Partyflock

Forumonderwerp · 912548
Betreft: evenement: Armin Only, zaterdag 11 november 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
:)Ik had er best, by willen zyn om een feestje te bouwen met Flockers, maar had wat anders te doen 8).

Maar ik ben wel benieuwd hoe het was:d
Ik weet ook wel, het feest is nu in volle gang, en jullie zyn flink aan het :bounce: :cheer: :woepwoep:

b)Maar kom maar op met de Verhalen 8)

Groet *woepwoep*

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 13 november 2006 om 09:32:
Maar ja, kritiek is makkelijk neer te zetten.

idd, als mensen dit allemaal lezen is het net of het een waardeloos feest is geweest op een paar positive reacties na dan, maar het was zeker geen waardeloos feest.
Uitspraak van bloesem op maandag 13 november 2006 om 09:32:
Ik heb t gewoon anders beleefd, maar in mijn geval lag dat toch echt grotendeels aan mezelf/andere dingen.

ja en dat is alleen maar jammer....maar goed het lag niet aan Armin :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Debby&Henk op maandag 13 november 2006 om 09:43:
....maar goed het lag niet aan Armin

Ja, nou, op een paar platen na dan... ;)
Zat ik er net lekker in, komt er weer zo'n monotone plaat.
Maar ook dat is persoonlijk.
Het kan voor anderen een rustpuntje zijn.

:D
Waarschuw beheerder
donateur
op zo'n feest kan je het toch nooit iedereen naar de zin maken dat is nou eenmaal zo maar ik vind de kritiek hier nogal overdreven, tijdens het feest heb ik gelukkig heel veel springende en enthousiaste mensen gezien
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het weer een superfeest....Ik heb het echt volop naar me zin gehad.....

Enig minpuntje was het geluid, dat had best harder gemogen......

Trouwens....wel grappig als je op de tribune van de genodigden stond....Het geluid galmde daar volop...:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op zondag 12 november 2006 om 16:19:
Géén pluspuntjes? Jawel. Rank 1 Live & Justine Suissa's zangkunsten. Punt.

Ze kan wel zingen, ware het niet dat het vaak onwijs lelijke vocals waren.
Waarschuw beheerder
Bekijk tientallen foto's en video's van Armin Only 2006 op http://dance.blog.nl

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Ik heb zeker een gezellige avond gehad! De opbouw van zijn set vond ikzelf ook ietwat raar, maar zeker veel lekkere platen gehoord (als iemand al een TL heeft, houd ik me aanbevolen)
Waarschuw beheerder
Wat een topfeest, muziek had inderdaad wat harder gekund, maar al met al een vermakelijke avond. Ik heb wat filmpjes en foto's opgestuurd naar http://dance.blog.nl vooral de filmpjes zijn van betere kwaliteit dan ik hier gezien heb..have fun!

Waarschuw beheerder
Hoi hoi, vond echt dat hij heel goed draaide! Echt super muziek. De aankleding was idd iets te saai, maarja boeien, heb me daar verder niet druk om gemaakt!! Het viel me ook op dat er veel oudere mensen waren (zelfs 55 +ers) wel gaaf, die gaan tenminste met de tijd mee. Mensen waren ook erg vriendelijk, oke vieze mannetjes heb je er altijd wel bij zitten.

De muziek vond ik echt niet te zacht staan, heb je tenminste geen last van dreunende trommelvliezen.

En wat ik ook vond is dat ze zijn podium in het midden moeten zetten, dan is er iets meer contact tussen dj en publiek en de zaal lijkt minder op een grote bouwkeet.
Maar ik vond he ttoch een top feest!!!

Groetjes Ellen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 11:02:
De muziek vond ik echt niet te zacht staan, heb je tenminste geen last van dreunende trommelvliezen.

