waarschuw beheerder
Ik snap het niet hoor maar hebben jullie dan de verkeerde mannen allemaal gehad of zo.

De seks doe je naar mijn idee toch gewoon echt bijna altijd samen en dat is dus nemen en geven.
En na toch wat ervaring is het als je de vrouw goed verwent van te voren en idd voornamelijk gewoon met een rustig en lang voorspel dat je zelf dan ook altijd wel aan de beurt komt en zelfs als je het goed doet met het voorspel de dames alleen maar geiler zullen zijn waardoor samen het nog veel meer inteser zal beleven.
:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Playboyzalm op donderdag 30 november 2006 om 00:05:
Ik snap het niet hoor maar hebben jullie dan de verkeerde mannen allemaal gehad of zo.

De seks doe je naar mijn idee toch gewoon echt bijna altijd samen en dat is dus nemen en geven.

Idd... Kennelijk hebben sommige dames het gewoon niet getroffen...
Waarschuw beheerder
Niet iedereen is helderziend, ik zeg toch ook wat ik lekker vind anders loopt de ander ook alleen maar te kutten. Voor de rest machtig verhaal:respect:

Waarschuw beheerder
:respect: zeker niets aan toe te voegen..

Maar op gegeven moment weet je van elkaar wat hij/zij lekker vind en is al die informatie niet meer nodig..;)
Waarschuw beheerder
Ik krijg regelmatig te horen hoe strak men mijn buik wel niet vindt

:X

Waarschuw beheerder
hioor het ook vaak van bveel meiden stieke dat ze niet eens weten wat klaarkomen is na een relatie van 4 jaar ofzo da's gewoon te zielig voor woorden .

ook veel kerels menen dat het pijpen , beffen , neuken , klaarkomen is . maar gewoon lekker met elkaar vrijen zonder remmen en dan hoef je nog niet eens daadwerkelijk te neuken dat kan ook heeeeeeerlijk zijn .

ook hebben mannen vaak een prestatie drang wat hun nogal snel de heuvel doet beklimmen zeg maar .

mensen geniet er gewoon van en neem je tijd!!!

Waarschuw beheerder
:lol::lol::lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Partystarter op woensdag 29 november 2006 om 23:22:
Uitspraak van Chantal is lief! op woensdag 29 november 2006 om 14:22:
de keiharde waarheid

Tja en toch kunnen we niet zonder elkaar

tja tot een bepaalde tijd... en dan klabaf! is de lol eraf!
Waarschuw beheerder
ook veel kerels menen dat het pijpen , beffen , neuken , klaarkomen is . maar gewoon lekker met elkaar vrijen zonder remmen en dan hoef je nog niet eens daadwerkelijk te neuken dat kan ook heeeeeeerlijk zijn .

je bent vaste of een hele lieve jongen of een glijer die punten wil scoren bij de vrouwen... maaaaaaarrr

VRIJEN? ik vind dat het toch echt gewoon neuken mag heten hoor!! vrijen vind ik wel heeeel voorzichtig klinken. ik ben geen egeltje!! en voor de duidelijkheid er moet wel geneukt worden hoor heren!!
Waarschuw beheerder
Sex kent geen regels niks moet alles mag

Elkaar ontdekken is het leukste

elke vrouw is anders in bed.

heb wel eens een stilleplank gehad , zullen de mannen vast wel kennen. dat is echt te erg !

het gaat niet om presteren maar gewoon gaan

zo denk ik erover

Waarschuw beheerder
mooi geschreven, pracht verhaal!
op bijna alle punten mee eens!

Waarschuw beheerder
te veel om te lezen.. en heb vaak genoeg gehoord en gezien dat ze er van genoten.. dus ik voel me niet aangesproken tot dit bericht sorry :)
Waarschuw beheerder
zo'n verhaal ga ik nu niet lezen....misschien morgen maar denk het niet :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MOB op woensdag 29 november 2006 om 11:45:
tja een beetje jammer dit als het je niet bevalt al die moeite en aandacht dan ga je toch met je sexspeeltjes naar een onbewoond eiland afreizen en laat de mannen in hun waarde want ze zullen vast wel hun best doen

sommige mannen, jij niet!
'spreek uit ervaring'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op woensdag 29 november 2006 om 11:21:
aardig stukje, maar niet zelf geschreven mocht het wel zo zijn dan laat je jezelf als een slet overkomen *1 en waarom zeg je niks tegen al die mannen waar je mee in bed beland *2?
makkelijk zeg mannen afzeiken over hoe simpel we wel niet zijn in bed *3... volgens jou dan

*1) Zie eerdere column van Linda: Iemand die ongebonden geniet van sex = slet! >>> In dat geval, kom maar op slet...I like it a lot (6)!

*2) Waarom zeg je niks??? >>> :/ sorry, maar dan hebben we het toch over een andere Linda. Ik zou eerder zeggen: Lin lekkere, hou nou je gemak maar ff met je ADHD & just enjoy it!

*3) Hoe simpel we zijn in bed >>> Lees, kijk, luister, praat en ervaar en misschien wordt het ooit nog wat!

Kortom >>> niet zo zielig doen, zorg er maar gewoon voor dat je presteert, dat verlangt je baas ook van je, anders vlieg je er ook uit!

Ps. presteer je al bij je baas en in bed >>> stop acting like Calimero!