Partyflock

Forumonderwerp · 913507

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil graag de aandacht hier even op vestigen. In het bijzonder voor alle mensen met die gigantische oogkleppen op! Overigens interessert het me niet hoeveel keer hij dubbel is! Naar mijn idee mag hier iedere dag wel een topic over geopend worden, misschien dat mensen het dan minder snel uit hun geheugen verbannen!

De beelden die je zult zien in het filmpje, word je allerminst vrolijk van.
Helaas zijn de leefomstandigheden en de behandeling van de dieren in Nederland vaak niet veel beter. Al zou dat wel het geval zijn, veel vlees wat daar word geproduceerd, word hier verkocht. Een mooi voorbeeld is Kentucky Fried Chicken (of cruelty!).

Als je zo stoer bent om 's avonds lekker je biefstukje te eten, heb dan ook eens de ballen om hier naar te kijken. Dus zet je oogkleppen af, kijk er naar en denk er eens over na! Immers ben jij één van de vele die dit soort praktijken in stand houdt (en dus ook kan stoppen)! Oh, en zet vooral je geluid goed hard aan!!!

Filmpje!

Als je hierna nog gewetensloos naar de McDonalds of Kentucky Friend Chicken loopt, vind ik je echt een kansloze rukker :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R1ch4rd op donderdag 28 december 2006 om 13:54:
:viezevega

Jij bent niet wijs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waxi op donderdag 28 december 2006 om 19:10:
de inhoud van het filmpje echt veel te bruut

vind ik ok :X
blij dat ik maar zo'n 2x per week 'n beetje
vlees eet:|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 19:05:
Als je hierna nog gewetensloos naar de McDonalds of Kentucky Friend Chicken loopt, vind ik je echt een kansloze rukker

Zo gaat het nou eenmaal.
Het ziet er zielig uit, maar ik eet mijn dagelijkse portie vlees wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 15:32:
Als je hierna nog gewetensloos naar de McDonalds of Kentucky Friend Chicken loopt, vind ik je echt een kansloze rukker

k krijg honger als k die namen lees:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 januari 2007 om 15:32:
Zo gaat het nou eenmaal.
Het ziet er zielig uit, maar ik eet mijn dagelijkse portie vlees wel

ja en ik zal er verder ook geen seconde minder van slapen.

het gaat al tijden zo en het vlees smaakt er niet minder om.
Waarschuw beheerder
McDonalds of Kentucky Friend Chicken

Ik weet wel dat KFC heel dieronvriendelijk is.. over de mac hoor de de laatste tijd nie zo veel meer....?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 december 2006 om 00:24:
Vind dit echt heel triest

Mensen zijn wreed. :yes:

Waarschuw beheerder
Hey een Filmpje van Alec Baldwin de oude broer van Stephen. Allebij hebben ze wel iets extreems, Alec is een extreem voorstander van Dierenrechten, waarin hij tot het uiterste strijd.
En Stephen is extreem Christen geworden, waarin hij ook tot het uiterste strijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een lang filmpje zeg, maar niks nieuws onder de zon, als je er echt zo tegen bent, onderneem dan actie!!! Kom eens op voor die arme dieren ipv achter je pc zitten, riskeer gewoon 3 nachten cel, maak een statement, haal de krant met je actie! Infiltreer in zo'n slachterij en doe laxeermiddel in de drankjes van het management.
Ik eet er in ieder geval niet minder vlees om, maar ik steun wel een actie.
Bind jezelf vast aan 1 van hun toegangspoorten en bel ervoor de Telegraaf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 2 januari 2007 om 13:16:
Wat een lang filmpje zeg, maar niks nieuws onder de zon, als je er echt zo tegen bent, onderneem dan actie!!! Kom eens op voor die arme dieren ipv achter je pc zitten, riskeer gewoon 3 nachten cel, maak een statement, haal de krant met je actie! Infiltreer in zo'n slachterij en doe laxeermiddel in de drankjes van het management.

Ja ik doe mee, ik ben ook mediageil
Al di8e aandacht, geweldig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 18:23:
Ja ik doe mee, ik ben ook mediageil
Al di8e aandacht, geweldig

Precies, maar dan heb je ECHT BALLEN
Waarschuw beheerder
het is zo jammer dat biologisch best wel duur is, dat moet bij de supermarkten maar eens vaker in de aanbieding.
gelukkig let ik er wel altijd op dat ik scharreleitjes koop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op dinsdag 2 januari 2007 om 13:16:

Haha klopt ben het wel met je eens. Maar ook kleinere dingen hebben. Zoals donaties of donateurs werfen.. of helemaal bij jezelf beginnen.. Letten op wat je eet koopt en draagt :)

Waarschuw beheerder
Nou.. doe mij maar een whopper, een dubbele graag.. :9
Vind het echt heel sneu voor die beestjes maar wat doe je eraan in je eentje?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 11:25:
Vind het echt heel sneu voor die beestjes maar wat doe je eraan in je eentje?!

