ik volg de vervolgcursus nagelbijten voor gevorderden
ik zit nu een week voor mijn tentamen Figuurkartelrandjes knagen, retemoeilijk zeg
nagelbijten voor gevorderden
thnx, ik zit nu een week voor mijn tentamen Figuurkartelrandjes knagen, retemoeilijk zeg
nog oefennagels nodig?
Doe ik ook. Best een pittige opleiding
ik weet zeker dat je t kan.......ga dr voor mop.....
Heb gel en acryl gehad, en na 1 á 1,5 week liggen er zkr al 5 nagels vanaf
Word dan dus best een dure hobby
Sommige mensen hebben gewoon de pech dat het niet goed pakt..die lijm hecht niet goed bij sommige mensen...Doe je niks aan
Nee, daar zijn wel aparte tips voor om erop te plakken...
Hmm dan snap ik het niet, want heb langer dan een half jaar die nagels gehad en iedere keer vielen er na 1 á 1,5 week nagels vanaf Én ik wil zooo graag nepnagels, want ik bijt zelf nagels en ziet zoo onverzorgd uit!
De acryl deden ze bij mij op me nagel zelf zetten
Oké kijk dat hebben ze mij dus nooit gezegt, ik moest om de 3 weken terug komen, maar die haalde ik dus niet
Maar dat is het in het begin dus ook vrij duur?
Uitspraak van ;*Do op vrijdag 17 november 2006 om 20:14:
Ik heb rechte nagels, geen bolling in mijn nagels zitten, kan het daar mee te maken hebben?
Nee, daar zijn wel aparte tips voor om erop te plakken...
Nouu ik heb 3 verschillende nagelstylistes gehad en bij alle 3 lieten ze gewoon los Ze hebben wel dezelfde curcus gevolgd, maar lijkt me sterk dat t daar aan ligt toch?!
Je moet altijd een bolling hebben, de bolling vangt namelijk de klap op als je je nagel stoot, zonder bolling, vangt je nagel de klap op, en is ie er dus in notime af!
Je moet altijd een bolling hebben, de bolling vangt namelijk de klap op als je je nagel stoot, zonder bolling, vangt je nagel de klap op, en is ie er dus in notime af!
Ik doe zelf de cursus niet hoor, dus helemaal precies kan ik het je niet vertellen, maar ik weet wel dat recht model weer te maken heeft met het niet goed kunnen opvullen van de gel ofzo
Dat ze er na een week afvallen
.die lijm hecht niet goed bij sommige mensen...Doe je niks aan
Maar dat is het in het begin dus ook vrij duur?
Want als iets niet mag dan is het wel een recht model
Dan doen ze alle 3 iets niet goed, want een nagel kan er NOOIT vanzelf afvallen! Dus zij moeten écht iets niet goed gedaan hebben!
Ik volg sinds dit jaar de opleiding tot allround nagelstyliste...
Zijn er meer meiden die deze opleiding doen, of een module volgen zoals acryl, gel of fiber etc?
Waar volg je de opleiding en wat zijn je ervaringen?
mn schoonmoeder zet acrylnagels voor 45 euro (de eerste keer) dat bedrag verspreid ze over de hele maand,als je een nagelbijter bent tenminste..dus dan betaal je niet steeds meer..vind ik ook niet kloppen want als je een klant aanneemt moet je ook mooi resultaat afleveren
Ik ga trouwens in januari de cursus doen wrsch bij OPI in Helmond.
Waar doe jij dan de cursus en ben je er tevreden over?
raar zeg kost je dan echt handen vol geld
Jaa dat vind ik dus ook, en dat is erg jammer!
Dat zou wel beter zijn natuurlijk, wil zooooo graag mooie nagels en vooral voor kerst
oeh maak mij nageltjes eens heel mooilaatste aanpassing 18 november 2006 13:59