Daar heb je gelijk in, maar op sommige momenten kon je zelfs telefoneren..dan vind ik het toch echt te zacht hoor! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbje op maandag 13 november 2006 om 11:08:
heb je tenminste geen last van dreunende trommelvliezen

geen last? ik heb op geen enkel feestje last gehad van mijn oren , van armin only nu wel ze doen egt pijn :s die bass stond veel te hard
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qouri op maandag 13 november 2006 om 11:36:
van armin only nu wel ze doen egt pijn

Maar jij stond daar precies voor op de verkeerde plek.
:aai:

Waarschuw beheerder
geen last? ik heb op geen enkel feestje last gehad van mijn oren , van armin only nu wel ze doen egt pijn die bass stond veel te hard

Nee vond ik niet, geluid stond echt te zacht gewoon. Zoals Robbje al zegt: Soms kon je gewoon telefoneren of tegen elkaar aan praten zonder te schreeuwen :/
Waarschuw beheerder
geen last? ik heb op geen enkel feestje last gehad van mijn oren , van armin only nu wel ze doen egt pijn die bass stond veel te hard

Je hebt zeker gelijk: er waren VEEL meer speakers dan vorige keer (wat opzich een goed punt is (y) want vorige keer was er enkel vooraan (goed) speakers/geluid en achteraan praktisch niks), maar die bass stond zo gruwelijk diep en leek wel of alle hoge tonen weg waren gefilterd :(

Bij sommige nummers dacht ik: van dit nummer krijg ik normaal kippenvel en een grote glimlach, nu lijkt het wel een saai technonummer met enkel bass ...

Aan het einde was het echter weer top, de nummers klonken toen weer zoals ze moesten klinken :D !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BartmaN op maandag 13 november 2006 om 11:56:
maar die bass stond zo gruwelijk diep en leek wel of alle hoge tonen weg waren gefilterd

Ja, dat vond ik ook.
Erg jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 13 november 2006 om 12:07:
Ja, dat vond ik ook.
Erg jammer.

Waarschijnlijk een geluidsman die normaal feestjes doet van hardere feesten en die niet door had dat de kracht van trance juist in het zweven op de melodieen en breaks met midden en hoge tonen zit :)

Volgens mij stond het geluid opzich helemaal niet zacht, maar doordat enkel de bass open leek te staan en in trance nou eenmaal niet veel/weinig diepe bass zit, leek het zachter dan dat het stond ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BartmaN op maandag 13 november 2006 om 11:56:
Je hebt zeker gelijk: er waren VEEL meer speakers dan vorige keer (wat opzich een goed punt is want vorige keer was er enkel vooraan (goed) speakers/geluid en achteraan praktisch niks), maar die bass stond zo gruwelijk diep en leek wel of alle hoge tonen weg waren gefilterd

die rij speakers achteraan kwam amper geluid uit. je hoorde gewoon t geluid alleen van vooraan komen
Waarschuw beheerder
Beetje gemengde gevoelens over deze editie... qua sfeer vond ik het toch allemaal iets minder uitbundig dan vorig jaar. Toen was het gewoon helemaal top. Duurde ook veel te lang voordat het doek wegging. Had ook het idee dat het deze keer een stuk drukker was dan vorig jaar waardoor je automatisch meer mensen hebt die stilstaan. Geluid vooraan vond ik vrij goed, qua nummers was het ook een beetje wisselend... een vette kraker werd afgewisseld door een wat minder nummer waardoor de sfeer ook gelijk weer minder werd. Op een gegeven moment (rond 03.00 ofzo) keek ik om me heen en zag dat iedereen zo goed als stilstond... dat was vorig jaar wel anders. Al met al een 7,5 voor dit feest. Vorig jaar een 9.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op maandag 13 november 2006 om 12:14:
die rij speakers achteraan kwam amper geluid uit. je hoorde gewoon t geluid alleen van vooraan komen

Hmm oke, heb vooral vooraan en in het midden gestaan, dus dat weet ik niet, wel minders dan :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 19:16:
Ik snap al die kritiek op de aankleding niet zo.. vond het echt stukken beter dan die rommelige troep vorig jaar. Mooi gedaan met die zwarte "wand" boven de bar aan de linkerkant. Die achterlijke pilaren thuis gelaten. Vond het echt top

helemaal mee eens, en dat ID-T het beter kan? mwah, ook op TE van dit jaar hebben we toch ook niet echt een bijzondere aankleding gezien??
Muziekkeuzes blijven altijd persoonlijke zaken, maar we denken dat hij op een groot feest toch wat commercieeler moet draaien, breed publiek, brede muziek. Dit was echt voor liefhebbers. Wij vonden het te monotoon, maar dat wil nog niet zeggen dat het niet goed was......dat was het zeker WEL!!! Maar het kan beter....volgend jaar dan maar???

