Partyflock
 
Forumonderwerp · 912548
­ Nederland
:)Ik had er best, by willen zyn om een feestje te bouwen met Flockers, maar had wat anders te doen 8).

Maar ik ben wel benieuwd hoe het was:d
Ik weet ook wel, het feest is nu in volle gang, en jullie zyn flink aan het :bounce: :cheer: :woepwoep:

b)Maar kom maar op met de Verhalen 8)

Groet *woepwoep*

:bye:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 november 2006 om 16:27:
Tiesto draait nauwelijks meer in NL

heb je zn agenda niet goed in de gaten gehouden. hij is deze zomer toch echt op verschillende plekken geweest en hij is nog niet klaar in nederland dit jaar!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 16:54:
Tiesto op Mysteryland 2005? Heb ik iets gemist?

:lol: idd ben op ml geweest en de hele dag bij blackhole omdat daar het beruchte schoolfeest geluid ook hoogtij vierde, zeker op de main van ML 2005. Tiesto was daar dus niet :no:.
laatste aanpassing
aardig feestje niet echt speciaal vond ik :no:
wel allemaal gezzelige mensen en dat was ook het enige wat de avond leuk maakte, de muziek vond ik erg tegenvallen veelste zacht je kon gewoon praten met elkaar :o:o hoe kan het ???

en dan over het thema :s water zou het zijn, nou het enige water dat ik heb gezien zat in een oud flesje :s en in de plee (N)

Hij zei ook in het interview al het goede is gebleven en de slechte punten zijn verbeterd vraag me af wat hij dan verbeterd heeft ?? Vorig jaar was 10 keer beter ondanks ook het slechte geluid..
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 15:14:
ik ook, maar ik vind het leuk om me voor zon feestje leuk en anders dan normaal aan te kleden en het geeft toch echt meer sfeer als iedereen dat doet

Hier heb je wel een beetje gelijk in, maar op zich vind ik dat iedereen moet dragen waar ie zich lekker in voelt. Mij boeit het echt niet wat mensen dragen, ik kijk altijd naar hoe ze zich GEdragen. Ik zie liever iemand met een big smile in een aardappelzak rondlopen dan een waanzinnig uitgedost iemand die chagerijnig is.
Ik heb ook best wel wat mensen gezien waarvan ik dacht: ietjes minder (lees: iets meer bedekt) was leuker geweest.. Maar ieder zijn ding.
Ook ik had echt SPIJT van mijn witte outfit 1)ben dus ook twee dagen aan het weken geweest met rackit blue en vanish. 2) Het was best KKkkkoud buiten ;-).

Verder snap ik het hele gehakketak hier niet. Ik bedoel, iedereen ervaart een feest op zijn manier, heeft zijn eigen verwachtingen en maatstaven. Dat niet 11.000 man met dezelfde mening thuiskomen lijkt me vrij normaal. Dat de een een waanzinnig topfeest heeft gehad en de ander niet, kan toch?
Had er ook meer van verwacht.. Viel ons erg tegen dat het geluid echt bagger was.. Bij een trancefeest hoort het geluid hard te staan .Om uur of 4 stonden volgens mij alleen de voorste 3 boxen aan, ben er speciaal naar wezen luisteren ..
Ook jammer dat er bijna niks met licht was gedaan , met zoveel
lampen moet je toch wat moois kunnen neerzetten, het leek echt een schoolfeestje..zonde
Uitspraak van **Ice** op maandag 13 november 2006 om 17:14:
Ik zie liever iemand met een big smile in een aardappelzak rondlopen dan een waanzinnig uitgedost iemand die chagerijnig is.

:yes:
Uitspraak van **Ice** op maandag 13 november 2006 om 17:14:
Ik bedoel, iedereen ervaart een feest op zijn manier, heeft zijn eigen verwachtingen en maatstaven. Dat de een een waanzinnig topfeest heeft gehad en de ander niet, kan toch?

