| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 10 februari 2007 om 22:00 |
Uitspraak van *Dutch_Flavour* op zondag 12 november 2006 om 03:03:Wattes?????
nee joh dat is vaag spul. Echt niet voor op een party
Wie gebruikt welke drugs op masters...en waarom?
ik ga niet naar masters .... maar zou ik gaan dan gebruik ik..... in iedergeval niet me verstand en waarom??
tja waarom dragen we schoenen?
Crystal Meth
Doe keethamine dan kan je lache
nee joh dat is vaag spul. Echt niet voor op een party
Uitspraak van MissCrimiRaveClown op zondag 12 november 2006 om 03:45:dan wil ik jou over een jaar welles zien
1 maand is al voldoende
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 10 november 2006 om 21:03:Pogo pillen
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 13:35:Pogo pillen in combinatie met neophyte bomberpep
lovely
Uitspraak van [NL]kattukarjantjuh[NL] op donderdag 16 november 2006 om 09:20:drugs is voor zwakke
Je bedoeld Sos is voor de zwakke
Pep voor de strakke
tja het is mij de vraag of er drugshonden staan ??
anders aan de louis vuitonnetjes
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 20:04:NIETS...en waarom nie? Omdat t gewoon triest is..gadverr mensen die lopen te showen met n wauze bek nee blijf liever lekker mezelf
geen drugs
gewoon zonder doen is t beste mensee.
besef wat je doet.
NLaTERROR
ach ja het is maar wat je fijn vind....
ik doe in iedergeval niet mee.....
je hebt groot gelijk
gebruik je verstand

Uitspraak van MissCrimiRaveClown op zondag 12 november 2006 om 03:45:ik ga niet naar masters .... maar zou ik gaan dan gebruik ik..... in iedergeval niet me verstand en waarom??
tja waarom dragen we schoenen?
je hebt groot gelijk
Uitspraak van MissCrimiRaveClown op zondag 12 november 2006 om 04:06:ja ok maar een na een jaar is et is et leuker lekker bekkie heb je dan
http://www.methmadness.com/facesofmeth.html
wat dachte jullie van een lekkere wiet joint?
het normale recept voor een feest
iedereen die dit gezegd heeft. is de vraag heb je zelf al ooit harddrugs gebruik.
het normale recept voor een feest
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 november 2006 om 23:46:drugs zijn voor mietjes...
iedereen die dit gezegd heeft. is de vraag heb je zelf al ooit harddrugs gebruik.
Uitspraak van Basselijntje op maandag 20 november 2006 om 12:59:iedereen die dit gezegd heeft. is de vraag heb je zelf al ooit harddrugs gebruik.
ja ik heb het zelf uitgeprobeerd en het was niet prettig..

![[H4L] NICKNAK](/images/user/432621_32481.gif)

![[NL]kattukarjantjuh[NL]](/images/user/211065_2935673.jpg)