| Betreft: | evenement: Armin Only, zaterdag 11 november 2006 om 22:00 |
ik ook, maar ik vind het leuk om me voor zon feestje leuk en anders dan normaal aan te kleden en het geeft toch echt meer sfeer als iedereen dat doet
Stond ook op udc.nl. Kwam uit armin zijn eigen mond
Heb er geen problemen gehad met het geluid, hoge en midden tonen hoorde je daar allemaal prima, dus ik denk dat het linksvoor en achter misschien slechter was?
water wat wij allemaal uit de kraan drinken al minimaal een jaartje of 30/40 in de duinen ligt?
sjonge jonge zeg, over flesjes water uit 2005 zeiken, wat een gemierenneuk, ooit over nagedacht dat het water wat wij allemaal uit de kraan drinken al minimaal een jaartje of 30/40 in de duinen ligt? Om nog maar te zwijgen over de buizen waardoor dat water in onze huizuen komt? Dat ene jaartje in een fles maakt dan echt geen ruk meer uit. En je kan me niet vertellen dat ook maar iemand proefde dat het water "oud" was.
Ik denk dat je nog meer schadelijke bacterien oploopt door tussen die 10000 mensen te staan, te dansen, te zweten enz enz.
Kortom mensen, waar maken we ons druk om! Zo kan je elk feest om een bepaalde reden wel de grond in stampen.
Ik lees hier tientallen berichten over water, en dat lijkt mij toch een beetje té veel aandacht voor een (voor mij) te onbelangrijk onderwerp.
oke, gaan we t over een ander kritisch punt hebben: het geluid of (naar mijn mening) de verlichting
bedoel, iedereen ervaart een feest op zijn manier, heeft zijn eigen verwachtingen en maatstaven. Dat niet 11.000 man met dezelfde mening thuiskomen lijkt me vrij normaal. Dat de een een waanzinnig topfeest heeft gehad en de ander niet, kan toch?
sjonge jonge zeg, over flesjes water uit 2005 zeiken, wat een gemierenneuk
Wat doe ik hier op het werk? Hoor hier helemaal niet te zijn voor m'n gevoel!
De wc's rechtsvooraan waren ook prima, heb geen enkele keer hoeven wachten waardoor ik 2 minuten later weer op mn plekje stond
heb hier in flesje spa blauw voor me dat ook tot 09/2008 gewoon verkocht kan worden, dus wat iedereen loopt te zeiken snap ik ook niet... al stond het natuurlijk wel een beetje cheap...
Die zwarte doeken overal echt een sfeertje, de ingang was super en de sound geweldig!!!!! het werd steeds beter en heerlijk die opbouw.....
Dat bedoel ik dus??water in plee boeit mij niet maar als je zegt er kom een spectaculair thema met water dat zal nadrukkelijk aanwezig zijn en het is er niet vraag ikme af waar ze mee bezig zijn?
Mensen zijn kuddedieren en dat merk ik heel erg op een feest. Kom je bij de bar zie je een dikke rij staan, zeker 4 mensen voor je. Schuif je 5 tot tien meter naar rechts, sta je gewoon meteen aan de bar te bestellen.
Sfeer was daar echt dramatisch
Ik vond ISOS5 een van de toppertjes van dit jaar
Beetje gemengde gevoelens over deze editie... qua sfeer vond ik het toch allemaal iets minder uitbundig dan vorig jaar. Toen was het gewoon helemaal top
en, wannadance, wat vond jij ervan? Was toch je eerste feessie?
Ben er zelf ff uitgeweest, dus hoe heet dit nummer:
http://download.yousendit.com/47C645595922DD00
Gemaakt met de telefoon......
Ik vond het G E W E L D I G!!!!!!
Ik vond er vorig jaar niet veel aan en had ook zoiets van wat moet het worden. Vorig jaar was die zaal zow wit..
Maar ook Armin zelf had denk dat gevoel (grapje)
Die zwarte doeken overal echt een sfeertje, de ingang was super en de sound geweldig!!!!! het werd steeds beter en heerlijk die opbouw.....
@ S.a.n
Cosmic Gate - Should Have known , welke remix weet ik ff niet..