En wederom : :yes:
 
Was weer heerlijk dit jaar! vergeleken met verleden jaar was het repertoir wel veel beter, maar het was inderdaad wel jammer dat het geluid wat zacht stond :(... en er hadden wat oldies tussen zijn set gemogen :)
Ik had het al gezegd, maar jij zag er echt mooi uit Bloesem! :-)
Ik "schijn" nogal chago gekeken te hebben trouwens :bloos: niets voor mij, mijn excuses haha.
laatste aanpassing
Ik heb de hele avond rechtsvooraan gestaan, rond die catwalk zeg maar. Heb er geen problemen gehad met het geluid, hoge en midden tonen hoorde je daar allemaal prima, dus ik denk dat het linksvoor en achter misschien slechter was? De wc's rechtsvooraan waren ook prima, heb geen enkele keer hoeven wachten waardoor ik 2 minuten later weer op mn plekje stond :) En dat thema.. heb er niet zoveel meer op gelet omdat ik gewoon een superavond had! Dat interview over het thema stond toch in de Telegraaf..? Zal de krant het wel opgeblazen hebben ;)
Uitspraak van EgbertV op maandag 13 november 2006 om 17:44:
Dat interview over het thema stond toch in de Telegraaf..? Zal de krant het wel opgeblazen hebben

Stond ook op udc.nl. Kwam uit armin zijn eigen mond :yes:
Ik heb echt nog nooit zo kut feest meegemaakt.Wat voor speakers hadden ze boomboxen van de gamma ofzo.En was armin die avond levensmoe met zo saai setje.Kunnen ze voor 42,25 niet wat goeds neerzetten of kost dat nog meer.
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 13 november 2006 om 17:47:
Stond ook op udc.nl. Kwam uit armin zijn eigen mond

Ok, dan heb ik niks gezegd ;)
sjonge jonge zeg, over flesjes water uit 2005 zeiken, wat een gemierenneuk, ooit over nagedacht dat het water wat wij allemaal uit de kraan drinken al minimaal een jaartje of 30/40 in de duinen ligt? Om nog maar te zwijgen over de buizen waardoor dat water in onze huizuen komt? Dat ene jaartje in een fles maakt dan echt geen ruk meer uit. En je kan me niet vertellen dat ook maar iemand proefde dat het water "oud" was.
Ik denk dat je nog meer schadelijke bacterien oploopt door tussen die 10000 mensen te staan, te dansen, te zweten enz enz.

Kortom mensen, waar maken we ons druk om! Zo kan je elk feest om een bepaalde reden wel de grond in stampen.
Uitspraak van EgbertV op maandag 13 november 2006 om 17:44:
Heb er geen problemen gehad met het geluid, hoge en midden tonen hoorde je daar allemaal prima, dus ik denk dat het linksvoor en achter misschien slechter was?

Dan heb je geluk gehad. Maar het klópt natuurlijk níet!

wc gezeur... is gewoon met ieder groot feest, binnen of buiten. Is gewoon zo. Zoveel mensen op zo weinig wc's. kan niet anders als ranzig worden. Boeit me echt niks.
Uitspraak van matchscratch op maandag 13 november 2006 om 17:55:
water wat wij allemaal uit de kraan drinken al minimaal een jaartje of 30/40 in de duinen ligt?

Dacht het niet...
Uitspraak van matchscratch op maandag 13 november 2006 om 17:55:
sjonge jonge zeg, over flesjes water uit 2005 zeiken, wat een gemierenneuk, ooit over nagedacht dat het water wat wij allemaal uit de kraan drinken al minimaal een jaartje of 30/40 in de duinen ligt? Om nog maar te zwijgen over de buizen waardoor dat water in onze huizuen komt? Dat ene jaartje in een fles maakt dan echt geen ruk meer uit. En je kan me niet vertellen dat ook maar iemand proefde dat het water "oud" was.
Ik denk dat je nog meer schadelijke bacterien oploopt door tussen die 10000 mensen te staan, te dansen, te zweten enz enz.

Kortom mensen, waar maken we ons druk om! Zo kan je elk feest om een bepaalde reden wel de grond in stampen.

Denk dat je merendeels op mijn doelt dus ik zal effe reageren. Ik vind het cheap staan op het armin only en was een punt van kritiek van mij ja maar zeker niet de grootste. Het vergelijk met de duinen slaat nergens op. Dat ligt onder de grond en blijft daardoor en allerlei ander processen goed. In een flesje kun je het echt geen 30 tot 40 jaar bewaren, dus geen vergelijk.
Uitspraak van bloesem op maandag 13 november 2006 om 17:55:
. Zoveel mensen op zo weinig wc's. kan niet anders als ranzig worden. Boeit me echt niks.

Mij dus ook niet. Dat weet je gewoon van te voren..
WC bezoek zoveel mogelijk beperken tot alleen hoognodig..
Nee niet alleen op jou doelend hoor. Ik snap wat je bedoeld ;) Het komt iig een beetje raar over als je het ziet. Mij was het niet eens opgevallen. Maar ik vind wel dat je moet relativeren. Ik lees hier tientallen berichten over water, en dat lijkt mij toch een beetje té veel aandacht voor een (voor mij) te onbelangrijk onderwerp. Aangezien bronwater sowieso minimaal 1 jaar houdbaar is en je ook drink je het 5 jaar later nog lang niet ziek van wordt, mits het in een gesloten fles zit.

Proost, ik neem nog een glaasje water. :)
Uitspraak van matchscratch op maandag 13 november 2006 om 18:19:
Ik lees hier tientallen berichten over water, en dat lijkt mij toch een beetje té veel aandacht voor een (voor mij) te onbelangrijk onderwerp.

oke, gaan we t over een ander kritisch punt hebben: het geluid of (naar mijn mening) de verlichting
:lol:
Ow bijna vergeten:

Ontzettend tof om MC Marxman nog eens aan het werk te zien. De enige echte Marxman. Damn dat was weer lang geleden. Held :respect:
Uitspraak van bloesem op maandag 13 november 2006 om 18:22:
oke, gaan we t over een ander kritisch punt hebben: het geluid of (naar mijn mening) de verlichting

Hehe, maar daar heb je wel een punt. Wat de geluidstechnici wilden bereiken snap ik ook niet helemaal oftewel helemaal niet. Eerste reactie toen ik binnenkwam was idd ook: wat staat het zacht. En dat op een feest waar het toch in eerste instantie om de muziek gaat.
Volgens mij was de techniek er wel, alleen durfden/mochten/wouden/ofwatdanook ze haar niet in volle omvang benutten. Wat ik al ergens zei, op het einde werden die melodien ineens wél veel zuiverder en harder, zoals het bij trance hoort.
Altijd apart voor mij om die kritische punten te lezen, ik heb van geen van al deze punten last gehad, voor mij klopte alles :yes:

Maar jullie zullen het heus niet voor niks zeggen maar waarschijnlijk let ik minder op deze punten, ik heb me non stop vermaakt en heb zelfs nu heimwee naar dit feest dus kortom zeeer geslaagd en hoop echt nogmaals op volgend jaar weer een Armin in Ahoy :respect:
Uitspraak van **Ice** op maandag 13 november 2006 om 17:14:
bedoel, iedereen ervaart een feest op zijn manier, heeft zijn eigen verwachtingen en maatstaven. Dat niet 11.000 man met dezelfde mening thuiskomen lijkt me vrij normaal. Dat de een een waanzinnig topfeest heeft gehad en de ander niet, kan toch?

Ja en daarvoor hebben we dit topic, om die verschillende meningen te lezen.
 
Ik vond het G :cheer: E :bounce: W :cheer: E :bounce: L :cheer: D :bounce: I :cheer: G!!!!!!

Ik vond er vorig jaar niet veel aan en had ook zoiets van wat moet het worden. Vorig jaar was die zaal zow wit..

Maar ook Armin zelf had denk dat gevoel:lol: :lol: (grapje)
Die zwarte doeken overal echt een sfeertje, de ingang was super en de sound geweldig!!!!! het werd steeds beter en heerlijk die opbouw.....

Uhm zal ik ook nog ef wat zeiken dan.. ik vond ook de w.c. zow vies.. nog viezer dan vies eigenlijk... hahah.. en ja dat doek voor Armin had ook wel eerder weg gemogen.. Beetje jammer..

maar ik ben het allemaal alweer vergeten want het was echt Fantastischhhhhhhhhhhhhh!!!
:lief:
laatste aanpassing
 
GeraRDAM....helemaal mee eens!

Wat doe ik hier op het werk? Hoor hier helemaal niet te zijn voor m'n gevoel! :frusty: :-) :bounce:
laatste aanpassing
Uitspraak van matchscratch op maandag 13 november 2006 om 17:55:
sjonge jonge zeg, over flesjes water uit 2005 zeiken, wat een gemierenneuk

heb hier in flesje spa blauw voor me dat ook tot 09/2008 gewoon verkocht kan worden, dus wat iedereen loopt te zeiken snap ik ook niet... al stond het natuurlijk wel een beetje cheap...

Verder een topavond gehad, goed feestje! :bounce:
 
Artiest {SHOWLIST artist 38714, 44326, 44313}
ik vond het ook top, maar iemand al een tracklist of live sets van de avond? wil ff wat nummers weten :)


Trouwens volgens mij kwamen die Remixen van Snow patrol en van ilse de lange van zijn handen?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 18:55:
Wat doe ik hier op het werk? Hoor hier helemaal niet te zijn voor m'n gevoel!

Sterkte nog met werken verder,ik had uit voorzorg al n vrije dag genomen voor vandaag en ben lekker bij kunnen komen vandaag, heb me ook helemaal gegeven op het feest, echt niet stil kunnen staan door al het moois dat ik voorbij hoorde komen :kwijl:

Touch me>> die versie was echt lekker,was al vrij in het begin ,echt helemaal los gegaan op die plaat :bounce:
Uitspraak van EgbertV op maandag 13 november 2006 om 17:44:
De wc's rechtsvooraan waren ook prima, heb geen enkele keer hoeven wachten waardoor ik 2 minuten later weer op mn plekje stond

Dat ligt puur aan domme kuddedieren of mensen die de weg kwijt zijn.

Mensen zijn kuddedieren en dat merk ik heel erg op een feest. Kom je bij de bar zie je een dikke rij staan, zeker 4 mensen voor je. Schuif je 5 tot tien meter naar rechts, sta je gewoon meteen aan de bar te bestellen.

WC's vooraan precies hetzelfde. Die zijn echt gewoon bijna niet gebruikt (vergeleken met andere wc's). Het is handig om ff te checken eerst waar de wc's zijn en te kijken welke schoon/minder druk zijn.

Toch zie ik bij andere wc's lange rijen mensen staan, absurd lange rijen zelfs.
Uitspraak van Schaapherder op maandag 13 november 2006 om 18:57:
heb hier in flesje spa blauw voor me dat ook tot 09/2008 gewoon verkocht kan worden, dus wat iedereen loopt te zeiken snap ik ook niet... al stond het natuurlijk wel een beetje cheap...

Ja die gasten van udc kunnen toch ook nog maar net hun kop boven water houden.

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 18:54:
Die zwarte doeken overal echt een sfeertje, de ingang was super en de sound geweldig!!!!! het werd steeds beter en heerlijk die opbouw.....

Ben jij wel op dezelfde partie geweest ?
laatste aanpassing
Artiest Uno
open anders het grote vergelijk armin met tiesto topic!
echt als er morgen weer een armin only is ben ik zeker van de party. ik vond het geweldig
Uitspraak van MC Uno op maandag 13 november 2006 om 19:07:
open anders het grote vergelijk armin met tiesto topic!

ja indd daar begint het sterk op te lijken.. pff die eeuwige discussie ook altijd !
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 november 2006 om 18:54:
Ja en daarvoor hebben we dit topic, om die verschillende meningen te lezen.

Juist, dat bedoel ik ook...
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 november 2006 om 16:22:
Dat bedoel ik dus??water in plee boeit mij niet maar als je zegt er kom een spectaculair thema met water dat zal nadrukkelijk aanwezig zijn en het is er niet vraag ikme af waar ze mee bezig zijn?

Was t water niet nadrukkelijk aanwezig dan ?
He trouwens heb niemand problemen gehad met uitrijden daaro? Wij hadde een parkeerkaart die je bij gewonnen promo tickets kreeg. Ware het niet dat je daar niks mee kon en gewoon 9 euro moest lappen(wat we natuurlijk niet gedaan hebben;p)
Uitspraak van Hassanova op maandag 13 november 2006 om 18:59:
Mensen zijn kuddedieren en dat merk ik heel erg op een feest. Kom je bij de bar zie je een dikke rij staan, zeker 4 mensen voor je. Schuif je 5 tot tien meter naar rechts, sta je gewoon meteen aan de bar te bestellen.

Idd helemaal waar.. Ik was ook altijd in 2 minuten weer terug met mn drankjes, gewoon wat verder doorlopen :D
Zelfde bij de metro, bij de kaartautomaat bij de ingang aan de kant van Ahoy stond een rij van 30 meter, terwijl er als je ff omliep een andere kaartautomaat stond, waar dus niemand was! ;)
Is het uitgezonden ?!?
Artiest Mike G
Uitspraak van Who Cares... op maandag 13 november 2006 om 16:33:
Sfeer was daar echt dramatisch

Sfeer daar dramatisch waar heb jij gestaan dan, feest slecht echt niet!!!! Was super!!!!!!!!!!!!

