gaan we weer!!!!
no comment!
Kun je ook ergens een opleiding volgen, zonder dat je een pakket hoeft aan te schaffen? Ik wil vooral een opleiding volgen voor de theorie, omdat ik die nooit heb gehad ... en misschien een opfriscursus voor de praktijk ... Iemand een idee waar dat kan ?
Iemand tips tegen het groeiversnellen van je nagels?
Kun je ook ergens een opleiding volgen, zonder dat je een pakket hoeft aan te schaffen? Ik wil vooral een opleiding volgen voor de theorie, omdat ik die nooit heb gehad ... en misschien een opfriscursus voor de praktijk ... Iemand een idee waar dat kan ?
Zou ik weer acryl erop kunnen doen, of is dat niet aan te raden?
het is een feit dat bij nagelbijters de nagels soms tot 2x sneller groeien als bij niet nagelbijters
zo dan echt voor een dunne laag gel of acryl gaan.
www.asfnails.nl
Dat is die
Mijn nageltjes klaar voor carnaval
Mooie jou nagels Linda ! Zijn die zwarte streepjes met stripers gemaakt? Ik krijg die nooit zo mooi strak
Hier een fotootje
Heb ook weer nieuwe foto's!
Oh zo te zien zijn dat "Oudere" mensen, de oudere bij mij willen ook altijd rond (ovaal) vind ik best irri
Heb maar een paar klanten die vierkant hebben.
Bij mij willen ze allemaal vierkant, alleen de oudjes niet
rood gelakt,
laat wel overal rode strepen achter trouwens, op mn werk zitten 2 strepen op de wc deur en thuis zag ik al rode strepen
Heb wel gehoord dat rond "in" zou komen, maar ik merk er iig niks van.
En stilleto's heb ik nog niemand gehad die dat wil, terwijl ik het zelf eigenlijk best wel vet vind, maar daar begin ik niet aan bij mezelf
de vrije top is fel geel,, zie je niet zo goed op de foto en voor de rest allemaal vrolijke stipjes
Al mensen warm voor de beurs in maart?
Als we nou dichter bij elkaar woonden, konden we bij elkaar stilleto's maken, maarja, helaas
Maar die kun je ook gewoon spits vijlen hoor geen probleem.