Partyflock

Forumonderwerp · 913507

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil graag de aandacht hier even op vestigen. In het bijzonder voor alle mensen met die gigantische oogkleppen op! Overigens interessert het me niet hoeveel keer hij dubbel is! Naar mijn idee mag hier iedere dag wel een topic over geopend worden, misschien dat mensen het dan minder snel uit hun geheugen verbannen!

De beelden die je zult zien in het filmpje, word je allerminst vrolijk van.
Helaas zijn de leefomstandigheden en de behandeling van de dieren in Nederland vaak niet veel beter. Al zou dat wel het geval zijn, veel vlees wat daar word geproduceerd, word hier verkocht. Een mooi voorbeeld is Kentucky Fried Chicken (of cruelty!).

Als je zo stoer bent om 's avonds lekker je biefstukje te eten, heb dan ook eens de ballen om hier naar te kijken. Dus zet je oogkleppen af, kijk er naar en denk er eens over na! Immers ben jij één van de vele die dit soort praktijken in stand houdt (en dus ook kan stoppen)! Oh, en zet vooral je geluid goed hard aan!!!

Filmpje!

Als je hierna nog gewetensloos naar de McDonalds of Kentucky Friend Chicken loopt, vind ik je echt een kansloze rukker :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:honger:
Waarschuw beheerder
bitterballeng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 19:05:
Als je hierna nog gewetensloos naar de McDonalds of Kentucky Friend Chicken loopt, vind ik je echt een kansloze rukker laatste aanpassing 16 november 2006 19:07

dus jij beoordeeld mensen aan de hand van hun eetgewoontes???? hahahaha sukkel....................NEWSFLASH....kijk es in de spiegel en vertel ons es wat voor gebit je ziet....juist dat van een alleseter.....ga je mij nou uitmaken voor rukker simpel om het feit om wie ik ben? als je er echt zo zwaar aan tilt,ga lekker in de wei staan en vreet wat gras..... malloot
Waarschuw beheerder
drugs gehad ofzo?
jemig
Waarschuw beheerder
dan ruk ik graag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 19:05:
Als je zo stoer bent om 's avonds lekker je biefstukje te eten, heb dan ook eens de ballen om hier naar te kijken.

en als jij bent zoals je ons denkt wijs te maken....draag je schoenen van leer? gebruik je cosmetica?(getest op dieren)...verwerp je principieel medicijnen(idem)....ect ect.....kijk eerst eens in de spiegel Mr wereldverbeteraar eer je andere mensen beoordeeld.....
Waarschuw beheerder
nee je moeder...
neem een bitterbal mang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Finz op zaterdag 20 januari 2007 om 03:12:
neem een bitterbal mang

graag....rundvlees wel he...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 22:23:
Maar rondgooien met kippen en varkens slaan met een ijzeren staaf

Heb je ooit gezien hoe krokodillen een volwassen gnoe of zebra door de lucht gooit en uit elkaar trekt. Die leven vaak ook ngo hoor en hyena's, leeuwen en de rest van de roofdieren kunnen er ook wat van (y) Zo'n kaak of klauw is nog pijnlijker dan een ijzeren staaf.

maar om even terug te komen op TS, vroeger ging het er nog veel schandaliger aan toe. Dacht je dat ze in de middeleeuwen zo lief waren voor de beesten. Probleem tegenwoordig is dat de biologische lui gewoon inspelen op de gevoelens van de mens die de mens in de eeuwen heeft ontwikkeld. Zou je dit verhaal uitleggen bij mensen uit de 7de eeuw dan hadden ze je uitgelachen en waarschijnlijk een kip gepakt en zelf de kop afgebeten. Doe je het nu dan is het van tja zielig etc etc (maar toch gewoon door blijven eten) we leggen gewoon de prioriteiten verkeerd neer en moeten ons meer op ons zelf richten ipv het vertroetelen van dieren.
Uiteindelijk is de mensheid zelf het probleem en gaan we tenonder aan onze eigen gevoelens omdat we prioriteiten verkeerd neerleggen, tenzij die gevoelens opzij worden gezet door bijv een oorlog want dan zijn er andere zaken die prioriteiten hebben en dan denkt er niemand meer na over de dierenindustrie want dan moet de mensheid overleven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zaterdag 20 januari 2007 om 03:26:
Zo'n kaak

