Nee en je mag je mening geven zeker...
Ik hoef niet professioneel te zijn
om te zien wat ik wel en niet mooi vind.
nou vind de nagels die jij zet al velen malen mooier dan deze !
nou mijn mening is dat als ik bij een nagelstudio zou komen en dit soort nagels aangemeten zou krijgen ik hier zeker niet voor ga betalen en er nooit meer terug zou komen en het mijn vriedinnen zou afraden.
Geen bolling, ze lopen niet paralel met de nagelwal (wijd uit)
heb het resultaat aan me vingers dus ik weet beter
heb 28 klanten en er is er nog nie 1 ontevreden...
De bolling da klopt, ik vind het nie mooi als je in t midden zo'n bult hebt zitten
je zet mooie nagels, geef ik eerlijk toe. Maar die zijn ook nie allemaal perfect
Gelukkig vind ik ze zelf wel mooi en nog meer met mij dus...
dat komt omdat het je eigen werk is. daarom kunnen anderen nog wel een beetje kritiek geven.
Ja, heel mooi, maar zoals we al zeiden is dit onze mening wat wij vinden.
Die kun je heel netjes en vloeiend maken, maar doe je dat dan ook bij klanten?
Want ik ben best wel benieuwd hoelang je dan met zo'n setje doet.
En dat klopt, toen voelde ik me ook aangevallen, maar op deze manier om dat zo tegen mij te zeggen val jij mij in principe ook weer aan.
lipstickbitch, ze heeft het volgens mij niet persoonlijk tegen jou, maar over het algemeen.
Maar die zijn ook nie allemaal perfect
Maargoed,
Tattoolinny,
Ik vind de foto ook niet zo mooi, maar ik denk ook dat het er aan ligt hoe de foto is genomen, en een beetje kromme vingers heb ik ook, is niet fijn
Maar als je dan weer deze foto kijkt van jou nagels:
Kijk ik er weer heel anders tegen aan, want hier vind ik ze wel mooi
En ik heb je fotos bekeken, en ik vind bijna alle fotos wel mooi hoor
Kun je ook ergens een opleiding volgen, zonder dat je een pakket hoeft aan te schaffen? Ik wil vooral een opleiding volgen voor de theorie, omdat ik die nooit heb gehad ... en misschien een opfriscursus voor de praktijk ... Iemand een idee waar dat kan ?
Ow ja ik ben nu officeel distribiteur en opledingsinstituut van EZNails, mochten er nog dames zijn die kennis willen maken met dit nieuwe product
www.eznails.eu (importeur)
Ga je ook 4 maart naar de pre-training? ik wel
Heb jij veel aanmeldingen voor lessen? hoe veel per x
Watvoor kleur heb je?
de ''nagelstyliste'' was verkouden en droeg geen mondkapje oid en kreeg na een paar weken dus groen achtige schimmel op mijn nagel!