Waarschuw beheerder
donateur
Nou heb ik dit jaar al veel feesten mogen bezoeken waarvan er een aantal goede klappers tussen zaten, maar deze...deze was denk ik toch DÉ klapper.
Ik heb met verbazing de opmerkingen/verslagen gelezen, kan me in veel dingen gewoon niet vinden. :-s

Wat me opvalt is dat mensen die links stonden het feest anders hebben ervaren dan de mensen die rechts stonden.
Ik stond rechts, ben wel even naar links geweest maar inderdaad leek de muziek daar op een ander volume te staan dan aan de rechterkant. (?)

Het was voor ons de bedoeling om links te gaan staan, maar per toeval kwamen we bekenden tegen aan de andere kant en zijn daar blijven plakken omdat iedereen er binnen no time volledig inzat. :bounce: :bounce:
Van het begin tot het allerlaatste deuntje hebben we staan springen zonder enige ikkakmomenten. :bounce: :bounce:
Voor mij was de muziek perfect! Ik heb wel degelijk climaxen bereikt waarbij het leek of mijn hele lichaam in brand stond. Wat een magie.

Ik vond wel dat het doek er té lang voor hing. Die had veel eerder naar beneden gemogen. Maar goed, eenmaal naar beneden was het dikke mik!

De suprise acts vond ik super. Heb een paar keer met mijn ogen moeten knipperen om te moeten kijken of het werkelijk Ilse de Lange was. :vaag: Jeetje, ik had veel verwacht...maar zij? Echt geweldig!

Ik ben achteraf, en nu ik de rest van de reacties lees helemaal, erg blij dat we rechts zijn blijven staan.

Even dacht ik dat er gevochten werd, we moesten ineens aan de kant met z'n allen maar daarna werd me duidelijk dat boven ons een soort van Cat-walk hing waar dus acts op werden gehouden. De rest van de tijd is deze blijven staan en dat was helemaal niet erg. Was gelijk een makkelijke plek geworden om af te spreken/elkaar op te zoeken en voor de mensen die een inkakmoment kregen konden daar lekker tegenaan leunen :-)

Wat ook uit de lucht kwam vallen waren die zilveren snippertjes. Ja, dat vind ik toch erg leuk, duidelijk een kippevelmoment.

Voor mij is dit één van de mooiste feestjes van dit jaar geweest, hij gaat zeker de boeken in!

Iedereen die ik zien wou heb ik gezien...en ook dat schijnt een wonder te zijn geweest als ik de rest van de reacties lees over het niet kunnen vinden van de mensen.

Over het gehele feest heb ik maar 2 minpunten:
* Het doek wat er té lang voor hing
* In het begin waren er veel "sneue" mannetjes die kennelijk niks beters te doen hadden dan vrouwen lastig te vallen.

De rest was goed, rete-goed!:-)

Volgend jaar absoluut weer!!
Waarschuw beheerder
Armin only was goed maar absoluut niet meer dan dat. Publiek en de mensen om mij heen GEWELDIG, wat losgaan toch met de mensen hier die ik gesproken heb. Geluid was dus dik onder de maat, schoolfeest geluid noem ik het altijd. Kwaliteit was het geluid was redelijk maar het volume :no:. Vond de dj booth lijken op TIC. Opening vond ik wel leuk maar hij gaf naar mijn mening alles al prijs wat de zaal kon kwa lichten en lasers.
Heb een leuk feest gehad omdat ik het publiek leuk vond, veel buitenlandse mensen gesproken die het helemaal geweldig vonden.

