Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 november 2006 om 18:37:
De reden dat je er ook een einde aan maakt is omdat je moe bent, moe van alle energie die je er in moet stoppen wat bij een gezonde en goede relatie vast niet zoveel zou zijn..
Maar dat is iets wat je van jezelf vraagt/vergt/eist
Het niet op willen geven, het niet weg willen doen, maar met het geweten in je dat dit waarschijnlijk niet is zoals het hoort/ kan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 november 2006 om 18:37:
Ik denk dat je eigenlijk nog bij m wilt blijven omdat je bang bent dat dit iets is wat je nooit meer terug krijgt, en je de gewoonte ook niet kwijt wilt..
nooit meer zult voelen zoals je je hebt gevoelt bij hem,
nooit meer zal ervaren wat je hebt ervaren...
Bij mij gaat het door merg en been dat ik mijn droom op moet geven, het beeld wat ik had , dat wat ik wilde
Wat ik nog nooit heb gehad.
Maar door de ongekende hoogtes voelen de dalen ongekent diep... of dat het contrast is wat erdoor ontstaat of het feit dat het niet goed zit is dan wel weer de vraag.
Terwijl tegenvallers en teleurstellingen wel een part of the deal zijn.
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 01:23:
Maar op het moment dat er erg veel gevoel bij zit ben ik geneigd om toch meer mijn hart te volgen ten koste van mezelf bij wijze van spreken
omdat je eigen pijn en verdriet makkelijker weg te denken is dan de nabijheid van de ander
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 november 2006 om 18:25:
en btw: ik denk dat de desbetreffende persoon na het lezen of horen van dit topic zelf wel een beslissing neemt ik zou het iig zwaar niet tof vinden om te horen of lezen, dat mijn partner twijfelt aan oprechte gevoelenslaatste aanpassing 18 november 2006 18:26
maakt het nou uit of dat ie het leest of al 10x gehoord heeft?
je bespreekt dit ook met vriendinnen en dat weten mannen maar al te goed, dus hier kan ie ook nog eens van leren misschien
OT: verslaafd weet ik niet
Weet wel dat ik hem graag bij me heb, m mis als ij er niet is, hem mis als ik hem niet hoor/ spreek.
Indirekt zeker wel een verslaving, maar in mijn beleving niet los te zien van liefde
Of dat inderdaad waarheid is of de "illusie" die je er zelf bij hebt, geen idee...
wat jou betreft ...
Hij is stom dat ie nou ineens weer niet samen wil wonen

Het slingert je heen en weer en je lijkt wel een speeltje wat ie roept en wegstuurt wanneer het hem schikt...
Ben je dat waard?
In mijn ogen...ben jij zoveel meer waard