| Betreft: | evenement: Thunderdome, zaterdag 2 december 2006 om 21:00 |
Drop it, geen discussie over mogelijk.
Uitspraak van || Dennis || op vrijdag 17 november 2006 om 18:38:dj lancinhouse vs dj jappo- exlxaxl
Absolutely
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 17:35:Taciturne - Der Toten
Nee die verwacht ik ergens halverwege de avond
Jammer dat ik die plaat eigenlijk nergens hoor
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 01:20:Dione - Oh God (SRB Remix) ÓF Negative A - Smoking Blunt
doe dan maar Negative A - Smoking blunt..zeker mooi nummer
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 november 2006 om 17:40:DJ Jappo & DJ Lancinhouse - Industrial Strength "The Outro"
armageddon project - church of pentagram
Die's wel vet ja
First Rebirth of Butterfly VIP zou geweldig zijn
turbulence and terrorists - six million ways to die
Of die
Uitspraak van Fuck the free world op donderdag 16 november 2006 om 01:53:Stormtrooper - Todesvogel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 06:29:3 steps this is the thunderdome
Uitspraak van [PPT] Arjen deUnexist - unexist will brake your faceop dinsdag 28 november 2006 om 20:24:
maar het zal toch wel weer drop it van 3 steps ahead worden
Of Dj Jappo & Lancinhouse - Trashfucker
Maar ligt er ook aan wie der draait aan het einde
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 09:34:ben voor Noize suppressor - fingerz ....maar dan net een tikkie sneller
Doe dan het orgnineel!
Maar 3 steps ahead vind ik prima als afsluiter.
Of als het dan toch darkcore / rag werk moet zijn
'Catkiller - Bitch Shut Up'
Uitspraak van [PPT] Arjen deUnexist - unexist will brake your faceop dinsdag 28 november 2006 om 20:24:
die is ook echt
Uitspraak van Fuck the free world op zaterdag 18 november 2006 om 05:30:Lenny Dee & Tieum - Microtronic
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 21:27:Dione - Oh God (SRB Remix)is ook een lekker nr als afsluiter
doe maar 1 van deze twee als je een knallende afsluiter wilt hebben!!!
Uitspraak van Tony the Torment op woensdag 29 november 2006 om 18:48:Lenny Dee & Tieum - Microtronic
Ai die is ook wel lekker. Er zijn gewoon te veel mogelijke afsluiters beter laten ze dat feest een uur langer doorgaan met alleen maar aflsuiters.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 december 2006 om 12:54:partyraiser-suck my dick
haha das iig geen nummer van partyraiser
van mij mogen ze wel afsluiten met Partyraiser vs Scrapeface - Dirty Dance Whores of iets in die richting..iig wel lekker rammen..geen lieve tommyknocker/the viper melodietjes...
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 1 december 2006 om 12:54:partyraiser-suck my dick
Ook een aardige afsluiter

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)