Het feestje kon mij niet echt boeie als ik heel eerlijk ben. Vond armin ook niet echt opbouwend draaien. Hij knalde in het begin net zo hard als op het einde totaal geen lijn in :no:, als je het knallen kan noemen. Uren achter dat doek :gaap:. Misschien een kwestie van smaak

Misschien heb ik het mis maar waar was het thema (water) eigenlijk??? Zou spectaculair aanwezig zijn, behalve water uit de kraan en de dance valley flesje spa blauw uit 2005 :s heb ik geen water gezien :no:.

Jammer jammer want ik had zeer hoge verwachtingen van het feest. Is naar mijn mening niet uitgekomen. Tot aan 07.30 gebleven en toen richting huis gegaan.

Just-d, bloesem, the shadow,ro, patrick, stan en debby en alle andere die ik vergeten ben :respect: voor de geweldige sfeer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 12:27:
Voor mij is dit één van de mooiste feestjes van dit jaar geweest, hij gaat zeker de boeken in!

zo denk ik er ook over !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 13 november 2006 om 12:34:
Just-d, bloesem, the shadow,ro, patrick, stan en debby en alle andere die ik vergeten ben voor de geweldige sfeer.

You're welcome :knuffel: En jij ook bedankt voor de gezelligheid, en het heerlijke (korte) bedje wat klaar stond ;)

Waarschuw beheerder
Het geluid stond te zacht je kon continu mensen horen praten. Aankleding van Ahoy vond ik ok maar niet spraakmakend.
Zelfde booth als Tiësto......dat was ook het enigste dat hetzelfde was. Hij kan nog veel van Tiësto leren qua opbouw. Neem je publiek mee op reis door de muziek!!!!
Het gordijn kon ik de lol niet van inzien dat duurde veel te lang.
De set...tja...niet wat ik van Armin gewent ben te eentonig, te traag, zodra er een uptempo nummer was zag je het publiek opleven speel daar dan op in als top DJ zijnde! Een aantal keer aan het eind van een nummer gewoon helemaal niets....Stilte! Kan niet...sorry
Ik heb genoten van Rank 1...helemaal top en Ilse vond ik ook verassend en klonk zeker leuk...maar mensen hier kwam ik niet voor ik kom voor Armin! De drum-act...ging nergens over paste niet in het geheel.
Ik heb voor het eerst tijdens een feest gegaapt en voelde m'n benen loodzwaar worden rond een uur of 3...niks voor mij nog nooit meegemaakt.
En...10 jaar Armin...heb er weinig tot niets van gemerkt ik had veel meer classics verwacht.
Ik spreek voor mezelf maar voor mij heeft dit feest niet aan mijn verwachtingen voldaan. Nummer 2 DJ? Ik kan me er zoals hij zaterdag draaide niet in vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ViLight op zondag 12 november 2006 om 21:52:
Armin 'doek' opening toegevoegd

http://video.google.nl/videopl ... 9&q=01_023&pr=goog-sl

heerlijk filmpje zeg !!

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet wel dat ik gelijk gezeik krijg als ik zeg......

maar hij is echt niet te vergelijken met tiesto (n) ik had er veel meer van verwacht, zn cd's draai ik namelijk grijs..

maar tiesto verteld gewoon een verhaal van het begin tot het eind (kunstenaar in de muziek) en armin draait wel mooi, maar stopt zo abrupt na een nummer, hij vloeit niet over in zn nummers.

begrijp me niet verkeerd, heb een super avond gehad!! maar had veel meer van em verwacht. en wie gaat er nou 3 uur achter een gordijn staan? :vaag: en de aankleding.. helemaal 3x niks. op een trance feest horen gewoon banken, of in ieder geval tribunes.. voor de mensen die gewoon lekker weg willen spacen..

echt een tegenvaller als je nagaat dat hij natuurlijk hoger in de top 10 van dj's probeert te komen, dan maak je dr toch echt wat van.. mij heeft ie niet overtuigd.. ik hou het bij zn cd's!

