Beter heb je ze buiten de stad, is het ook niet zo'n aanslag op je vrije tijd doordeweeks
OF anders gewoon helemaal niet

, dan is het ook geen aanslag op je gevoel

.
We waren de hele middag in gedachte bij je

Ik voel me gesteund
tis soms zo heerlijk om even niet te reageren,
oowh dat kan ik niet hoor

. Ik heb dan altijd zo het idee dat ik een ander tekort doe

.
Hier nog 1, kom weer eens niet weg
Dan is t makkelijk als je 's avonds in een turks meisjesinternaat werkt, dan a) moet je eten vanwege de sociale druk, b ) staat het klaar zodra je geroepen wordt (net als bij moeders thuis

) c) is het ook nog eens Turks en op zn Turks opgeschept

...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 17:45:
Je denkt dat je voor hem zorgen moet wat jou afhankelijk maakt voor hem...
Moeder Theresasyndroom

...
BEn er ook nu heel duidelijk mee bezig (met school enzo) daarvoor heb ik het allemaal weg kunnen stoppen, maar nu wordt ik écht met mijn neus in de feiten gedrukt

! En dat vind ik ook echt heel moeilijk, moet ik opeens gaan nadenken over mn gevoel... Makkelijker is om het allemaal weg te stoppen

.
Maar wat nou als dat in Doris haar aard zit, dat ze gewoon graag voor iemand wilt zorgen? Daar is niets mis mee lijkt me, of is die zorg-behoefte niet echt gezond, dat weet ik dan weer niet he
Daarom ben ik ook SPH gaan doen

. Omdat ik graag wil leren om mijn eigen gevoelens te kunnen verwerken (krijg je op de studie ook genoeg handvaten voor) en omdat ik wil leren om voor een ander te zorgen zonder mezelf weg te cijferen... En dat gaat ook steeds beter, vandaar ook dat ik mn P heb op kunnen halen

Maar het is zo ontzettend confronterend en het slurpt zoveel energie dat er gewoon dingen zijn waar ik al jaren mee loop, maar die ik nu pas goed kan benoemen....
je intuitie
is hetzelfde als je gevoel

.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 17:59:
afhankelijk maakt van hem..
afhankelijk van hem of afhankelijk van het gevoel wat het in me oproept?
En ik ken de kwestie niet, dus laten we het eens over het weer hebben ofzo
Hoezo? Dat is net zo kut
Maar eigenlijk ben ik er nu niet, eigenlijk ben ik nu stage aan het lopen

... Doei