Dat is echt een opmerking van niks.. vind ik dan.. als iedereen zo praat zal er ook nooit wat gebeuren..Als je het zielig vind ken je het beste er zelf mee beginnen. Maarja als jij nog net zo graag een dubbele wopper lust vind ik het stuch als je het echt sneu vind voor die beestjes :/
Waarschuw beheerder
Maaar maar... Is wel makkelijk Om zulke filmpjes te maken..
Als je Tegenwoordig op Kippenboerdery komt gaat het er egt nie zo aan toe..! dit zijn ook alleen buitenlandse bedrijven wat je hier ziet op filmpje..

Geloof maar in nederland is het zo echt niet meer..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...Bass... op zaterdag 6 januari 2007 om 19:44:
Geloof maar in nederland is het zo echt niet meer..!

Nee niet zo erg.. maar vind je nou echt dat de beeste in nerdsenfokkerijen het wel goed hebbem?
Waarschuw beheerder
donateur
is idd erg als je dat zo ziet, maar mijn stuk vlees zal er niet minder om smaken (y)

kansloze rukker

thanx (k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op vrijdag 5 januari 2007 om 17:56:
Haha klopt ben het wel met je eens. Maar ook kleinere dingen hebben. Zoals donaties of donateurs werfen.. of helemaal bij jezelf beginnen.. Letten op wat je eet koopt en draagt

Nee, is onzin, juist in deze tijd moet je je best doen om aandacht te vragen, kijk eens naar reclames, naar promos alles moet harder sneller en meer. Anders val je niet op!
Je moet echt een statement maken waardoor iedereen in NL gaat nadenken. (ik propageer geen extremisme) Probeer op zijn minst het Jeugdjournaal tehalen, dat heb je de toekomst.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op zaterdag 6 januari 2007 om 17:24:
Dat is echt een opmerking van niks.. vind ik dan.. als iedereen zo praat zal er ook nooit wat gebeuren..Als je het zielig vind ken je het beste er zelf mee beginnen. Maarja als jij nog net zo graag een dubbele wopper lust vind ik het stuch als je het echt sneu vind voor die beestjes

gebeurt toch niks,dat is het leuke.Ook niet als je 1000den mensen achter je heb staan.

Zonder vlees zakt de halfe economie in elkaar,als je daar een oplosing voor heb,dan pas zullen ze luisteren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 16:00:
gebeurt toch niks,dat is het leuke.Ook niet als je 1000den mensen achter je heb staan.

Zonder vlees zakt de halfe economie in elkaar,als je daar een oplosing voor heb,dan pas zullen ze luisteren

Vind ik niet , ben jij in de eentje zal je ook niet de economie kunnen veranderen.. maar kijk naar de grotere partijen zoals WNF, proefdiervrij, bont voor dieren, en wakker dier.. die over de bioindustrie gaat.. nou die hebben al heel wat voor elkaar gekregen. EN nee die hebebn niet aan een boom vastgebonden gezeten. Maar wel door akties.. en vooral ook mensen wakker schudden.
Ik zeg ook niet dat er helemaal geen vlees gegeten mag wordne en dus daarom de economie in de elkaar gaat zakken. Ik vind het alleen niet nodig om dieren in die grote moordfabrieke te stoppen. Als al vleesetend nederland daar een beetje bij gaat stilstaan zal er heus wat veranderen!

Waarschuw beheerder
Als als als,daar heb je niks aan.En wat is Nederland nou in vergelijking met de wereld?

"beter"vlees kost meer geld,wat dus uitdraait op duurder vlees.En ga nu eens rondvragen of de mensen daarin interressen hebben?

Tuurlijk kan het één en ander verbeterd worden,maak je niet druk om koeien en kippen,zijn dieren die veel meer hulp nodig hebben zolang ze nog bestaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 23:04:
Tuurlijk kan het één en ander verbeterd worden,maak je niet druk om koeien en kippen,zijn dieren die veel meer hulp nodig hebben zolang ze nog bestaan.