en sorry hoor.. maar mensen.. what the fuck!!! ik heb misschien 10 mensen er partydressed bij zien lopen.. de rest was allemaal alsof ze zo onder de koeien vandaan kwamen.. ik respecteer iedereen.. maar snap dat echt niet.. wij dachten echt dat armin op straat kaartjes uit had lopen delen...

en armin.... misschien als je er de volgende keer een echte show van maakt, dat je concert wel uitverkocht raakt..?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 12:58:
ik respecteer iedereen.. maar snap dat echt niet.. wij dachten echt dat armin op straat kaartjes uit had lopen delen...

sorry maar ik ga echt niet in zo'n fluor apenpakkie op n feest lopen hoor :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Go op zondag 12 november 2006 om 23:43:
de magere lasers

Dat vond ik juist 1 van de pluspunten :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 12:58:
ik weet wel dat ik gelijk gezeik krijg als ik zeg......

maar hij is echt niet te vergelijken met tiesto ik had er veel meer van verwacht, zn cd's draai ik namelijk grijs..

maar tiesto verteld gewoon een verhaal van het begin tot het eind (kunstenaar in de muziek) en armin draait wel mooi, maar stopt zo abrupt na een nummer, hij vloeit niet over in zn nummers.

Ik wou dat vergelijk niet maken maar je heb 100% gelijk. Tiesto heeft een opbouw, tiesto heeft magie, tiesto heeft show en dat heeft armin niet. Als ik paradiso verhelijk met dit feest was het nog niet een tiende van paradiso kwa sfeer, geluid en aankleding. Ik ben het compleet met jou verhaal eens. Zeker met de laatste zin, misschien als je er een echte show van maakt je concert wel uitverkoopt. Mij zie eje er niet meer, zeker mijn laatste armin only feestje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 13 november 2006 om 13:06:
Ik wou dat vergelijk niet maken maar je heb 100% gelijk. Tiesto heeft een opbouw, tiesto heeft magie, tiesto heeft show en dat heeft armin niet. Als ik paradiso verhelijk met dit feest was het nog niet een tiende van paradiso kwa sfeer, geluid en aankleding. Ik ben het compleet met jou verhaal eens. Zeker met de laatste zin, misschien als je er een echte show van maakt je concert wel uitverkoopt. Mij zie eje er niet meer, zeker mijn laatste armin only feestje.

jammer dat mensen toch blijven vergelijken en alleen maar de negative dingen omhoog halen :(
Waarschuw beheerder
Paar filmpjes van hoogtepunten van de avond:

Opening:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1250415381811658804&q=armin+only

Snippersss (Shivers):
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3507452684743588751&q=armin+only

Oceanlab - Sky falls down:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3082485918667992622&q=armin+only

Rank 1 live (Adagio for Strings):
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3433165517994596904&q=armin+only

Weet iemand de titel van deze plaat?
http://video.google.nl/videoplay?docid=9004299694691474269&q=armin+only
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op maandag 13 november 2006 om 13:09:
jammer dat mensen toch blijven vergelijken en alleen maar de negative dingen omhoog halen

Als je mijn verhaal hiervoor leest lees je zeker ook positieve dingen. Geef gewoon eerlijk mijn mening. Misschien dat ik van ander soort feesten hou, dit was voor mij zeker geen topper hoor.

Waar was het thema water dan??? Waar waren alle beloftes dat het allemaal beter zou zijn als vorig jaar?? Sorry maar ik heb ze niet gezien. Als de basis; het geluid al drama is hoe kan je dan een vet feest neerzetten. Er zeuren nu nog meer mensen over het geluid dan vorig jaar vraag ik me af waar je als armada mee bezig bent.
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbje op maandag 13 november 2006 om 13:10:
Oceanlab - Sky falls down:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3082485918667992622&q=armin+only

Dit vond ik zo'n geweldig moment en het was ooke cht goed live. Vaak wordt de kwaliteit altijd iets minder dan op plaat, maar ik vond het een geweldige performance.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 13 november 2006 om 13:19:
Waar was het thema water dan???