Maar wat betreft de interactie heb je gelijk die had daar wel wat meet gemogen maar geluid,sfeer, licht en lasers was echt wel super daar.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 16:54:
Ik vond ISOS5 een van de toppertjes van dit jaar

:yes:
Uitspraak van Kira op maandag 13 november 2006 om 19:37:
Ik vond ISOS5 een van de toppertjes van dit jaar

:jaja: :jaja:
ja vond het wel een leuk feestje
alleen zon one man show is nix voor mij :S

mooie aankleding ook !!!

maar slecht geluid echt halverwege al hoorde ik geowon iedereen om me heen kwakelen en ik dacht echt shut up zo kwam ik dr ech tniet in :nee: maar later achterin gaan staan waar geluid minder was maar waren gelukkig geen kletskousen om me heen kan je tenminste uit je dak gaan
 
Rond 5 over 7 kwam toch eeen super vet nummer ik wil echt weten hoe die heet! maarja zal wel niemand weten iemand al de liveset? tracklist? & filmpjes?
Uitspraak van Who Cares... op maandag 13 november 2006 om 12:14:
Beetje gemengde gevoelens over deze editie... qua sfeer vond ik het toch allemaal iets minder uitbundig dan vorig jaar. Toen was het gewoon helemaal top

Kwam waarschijnlijk door een te hoge verwachting. Ik ben vorig jaar ook geweest en toen vond ik zowieso het geluid beter, de muziek iets beter. Maar we waren met een grote groep dus ik heb me prima vermaakt....

Nogmaals.....Ik vond het echt een topfeestje en ik hoop dat het volgend jaar weer plaatsvind....Zoveel Trancefeestjes heb je niet in deze regio....
 
Uitspraak van DancingDame op zondag 12 november 2006 om 18:37:
en, wannadance, wat vond jij ervan? Was toch je eerste feessie?

M'n eeerste trance feeeest ja! Ja ik vond het wel apart echt wel genoten bekende nummers gehoord kippenvel had alleen erg last van mn knie:( dus kon alleeen beetje met mn armen dansen maar in mn koppie ging ik echt los hoor!
Alleen het plubliek mocht wel even wat meer los of had iedereen last van zn knie? haha
Dusjaaaa wel topper ook rank 1 live echt kippenvel! En hoe heb jij het gehad?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Uitspraak van S.a.n. op maandag 13 november 2006 om 19:50:
Ben er zelf ff uitgeweest, dus hoe heet dit nummer:
http://download.yousendit.com/47C645595922DD00

Gemaakt met de telefoon......

Fuck zeg... ik moest erg diep graven 20min :D. Tis een classic :9
Holding on to nothing van Agnelli & Nelson volgens mij :).
laatste aanpassing
@ S.a.n

Cosmic Gate - Should Have known , welke remix weet ik ff niet..
laatste aanpassing
 
Snow Patrol - Chasing Cars (Topher Jones & Blake Jarrell Remix) deze was oook super!
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 18:54:
Ik vond het G E W E L D I G!!!!!!

Ik vond er vorig jaar niet veel aan en had ook zoiets van wat moet het worden. Vorig jaar was die zaal zow wit..

Maar ook Armin zelf had denk dat gevoel (grapje)
Die zwarte doeken overal echt een sfeertje, de ingang was super en de sound geweldig!!!!! het werd steeds beter en heerlijk die opbouw.....

Ik vond de zaal inderdaad een stuk beter als vorig jaar...Door al dat zwart leek het een stuk kleiner...Ook de DJ-plek was wel beter...Dat schip van vorig jaar was niet echt origineel....Opbouw was inderdaad een stuk beter geregeld. Ik heb vandaag die set van vorig jaar teruggeluisterd en dan heb je echt lange onderbrekingen. Nu werd er gewoon lekkerder gedraaid.....

De enige plaat die ik mistte was Cloudwalking van Pulsar (is wel een beetje een Tiësto-plaat). Die plaat is zo vet...:cheer:
Uitspraak van matchscratch op maandag 13 november 2006 om 20:33:
@ S.a.n

Cosmic Gate - Should Have known , welke remix weet ik ff niet..

Wellicht klopt dit hoor. Ik was er niet echt zeker van :)