Tuurlijk.. zijn er genoeg, maar waarom is het ene beest meer waar dan het andere.. ja mischien omdat er soorten zijn die bedreigt worden met uitsterven maar dat vind ik nog geen rede om dan niet naar koeien of kippe of wat dan ook om te kijken
Waarschuw beheerder
Moet san der wel gelijk Geve..
Mer Mensen moet het ook niet gaan Overdrijven...
en wtf Heb je aan Bont.. Mag mijn haar wel hebbe als ik naar de kapper ga..(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ...Bass... op maandag 8 januari 2007 om 22:20:
en wtf Heb je aan Bont..

Ja dat vraag ik me ook nog steeds af haha,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 14:56:
Krijg trek in een big mac en die ga ik lekker gewetenloos
op eten en ga er ook nog zwaar hard van genieten en daarna
ga ik er nog een halen

Groot gelijk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 januari 2007 om 19:29:
Groot gelijk

Vette troep
Waarschuw beheerder
Mac is Goor...
Als Je zone Geval op hebt.. Heb je nog honger :P

Waarschuw beheerder
bah bah bah.. zo wil je wel vegetarisch worden..

Waarschuw beheerder
Stelletje hypocrieten dat jullie er rond lopen
Op andere forums zeggen dat is zielig is en er ziek van word
en nu lekker veilig met de rest mee lullen

Jammer
Ik eet zelf vlees omdat een mens vlees nodig heeft
omdat ons darmkanaal gemaakt is om vlees te eten
Maar eet wel vleesbewust
dieren die vrij rond gelopen hebben
En dat ze fout afgemaakt worden hoef je mij hier niet te vertellen
Maar als ik hier sommige nog 1x bij dierleedtopics zie en zeggen dat iets zielig is
en hier veilig achterbaks meelult zal ik dat lekker blijven herhalen aan sommige personen

want dat ik pas donders achterbaks veilig zo pc'tje
bah bah

Valentijn je hebt gelijk
Meesten zijn niet eens bewust wat dat biefstukje al niet heeft meegemaakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 januari 2007 om 23:33:

Nee hoor.. ben ik het niet mee eens. Ik zou dan allang dood moeten zijn ofzo?
Ik vind vlees nu meer een luxe product. Ik koop liever een vegatarische maaltijd dan dat ik een stukje beest in me bord heb liggen. Terwijl waarschijnlijk het vegatarische nog gezonder is ook.
Waarschuw beheerder
Zoals je hier in het filmpje ziet gaat het lang niet overal. Het is onzin te denken dat al die kippen zo behandeld worden.

Ik sta zelf bij een boer met mijn pony, en natuurlijk gaat hij zo niet met zijn beesten om, in tegendeel!

Dit moet ook gestopt worden...mensen hebben geen gevoel in hun flikker die dit kunnen doen!

Waarschuw beheerder
donateur
Op andere forums zeggen dat is zielig is en er ziek van word
en nu lekker veilig met de rest mee lullen

Hahaha, ja mooi is dat hé. Daar heb ik me dus echt kapot om moeten lachen. Als er zou staan puppy's mishandeld zou het een heel ander verhaal zijn. Maar omdat het om iemand z'n avond maaltijd gaat is het ineens wel o.k. allemaal! :no:

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Echte vleeseters in het dierenrijk hebben een kort darmkanaal, zodat het vlees er weer uit is voordat het kan gaan rotten.
En mensen hebben een relatief lang darmkanaal.

Nu rot vlees bij ons niet meer zo snel, omdat we het bakken. Maar we moeten het wel bakken anders kunnen we het niet meer verteren, omdat we daar niet genoeg zuren voor hebben.

Ik betwijfel het nog steeds of we wel echt vleeseters zijn, maar goed... dat is een discussie apart ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 09:51:
Nu rot vlees bij ons niet meer zo snel, omdat we het bakken. Maar we moeten het wel bakken anders kunnen we het niet meer verteren, omdat we daar niet genoeg zuren voor hebben.

Dat is ook niet helemaal waar, want er zijn genoeg manieren om vlees te bereiden, zonder het te bakken... En er zijn volken waar ze alleen maar rauw vlees eten. En dat is idd een discussie apart :-D
Waarschuw beheerder
Toen ik die varkens zag liggen ben ik al gestopt met kijken.
Bah..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 09:51:
Ik betwijfel het nog steeds of we wel echt vleeseters zijn, maar goed... dat is een discussie apart

Dan moet je toch je geschiedenis naar boven halen
vroeger toen we niet zulke barbaren waren
aten we ook vlees
we zijn alles eters te zien aan het darmkanaal
en kiezen
En vlees is sowieso goed voor opbouw van botten en de spijsvertering.

en een zoute haring bak ik niet die gaat er rauw in
trouwens weer erg goed voor bloedsomloop en hartvaten.