Nou ik heb het thema water wel gezien op de wc's rechts achteraan dat stond al om 1 uur blank geloof en kon je er zwemmen.;)
Waarschuw beheerder
donateur
er waren wel degelijk verbeteringen, vond de DJ boot beter de live acts de lasers en ik vond ook de sfeer veel beter het geluid ok dat had zeker beter gekund helemaal mee eens verder heb ik toch een heerlijke set van Armin gehoord maar goed wij als Armin fans zullen het anders beleven, mening geven maag ook zeker maar het lijkt wel aan sommige verhalen te lezen alsof het de flop van het jaar geweest is en dat is zeker niet waar!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PDV op maandag 13 november 2006 om 13:20:
Nou ik heb het thema water wel gezien op de wc's rechts achteraan dat stond al om 1 uur blank geloof en kon je er zwemmen

Patrick wat een geniale gozer ben je toch, altijd die lach helemaal top (Y). Zelf laura vroeg nog hoe het met je was hahaha (Y).

Dat bedoel ik dus??water in plee boeit mij niet maar als je zegt er kom een spectaculair thema met water dat zal nadrukkelijk aanwezig zijn en het is er niet vraag ikme af waar ze mee bezig zijn?
Waarschuw beheerder
Enige wat ik in de zaal heb gezien dat gerelateerd was aan water was af en toe een beeld op het scherm van zwemmende koptelefoons en af en toe wat golven..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op maandag 13 november 2006 om 13:22:
er waren wel degelijk verbeteringen, vond de DJ boot beter de live acts de lasers en ik vond ook de sfeer veel beter het geluid ok dat had zeker beter gekund helemaal mee eens verder heb ik toch een heerlijke set van Armin gehoord maar goed wij als Armin fans zullen het anders beleven, mening geven maag ook zeker maar het lijkt wel aan sommige verhalen te lezen alsof het de flop van het jaar geweest is en dat is zeker niet waar!!

Dj-booth was goed ja maar leek veel op Tiesto zijn booth van 2003. Sorry voor het vergelijk maar kun je op wachten als armada zijnde. Sfeer vond ik vorig jaar ook beter. De flop an het jaar is misschien een groot woord maar het zat er voor mij wel in de buurt. Had hier echt veel en veel meer van verwacht. Waar waren de verassingen? Begin ging hij al helemaal los kwa licht en lasers zodeat hij dat nooit meer kon overtreffen.

Waarschuw beheerder
Nou ik heb het thema water wel gezien op de wc's rechts achteraan dat stond al om 1 uur blank geloof en kon je er zwemmen.

:roflol:

alsof het de flop van het jaar geweest is en dat is zeker niet waar!!

Nee dat is ook zeker niet waar nee!
Waarschuw beheerder
het lijkt wel aan sommige verhalen te lezen alsof het de flop van het jaar geweest is en dat is zeker niet waar!!

ik denk dat het aan de insteek van de mensen ligt.
Ik ging daar heen met het idee dat ik me super zo vermaken met armin als DJ en lieve pf-ers om me heen.

En dat is me ook erg goed gelukt.

Als je alleen maar op dingen gaat letten en aan gaat irriteren dan kan je ook geen leuke avond beleven nee.

Ik stond er denk ik gewoon voor open, en ik als ik terug kijk dan kan ik zeggen dat ik een top avond heb gehad!

Het enige wat ik leuker vindt is armin in een kleinere zaal, dan is ie naar mijn smaak veel beter. Komt het gevoel er veel beter uit! En kan hij beter contact maken met het publiek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 13 november 2006 om 13:26:
Begin ging hij al helemaal los kwa licht en lasers zodeat hij dat nooit meer kon overtreffen.

Het is ook nooit goed he krijg je eens wat nog niet goed ;) :p

echt jammer dat het niet geworden is wat je er van verwacht had wij hebben echt een top avond gehad het enige minpunt vonden wij dat de volume best verder open had gemogen maar verder.........kippevel :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op maandag 13 november 2006 om 13:31:
Het is ook nooit goed he krijg je eens wat nog niet goed

Ik zeg niet dathetniet goed was, ik zeg dat je dan als dj zijnde jezelf niet meer kan overtreffen. Lijkt mij dat je het opbouwt maar goed smaken verschillen.

