Van dat ding heb ik geen kaas gegeten....
je moet proberen om je haar er over de hele lengte omheen te draaien, van boven naar beneden zeg maar... dus niet oprollen
maar waar kun je die dingen tegenwoordig nog krijgen?
maar waar kun je die dingen tegenwoordig nog krijgen?
Uitspraak van Lonna... op zaterdag 18 november 2006 om 12:45:
ik heb gewoon nog van die oude waterkokers, die werken bij mij toch echt t beste!
die doen het inderdaad ook goed... maar waar kun je die dingen tegenwoordig nog krijgen?
rianne je extensions eruit gehaald?laatste aanpassing 19 november 2006 17:06
haren wassen veel mouse daarna
dan carmenset en haarlak en gewoon laten zitten want het zakt zelf wel uit zo doe ik het altijd
en rianne je extensions eruit gehaald?
nog een tip voor welke carmen set, want die gele is de nieuwste zie ik,
maar is die nou dan ook echt veel beter, of zit er niet veel verschil in?...
wat voor gele??
ik heb nog een carmenset zonder die fluwelenbandjes om de rollers nou maken ze alleen nog maar MET die fluwelendingetjes erom heen en daar krijg ik dus GEEN krul van, die worden niet zo heet
wat dacht je van een stijltang is ook heet
de rollers lijken me alleen vrij klein, kan het eigenlijk wel met lang haar?
Oh Thess, heeft die roze van babybliss dan geen fluweel erop?
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 20 november 2006 om 18:55:
Jazekers wel!!
ik wil ook graag af en toe krullen, maar mijn haar is volgens mij te dik/zwaar... heeft er iemand tips? wat kan ik het beste gebruiken??
maar je hebt ook rollers met van die haartjes in de rollers, daar blijven al je haren aan kleven en zo krijg ik altijd een pluizige krul.
Waardeloos dus.
maar met een ronde borstel en föhn dan wel..
watergolfrollers
aah dat is die van mij
Jazekers wel!!
maar thes wat zijn watergolfrollers?
die nieuwe Carmen set heb je nu bij de V&D voor 45,- ipv 50,-
die nieuwste heb ik
maar ik heb dus erg lang haar en dik ook dus ben wel ff bezig maar als het eenmaal erin zit is het wel leuk alleen zakt wel snel uit maar eerst mousse erin dus net als wat thessa zegt
Ik heb laatst een spulletje van Loreal gekocht in een roze fles, hot curl ofzo. Als je dat van te voren in je haar doet en daarna gaat krullen blijft het vrij lang erin zitten!
doe er eerst een beetje in voordat ik het ga drogen, en dan nog wat op mn droge haar en dan rollen inderdaad... werkt super...
die heb ik ook... Hot Curl heet t...
doe er eerst een beetje in voordat ik het ga drogen, en dan nog wat op mn droge haar en dan rollen inderdaad... werkt super...
heb het ook pas gekocht alleen nog niet geprobeerd voor de carmenset of krultang
wel voordat ik ging föhnen met föhnborstel en dat had k beter niet kunnen doen ik kwam er niet meer door heen plakte ook vet erg hahaha maar kga het volgende x zeker proberen met de carmenset
heb het ook pas gekocht alleen nog niet geprobeerd voor de carmenset of krultang
wel voordat ik ging föhnen met föhnborstel en dat had k beter niet kunnen doen ik kwam er niet meer door heen plakte ook vet erg hahaha maar kga het volgende x zeker proberen met de carmenset
Ja het is wel een beetje plakspul. Je moet er inderdaad niet meer met een borstel ofzo door heen hoeven te gaan Maar ruikt gelukkig wel erg lekker.
![[img width=640 height=480]http://www.kijkshop.nl/data/producten/zoom_images/KS109685b.gif[/img]](http://www.kijkshop.nl/data/producten/zoom_images/KS109685b.gif)
zie voor fotos me album bij kerst
heb een permanent genomen en daarvoor hoefde ik ook geen krultang want dan deed ik gewoon haarlak in mijn haar en de krullen zaten er gelijk in
Ik heb deze voor kerst gekregen van m'n ouders, krijg een hele bos krullen ervan maareh ze zijn er alleen zo snel weer uit
maar Kimmm hoe lang laat je ze warm worden dan?
de mijne kan ik bijna niet eens vasthouden zo heet mijn vingers verbranden haast maar dan zijn ze wel goed warm dus
en tja met feestjes blijft het nou eenmaal niet zitten jammer genoeg maja is ook wel logisch met die hitte en dat gedans enzo
maar ik snap er nix van want bij mij krijg je dat effect wel goed, zie me fotos van kerst in me album
hey kim hoe bedoel je ik heb de grootst krul genomen???
ik doe ALLE rollers erin en dan kom ik nog tekort haha heb ech tlang en veel haar
maar ik zou als ik jou was ook gewoon allemaal in doen hoor
onderaan die grote en dan midden die middelmatige en boven di ekleine
maar als k ze gebruik dan heb k kei kort haar ,
ik heb ze laatste alleen in de punten gedraaid, zou je eens kunnen proberen, dat zakt toch altijd nog een beetje uit en dan heb je alleen onderaan slag (zou de grootste gebruiken dan want die kleine krullen juist nog meer)
Blijft heel lang zitten, zelfs op een feest. Je kan wel maar dunne pukken nemen en het worden pijpekrullen, moet je van houden he...