| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 10 februari 2007 om 22:00 |
ik gebruik altijd van die caffiene buisjes. Dan neem ik er 2, en sta ik 6 uur lang te stuiteren.
Het is legaal
Het is goedkoop
Het is MINDER slecht dan harddrugs
En het is goedkoop!!
dus, perfecte middel voor mensen die geen harddrugs gebruiken, maar toch iets meer energie willen!
( en van redbull ga je na je 12 blikje zo tyfus aan de schijterij...poeh..
)
Het is legaal
Het is goedkoop
Het is MINDER slecht dan harddrugs
En het is goedkoop!!
dus, perfecte middel voor mensen die geen harddrugs gebruiken, maar toch iets meer energie willen!
( en van redbull ga je na je 12 blikje zo tyfus aan de schijterij...poeh..
ze heeft iig haar mooie haar nog.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 november 2006 om 16:32:heb ik genoeg gebruikt die troep
geboortejaar1990
laatste aanpassing
zie ik dan wel weer 
Uitspraak vangeen druks of is bier ook drugs ??Stampertjeee
op maandag 27 november 2006 om 14:47:
nee
oh toch wel hoor...
Uitspraak van Cunta Cinte op zondag 19 november 2006 om 18:13:http://www.methmadness.com/facesofmeth.html
nou lekkere bende ik gebruik alleen me gezelligheid en als iemand anders wil gebruiken heb ik geen problemen mee zo lang ik er geen last van heb en lastig gevallen mee wort
ik heb zelf ook wel us een joind gerookt (max 1 in d e2 weken ) maar ben ik nu ook al een jaar mee gekapt ik vint t bende
kan je niet zonder had je nooit moete beginge
zo lang ik er geen last van heb mogen jullie gebruiken wat je wil en hoeveel je wil
ik hou t op bier cola water red bull en as er een snackbar is viandel joppy en as se da neit hebben fricandel specc met patat oorlog
tot masters
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 12:56:Ik ga denk ik proberen een pakje lange vloetjes mee naarbinnen te smokkelen op Masters
met die vloetjes kom je er wel
Uitspraak vanmet die vloetjes kom je er welStampertjeee
op dinsdag 28 november 2006 om 18:32:
Misschien neem ik zelfs tippies mee, ik ga er een wause boel van maken!!
Uitspraak vanneeStampertjeee
op maandag 27 november 2006 om 14:47:
maar word je wel duf van
dus k ga lekker aan de cola
Wil je zeggen dat alcohol geen drugs is?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 20:23:Wil je zeggen dat alcohol geen drugs is?
ja
ik vind t geen drugs hoor
Uitspraak vanjaStampertjeee
op dinsdag 28 november 2006 om 20:47:
ik vind t geen drugs hoor
Oke en waarom dan? Geen argumenten?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 21:45:Oke en waarom dan? Geen argumenten?
eigenlijk niet nee
waarom vind jij t wel drugs?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 20:04:NIETS...en waarom nie? Omdat t gewoon triest is..gadverr mensen die lopen te showen met n wauze bek nee blijf liever lekker mezelf
zij showen niet, ze genieten gewoon, en blijkbaar vind jij het heel interessant allemaal
en je maakt mij niet wijs dat jij niet met wause types op feesten bent
i hate trance bijvoorbeeld
Uitspraak vanwaarom vind jij t wel drugs?Stampertjeee
op dinsdag 28 november 2006 om 21:56:
Ben hem niet maar alchohol is ook een middel wat ook invloed heeft op je manier van doen
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op dinsdag 28 november 2006 om 22:38:Ben hem niet maar alchohol is ook een middel wat ook invloed heeft op je manier van doen Ook een verdovend middel dus.
oke je hebt gelijk
zo zie k het wel maar drugs is anders
Uitspraak vaneigenlijk niet neeStampertjeee
op dinsdag 28 november 2006 om 21:56:
waarom vind jij t wel drugs
Het brengt je in een andere staat van bewustzijn.
Het is slecht voor je gezondheid.
Het kan verslavend zijn.
en aan alcohol gaan meer mensen dood dan aan coke.( Komt ook omdat het legaal is!)
Misschien vind je drugs 'anders' door alle negative dingen die erover verteld worden? Misschien omdat het niet legaal is en alcohol wel?
laatste aanpassing
Gewoon lkkr bierie
Uitspraak van MilitiaCell op vrijdag 10 november 2006 om 19:05:.
Gast je bent 16 en gaat jezelf nu al afvragen wat je op masters gaat gebruiken.
Tis pas in fucking februari
laatste aanpassing
Wat een gezeik toch altijd, alsof alcohol en harddrugs hetzelfde effect hebben op mensen, alsof het vergelijkbaar is.
Van alcohol ga je niet anders denken, en je raakt er echt niet zo makkelijk aan verslaafd, en je hebt de volgende dag geen bloedneus
En ik weet ook wel dat alcohol officieel een harddrug is, maar dat word over het algemeen ook als zwak excuus gebruikt door mensen die drugs gebruiken.
Blijft overigens een kuttopic (n)
Ik heb gesproken
Van alcohol ga je niet anders denken, en je raakt er echt niet zo makkelijk aan verslaafd, en je hebt de volgende dag geen bloedneus
En ik weet ook wel dat alcohol officieel een harddrug is, maar dat word over het algemeen ook als zwak excuus gebruikt door mensen die drugs gebruiken.
Blijft overigens een kuttopic (n)
Ik heb gesproken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 10:21:Wat een gezeik toch altijd, alsof alcohol en harddrugs hetzelfde effect hebben op mensen, alsof het vergelijkbaar is.
Blijft overigens een kuttopic
Ik heb gesproken
Dankje man! Je hebt mij dag weer goed gemaakt!
Uitspraak van twisted defiance op vrijdag 24 november 2006 om 09:25:paddo s, daar houid je het de n8 wel mee vol!!
hahaha ja he als je dat doet ben je echt helemaal de weg kwijt in de meest negatieve vorm, bewaar dat maar voor in je huiskamer met wat vrienden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 10:21:Wat een gezeik toch altijd, alsof alcohol en harddrugs hetzelfde effect hebben op mensen, alsof het vergelijkbaar is.
Blijft overigens een kuttopic
Ik heb gesproken
als jij alle alcohol verslaafde een dubbeltje moest geven dan kan je wel alvast gaan sparen...
en je heb van de drank de volgende dag misschien geen bloedneus maar je loopt wel met koppijn een droge smoel en kan als je het bont heb gemaakt geen hap binnen houden
blij dat je alles zo goed weet
Uitspraak vanoke je hebt gelijkStampertjeee
op dinsdag 28 november 2006 om 22:42:
zo zie k het wel maar drugs is anders
Tuurlijk is drugs wel anders, als het hetzelfde zou doen dan was het wel legaal geweest

![[D]edemsvaart84](/images/user/367391_3212279.jpg)