Niemand hier kan mij dus antwoord geven over het thema??? Vraag me echt af waar het was?
laatste aanpassing
Artiest Uno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 12:27:
Nou heb ik dit jaar al veel feesten mogen bezoeken waarvan er een aantal goede klappers tussen zaten, maar deze...deze was denk ik toch DÉ klapper.
Ik heb met verbazing de opmerkingen/verslagen gelezen, kan me in veel dingen gewoon niet vinden.

Ik ben het helemaal met je eens. Zo heb ik het feest ook ervaren!
Waarschuw beheerder
Nou ik heb het thema water wel gezien op de wc's rechts achteraan dat stond al om 1 uur blank geloof en kon je er zwemmen.

Op de heen en de terug weg heb ik een hoop water gezien. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 13 november 2006 om 13:36:
Niemand hier kan mij dus antwoord geven over het thema??? Vraag me echt af waar het was?

ik heb het ook niet gezien maar moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet gemist heb.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op maandag 13 november 2006 om 13:45:
ik heb het ook niet gezien maar moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet gemist heb.......

Nou ik wel. Heb dik geld betaald en verwacht dat als er iets gezegt wordt in een goed intervieuw het er ook is.

Sfeer was leuk omdat de mensen waar we mee waren echt gezellig zijn, allemaal toppers jullie ook. Ben misschien wat krities maar kan er niks anders van maken.

Armin only is voor mij hierbij voorbij en ik zal niet meer aanwezig zijn :no:. Het is dat ik voor 100 euro munten gevonden heb :d en het me daardoor weinig gekost heeft en ik heb andere hier blij mee kunnen maken (Y). Anders had he me nog meer geld gekost en daar was ik niet blij meegeweest.

Duckster en kim :respect:. Leuk jullie gezien en gesproken tehebben. Was jullie vergeten :flower: tenoemen net (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 13 november 2006 om 13:51:
allemaal toppers jullie ook

ben blij dat we een bijdrage aan je gezelligheid konden geven hihhihii maar echt heel jammer dat je niet zo genoten hebt als ons....:(

Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 13 november 2006 om 13:51:
Het is dat ik voor 100 euro munten gevonden heb

daar hebben wij nou niets van gemerkt :P ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Debby&Henk op maandag 13 november 2006 om 13:59:
maar echt heel jammer dat je niet zo genoten hebt als ons....

Jullie beide zijn toppers :respect:. Ja sorry kan kwa feest niet meer van maken.

Zoals ik zei als de basis HET GELUID al bagger is houd het voor mij snel op. Ga al jaren na feesten en als dit het grote armin only moest zijn heb ik het denk ik gemist of zie ik het anders.

Uitspraak van Debby&Henk op maandag 13 november 2006 om 13:59:
daar hebben wij nou niets van gemerkt

:lol:. Was in het begin, was echt net binnen haal bier en me telefoon gaat. Zet mijn bier neer en die gozer die daar zat staat op en laat al zijn muntjes liggen. Dat had ik pas door toen ik mijn biertjes weer van de grond haalde. Dacht a die zijn voor dukeje :yes:. 45 munten :yes:. Heb het gelijk rond gedeelt in de groep waar ik toen mee was (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Muziek te zacht, opbouw was een bijna exacte kopie van Tiesto met 2-2-2002, inclusief dj-booth, gordijn en vuurwerk. Doordat de muziek te zacht stond en Armin een behoorlijke poos techno-trance begon te draaien, kon ik er maar niet inkomen. Uiteraard door de vriendenclub wel naar mijn zin gehad, maar eerlijk gezegd viel het gewoon tegen. Van horen zeggen heb ik ook dat men WEL problemen hadmet het geluid, dus kritiek is terecht. Toen ik ineens Shakazulu zag dansen op het podium ben ik maar weggegaan. Vorig jaar top, dit jaar flop(je)