Ik vond het niet zo leuk....
Het begon al met het parkeren.... De parkeerplaats was al snel vol en "men" (de parkeerwachters) zei dat we in zuidplein moesten parkeren. Deze parkeergarage was echter gesloten. Zijn daar tig auto's rondjes aan het rijden, die nergens hun auto kwijt kunnen.... Helemaal K$#@!!!!!!
De auto toen maar bij slingen geparkeerd, waar gelukkig een taxi stond... het was ondertussen, door al dat gezoek, half 1...
Ik had echt totaal geen zin meer door dit gedoe...
Gelukkig waren er kluisjes, altijd handig. Toen we eindelijk bij de groep aankwamen, stond Armin nog steeds achter een doek te draaien... weinig gemist van de opening dus...
Armin draaide niet goed.. Hij bouwde niks op. Na 1 nummer was het al weer stil... en de mensen ook.. wat saai zeg! Er werd nauwelijks gedanst!
De nummers die hij draaide waren wel leuk, maar het was absoluut geen set.... gewoon het standaard gebeuren. Een opsomming van liedjes, als ik het zo mag noemen...
Voor mij hoeft het geluid nooit zo hard te staan, dus ik vond het wel best...
Ik las hierboven dat het drinken gekoeld was... ik weet dan niet waar.. maar niet het drinken dat ik op heb! Vieze lauwe 7 up... echt goor!
Ik heb het met de mensen om mij heen best naar mijn zin gehad.. maar zo geweldig vond ik het niet...
Jammer, want Armin kan zo goed zijn...

de lokatie en de aankleding zijn gewoon niet goed...
Geef mij maar Armin op de boot.. hoewel dat publiek ook wel veranderd is...