en bijna niet veranderd door de eeuwen heen :) hoezo effectief :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zaterdag 20 januari 2007 om 03:33:
en bijna niet veranderd door de eeuwen heen hoezo effectief laatste aanpassing 20 januari 2007 03:34

evolutie....maar als we geitenwollensjonnie-topicowner moeten geloven moeten we ons schamen voor ons aangeboren instinct van vlees eten.....yeah right....sabbel jij maar lekker door op je sojabonen en knolselderij Valentijntje....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 19:27:
Overigens spoor ik niemand aan om vegetariër te worden! Zou het fijn vinden als er mensen hierdoor geen vlees meer zullen eten! Maar het zou niet goed zijn als niemand meer vlees eet. Maar koop het in ieder geval bewust, oftwel: biologisch (geld evengoed voor melk e.d.)

Dat kun je nu wel zo mooi zeggen, maar iedereen wil graag biologisch vlees totdat ze de prijs zien. Overigens haal ik later als ik een normale baan heb geen vlees en gevogelte meer uit de supermarkt maar ga ik naar de slager of de polier (omdat dat vlees gewoon beter smaakt).

Overigens vind ik het jammer dat velen denken dat het zo als dat in het filmpje eraan toe gaat overal zo is. Op een normale boerderij zul je dit soort taferelen niet al teveel vinden (behalve boeren die hun vee verwaarlozen, maar dat zijn ook geen echte boeren die van hun vak houden).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 14:30:
Overigens vind ik het jammer dat velen denken dat het zo als dat in het filmpje eraan toe gaat overal zo is. Op een normale boerderij zul je dit soort taferelen niet al teveel vinden (behalve boeren die hun vee verwaarlozen, maar dat zijn ook geen echte boeren die van hun vak houden).

Nee we hadden beter een filmpje kunnen neerplanten over de bioindistrie ( ofetwel wat ik vind een moordfabriek) ik vind dat ook zeker dierenmishandeling.. in MIJN ogen dan...

Waarschuw beheerder
alle vegetariërs die ik ken worden al door het gerucht van een griepje geveld, en moeten elke week naar het ziekenhuis voor B12 spuiten, waar ze ondertussen zo verslaafd aan zijn geraakt dat ze knetteragressief raken zonder hun wekelijkse spuit (echt trainspotting-cold-turkeytaferelen heb ik aanschouwd in ziekenhuizen), en waarvan ze steeds meer nodig hebben omdat hun lichaam steeds langer slecht verzorgd wordt...

doe wat je wilt, don't eat anything that casts a shadow if you believe that's what's right, BUT STAY THE FUCK AWAY FROM MY STEAK!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 22:53:
alle vegetariërs die ik ken worden al door het gerucht van een griepje geveld, en moeten elke week naar het ziekenhuis voor B12 spuiten, waar ze ondertussen zo verslaafd aan zijn geraakt dat ze knetteragressief raken zonder hun wekelijkse spuit

Nou dat zijn waarschijnlijk drugs verslaafde vegatariers want ik heb nog nooit dit soort bull shit gehoord in me hele leven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op zaterdag 20 januari 2007 om 23:54:
waarschijnlijk drugs verslaafde vegatariers

nope mop, eerder geheelonthouders.... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 januari 2007 om 23:56:
nope mop, eerder geheelonthouders....

Ik ben al bijna 10 jaar diervrij. Ik ben geen veganist dus drink wel melk en eet kaas. en zal je vertellen ondanks ik zwak in elkaar zit ( qua diabetes etc.) Bijna nooit ziek en zeker niet elke week. Ik vind het slap gelul dat vegatariers meer ziek zijn. De vegatariers die ik ken zijn ook niet meer ziek dan gewone mensen.. bull shit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op zaterdag 20 januari 2007 om 23:58:
De vegatariers die ik ken zijn ook niet meer ziek dan gewone mensen.. bull shit

