Partyflock
 
Forumonderwerp · 912548
­ Nederland
:)Ik had er best, by willen zyn om een feestje te bouwen met Flockers, maar had wat anders te doen 8).

Maar ik ben wel benieuwd hoe het was:d
Ik weet ook wel, het feest is nu in volle gang, en jullie zyn flink aan het :bounce: :cheer: :woepwoep:

b)Maar kom maar op met de Verhalen 8)

Groet *woepwoep*

:bye:
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 10:55:
Juist! Iedereen moet zijn mening kunnen geven!

Iedereen moet zijn onderbouwde mening kunnen geven.

Maar dat wordt over het algemeen wel gedaan, sommige posters niet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 16:54:
Jouw mening. Jouw gevoel over die avond. En zo zijn er duizenden meningen. Het viel dus niet heel erg tegen, het viel JOU heel erg tegen. Ik vond ISOS5 een van de toppertjes van dit jaar en aan de beoordeling te zien delen veel bezoekers mijn mening.

en....Tiesto op Mysteryland 2005? Heb ik iets gemist?

Inderdaad mijn mening maar ik was echt niet de enige gezien de reacties op de diverse internetfora in de dagen erna.

Correctie: Tiesto op Mystery Land 2004.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 12:13:
ik zou lekkere chill banken in de zaal zelf toch ook wel erg fijn vinden

Volgensmij ben ik op nog geen 1 groot feest in een hallencomplex geweest waar er banken in een (grote) zaal stonden.

Jaarbeurs niet, rai niet, brabanthallen niet en Ahoy ook niet.

Chillruimtes zet je juist neer weg uit een zaal, zonder de muziek en het feestlawaai. Of je zet het in een stille ruimte neer, of een ruimte met CHILLmuziek. En vaak is dat ook in de buurt van eetstands, zittend eten vinden de meeste mensen prettiger dan staand.
Uitspraak van Thomas Vink op dinsdag 14 november 2006 om 11:44:
Is er trouwens al iets bekend of er een cd of dvd komt dit jaar ?

ik zag constant overal cameraploegen lopen enzo... denk dus wel dat er iets van een dvd gaat komen dan!
Ja en er was ook zo'n camera-'arm', zo'n stalen arm met een camera die over het publiek hee zweeft.
Ik heb de diverse camera's bij de ingang, naast armin, in de zaal op zo'n arm) en op een beweegbaar statief voor armin ook gezien....maar mijn vraag is of er iemand iets heeft gehoord of gelezen of de registratie op dvd komt of iets dergelijks :)
...Helaas niet losss gekomen :-((

Lag niet an Armin, die draaide naar mijn mening erg lekker!! :respect: aankleding en geluid waren echt slecht, zal niet snel meer naar Ahoy gaan :no:

Heb desondanks gezellige avond gehad met de toffe en lieve mensen waar ik mee was, ook veel bekende weer gezien (Y)
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 14 november 2006 om 15:08:
ook veel bekende weer gezien

Ja ik heb je ook nog ff gezien! :)
ja paar x (Y)
Uitspraak van AnitB op dinsdag 14 november 2006 om 09:24:
btw... toen de laatste noot geklonken had en we in het gekraak van de flesjes op de grond naar de uitgang liepen wilde we bij de stand van de free record shop nog een dvtje kopen van armin om thuis nog even lekker te kunnen afteren.... wat denk je : mochten ze geen dvds meer verkopen..... das wel bijzonder zeg maar... had ik dan heel de nacht met dvd moeten zeulen, die ik ongetwijfeld met me gedans weer kwijt zou raken.... ????!!!!

Ik was de laatste die een cdtje mocht kopen :D:D maar idd toen was het 7.40 uur ofzo en kregen ze door dat ze niks meer mochten verkopen.. Gelukkig had ik net 1sec voor die melding mn bestelling geplaatst ;)
 
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 14 november 2006 om 13:32:
Volgensmij ben ik op nog geen 1 groot feest in een hallencomplex geweest waar er banken in een (grote) zaal stonden.

Jaarbeurs niet, rai niet, brabanthallen niet en Ahoy ook niet.

Chillruimtes zet je juist neer weg uit een zaal, zonder de muziek en het feestlawaai. Of je zet het in een stille ruimte neer, of een ruimte met CHILLmuziek. En vaak is dat ook in de buurt van eetstands, zittend eten vinden de meeste mensen prettiger dan staand.

in de zaal zelf niet nee, maar in Ahoy staan altijd alleen maar die verdomde picknicktafels. Laat ze eens beginnen met lekkere banken en zo buiten de zaal, dan komt de volgende stap (IN de zaal) vanzelf wel een keer
 
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 14 november 2006 om 15:24:
ja paar x

:yes:

Wel lache, ik kom je vaker tegen, en vaak op grote feestjes ook nog :)
 
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 14 november 2006 om 15:08:
ook veel bekende weer gezien

Ik heb jou niet gezien :-( Ik heb het wel gezellig gehad en het was beter dan vorig jaar vond ik. Ben op zoek naar de livesetjes
Wij vonden het super in ieder geval, vorig jaar ook geweest maar dit jaar was veeeeeel beter. De muziekkwaliteit vonden we prima, we stonden rechts vooraan en hebben alles prima kunnen volgen.
Er zijn veel mensen die het slecht vonden, maar als je zo eens rond vraagt heb ik nog niemand negatief horen praten joh. Misschien dat die mensen verkeerd hebben gestaan, want ik heb op die avond ook alleen maar vernomen en gehoord dat iedereen het erg super vond.

Waar wij stonden werd constant gedanst, waaronder ik zelf ook met ons clubje. Heb er nog spierpijn van..pffff

Maar idd, de minpunten mogen ook gegeven worden in de hoop dat er in de toekomst iets mee gedaan wordt.
* Toiletten moeten veeeeeel beter worden( en mensen houd ze
zelf ook schoon, doe je thuis toch ook)
* Meer zitgelegenheid, want op de vieze koude vloer is ook
niet alles
* Bonnenverkoop- geen aparte Food-bonnen of 1/2 bonnen
i.p.v. 4½ bonnen-€10,- 5 bonnen voor €10,-

Enne euhh, de dvd....die komt, ik ben gefilmd met dansen, denk dat er wel 5 min gefilmd is, dus nu maar hopen dat er 5 sec van op de dvd staan. Ik ga hem in ieder geval kopen....als, als hij uitkomt????

Armin.....THNXXXX, tot volgend jaar to "The Next Level"
Ik vond het niet zo leuk....
Het begon al met het parkeren.... De parkeerplaats was al snel vol en "men" (de parkeerwachters) zei dat we in zuidplein moesten parkeren. Deze parkeergarage was echter gesloten. Zijn daar tig auto's rondjes aan het rijden, die nergens hun auto kwijt kunnen.... Helemaal K$#@!!!!!!
De auto toen maar bij slingen geparkeerd, waar gelukkig een taxi stond... het was ondertussen, door al dat gezoek, half 1...

Ik had echt totaal geen zin meer door dit gedoe...

Gelukkig waren er kluisjes, altijd handig. Toen we eindelijk bij de groep aankwamen, stond Armin nog steeds achter een doek te draaien... weinig gemist van de opening dus...
Armin draaide niet goed.. Hij bouwde niks op. Na 1 nummer was het al weer stil... en de mensen ook.. wat saai zeg! Er werd nauwelijks gedanst!
De nummers die hij draaide waren wel leuk, maar het was absoluut geen set.... gewoon het standaard gebeuren. Een opsomming van liedjes, als ik het zo mag noemen...

Voor mij hoeft het geluid nooit zo hard te staan, dus ik vond het wel best...

Ik las hierboven dat het drinken gekoeld was... ik weet dan niet waar.. maar niet het drinken dat ik op heb! Vieze lauwe 7 up... echt goor!

Ik heb het met de mensen om mij heen best naar mijn zin gehad.. maar zo geweldig vond ik het niet...
Jammer, want Armin kan zo goed zijn... :)de lokatie en de aankleding zijn gewoon niet goed...
Geef mij maar Armin op de boot.. hoewel dat publiek ook wel veranderd is... :(
ik weet niet maar ik vond het echt geweldig.
jammer dat ik niemand heb ontmoet van PF maar ik heb het echt naar mn zin gehad.

we kwamen rond 11uur binnen en idd, ik vond het te lang duren voordat hij echt begon. maar toen hij eenmaal begon was het ook echt goed. de muziek keuze van Armin vond ik goed en de gastoptredens al helemaal!

oke de zaal had wat meer aangekleed mogen zijn maar dat boeit mij nooit zo. ik vond het scherm wel erg mooi achter de DJ Booth.

echt een topavond gehad en wij zijn ff voor half8 naar huis gegaan.
Uitspraak van TechnoBluffy op dinsdag 14 november 2006 om 18:29:
maar ik vond het echt geweldig.

Super voor je!! :D

Uitspraak van TechnoBluffy op dinsdag 14 november 2006 om 18:29:
jammer dat ik niemand heb ontmoet van PF

idd heel jammer.

Het is voor mij wederom bevestigd, dat ik de kleinere feestjes veeeel leuker vind :yes:
 
Uitspraak van bloesem op dinsdag 14 november 2006 om 18:57:
Het is voor mij wederom bevestigd, dat ik de kleinere feestjes veeeel leuker vind

Ja daar kan ik je niet meer dan helemaal gelijk in geven!
....zoals My-land of trance bijvoorbeeld. hihi.
laatste aanpassing
Uitspraak van EgbertV op dinsdag 14 november 2006 om 16:32:
Ik was de laatste die een cdtje mocht kopen maar idd toen was het 7.40 uur ofzo en kregen ze door dat ze niks meer mochten verkopen.. Gelukkig had ik net 1sec voor die melding mn bestelling geplaatst

dan stond jij dus voor mij lol. ......
Uitspraak van Thomas Vink op dinsdag 14 november 2006 om 10:11:
Er was geen duidelijk thema!

Thema ? heb je toch alleen op sensation ?
Ik zag idd water op de visuals ....
Geen thema wordt een feest niet minder om .....
vorig jaar hadden ze vrij snel de livesets op de site van armin staan... Jammer dat ze dat dit jaar niet hebben! Zou wel een paar stukjes willen terughoren...
Vooral "as the rush comes" op het laatst. Tering, wat heb ik daar van staan genieten!
Ik heb genoten van begin tot eind. Dat doek in het begin vond ik wel heel erg spannend , want de spanning steeg bij mij. Wc's waren idd wat minder.geen verlichting enzo, gelukkig hoefde ik maar 1 keer op de hele avond.
Muziek vond ik SUPER. ik heb geen enkel moment een breakdown gehad. sterker nog om half 8 kon ik nog wel 3 uur langer door. Dus wat mij betreft mag ie de volgende keer wel 12,5 uur draaien :P

Eller, Justine en Rank 1.. WOW :D Ilse de Lange was idd ook een verassing had ik ook niet echt verwacht.

Maar Tony Scott was wel de laatste die ik verwacht had eigenlijk hahaha > die vind ik persoonlijk wat minder maar door de sfeer eromheen ( althans zo als ik die beleefde) paste het in het geheel. Ik had het niet willen missen en een evt volgende zal ik ook niet missen.
 
Uitspraak van Sonny op dinsdag 14 november 2006 om 20:44:
Tony Scott

:-D :-D

toen waren wij al naar huis denk ik, damn had ik willen zien :-D
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 14 november 2006 om 15:08:
Helaas niet losss gekomen

Goh, jij ook al niet? :-d
Uitspraak van bloesem op dinsdag 14 november 2006 om 18:57:
de kleinere feestjes veeeel leuker

nee niet om te zeuren/zeiken/griepen/etc, maar hier sluit ik me wel bij aan.
Heeft niets met afgelopen zaterdag te maken, maar iets minder massaal is gewoon much more better, lekker relaxed enzo.
Op naar het volgende feest!
 
prima vermaakt ! (y)
 
Uitspraak van RinusDH op dinsdag 14 november 2006 om 22:02:
nee niet om te zeuren/zeiken/griepen/etc, maar hier sluit ik me wel bij aan.
Heeft niets met afgelopen zaterdag te maken, maar iets minder massaal is gewoon much more better, lekker relaxed enzo.

I agree :yes:
Nog geen live sets ergens gespot?
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Uitspraak van Troyee op dinsdag 14 november 2006 om 22:38:
Nog geen live sets ergens gespot?

Is het uitgezonden dan ?
 
Uitspraak van Kruijkie op dinsdag 14 november 2006 om 18:08:
Armin draaide niet goed.. Hij bouwde niks op. Na 1 nummer was het al weer stil... en de mensen ook.. wat saai zeg! Er werd nauwelijks gedanst!
De nummers die hij draaide waren wel leuk, maar het was absoluut geen set.... gewoon het standaard gebeuren. Een opsomming van liedjes, als ik het zo mag noemen...

:respect:
Uitspraak van Kruijkie op dinsdag 14 november 2006 om 18:08:
en de mensen ook.. wat saai zeg! Er werd nauwelijks gedanst!

stond je toch echt op de verkeerde plek ..
 
http://video.google.nl/videoplay?docid=-537626141578499314&q=armin+only weet iemand hoedit nummer heet?
Armin van Buuren ft Justine Suissa - Wall Of Sound
 
thx! is er btw nog een oplettende fan geweest ik hoorde rond 5 over 7 toch zooon vette techno sound... Maarja wachten maar op de tracklist i guessss
 
zo ik zat net foto's te kijken, die lasers zagen er van achteruit de zaal toch wel een stuk mooier dan in het voorste gedeelte waar ik vooral gestaan heb. Voortaan ook maar eens naar achteren lopen tijdens lasershows :)
Uitspraak van actief op woensdag 15 november 2006 om 15:20:
thx! is er btw nog een oplettende fan geweest ik hoorde rond 5 over 7 toch zooon vette techno sound... Maarja wachten maar op de tracklist i guessss

Ik weet welke je bedoelt zat laatst ook in een ASOT meen ik, er zit sowieso een vocal in van Cloud 69 - Sixty Nine Ways kzal em is ff opzoeken .....
 
Uitspraak van Thomas Vink op woensdag 15 november 2006 om 16:09:
em is ff opzoeken .....

okee vet! ben benieuwd! op die beat he kan je zo los gaan!
zal v\d week ook ff mijn foto's + filmpjes online zetten..


Zal het ff melden als het zover is;)

Gegroet..
Uitspraak van Hassanova op woensdag 15 november 2006 om 14:34:
Armin van Buuren ft Justine Suissa - Wall Of Sound

Staat ook op CD 2 van de nieuwe cd's , nummer 9 geloof ik,heerlijke plaat :yes:
 
Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 14 november 2006 om 15:08:
Lag niet an Armin,

hahahahh ik weet het wel...;)



Uitspraak van *Joy*78 op dinsdag 14 november 2006 om 15:08:
ook veel bekende weer gezien

Hahahah enne ja ikke..
Van ons Thailand reisje... echt .. wat is de wereld toch klein. Zit je in de dezelfde reis naar Thailand en elkaar ook nog op zn groot feest tegen komen.

Geweldig... :yes: :jaja:
Armin Only 2006 - Tracklist

Helaas niet in de juiste volgorde, maar goed.

Armin van Buuren - Armin Only 2006 Theme
Perry O'Neil - Bass Society
Cara Dillon vs 2 Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix)
Above & Beyond featuring Zoe Johnston - Good For Me (Club Mix)
Above & Beyond - Tri State (Frase Remix)
Roland Klinkenberg - What's The Point
Kyau & Albert - Are You Fine (Original Mix)
Marco V - Any Better, Or... ?
Marninx presents Ecco - Intuition (Martin Roth Classic Mix)
Dave 202 - Generate The Wave
Dave 202 - Torrent (Sean Tyas Remix)
Sean Tyas - Lift (Original Mix)
O'Callaghan & Kearney - Exactly (Original Mix)
Bolier & Coenraad - The Mighty Ducks
Carlos - The Silmarillia (Leon Bolier Remix)
Stoneface & Terminal - Supernature
Stoneface & Terminal - Venus
Armin van Buuren vs Ilse De Lange - The Great Escape (Live By Ilse De Lange)
Super 8 - Get Off
Oceanlab - Sky Falls Down (Armin van Buuren Remix) (Live Vocals By Justine Suissa)
Antidote - What Time Is Love (Inspired Mix)
Signum - Harmonic
Robert Nickson - Spiral
Kai Del Noi - Beyond Doubt
Giuseppe Ottaviani - Through Your Eyes
Public Domain featuring Lucia Holm - I Feel Love (Bart Claessen Remix)
Tenisha meets Kirsty Hawkshaw - Outsider (Jose Amnesia Remix)-
Snow Patrol - Chasing Cars (Blake Jarrell and Topher Jones Remix)-
Andy Moor versus Orkidea - Year Zero (Original Mix)-
4 Strings - Take Me Away (Into The Night) (Mac Zimms Remix)-
Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin versus Jono Grant Remix)-
Sunlounger - White Sand (live guitar by Eller van Buuren)
Armin van Buuren ft Justine Suissa - Burned With Desire (Live vocals by Justine Suissa)-
First State - Evergreen
Rank 1 - Airwave (Live By Rank 1)
Armin van Buuren vs Rank 1 feat. Kush - This World Is Watching Me (Live By Rank 1)
Rank 1 Vs. Alex M.O.R.P.H - Life Less Ordinary (Live By Rank 1)
Rank 1 - Top Gear (Live By Rank 1)
Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix) - (Live By Rank 1)
Samuel Barber's - Adagio For Strings (Live By Rank 1)
Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Louder (Original)
Selu Vibra - Divine (Carl B Remix)
Arksun - Arisen
Cosmic Gate - Should Have Known (Dub Mix)
Eric prydz vs Pink Floyd - Proper Education
Armin van Buuren vs Gabriel & Dresden -Zocalo [with eller on guitar]
Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrell Remix)
Bodyrox - Yeah Yeah (D. Ramirez Remix / Markus Schulz Rework)
KLF - What Time Is Love (Antidote Inspired Remix)
Leama and Moor featuring Jan Johnston - Waiting (Andrew Bennett and Tom Cloud Dub)
Armin van Buuren - Sail
Airbase - Sinester
Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix)
Elevation - Blinding Truth
Interstate vs. Sander van Doorn - Remember The Sun Goes Down (First State Mash Up)
Joop - the Future
Armin van Buuren vs. M.I.K.E. - Intruder (with live drums)
Cosmic Gate - Analog Feel
Armin van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix)
ID (live vocals by Susana) ("If you should go, go now")
Armin van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. remix) (live vocals by Susana)
Cosmic Gate - Consciousness
Jens - Loops & Tings Relooped (Marco V's Original Mix)
Nirvana - Smells Like Teen Spirit (Rework/Mashup)
Galen Behr vs Hydroid - Carabella (Galen Behr vs Orjan Remix)
Armin van Buuren - Wall of Sound (Airbase presents Parc Remix) (Live By Justine Suissa)
Lange vs Gareth Emery - Another You, Another Me
Armin van Buuren - Love You More
Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Click
Lost World - A Life Elsewhere
Push - Strange World (2000 Remake)
Armin van Buuren vs. Herman Brood - Saturday Night
Yahel - Voyage
Carl B featuring Breaking Benjamin - The Diary of Jane (Sean Tyas Rework)
Oxia - Domino
Exelios - World Of Life (Mac Zimms Remix)
Sophie Sugar - Fallen Too Far
Innercity - Goodlife 2006 (Eric Prydz Summer 2006 Remix)
Arctic Quest - Renaissance
Abel Ramos - Electro Fun (K System Remix)
Richard Durand - Sunhump
CLS - Can You Feel (Remix)
Way Out West - Mindcircus (Gabriel and Dresden Club Mix)
Paul van Dyk - For An Angel
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix)

hmm...Aan de lijst te zien heb k er toch wel een aantal gemist
laatste aanpassing
Ik haal nu overigens 817mb aan mp3 geweld binnen van AO. Ik ben benieuwd maar het is iig verkrijgbaar :)
Zou ook heel goed de AO van vorig jaar kunnen zijn ;)

Zo niet, laat het dan ff weten :D
Misschien heb ik er overheen gelezen maar Push - Strange world is ook voorbij gekomen.
Uitspraak van GerardAM op woensdag 15 november 2006 om 19:27:
Misschien heb ik er overheen gelezen maar Push - Strange world is ook voorbij gekomen.

control + f en je weet dat het al genoemd was :).
Uitspraak van Veersesmurf op woensdag 15 november 2006 om 19:22:
Zou ook heel goed de AO van vorig jaar kunnen zijn ;)

Zo niet, laat het dan ff weten :D

Van dit jaar :)
Uitspraak van Barry007 op woensdag 15 november 2006 om 18:53:
Push - Strange World (2000 Remake)

Lekkere plaat.
Hoewel ik op de avond zelf even in de war was met The legacy :S

Maar wat een boel platen he... heb er best een aantal "gemist"
Uitspraak van bloesem op woensdag 15 november 2006 om 19:56:
Lekkere plaat.

ik deed toen mijn belgishe vlag in de lucht , armin keek ,wijste,lachte, en deed zijn beide duimpjes richting mij , heerlijk moment!!!