En vegatarisch worden over het algemeen minder oud van alleseters
Wij mensen zijn gemaakt om vlees te eten
WE kunnen zonder zeker weten maar onze weerstand gaat zeker omlaag
Vind dieren heel belangrijk en zet me er heel erg voor in
Maar ben geen activist maar een realist en dat wil zeggen dat mijn gezondheid belangrijk is

En dieren eten elkaar ook op
mensen zijn zoogdieren en hebben vlees nodig
Dat is de natuur!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 22:07:
WE kunnen zonder zeker weten maar onze weerstand gaat zeker omlaag

:S oh en bedankt.. daar denk ik dus heeel anders over.

Maar ik ga deze discussie niet nog 100 x voeren.

Ik dacht zo dierenkenner als jou zal dit wel weten maar dit is echt bullshit!!

Bijvoorbeeld. een zebra.
heb jij wel eens een zebra en vogel zien eten?
Of een aap zien slachten?

Ik niet ! er zijn zat zoogdieren die geen vlees nodig hebben.. en ik denk dat de mens dara prima bij kan horen.. als de de vitamines op een andere manier maar binnen krijgt.

Waarschuw beheerder
:loser: Je bent zelf een kansloze rukker als je vleeseters stumpers vind ---> beetje over 1 hanekam te scheren :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op dinsdag 16 januari 2007 om 13:58:
Ik niet ! er zijn zat zoogdieren die geen vlees nodig hebben.. en ik denk dat de mens dara prima bij kan horen.. als de de vitamines op een andere manier maar binnen krijgt.

meis
heb jij nog nooit biologie gehad
wij mensen zoogdieren valt onder het alleseters ras
te zien aan ons darmkanaal en kiezen
apen zijn planten eters

je moet wel weten waar je over spreekt
wij mensen aten toen we nog in een velltje de wei over liepen in onze zelfgebouwde blokhutten ong 3000 jaar geleden ook al vlees aten
Dat is onderzocht je kunt de disscusie gaan voeren maar over vlees eten en mensen verlies je het omdat biologisch vastgesteld staat dat de mens een alleseter is dus ook vlees
jij kunt dat wetenschappelijk niet onderbouwen dat het niet zo is.

Ik ben het wel eens op de manier waarom vlees word gemaakt
ik ben wel een biologische vleeseter.
Koop alleen diervriendelijke producten
Maar stoppen met vleeseten doe ik nooit!!

Misschien tip om de anatomie van de mens te bestuderen zul je zien dat ik gelijk heb (F)
Waarschuw beheerder

Mijn mening was overd deze zin.. hierbij zeg je dat zoogdieren vlees nodig hebben.. en ik zeg dat niet alle zoogdieren vlees nodig hebben. Ik heb nooit gezegt dat mensen geen vleesteters zijn geweest.
Mischien zijn wij der voor gemaakt.. prima maar ik denk dat een mens ook prima zonder vlees kan leven..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 15:52:
Misschien tip om de anatomie van de mens te bestuderen zul je zien dat ik gelijk heb

ja mischien maar mijn intresses liggen daar niet zo 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van San8) op dinsdag 16 januari 2007 om 16:38:
ja mischien maar mijn intresses liggen daar niet zo

hahaha goed antwoord
zou ik ook niet doen hahaha

Maar klopt wel wat je zegt hoor
Door mijn gevoel zou ik ook moeten stoppen met vlees eten
vind het verschrikkelijk
Maar heb hiervoor veel studie in biologie gedaan
waardoor ik ook weer weet waarom dat stukje belangrijk is

maar ik eet ong 3 x per week vlees waarvan 1x lekker zout visje erg he

Uitspraak van San8) op dinsdag 16 januari 2007 om 16:38:
prima maar ik denk dat een mens ook prima zonder vlees kan leven..