dat vind ik echt heel fijn voor je enzo hoor, maar ik zeg alleen dat alle vegEtariërs die IK ken wél heel snel ziek zijn, en absolute B12 junkies, die als ze hun shotje missen 40 graden koorts krijgen en bijna dood gaan, en zelfs dan nog te beroerd zijn om een biologisch biefstukje te eten om hun eigen lichaam beter te maken....
en dát, my dear, vind IK nou bullshit. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 10:14:
alleen dat alle vegEtariërs die IK ken wél heel snel ziek zijn, en absolute B12 junkies,

mag ik dan mischien vragen hoeveel jij er kent? ik ken er egt vrij veel en ik heb , en hun ook nog nooit iets te maken gehad met B12 shotjes.

Waarschuw beheerder
ik ken ongeveer 10 vega's en veganisten en dat soort eters, waarvan er 4 ervoor uitkomen dat ze regelmatig naar het ziekenhuis moeten omdat ze anders instorten van het B12 gebrek... en als ze die shotjes eenmaal gewend zijn kunnen ze niet meer zonder, dan zijn het net heroine junkies die cold turkey moeten. heel eng om te zien.

maar persoonlijk denk ik dat het er veel meer zijn, veel mensen die bijv. snuiven of blowen komen er immers ook niet eerlijk voor uit... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 januari 2007 om 14:47:
maar persoonlijk denk ik dat het er veel meer zijn, veel mensen die bijv. snuiven of blowen komen er immers ook niet eerlijk voor uit...

Ja maar ik denk toch echt dat het aan deze mensen persoonlijk ligt want idd als vegatarier moet je oppassen op je B12.. Dat is algemeen bekend toch als je het goed opvangt met bv vitaminesuplementen of goed vegatarische voeding of andere B12 producten hoefd er niks aan de hand te zijn..

Waarschuw beheerder
Wat zijn de euroknallers van deze week?
Waarschuw beheerder
stellete zeurders zeg zijn jullie
wat maakt het nou uit of een kip heen en weer word gesmeten of dat een koe een paar stompen krijgt
zonder vlees was er veel meer oorlog dan nu (Y)

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
heb best zin in een big macje
Waarschuw beheerder
ik wel zin in gekneusde kippenpoten van the kfc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Finz op maandag 22 januari 2007 om 13:37:
ik wel zin in gekneusde kippenpoten van the kfc

:dood: nou ik niet.. ik eets liever iets anders dan een mishandelt vol met chemicalien en hormonenn ingespoten kippetje

Waarschuw beheerder
vind ze wel lekker

wat ze ook wel niet maken van die kippies

:kwijl:
Waarschuw beheerder
Weetje wat dan weer niet spoort?
jullie eten wel vlees vervangende!!! producten, waarom zou dat nodig zijn??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op maandag 22 januari 2007 om 13:40:
mishandelt vol met chemicalien en hormonenn ingespoten kippetje

ach toch niks mis mee..tegenwoordig is alles chemisch
lekker tog

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 19:30:
En ondertussen op andere forums bij dieren zetten hoe lief die kat of hond is

wist je dat in china zulke dieren ook zo gevild en afgeslacht worden om gegeten te worden
Das wel zielig he
Maar dit niet das de natuur wat ze in china doen is dat kan niet

Mij heb je niets horen zeggen over katten & honden die gegeten worden hoor :no:

Stoor me d'r namelijk ook niet aan dat ze gegeten worden daar, ik hoef het alleen zelf niet, schijnt nogal taai te zijn :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 19:30:
BAH dat bedoel ik dus.

Ik heb nog steeds dezelfde mening (f)
Waarschuw beheerder
Laat iedereen toch gewoon zijn of haar eigen voorkeur hebben mbt eten en daarover hun eigen mening hebben. Volgens mij weet iedereen hoe die dieren behandeld worden en als mensen dan toch dat vlees willen eten is dat hun keus (net zoals de mensen die beslissen dat niet meer te eten).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 22 januari 2007 om 13:46:
Weetje wat dan weer niet spoort?
jullie eten wel vlees vervangende!!! producten, waarom zou dat nodig zijn??

Waarom spoort dat niet? Ja B12 moet je binnen krijgen he, en waar zit dat in ? vleesvervangende producten zoals hun dat noemen, ik noem het meer soja producten.. staat veel beter.

Waarschuw beheerder
ik noem het ROTZOOI
Waarschuw beheerder
gewoon puur vlees
doodgeknuppeld heen en weer gesmeten dat doet me niks

Waarschuw beheerder
Ik eet gewoon vlees..
Waarschuw beheerder
heb nog een lekkere worst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Finz op maandag 22 januari 2007 om 15:13:
heb nog een lekkere worst

Heb ik er hier ook nog wel 1 van;)
Waarschuw beheerder
zo'n mini chorizo zeker
heb hier echt een forse boerenworst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Finz op maandag 22 januari 2007 om 15:25:
heb hier echt een forse boerenworst

Ik hier ook..;)
Uitspraak van The Finz op maandag 22 januari 2007 om 15:25:
zo'n mini chorizo zeker

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 14:16:
Mij heb je niets horen zeggen over katten & honden die gegeten worden hoor

Stoor me d'r namelijk ook niet aan dat ze gegeten worden daar, ik hoef het alleen zelf niet, schijnt nogal taai te zijn

Zeg ik ook niet
Maar denk maar eens in dat jou lieve hondje of katje
Net zulke gruwlijke dingen meemaken
en dieren hebben ook gevoel
Ja je zult het niet geloven maar het is echt waar

Mooie is dat ong 80% niet eens de echte feiten kennen op gebied van mishandeling
En dat het jullie niks doet is behoorlijk gevoelloos
Wel eens een hond of varken of poes horen schreeuwen
Als ze mishandeld werden toen een stel egoisten het leuk vonden om ze in brand te steken of te slaan
:no: vast niet
Dieren hebben ook gevoel en ik vind dat het allemaal diervriendelijker kan omdat WIJ daar ook de MIDDELEN VOOR HEBBEN.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 15:38:
Maar denk maar eens in dat jou lieve hondje of katje
Net zulke gruwlijke dingen meemaken

Gelukkig komt mijn kat nooit in de buurt van de Chinees(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 15:43:
Gelukkig komt mijn kat nooit in de buurt van de Chinees

:lol: Goed afgetrainde kat maar jou kat kan wel in de buurt van straat jongeren komen
En die vinden het leuk om zo dier in een gracht kanaal te gooien of bezine erover te flikkeren en in brand te steken

Ja dierenleed is dichterbij dat jij denkt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 15:44:
bezine erover te flikkeren en in brand te steken

pfff als een kat in mijn tuin schijt kan die ook maar beter niet in mijn klauwen komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 15:44:
Goed afgetrainde kat maar jou kat kan wel in de buurt van straat jongeren komen
En die vinden het leuk om zo dier in een gracht kanaal te gooien of bezine erover te flikkeren en in brand te steken

Gelukkig zijn de straatjongeren hier niet zo ziek;) Ze steken liever huizen in brand hier8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 16:00:
Ze steken liever huizen in brand hier

hahahaha cool
Ben ik blij om

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 16:02:
Ben ik blij om

Nou er zijn al meerder mensen door in het ziekenhuis beland;)
Maar ze zitten nu achter slot en grendel;)

(klein bewijs dat de politie toch nog wat aan zn werk doet)
-----------------
Maar goed.. Ik ben ook heus niet voor dierenmishandeling om hun vlees..
Maarja het gebeurd toch wel..
Je kan het toch niet controleren..:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Finz op maandag 22 januari 2007 om 14:39:
gewoon puur vlees
doodgeknuppeld heen en weer gesmeten dat doet me niks

Nou stoer man :/

wat wil je hier nou op horen?
Waarschuw beheerder
stel dat ik een dier was.. dan zou ik denk ik liever hebben dan ze me in 1 keer in brand staken en dat ik dood was.. dan dat ik zo :

[img width=240 height=320 cacheid=0013f7b50026a8a04c46a6a01a01bdf0a8]http://homepage.mac.com/martinvolder/.Pictures/bioindustrie.jpg[/img]

me leven moest uitzitten en alsnog werd afgemaakt omdat de mens mij graag wil opeten :/