Partyflock

Forumonderwerp · 913832
21800x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Vandaag ga ik een krulset aanschaffen, maar damn, er zijn teveel verschillende merken :vaag:

Wie heeft er een krulset?? Hoe bevalt dit merk je??

HELLUP!!!! :D:D
Waarschuw beheerder
Bij mij zakken ze ook redelijk snel uit, maar daar is weinig aan te doen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Simoontje* (K) op vrijdag 12 januari 2007 om 20:27:
hey kim hoe bedoel je ik heb de grootst krul genomen???

ik doe ALLE rollers erin en dan kom ik nog tekort haha heb ech tlang en veel haar

maar ik zou als ik jou was ook gewoon allemaal in doen hoor
onderaan die grote en dan midden die middelmatige en boven di ekleine

Hey Simoon, ohja dat is ook wel een goed idee. Ik heb alleen de grootste krullers in mn haar gedaan. Misschien dus maar dunnere plukken nemen en dan alle rollers in mn haar doen!
Thanks voor de tip:)
Waarschuw beheerder
[img width=549 height=350 cacheid=000dc67c002771c15c593e5f1a01d50c57]http://www.bygogbolig.dk/Artikler/72558337press-n-curl-549.jpg[/img]

Blijft heel lang zitten, zelfs op een feest. Je kan wel maar dunne pukken nemen en het worden pijpekrullen, moet je van houden he...
Waarschuw beheerder
ik heb van Carmen ,maar als k ze gebruik dan heb k kei kort haar ,
heb vanalles geprobeerd..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --GIRLGONEWEED op woensdag 4 april 2007 om 16:27:
maar als k ze gebruik dan heb k kei kort haar ,

ja stom is dat he, dat valt mij ook altijd op dat je haar meteen de helft korter is en dan zit het meteen niet meer mooi in model haha.

ik heb ze laatste alleen in de punten gedraaid, zou je eens kunnen proberen, dat zakt toch altijd nog een beetje uit en dan heb je alleen onderaan slag (zou de grootste gebruiken dan want die kleine krullen juist nog meer)

Waarschuw beheerder
Ik heb een krultang gekocht maar snap niet goed hoe het werkt :(

Als ik de intructies van het boekje volg gebeurt er bijna niks.. weet iemand hoe het wel moet?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 11:31:
weet iemand hoe het wel moet?

Onder stroom zetten :P

Waarschuw beheerder
Gewoon je stijltang gebruiken! Maak je de mooiste meest natuurlijke krullen mee..
Waarschuw beheerder
ikheb van die 4kante en 3hoekblokjes ... keer wat anders dan rond :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tess///M5 op zaterdag 7 april 2007 om 20:40:
ik heb ze laatste alleen in de punten gedraaid, zou je eens kunnen proberen, dat zakt toch altijd nog een beetje uit en dan heb je alleen onderaan slag (zou de grootste gebruiken dan want die kleine krullen juist nog meer)

thnx ik ga het straks eens probere :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EL (K) op dinsdag 3 april 2007 om 21:19:
Blijft heel lang zitten, zelfs op een feest. Je kan wel maar dunne pukken nemen en het worden pijpekrullen, moet je van houden he...

die heb ik ook :jaja: ideaal (L) ik heb best dik en zwaar haar het enige wat werkte was pappiloten maar daar moest ik dan mee slapen en dat lag niet bepaald lekker kan ik je vertellen :/ maar met deze krijg ik wel mooie krullen :jaja: en gaat een stuk sneller dan de hele nacht met die dingen in :)