Dat kunnen we zeker ook
Maar je moet wel heel bewust opletten wat je eet omdat dierlijke vetten heel belangrijk zijn voor de bouwstelling van ons lichaam
Waarschuw beheerder
zoek ook eens op google de film :we feed the world een film over de voedselindustrie walgelijk hoe dat eraan toe gaat en niet alleen wat betreft de dieren maar wat betreft al ons voedsel, maar we doen er allemaal aan mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R1ch4rd op donderdag 28 december 2006 om 15:06:
In kfc heb ik me niet verdiept maar daar eet ik niet vanwege andere redenen, toevallig heb ik me ooit eens verdiept in mcdonalds en daar kwam ik dit absoluut niet tegen.

nee hehe denk je dat ze daar openlijk voor uit komen?? als je je echt in macdonalds verdiept hebt dan weet je wat voor teringlijers dat zijn.. En al dit soort dingen worden natuurlijk in de grote doofput gestopt DUH!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je wel eens een leeuw zo'n lief hertje aan zien vallen en nog half levend de eerste stukken vlees & ingewanden er vanaf zien vreten? :o

Of een vogel die zomaar een levende worm in stukken pikt? :/

Of een kat die gewoon een vogeltje ergens half kreupel laat liggen en aldaar langzaam laat sterven?? :(

Echt niet normaal de natuur :s (n)

Als je hierna nog gewetenloos op gaat komen voor de natuur ben je echt een kansloze rukker :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op dinsdag 16 januari 2007 om 18:55:
Als je hierna nog gewetenloos op gaat komen voor de natuur ben je echt een kansloze rukker

die volgen hun instinct
Wij volgens onze bankrekening

Maar klopt de natuur is hard
Maar wij mensen zouden beter moeten weten
en de natuur moeten respecteren maar een dier in de natuur kan vluchten
en zeehondbaby van 12 weken niet of een nerts in een fokkerij ook niet
dus het is ONNATUURLIJK
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 19:00:
Wij volgens onze bankrekening

Ow? Kan nou niet echt zeggen dat ik altijd het goedkoopste stukje vlees aanschaf oid. En de McDonalds is ook niet bepaald goedkoop meer volgens mij..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 19:00:
Maar wij mensen zouden beter moeten weten

Tot op zeker hoogte misschien. Maar heb 't idee dat mensen tegenwoordig zo zelfbewust zijn dat zij hun eigen aard gaan ontkennen/tegenspreken. Een mens moet nu eenmaal ook vlees eten, heeft 'ie ook altijd al gedaan.. Tuurlijk kan de manier waarop het gaat op veel plaatsen beter, maar denk dat zeker hier in Nederland het echt niet nodig is om mensen er nog bewuster van te maken. Als je er echt wat aan wil doen kun je je tijd & energie beter op een andere manier besteden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op dinsdag 16 januari 2007 om 19:07:
Tot op zeker hoogte misschien. Maar heb 't idee dat mensen tegenwoordig zo zelfbewust zijn dat zij hun eigen aard gaan ontkennen/tegenspreken. Een mens moet nu eenmaal ook vlees eten, heeft 'ie ook altijd al gedaan.. Tuurlijk kan de manier waarop het gaat op veel plaatsen beter, maar denk dat zeker hier in Nederland het echt niet nodig is om mensen er nog bewuster van te maken. Als je er echt wat aan wil doen kun je je tijd & energie beter op een andere manier besteden

tja tis me werk he ;)
En het is barbaars
Ik ben ook een vleeseter ik zeg niet dat we opeens moeten stoppen

Uitspraak van Tuurrrrrlijk op dinsdag 16 januari 2007 om 19:07:
Ow? Kan nou niet echt zeggen dat ik altijd het goedkoopste stukje vlees aanschaf oid. En de McDonalds is ook niet bepaald goedkoop meer volgens mij

bijwijze van ;)

Waarschuw beheerder
Als je hierna nog gewetensloos naar de McDonalds of Kentucky Friend Chicken loopt

Ik ga liever naar de BK (L)

Als je zo stoer bent om 's avonds lekker je biefstukje te eten, heb dan ook eens de ballen om hier naar te kijken.

Ik heb gekeken en heb alsnog heerlijk lasagne gegeten met veel gehakt :kwijl:

Je doet d'r toch niets aan.. It's nature :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 januari 2007 om 19:11:
heb gekeken en heb alsnog heerlijk lasagne gegeten met veel gehakt

Je doet d'r toch niets aan.. It's nature

En ondertussen op andere forums bij dieren zetten hoe lief die kat of hond is

wist je dat in china zulke dieren ook zo gevild en afgeslacht worden om gegeten te worden
Das wel zielig he ;)
Maar dit niet das de natuur wat ze in china doen is dat kan niet

BAH dat bedoel ik dus.

Waarschuw beheerder
Ik eet zowieso al bar weinig vlees,ik vind het vies.
inhoud van het filmpje is echt ziek..al wist ik al hoe het er daar aan toe gaat... :no: